بازدید 22575

زن نظامي‌نما در دام ماموران انتظامي

کد خبر: ۲۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷ 27 July 2012
فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه از دستگيري زني كه با جعل عنوان مامور اقدام به اخاذي از شهروندان كرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدامين شاهرخي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي كسب اخباري از منابع اطلاعاتي مبني بر اينكه زني با پوشش نظامي و معرفي خود به عنوان مامور، مبادرت به اخاذي و كلاهبرداري از شهروندان كرده است، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي با بيان اينكه با توجه به حساسيت موضوع، تحقيقات وسيعي در اين زمينه آغاز شد، اظهاركرد: سرانجام ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، متهم را شناسايي و وي را در يك اقدام ضربتي در خيابان دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه ادامه داد: پس از دستگيري متهم و انتقال وي به مقر انتظامي، هماهنگي لازم قضايي براي بازرسي از منزل متهم انجام شد كه ماموران در بازرسي آنجا، يك عدد كارت شناسايي جعلي، دو فقره چك و ... را كشف و ضبط كردند.

شاهرخي با بيان اينكه متهم پس از رويت ادله و شواهد در تحقيقات پليس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي اعتراف كرد به ايسنا گفت: وي پس از تشكيل پرونده به دادسرا منتقل و پس از آن با صدور قرار قانوني، روانه زندان شد.

وي با تاكيد بر قاطعيت پليس در برخورد با افرادي كه با جعل عنوان اقدام به اخاذي از افراد كرده و سبب بدبيني به نيروهاي خدمت‌گذار مي‌شوند، اظهار كرد: شهروندان در صورت رويارويي با چنين افرادي، حتما از آنان درخواست كارت شناسايي كنند و در صورت امتناع آنان و بروز رفتار مشكوك، مراتب را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع‌رساني كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل