بازدید 25962

خط‌خطی کردن عکس ساعی در دهکده المپیک

کد خبر: ۲۶۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴ 03 August 2012
درحالیکه هادی ساعی در آستانه رسیدن به یک افتار بزرگ برای ورزش ایران است، گویا این مسئله چندان به مذاق برخی از اعضای کاروان ایران خوش نیامده و عکس تبلیغاتی او را در محل ساختمان ایران در دهکده بازیها خط خطی کرده اند. هادی ساعی این مورد را از خود اعضای کاروان ایران می داند و می گوید: «من به همه این افراد تبریک می گویم.»

به گزارش ایسنا هادی ساعی با دومین مدال طلایی که در بازیهای پکن بدست آورد، نه تنها در ایران بلکه در دنیای تکواندو نیز به یکی از با افتخارترین های جهان بدل شد. همین سابقه قهرمانی بسیار خوب باعث شد تا این قهرمان ارزنده در بازیهای لندن نامزد رسیدن به کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک شود، کمیسیونی که رسیدن به آن می تواند به اندازه چند مدال المپیک ارزشمند باشد؛ اما گویا برخی افراد در کاروان ایران با این موضوع موافق نیستند و چندان علاقه ای به حضور ساعی در این پست ندارند. چراکه در روزهای ابتدایی حضور ورزشکاران ایران در دهکده بازیهای المپیک شاهد مخدوش کردن و خط خطی کردن عکس ساعی در میان سایر نامزدهای این پست بودیم. مسئله ای که گویا حسابی ساعی را ناراحت و ناامید کرده است.

وی در این رابطه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:« واقعا این مسئله برای من تاسف برانگیز بود. بسیاری از اعضای کاروان نیز این مسئله را به من گفتند و آنها نیز خیلی ناراحت بودند، چراکه این موضوع یک مسئله ای ملی برای ورزش ما است. ما باید در مجامع مهم بین المللی نفوذ داشته باشیم. اما نمی دانم چرا برخی از افراد اینگونه برخورد می کنند. اگر کسی از من خوشش نمی آید خوب به من رای ندهد. چرا با عکس این کار را می کند.»

ساعی در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید چه کسانی این کار را کرده اند؟ افرادی از کاروان دیگر بوده اند یا از کاروان ایران؟ یادآورشد:« به طور حتم ایرانی بوده اند. کس دیگری آنجا رفت و آمد ندارد. فقط آنها می توانند بروند در ساختمان ایران.»

قهرمان دو دوره المپیک در پاسخ به این سئوال که چه پیامی برای این افراد دارید خاطرنشان کرد:« من آنها را نمی شناسم، اما تنها می توانم به آنها تبریک بگویم به خاطر این همه حس وطن پرستی و باید متاسف بود که چنین افرادی در کاروان ایران هستند.»

نامزد کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک در مورد فعالیتهایی که تا کنون برای انتخابات انجام داده نیز به ایسنا گفت:« ما همچنان در کاروان ایران مشغول رایزنی هستیم. البته کاروان ما کاروان کوچکی است و چندان نمی توان روی آنها حساب کرد. برای همین با کاروانهایی که رابطه خوبی داریم درحال رایزنی هستیم و هر روز با مسئول چند کاروان صحبت می کنیم. در این مسئله افرادی همچون آقای افشارزاده و آقای رحیمی و برخی دیگر از افراد کاروان حسابی به من کمک کرده اند و هرکاری از دستشان برمی آید می کنند، اما کار بسیار سخت است.»

به گزارش ایسنا، مدیر تیمهای تکواندو ایران نیز در مورد آخرین وضعیت تکواندوکاران المپیکی ایران نیز یادآورشد: «خدا را شکر وضعیت آنها خوب است و در بهترین شرایط هستند. به نظر من آنها می توانند یکی از بهترین نتایج کاروان ایران را در بازیهای لندن بگیرند. امیدوارم که بخت هم با ما یار باشد و بتوانیم در لندن موفق باشیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر