بازدید 15869

خادم: فيلا نسبت به ما حساس شده است

کد خبر: ۲۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴ 10 August 2012
رسول خادم پس از وزن‌كشي كشتي‌گيران ايراني گفت: فردا (جمعه) روزي است كه كشتي‌گيران آزادكار ما بايد هرچه هنر دارند، روي تشك به نمايش بگذارند.

مدير تيم‌هاي ملي كشتي ايران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: امروز وزن‌كشي وزن‌هاي 55 و 74 كيلوگرم انجام شد و رحيمي و گودرزي حريفان خود را شناختند، اميدوارم كه بتوانند برابر حريفانشان خوب عمل كنند.

وي ادامه داد: متاسفانه كار ما در رقابت‌هاي آزاد سخت است و ما فشار زيادي را تحمل مي‌‌كنيم. از يك طرف به خاطر موضوع عبدولي، نامه‌ها و پيغام‌هاي زيادي به مسئولان فدراسيون جهاني و رييس اين فدراسيون رسيده كه چندان به نفع ما نيست. اين باعث شده كه هيات رييسه فيلا و داوران نسبت به ما حساس شوند. از طرف ديگر عملكرد خوب كشتي فرنگي كه باعث افتخار ماست، باعث شده كمي فشارها و استرس‌هاي آزادكاران بيشتر شود تا آنها بتوانند چنين موفقيتي را به دست آورند؛ بنابراين فشار از چند جهت به ما وارد مي‌شود.

خادم ادامه داد: ما در اين چند ماه و در اين مدت كوتاه كه تيم ملي كشتي را در اختيار گرفتيم، برنامه‌ريزي جدي را انجام داديم تا بتوانيم تيم را در شرايط خوبي قرار دهيم. فردا روز ارزيابي نهايي ماست و بچه‌ها بايد هنر فني و كشتي ايراني را بر روي تشك به نمايش بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار