بازدید 19778

اخبار ضد و نقیض از شروع قریب‌الوقوع فاز دوم هدفمندی

مقامات وزارت نفت در حالی شایعات درباره گران شدن بنزین از آغاز اسفند را رد می‌کنند که برخی خبرگزاری‌ها از درخواست فوری وزارت نفت از جایگاهداران برای آمادگی برای افزایش نرخ‌ها خبر داده‌اند.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷ 17 February 2014
اخبار ضد و نقیض از شروع قریب‌الوقوع فاز دوم هدفمندی

مقامات وزارت نفت در حالی شایعات درباره گران شدن بنزین از آغاز اسفند را رد می‌کنند که برخی خبرگزاری‌ها از درخواست فوری وزارت نفت از جایگاهداران برای آمادگی برای افزایش نرخ‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش «تابناک»، رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اشاره تجهیز همه جایگاه‌های سوخت برای هر گونه تغییر احتمالی نرخ از روز پنج شنبه یکم اسفند ماه، اعلام کرد: گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه بنزین با دو نرخ جدید ۷۰۰ و ۱۰۵۰ تومانی است، افزون بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از همه جایگاهداران ‌خواسته است که خود را برای افزایش بهای بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.

ناصر رئیسی‌فرد با اشاره به تجهیز همه جایگاه‌های سوخت کشور برای تغییر احتمالی نرخ، گفته است: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تمام جایگاهداران خواسته است، خود را برای افزایش قیمت بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.

بنا بر این گزارش، روز گذشته مجلس در تصمیمی در حالی اختیار تعیین زمان شروع فاز دوم هدفمندی را به دولت داد که پیش از آن، سیدمسعود میرکاظمی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تأخیر افتادن فاز دوم اجرای هدفمندی تا تیرماه را نادرست توصیف کرد و گفت: برای کنترل آثار تورمی افزایش قیمت حامل‌های انرژی، قیمت‌های جدید نباید پیش از آنکه اعمال شود، به آگاهی مردم برسد.

وی با اشاره به مصوبه مجلس درباره به تأخیر افتادن اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا تیرماه سال ۹۳ گفته بود: نظر شخصی من این است که این کار درستی نیست، به ویژه اینکه بخواهیم تاریخی تعیین کنیم که دولت تا آخر خرداد لایحه‌ای ارائه ‌و از ابتدای تیر، فاز دوم را اجرایی کند. الزام دولت برای اجرای فاز دوم از آغاز تیرماه به معنای این است که فعالان اقتصادی و بازاری‌ها می‌دانند ‌از ابتدای تیر قیمت‌ها تغییر می‌کند و این اصلا درست نیست.

از سوی دیگر، روز گذشته اخباری از حضور احتمالی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مجلس برای رایزنی با مجلس در این باره منتشر شد.

صبح امروز نیز رئیس جمهور ‌‌سرزده از وزارت نفت بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۲۸
روحانی مچچچچکریم !
آخ جون گرونی.
مرگ بر گرونی
گرونی حیا کن مملکت رو رها کن
خوب بسم الله الرحمن الرحیم
میریم که نیمه دوم گرانیها را با هم داشته باشیم
ای خدا
به به ،این از گام دوم، گام سوم کی شروع میشه ؟
تابناک دیگه واقعاً اونجا چه خبره ؟
تازه داشت نفسمان بالا می آمد !
دست همگی درد نکنه . بازم گرانی !!!!!
به کجا داریم می رویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر خوب آدمی لذت می برد
آخجوووووون فشار بیشتررررررر
میخواهید خانه خرابمون کنید.
یعنی کسی نظری نداده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کمر ملت تو این گرونیا شکست...بترسین از روزی که به خشم ملت دچار بشین
همه چيز گرون ميشه
یعنی چی خودشون را آماده کنند؟؟؟!!!
چطور این قدر راحت با جان و مال مردم بازی می کنند و همه چیز را سیاسی می کنند؟ ای کاش منتشر کنید تا کمی از این احساس خفگی کم شود.
آیا بهتر نیست تا همه تغییرات و افزایش قیمت ها قبل از سال جدید اتفاق بیافتد تا حداقل تکلیف قشر کارگر و کارمند که به افزایش حقوق ابتدای سال دلخوش هستند معلوم باشه, و مثل یکی دو سال اخیر تورم در کل طول سال اتفاق نیافته!!
نظرات؟؟!!!؟؟
من نميدونم چه اصراري مرحله دوم رو شروع كنند همين مرحله اول براي مردم كافي بود
سال اينده هم ميخواند يارانه هاي عده اي رو با مقياس بي منطق و من دراوردي خودشون حذف كنند هم مرحله دوم رو اجرا كنند
إفرايش قيمت بنزين و بطور كلى انرزى الزامى است ولى بهتر است بصورت مرحله اى باشد.
اینم دولت تدبیر و امید هنوز نیامده امیدها نا امید شد حال ببنیم اینا چطور میخوان تورم را بیارن 24 درصد
با توجه به تورم روزانه مملکت هنگامی که دولت ومجلس دست در دست هم از تصويب اضافه حقوق کارکنان دولت براساس تورم موجود مخلفت مينمايند تصويب هدفمندی يارانه ها به چه معنی است ازبين بردن مردم يا نابودی ارکان خانواده ها يعني درآمد دولت وبقای دولتتان اينقدر مهم وحياتی است؟؟؟؟
ای کاش دولت با این همه اقتصاد دان وبرنامه ریز اقتصادی به جای مشغول شدن به سبد کالا وایا تخم مرغ بدیم یا رب گوجه فرنگی وفاز اول وفاز دوم فاز سوم و..... یه فکری به حال ما جوونا که داریم پیر میشیم ونه کار داریم نه زن وزندگی بکنه .پارسال ازمون استخدامی گرفتن بعد یک سال میگن تصمیم دولت قبلی به ما ربطی نداره . تو ازمون مالیاتی بعضی ها یه ماهه دارن کار میکنن به بقیه مون میگن تا خرداد سال بعد ببینیم چی میشه .الان حدود یه سال میشه که ازمون استخدامی نیومده یعنی میگن یارو سرش درد میکرد به پاش دستمال میبستند ماییم
خداوندا به تو پناه میبریم به ما رحم کن !
خدا به داد قشر کارگر و کارمند برسه دوباره تورم وحشتناک ! دیگه نابودم !
بهتر هر چه سریعتر قیمت بنزین گرون بشه تا با کمتر استفاده کردن از ماشین های شخصی ما هم بتونیم یکم نفس بکشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی