بازدید 13558
۴

ترافیک ۲۰۰ کیلومتری روسیه را فلج کرد + فیلم

برخی خبر‌ها می‌تواند برای هم‌وطنان ما امیدوار کننده باشد! مثلاً اینکه معضل ترافیک و مختل شدن راه‌ها به سبب برف و باران، مختص ایران نیست و در دیگر کشور‌ها حتی در حجمی گسترده‌تر نیز رخ می‌دهد. در یکی از این موارد، شهروندان روس از روز پنجشنبه تا صبح امروز در ترافیکی دویست کیلومتری گیر افتادند.
کد خبر: ۲۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹ 03 December 2012
برخی خبر‌ها می‌تواند برای هم‌وطنان ما امیدوار کننده باشد! مثلاً اینکه معضل ترافیک و مختل شدن راه‌ها به سبب برف و باران، مختص ایران نیست و در دیگر کشور‌ها حتی در حجمی گسترده‌تر نیز رخ می‌دهد. در یکی از این موارد، شهروندان روس از روز پنجشنبه تا صبح امروز در ترافیکی دویست کیلومتری گیر افتادند.



به گزارش «تابناک»، برف سنگین باعث شد رانندگانی که می‌خواستند از یکی از مهمترین آزادراه‌های این کشور، از مسکو به سنت پترزبورگ بروند، از روز پنجشنبه در ترافیکی دویست کیلومتری گرفتار شوند.

بر پایه گزارشی که شبکه خبری «راشا تودی» منتشر کرده، با وجود این که وزارت امور اضطراری روسیه، ۱۷۵ ناجی و ۱۰۰ خودروی برف‌روب را برای حل این بحران فرستاده بود، تنها صبح امروز اوضاع به حالت عادی بازگشت و رانندگان توانستند با سرعت معمول به حرکت ادامه دهند.



بر‌پایه این گزارش، وزارت امور اضطراری روسیه، روز شنبه اعلام کرده بود، اوضاع در این جاده به حالت عادی بازگشته و مسئولین برای رانندگان گرفتار شده غذا، سرپناه، کمک‌های دارویی و سوخت فراهم کرده‌اند؛ اما رسانه‌های محلی به نقل از برخی رانندگان نوشته‌اند هیچ کمکی در اختیار آن‌ها گذارده نشده؛ البته موارد کمک ناجیان به مردم نیز در این راه‌ها دیده شده است.

در این باره، وزارتخانه امور اضطراری از مردم درخواست کرده موقتا از استفاده از این جاده (جاده ام ـ ۱۰) خودداری کرده و به جای آن از جاده «ام- ۹» بروند. گزارش رسانه‌ها بیانگر این بوده که اوضاع در این مسیر به وضعیت بحرانی رسیده بود.



ازدحام اتومبیل‌ها در این مسیر از روز پنجشنبه و در پی بارش شدید برف در غرب روسیه آغاز شده و افزایش بارندگی‌ها به همراه وزش باد، در تشدید این ماجرا مؤثر بود.

افزون بر این، بسیاری از خودرو‌ها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ و لغزندگی جاده، قادر به ادامه راه نبوده‌اند.


دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴
البته علت 200کیلومتر شدن این ترافیک نظم وترتیب ماشین ها بود.والا اگر در ایران و با این فرهنگ ترافیکی این مشکل به وجود می آمد حتماً ترافیک را به کمتراز 20کیلومتر (وصدالبته فشرده تر) می رساندند.
خداییش ترافیک و ببینید و از نظمی هم که دارند لذت ببرید. دقیقا عین توی ایران
پس چرا سمت برگشت اینقدر خلوته؟!!!
اگه ایران بود در هر دو سمت جاده پر از ماشین می شد!!!!
اگه 500 کیلومتر هم بشه هم پشت سرهم دو سال پیش از مشهد به تهران می آمدم هوا خراب بود در حد یه باد بارون که ترافیک شد ترافیک باز میشد بسته میشد در هر صورت خیلی معتل نمی شدیم اما تا یه خرده وایمستادیم خدا شاهده یه عده کم طاقت از توی مزارع کنار جاده میان بر میزدن که برن جلو حتی بعضی ماشین های شاسی بلند از وارد شدن به قسمتهایی که کاشت محصول بود ابایی نداشتن اما..........................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر