بازدید 29104
در پارک ملت سه‌شنبه شب؛

از شبگردی نجف‌زاده تا انتقاد به اجرای مرتضی حیدری

وی با اشاره به کشته شدن قذافی گفت: این نوع کشتن یک اسیر، نه تنها بنا بر اصول و قواعد ،انسانی نیست و باعث فوران خشم طرفداران قذافی شده، به گونه‌ای که همین ساعتی پیش، از سرت خبر رسید یک انبار سوخت را منفجر کرده‌ و صد نفر را کشته‌اند/ نقدهای منصفانه به عملکردمان را باید در اخبار بپذیریم، ولی مسئولان دولتی هم ظرفیت‌هایشان را در نقدپذیری افزایش دهند.
کد خبر: ۱۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱ 26 October 2011
«پارک ملت» سه‌شنبه شب با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر، عمدتا درباره تحولات لیبی بود.

به گزارش «تابناک»، مهمان برنامه هم نجف‌زاده، خبرنگار واحد مرکزی خبر بود که دو ماه را در لیبی گذرانده بود و در خاطراتش با اشاره به روزهای بحرانی لیبی گفت: گاهی شب‌ها روی زمین می‌خوابیدیم و پس از مدتی، با اصرار توانستیم روی مبل یکی از هتل‌های طرابلس شب‌ها را بگذرانیم و البته بعد شرایط خوب شد و تفاوت فاحشی کرد.

نجف‌زاده از ایست‌های بازرسی گفت که یکی در دست انقلابیون و دیگری به دست نیروهای سرهنگ بر پا شده بود و هنگام گذر از هر یک باید واکنش‌‌های مورد پسند آنها را نشان می‌دادند.

وی با اشاره به قطع ارتباطات تلفنی و اینترنتی در روزهای نخست سقوط قذافی افزود: گاهی از لیبی تا تونس، شبانه می‌رفتیم تا یک دقیقه تصویر بفرستیم. این در حالی است که بسیاری، آن ساعت شب برای انداختن زباله تا سر کوچه هم نمی‌روند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر، با اشاره به کشته شدن قذافی گفت: این نوع کشتن یک اسیر، نه تنها بر پایه اصول و قواعد انسانی نیست که باعث فوران خشم طرفداران قذافی شده است، به گونه‌ای که همین ساعتی پیش، نیز از سرت خبر رسید، یک انبار سوخت را منفجر کرده و صد نفر را کشته‌اند.

در بخش دیگری از برنامه پارک ملت، همچنین حجت‌الاسلام شهاب مرادی که درباره بحث روابط فرزندان و همسران سخن می‌گفت، از عملکرد اخبار تلویزیون و ادبیاتی که باعث تمسخر افراد می‌شود و از کم حجمی انتقاد به مسئولان دولتی در خبر و به ویژه عملکرد مرتضی حیدری انتقاد کرد.

نجف زاده نیز در این باره گفت: خبرنگار کسی است که حتی با متهم به قتل هم برخورد بی‌ادبانه و از موضع بالا به پایین نداشته باشد، زیرا خبرنگار مدعی العموم یا قاضی نیست.

وی در ادامه، لیستی از گزارش‌های چند ماهه پس از اخراج از فرانسه را یادآوری کرد و گفت: پس از گزارش نرگس که روایت کودکان سوخته مدرسه‌ای در درودزن فارس بود، حتی وزیر آموزش و پرورش به ما انتقاد کرد، ولی تا هنگامی که دیه بچه‌ها پس از پنج سال وصول شد، از پا ننشستیم.

خبرنگار واحد مرکزی خبر همچنین گفت: گزارش روستای کالو و کارگران معدن، باعث شد فشارهایی به واحد مرکزی خبر وارد آمد و سرانجام مسئولانی که باید ظرفیت نقد را در خود بیشتر کنند، کاری برای آن کودکان و کارگران معدن انجام دادند؛ بنابراین، نقدهای منصفانه به عملکردمان را باید در اخبار بپذیریم، ولی مسئولان دولتی نیز باید ظرفیت‌هایشان را در نقد پذیری افزایش دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها