بازدید 14995
۱

محکومیت پزشک کانادایی به جرم تعرض به ۲۱ بیمار

وکلای مدافع این پزشک کانادایی در جریان روند قضایی علیه موکل خود ادعا کردند داروهای بیهوشی توهم زا هستند و 21 شاکی این پرونده همگی در این مورد دچار توهم شده اند.
کد خبر: ۳۸۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲ 26 February 2014
یک پزشک متخصص بیهوشی در کانادا روز سه شنبه به جرم تعرض جنسی به بیست و یک بیمار خود به ده سال حبس محکوم شد.

به گزارش شبکه خبر، این پزشک کانادایی که جرج دودنات نام دارد در ماه نوامبر در مورد اتهام  تعرض جنسی به بیست و یک بیمار در یکی از بیمارستان های تورنتو در فاصله زمانی سال های 2006 تا 2010 گناهکار شناخته شد. این پزشک کانادایی ابتدا بیماران خود را نیمه بیهوش  و سپس به آنها تجاوز می کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از اتاوا، وکلای مدافع این پزشک کانادایی در جریان روند قضایی علیه موکل خود ادعا کردند داروهای بیهوشی توهم زا هستند و 21 شاکی این پرونده همگی در این مورد دچار توهم شده اند.

اما یک کارشناس مسائل حقوقی که برای دادن شهادت در دادگاه های این پزشک حضور داشته گفته است اگرچه داروهای بیهوشی توهم زا هستند اما چطور ممکن است 21 زن که همدیگر را هم نمی شناسند، همگی اتهامی مشابه علیه این پزشک مطرح کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱
در همه جاي دنيا بايد در اتاق هاي عمل و جاهايي كه احتمال تنها ماندن مريض با پزشك يا پرستار است دوربين نصب شود. اين كار علاوه بر كاهش جرائمي نظير اين، موجب افزايش دقت كار پزشگان براي مداواي بيماران و پرهيز از بي تفاوتي خواهد شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر