بازدید 11936
۷
بیست هفته تا جام‌جهانی برزیل

راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل

تنها چند روز فرصت باقی است تا فاز دوم فروش بلیط‌های جام جهانی در پایان ژانویه به اتمام برسد و فیفا همچنان با هجوم مخاطبان برای دریافت بلیط جام‌جهانی مواجه است و شاید تنها قرعه‌کشی راه چاره باشد. اما نگران نباشید. اگر شما تماشاچی بازی تیم ملی کشور خودتان باشید در اولویت دریافت بلیط فیفا قرار خواهید گرفت.
کد خبر: ۳۷۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴ 25 January 2014
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیلبیست هفته تا بیستمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال در برزیل فرصت باقی است و همین برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی در یک قاره دور موجب شده تا آسیایی‌ها رفتن به برزیل و دیدن مسابقات از نزدیک را کار سخت و دور از انتظاری بدانند. برای همین می‌خواهیم فرایند خرید بلیط برا رقابت های جام‌جهان را بررسی کنیم.

به گزارش تابناک، همین الان فدراسیون جهانی فوتبال فیفا نسبت به اتمام مهلت دومین فاز فروش بلیط‌های جام‌جهانی به هواداران و علاقه‌مندان به خرید هشدار داده تا مهلت باقی‌مانده تا پایان ژانویه را جدی بگیرند. با این حال تا کنون و در فاز دوم پیش‌فروش بلیط‌ها بیش‌از شش میلیون درخواست برای بلیط‌های جام‌جهانی به فیفا ارائه شده که بیش از هفتاد درصد از این درخواست‌ها مربوط به کشور میزبان است و فیفا می‌بایست در سه فاز بلیط های جام‌جهانی را به‌فروش برساند.

بلیط‌هایی که امسال با استقبال خوبی مواجه شده و در همان ساعت اول فروش بلیط که از اواخر ماه آگوست آغاز شد، بیش از یک میلیون درخواست برای خرید بلیط به فیفا ارسال شد و حتی مسابقه فینال جام‌جهانی با هفتصد هزار درخواست مواجه شده اما تنها هشتاد هزار نفر از آنها می‌توانند به تماشای جام‌جهانی بنشینند. در حال حاضر فاز دوم فروش بلیط ها در جریان است اگر می‌خواهید برای تماشای جام‌جهانی به برزیل بروید باید همین فرصت‌های کوتاه باقی مانده را هم جدی بگیرید.

چندی پیش فدراسیون جهانی فوتبال بهای بلیط‌های جام‌جهانی را اعلام کرد که این بلیط‌ها در مرحله گروهی و در سه رتبه‌بندی با قیمت‌های متفاوت ۳۵، ۹۰ و ۱۷۵ دلار به فروش می‌رسد. البته بر اساس یک تبصره قیمت فروش بلیط دیدار افتتاحیه گران‌تر از سایر بازی‌های مرحله گروهی می‌شود و به این ترتیب علاقه‌مندان به دیدن بازی افتتاحیه برزیل و کرواسی در آره‌نا دو سائوپائولو می‌بایست یکی از قیمت‌های ۲۲۰، ۳۳۰ و ۴۹۵ دلار را ورداخت کنند.

فیفا اعلام کرده که برای مسابقاتی که تعداد متقاضیان آن‌ها بیش از ظرفیت ورزشگاه باشد، قرعه‌کشی در نظر گرفته خواهد شد. اما بلیط‌های مرحله حذفی هم برای خودش دسته بندی قیمتی مختلفی دارد. بلیط مرحله یک هشتم نهایی بین ۱۱۰ تا ۲۲۰ دلار، مرحله یک چهارم نهایی بین ۱۶۵ تا ۳۳۰ دلار و بلیط مرحله نیمه نهایی بین ۲۷۵ تا ۶۶۰ دلار اعلام شده است. برای دیدن دیدار رده‌بندی باید بلیط‌های بین ۱۶۵ تا ۳۳۰ دلار را خرید. اما شرایط خرید بلیط فینال کاملا متفاوت است. بلیط‌های درجه سه این بازی به قیمت حداقلی ۴۴۰ دلار، درجه دو ۶۶۰ دلار و درجه یک فینال را ۹۹۰ دلار به فروش می‌رسد. البته همه این قیمت‌ها قیمت پایه فیفا است و پر واضح است که قیمت‌ها در بازار سیاه چند برابر خواهد بود.

مراحل خرید بلیط‌های جام‌جهانی از طریق وب‌سایت فیفا به شرح زیر است:
  • در صورتی که شما به عضویت سایت فیفا درنیامده‌اید نمی‌توانید از طریق این وب‌سایت به خرید بلیط بپردازید. عضویت در وب‌سایت فیفا هم چندان کار سختی نیست و با گرکردن فیلدهای که در تصویر می‌بینید می‌توانید به راحتی و در چند دقیقه به عضویت سایت درآید.


راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل


  • پس از عضویت در سایت فیفا با کلیک روی بخش تقاضای بلیط می‌توانید تقاضای خرد بلیط خود را ثبت کنید.
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل


  • پس از وارد شدن به صفحه فروش بلیط شما با دو گزینه متفاوت مواجه‌اید. نخست اینکه آیا می‌خواهید بلیط بازی تیم ملی کشور خودتان را بخرید یا انکه به تماشای بازی‌های دیگر جام‌جهانی بنشینید. در صورتی که برای دیدن بازی تیم ملی کشور خودتان تقاضا کنید در جریان فروش بلیط‌های آن بازی شما در اولویت خرید این بلیط‌ها قرار دارید و از شانس بالاتری برای دریافت این بلیط‌ها قرار دارید.
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل

  • درصورتی که برای دیدن بازی تیم ملی کشور خودتان اقدام کند می‌بایست درخواست خود را ثبت کنید. در این مرحله ابتدا می‌بایست مشخص کنید که ساکن برزیل هستید یا به عنوان توریست وارد این کشور می‌شوید و سپس می‌بایست یک تعهدنامه را که فیفا برای شما در نظر گرفته بخوانید و تایید کنید.
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل

  • در صورتی که برای دیدن بازی تیم‌های دیگر اقدام کردید مانند خرید قبلی ابتدا می‌بایست مشخص کنید که اهل برزیل هستید یا توریست و دیگر اینکه تعهدنامه فیفا را تایید کنید. این تعهدنامه به گونه‌ای تنظیم شده که باید حتما آن را بخوانید وگرنه به مرحله بعدی نمی توانید بروید.
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل


  • پس از ورود به این بخش ۳ مرحله پیش‌رو دارید. می‌توانید انتخاب را برعهده خود سایت بگذارید تا بلیط‌های در دسترس را به شما پیشنهاد بدهد. همانطور که می‌بینید درجه بندی بلیط‌ها مشخص شده و علامت W نیز نشان می‌دهد که بلیط مخصوص افرادی که از ویلچیر استفاده می‌کنند وجود دارد یا خیر. رنگ رنکینگ بلیط‌ها هم نشان می‌دهد که چه میزان تقاضا برای آن‌ها ارائه شده است. قرمز به معنی درخواست زیاد و سبز به معنی درخواست کم است. سپس نوبت به مشخصات شما از قبیل شماره گذرنامه، آدرس پستی و ... می‌رسد. پس از پایان همه این مراحل شما می‌بایست به کمک کارت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت را انجام دهید.
راهنمای خرید بلیط‌های جام‌جهانی برزیل

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷
خوب شد گفتی.....
یادم باشه برم یه بیست سی تا بگیرم با بروبچ بریم....
من بلیط نمیخرم وازTVمیبینم چون نمیخواهم باعث ترافیک شوم
-
کی مسترکارت داره؟؟
آها مرسی
فقط یه راهنمام بزاری که چطوری پولشو در بیاریم عالی میشه
بی خیال داداش، ما کجا سفر به برزیل کجا !!!
چرا کارت های بانک ایران رو قبول نمی کنه؟
بابا اینجا ایرانه، هنر کنم پول جور کنم بتونم از شهرستان برم ورزشگاه آزادی یه بازی ببینم!!
برزیل!!!
ایران!!!
پراید!!!
خدا وکیلیش به چه درد ما می خوره!!؟ وقتی هیچ کدوم از بانکامون رو هیچ جای دنیا قبول نداره!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار