بازدید 36846
وزیر اطلاعات در اجلاس خبرگان:

ائتلاف انحرافی‌ها و فتنه‌گران از پیچیده‌‏ترین مسائل نظام است

حجت‌الاسلام مصلحی در این باره با تأکید بر اینکه جریان فتنه و گروه انحرافى هر دو با ویژگی‌هاى مشتركى در راستاى تقابل جدى با نظام و ولایت فقیه تحركاتى را دارند، افزود: این تحركات با تلاش براى القای فصل الخطاب نبودن ولایت فقیه و تقسیم‌بندى فرامین رهبرى به حكومتى و غیر حكومتى سیاست‌های خود را دنبال می‌كنند.
کد خبر: ۱۸۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۱ 06 September 2011
وزیر اطلاعات، ائتلاف جریانات انحرافی و فتنه را از پیچیده‏ترین مسائلى دانست که نظام با آن روبه‌روست و اعلام کرد: این وزارتخانه از سطح بالاى هشیارى برخوردار است و نخواهد گذاشت، جریان‌های انحرافی و فتنه، انتخابات مجلس شوراى اسلامى را به انحراف بکشاند.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ـ که سخنران ویژه دهمین اجلاس خبرگان رهبری بود ـ به استراتژی دشمنان در رویارویی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و تهاجم به ارزش‌ها و تحریم‏هاى اقتصادى و سیاسى را از مهمترین استراتژی‌های دشمنان خواند.

بنا بر این گزارش، وى افزود: دشمنان در رویایى با نظام، دو استراتژى را دنبال می‌‏كنند كه استراتژى نخست، خودش دو شاخه دارد:

1. تهاجم به ارزش‌ها، هویت دینى و فرهنگ اسلامى و...

2. تحریم‏‌هاى اقتصادى و سیاسى

دوم استراتژى حداكثرى مبارزه با نظام كه با بهره از ابزارهاى نرم و سخت صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مصلحى با تأكید بر نقش وزارت اطلاعات در حراست و حفاظت از دستاوردهاى نظام، از جنگ سخت اطلاعاتى نظام با دشمنان خبر داد و از برخى اظهارنظرهاى غیر كارشناسانه كه در بعضى موارد، حتى موجب از بین رفتن تلاش‌هاى صورت گرفته می ‏شود، انتقاد كرد و خواستار این شد كه مسئولین، این نكات امنیتى را در سخنان و مصاحبه‏‌هاى خود رعایت کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به بیدارى اسلامى و انقلاب‌های به وجود آمده در منطقه، نقش انقلاب اسلامى را در این راستا فوق‌العاده مهم و بیدارى اسلامى را آغاز مبارزه با نظام سلطه دانست.

حجت‌الاسلام مصلحى در بخش دیگرى از سخنان خود، به موضوع انتخابات اشاره و به ارایه تحلیلى در این زمینه پرداخت.

وی روحیه سربازان گمنام امام زمان را در سطح بالایى عنوان کرد و آن را نشان از ولایت‌مدارى نیروهاى این وزارتخانه خواند.

وى در ادامه به ائتلاف‌های آشکار و عمدتاً پنهان جریان فتنه با جریان انحرافى براى مقابله با خط اصلى نظام و انقلاب اسلامى خبر داد و آنها را از پیچیده‏ترین مسائلى دانست كه نظام با آن‏ها روبه‌روست.

وزیر اطلاعات افزود: البته وزارت اطلاعات از سطح بالاى هشیارى برخوردار است و نخواهد گذاشت این جریان‌ها، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دوازدهم اسفند به انحراف بكشانند.

حجت‌الاسلام مصلحی در این باره با تأکید بر اینکه جریان فتنه و گروه انحرافى هر دو با ویژگی‌هاى مشتركى در راستاى تقابل جدى با نظام و ولایت فقیه تحركاتى را دارند، افزود: این تحركات با تلاش براى القای فصل الخطاب نبودن ولایت فقیه و تقسیم بندى فرامین رهبرى به حكومتى و غیر حكومتى سیاست‌های خود را دنبال می‌كنند.

وى رویكرد منفعلانه این جریانات با مسأله بیدارى اسلامى را از دیگر اهداف آن‏ها دانست و افزود: از نگاه این جریان‌ها، به دست گرفتن كرسى ریاست جمهورى و كرسی‌‏هاى مجلس شوراى اسلامى، تنها راه تغییر نظام است و برای همین، مدتى است كه با روش‌هاى گوناگون در پی جذب مردم هستند.

وزیر اطلاعات بزرگ نمایى مشكلات مردم، ایجاد ترس در میان توده‏‌هاى مردم، سیاست تساهل و تسامح، علاقه‌‌مندى جدى درباره رابطه با آمریكا به شکل پررنگ را در عملكرد این جریان‌ها كاملاً هویدا خواند و ادامه داد: این جریان‌ها همچنین می كوشند با گفتمان اصلاح طلبانه، همه اصلاح‌طلبان داخل نظام را به گونه‏ اى جذب نمایند.

حجت‌الاسلام مصلحی همچنین با بیان این نکته که این گروه‌ها در حال شكل دادن لایه‏‌هاى گوناگون براى جذب نخبگان هستند، گفت: از برنامه‌‏هاى این جریان‌ها، مقابله با سیاست‌هاى مقام معظم رهبرى، تأكید بر ملى گرایى افراطى، تأكید بر شبه مدرنیسم، تأكید بر ناكارآمد بودن اسلام و تأكید بر ناكارآمدى روحانیت است.

وی از دیگر برنامه‏‌ها براى تأثیرگذارى بر نخبگان را به شرح زیر عنوان کرد:

 1. احساس بى قدرتى و عجز افراد بر تأثیرگذارى در تصمیمات

 2. احساس بى معنایى سیاسى

 3. ایجاد حس بى اعتمادى به حاكمیت

 4. بهره‌‏گیرى از مواضع دو پهلو و لغزنده

 5. در پیش گرفتن گرایش‌های غربى

وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خویش به موضوع تغییر نسل و شكل‌گیری نسلی كه از نظر زمانی با اهداف انقلاب فاصله دارند، اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها با سوءاستفاده از بی اطلاعی نسل جدید از مسائل انقلاب، تهی كردن ذهن نسل جدید از اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری را در دستور کار دارند.

وی از پروژه القای حواس پرتی جمعی از سوی این جریانات اشاره نمود و از اهداف كوتاه مدت و بلند مدت این قضایا خبر داد.

حجت‌الاسلام مصلحی همچنین از تاكتیك مظلوم نمایی جریان اصلاحات پرده برداشت و از فریب برخی از افراد خودی در این مسأله ابراز تأسف نمود.

وی تبیین انحرافی از ولایت فقیه را كه آن را دچار نسبیت‌گرایی كرده، از دیگر برنامه‌های این گروه‌ها دانست و در ادامه درباره تدابیری كه برای برگزاری سالم انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باید اتخاذ نمود، سخن گفت.

وزیر اطلاعات همچنین از شیوه‌های استحاله فرهنگی خبر داد و از برنامه شبكه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد استحاله فرهنگی در بین تفكرات گوناگون جامعه پرده برداشت و وجود شبكه‌های گوناگون را در راستای ذایقه‌های افراد جامعه، در راستای این اهداف خواند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
ای کاش وزیر محترم به جای جمله"این وزارتخانه از سطح بالاى هشیارى برخوردار است و نخواهد گذاشت، جریان‌های انحرافی و فتنه، انتخابات مجلس شوراى اسلامى را به انحراف بکشاند" این جمله را می گفت:این وزارتخانه از سطح بالاى هشیارى برخوردار است و جریان‌های انحرافی و فتنه را از بین خواهد برد.
همه كه شدند منحرف يا اهل فتنه بس حزب الله كجاس؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا مسوولان محترم برای ادعاهایشان دلایلی هر چند کلی را بیان کنند تا اعتماد مردم را برانگیزد وگرنه شاید احساس شود مسائل سیاسی است
باسلام - استكبارجهاني جهت حمله به ايران از حمله زميني به كشورمان ناتوان است چون تلفات دشمن در حمله زميني زياد مي شود و حس ناسيوناليستي ايرانيان را برمي انگيزد لذا برگزاري يك انتخابات ناسالم باعث يأس ونااميدي وسرخوردگي اقشار ناراضي (والبته چشم دوخته به انتخابات)مي شود واز بطن اين سرخوردگي وناكامي پياده نظام دشمن فراهم مي گردد وجدول حمله دشمن تكميل مي گردد لذاكم هزينه ترين روشها براي پرهيز از رخدادهاي غيرقابل كنترل احياء نظام پارلماني است كه در آن مشاركت آراء مختلف ميسر است و تنشها فروكش مي كند.
اولآ متصل نمودن اصلاح طلبان به جریان انحرافی تفکر نادرستی است چون سنخیتی با هم ندارند
ثانیا " جریان انحرافی چگونه بوجود آمد از بین اصلاح طلبان یا از میان اصولگراها , قطعآ اصولگرا هستند
ثالثآ "وقتی به اصلاح طلبان انگ ضدیت با نظام و رهبری میزنید و آنها را میرانید خوب احتمال اینکه جذب آنها شوند هست وقتی فرزندی از خانوده ای رانده شود چه سرنوشتی پیدا میکند
البته بعید میدانم نظرم را درج نمایید
توکل کن به خدا برادر عزیزم
اگر واقعا مستند است که چنین اهدافی دارند چرا مانند سران فتنه دستگیر نمی شوند؟
"از فریب برخی از افراد خودی در این مسأله ابراز تأسف نمود." منظورش علی مطهری حالا تابناک تو هی ازش دفاع کن!!!
هر کس با نظام اسلامی خصوصا ولایت فقیه ودر رهبری تقابل نماید انشاءالله نابود میشود
درود وسلام برسربازان كمنام امام زمان عزيز(ع) ونيروهاي عزيزوفداكاراطلاعات كشورجمهوري اسلامي ايران خداوندمتعال حافط شماعزيزان باشد
اي بابا...بالاخره ما نفهميديم فتنه مرده يا هنوز داره جون ميكنه!!!
" پروژه القای حواس پرتی جمعی " یعنی چی ؟
اي كاش براي اين سخنان سندي هم ارائه مي شد .
یعنی احمدی نژاد با موسوی ائتلاف کرده؟!!!! جدا که پیچیده است!!!
جريان انحرافي و اين مسايل درست ولي ميخواهيم بدانيم چرا در جامعه اسلامي به حقوق اوليه افراد توجه نميشود تا مردم اينگونه سرخورده و مايوس باشند . من به عنوان يك شهروند ايراني و از جانب حداقل دويست تن از دوستان و نزديكان اصلا با وضع موجود سياسي ،اقتصادي ،امنيتي،اطلاعاتي،اجتماعي ،فرهنگي و اكثر موضوعات راضي نيستم . انگار قانون فقط براي مردم عادي نوشته شده و مديران و مشيولان بايد از اجرا شانه خالي كنند!!!!
حالا تازه فهمیدیم که چرا گروه انحراف میخاستند آقای مصلحی را از وزارت بردارند
اقای وزیر چرا نعل وارونه میزنید همین جریان انحرافی که شما از ان دم میزنید در دولت و شما هم عضو همان دولت در ضمن این منحرفین تمام نیروهای اصلاح طلب وارزشی را از وزارتخا نه های مهم اخراج ویا به اجبار بازنشسته کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها