بازدید 3901
به مناسبت بزرگداشت روز جهاني قدس؛

بيانيه دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

کد خبر: ۱۸۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲ 25 August 2011
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به مناسبت بزرگداشت روز جهاني قدس رمضان 1432 ه.ق بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش «تابناک»، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا
 
تحقيقاً امروز در زندگي مسلمين و در آفاق اسلامي هيچ مسئله اي به اهميت مسئله فلسطين نيست.مقام معظم رهبري (مدظله العالي)
 
حماسه روز قدس ، يادآور فرياد پيامبر گونه‌ي امام راحل(ره) برسر سفاكان صهيونيست است كه بيش از نيم قرن از هيچ ظلم و جنايتي بر مردم مسلمان ومظلوم قبله‌ي اول دريغ نورزيده‌اند.

مردماني كه در اين ساليان دراز در برابر دژخيمان پليدصفت و غاصب مورد حمايت شيطان بزرگ هم چون كوه‌اي استوار قد برافراشته و در تأسي از فرمان الهي ، ابراهيم گونه ، اسماعيل هاي خويش را براي حفظ شرف و كرامت انساني و ميهن اسلامي‌شان به قربان گاه مي فرستند تا پيروزي خون بر شمشير محقق گردد.

قدس ، اين يادگار سياسي و مذهبي امام(ره) كه با دورنگري و ژرف انديشي همراه است ، امروز نمادي است براي اتحاد هرچه بيشتر ملت هاي مسلمان و همه‌ي مستضعفان دنيا ، تا هيچ زورگويي نتواند به حريم امن‌شان نزديك شود.

رژيم اشغالگر بايد بداند كه امروز ملت هاي مسلمان در هيچ جاي دنيا ظلم را برنمي تابند و با تأسي از فرامين انسان ساز و عدالت گستر اسلام يكي پس از ديگري ديكتاتوري هاي قدرت طلب را سرنگون مي كنند مصداق بارز آن قيام مردم بيدار كشورهاي مصر ، تونس ، يمن ، بحرين و ليبي است كه  نشان محكمي بر به پايان رسيدن   دوران  بي عدالتي و قدرت طلبي در جهان اسلام است و به راستي اين همان وعده الي است كه مي فرمايد: ((... فَانَّ حِزبُ اللهِ هُمُ الغالِبون)) (سوره مائده / آیه 56)

رژيم غاصب صهيونيست با حمايت بي چون و چراي استكبار جهاني ، اصل انسانيت را زيرپا گذاشته و با محاصره‌ي غزّه، مردم بي گناه را از ابتدايي ترين حقوق انساني خود محروم كرده و هيچ توجهي به فريادهاي آزادي خواهان جهان نمي كند. رژيمي كه با توهم و قدرت پوشالي خويش، وقاحت خود را آن چنان بي حد و حصر نموده كه ملتهاي ظلم ستيز و آزادي خواه منطقه را تهديد به جنگ و خونريزي مي كند.

دولت غاصب اسرائيل غافل است كه ملت صلح جوي جمهوري اسلامي ايران در پي جنگ وتهاجم نيست. ولي اگر منافع‌شان به مخاطره بيافتد ، آنگاه منافع آن رژيم و هم دستانشان را در جاي جاي دنيا به مخاطره مي اندازند تا فرمايش بنيانگزار روز قدس كه اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود به حقيقت بپيوندد.

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ضمن محكوم كردن تهديدات واهي رژيم غاصب ، ازهمه‌ي جريانات خواهان آزادگي دعوت مي نمايد تا با پيروي از ولايت فقيه و ناكام گذاشتن توطئه هاي دشمنان دين، توصيه هاي رهبري معظم انقلاب را نصب العين قرارداده و هم گام با ملت بزرگ و غيور ايران اسلامي در روز پرخروش قدس با شركت در راهپيمايي ، پايه هاي عنكبوتي استبداد و استعمار و صهيونيست بين الملل را به لرزه درآورده وموجب دلگرمي تمامي آزادي خواهان عالم و مناديان راه حق و حقيقت شوند.

والسلام علي من اتبع الهدي.
 
اداره كل روابط عمومي و اموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر