بازدید 5577

باند انحرافي تكرار جريان فتنه است

اينگونه حركت‌ها براي يك گروه سياسي عيبي به شمار نمي‌آيد اما اين حركت زماني که از سوي يك گروه كه به حكومت وصل است صورت بگيرد، نوعي رانت‌خواري و سوءاستفاده از قدرت است.
کد خبر: ۱۷۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹ 19 June 2011
يك فعال سياسي با بيان اينكه باند انحرافي با جريان فتنه در شيوه، ابزار و اهداف مشترك هستند، گفت: در حقيقت اين باند انحرافي تكرار جريان فتنه است.

رسول سنايي‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: چنگ انداختن به بيت‌المال، سوءاستفاده از قدرت براي كسب ثروت و فراهم كردن پشتوانه مالي براي انجام فعاليت‌هاي سياسي حركت انحرافي بود كه از دوره كارگزاران شروع شده است.

وي خاطرنشان كرد: كارگزاران كه بعدا به اصلاح‌طلبان چسبيدند با تشكيل احزابي مثل حزب مشاركت به دنبال سوءاستفاده از بيت‌المال براي جريان‌سازي سياسي در كشور بودند.
اين فعال سياسي تصريح كرد: امروزه باند انحرافي نيز همان مسير را البته با ناشيگري و تعجيل بيشتري كه موجب لو رفتن سريع آنان شد ادامه داده است.

سنايي‌راد افزود: در دوران كارگزاران براي آنكه بتوانند رئيس جمهور وقت را براي مراحل بعدي نيز داشته باشند به دنبال تغيير قانون اساسي بودند.

وي ادامه داد: حاشيه‌نشينان دولت هاشمي‌رفسنجاني براي استمرار حضور خود در قدرت دنبال تغيير قانون اساسي بودند كه امروز حاشيه‌نشيان دولت احمدي‌نژاد براي ابقاي خود در حكومت تلاش مي‌كنند.

سنايي‌راد افزود: امروزه حاشيه‌نشينان دولت دهم با سوءاستفاده از رئيس جمهور از وي به عنوان پل عبور خود براي كسب و ماندگاري قدرتشان استفاده مي‌كنند.

وي افزود: استفاده از ابزار و ادبيات وارداتي كه عموما از سوي جهان سرمايه‌داري براي مقابله با جهان سوسياليستي ابداع شده همچون انحصارطلبي را عليه ياران انقلاب به كار مي‌گيرند و شخصيتي همچون آيت‌الله مصباح را با چنين واژگاني توصيف مي‌كنند.

اين فعال سياسي اضافه كرد: امروزه همه ما به خوبي مي‌دانيم كه آبشخور اينگونه برخوردها و مفهوم‌سازي‌ها، مكاتب غربي و بنيادهاي جنگ نرم دشمن عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

*شوراي ايرانيان خارج از كشور بستر ارتباط با نيروهاي مسئله‌دار است

سنايي‌راد يادآور شد: ارتباط با نيروهاي مسئله‌دار فرامرزي و فراري خارج از كشور كه آن زمان در قالب كنفرانس برلين دنبال مي‌شد الان در شوراي ايرانيان خارج از كشور و نشست‌هايي از اين قبيل دنبال مي‌شود.

به گفته وي مرزشكني و نداشتن مرز اعتقادي را كه در جريان فتنه در كنفرانس‌ برلين به صراحت با ماركسيس‌ها و جريان اپوزيسيون نظام مشاهده شد، امروز هم در همنشيني با افراد مسئله‌دار كه چند دهه در خارج از كشور بوده و احتمال آلودگي خود و يا اطرافيانشان به سيستم جاسوسي وجود دارد را در باند انحرافي مي‌توان مشاهده كرد.

اين فعال سياسي افزود: همه اين نشانه‌ها دليل محكمي است كه عده‌اي اين باند انحرافي را تكرار دوباره جريان فتنه بدانند.
سنايي‌راد افزود: اما خوشبختانه لو رفتن سريع اين باند امكان فتنه‌گري را از آنها سلب كرده است چرا كه فتنه‌گري زماني پيش مي‌آيد كه تشخيص حق از باطل مشكل باشد.

وي خاطرنشان كرد: امروز باطل بودن اين جريان به حدي آشكار است كه نوعي واگرايي را نسبت به همكاران ديروز يا حداقل اكراه از همگرايي نسبت به آنها را دارند.

*باند انحرافي به دنبال قبضه و توسعه قدرت است

به گفته وي امروز نشانه‌هايي وجود دارد كه جريان انحرافي به دنبال قبضه و توسعه قدرت است به گونه‌اي كه افراد منتسب به اين جريان هيچ ابايي از بيان و آشكار كردن آن ندارند.
اين فعال سياسي ادامه داد: اين مهم به جايي رسيده كه شخصيتي همچون اميري‌فرد در يك مصاحبه با روزنامه شرق از تركيب خاصي در مجلس آينده و منتسب بودن 150 نفر از نمايندگان اين مجلس با باند انحرافي خبر داده است.

سنايي‌راد يادآور شد: معرفي يكي از ليدرهاي اين جريان به عنوان رئيس جمهور قطعي آينده كشور در صورت حمايت برخي از شخصيت‌ها نيز نمونه آشكار ديگري از اهداف اين باند است.
وي تلاش براي جريان‌سازي و تشكيل احزاب دولتي با استفاده از منابع دولت و ارتباط‌‌گيري با عناصر ذي‌نفوذ سياسي محلي همه از نشانه‌هاي روشني است كه اين باند براي كسب و ماندگاري بيشتر قدرت در كشور دنبال مي‌كنند.

به گفته اين فعال سياسي اينگونه حركت‌ها براي يك گروه سياسي عيبي به شمار نمي‌آيد اما اين حركت زماني که از سوي يك گروه كه به حكومت وصل است صورت بگيرد نوعي رانت‌خواري و سوءاستفاده از قدرت است.

سنايي‌راد خاطرنشان كرد: در حقيقت اين اقدامات كه از سوي باند انحرافي با سوءاستفاده از تابلوي اصولگرايي انجام مي‌شود انحراف از اصولي است كه جريان اصولگرا به اعتبار آن به اين جايگاه رسيده‌اند.

وي با بيان اينكه ديدگاه‌هاي زيادي وجود دارد كه اين جريان به اين سطح از قدرت‌طلبي اكتفا نكند، ادامه داد: وابستگي‌ها به نوعي تفكر انحرافي كه ريشه در قرائت خاصي از حجتيه دارد مي‌تواند اين نگراني را به وجود بياورد كه باند انحرافي در آينده دنبال تغيير محتواي نظام خواهد بود.
وي ادامه داد: اين نوع نگرش و هدف كه از سوي گروه انحرافي دنبال مي‌شود در واقع نوعي قرائت انحرافي از اصل ولايت فقيه را دنبال مي‌كند.

به گفته اين فعال سياسي نام جريان انحرافي براي اين باند با توجه به عدم عقبه فرهنگي، سياسي و اجتماعي و اهداف قدرت‌طلبي آنان، عباي گشادي است.

*بديل‌سازي از ايران اسلامي پيامدهاي منفي داخلي و خارجي دارد

سنايي‌راد عنوان كرد: ايثار برخي از مدافعان واقعي نظام اسلامي بخشي از آثار منفي ناشي از اقدامات اين باند را خنثي كرده است.

وي يادآور شد: اين باند به دنبال ايجاد شكاف و به رخ كشاندن شكاف در حاكميت و حاكميت دوگانه هستند اما با تدبير كلي كه مدافعان نظام به وجود مي‌آورند از چنين واقعه‌اي جلوگيري كرده ضمن اينكه امكان و توان آنها هم كمتر از اين بوده است.

وي طرح مسائل حاشيه‌اي و ايجاد يأس در بدنه ملت و كشاندن برخي از مسائل به عرصه رسانه‌هاي بيروني را از اقدامات اين باند خواند و تصريح كرد: اين اقدامات زمينه طمع‌ورزي و تعرض دشمنان است كه نبايد آنها را ناديده گرفت.

سنايي‌راد خاطرنشان كرد: نوع قرائت خاصي كه در سياست خارجي دنبال مي‌شود امروز با واقعيت‌هاي مربوط به بيداري اسلامي مغاير است و حتي مي‌تواند عوارض فرامرزي داشته باشد.

به گفته اين فعال سياسي تكيه بر مكتب ايراني در شرايطي كه امروز اسلام محوريت ارزش‌ها و خيزش‌هاي منطقه است و الهام‌گيري از ايران اسلامي است، عملكرد و رويكرد اين باند انحرافي در زمينه بديل‌سازي از ايران اسلامي به عنوان اسلام ايراني پيامدهايي منفي در داخل و خارج از كشور خواهد داشت.

وي به انسجام مجموعه اصولگرايان در كشور اشاره كرد و گفت: گروه‌هايي در زمينه ايجاد هماهنگي در بين اصولگرايان وجود كه فعاليت‌هايي در اين زمينه دارند.

*ايجاد همگرايي جريان فتنه و باند انحرافي براي شكارهاي خاكستري

وي عنوان كرد: اعضاي باند انحرافي كه زماني خود را زير تابلوي اصولگرايي جا زده بودند اكنون در جاهايي زحماتي را براي اصولگرايان پديد مي‌آورند.

اين فعال سياسي، ريشه‌دار بودن جريان اصولگرايي و تمرين چند سال اخير مقابله آنان با فتنه‌ها و همچنين بلوغ سياسي در سطح عمومي را بسترساز موفقيت‌هاي آينده اين جريان عنوان كرد.
سنايي‌راد به عدم اعتبار جريان فتنه در اذهان عمومي در كشور اشاره كرد و افزود: در حال حاضر نوعي همگرايي بين جريان فتنه و باند انحرافي به منظور شكارهاي خاكستري پيش آمده است كه با توجه به سابقه جريان فتنه، ريزش‌هايي متوجه باند انحرافي خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: بي‌صداقتي آنان براي افرادي كه از قبل با آنها همكاري مي‌كردند اين فهم را به وجود آورده است كه اين جريان در نيل به قدرت و قدرت‌طلبي هيچ وفايي حتي به متحدان ندارند.

*پيروزي دستگاه امنيتي زمينه‌ساز موج بي‌اعتمادي در جريان اپوزيسيون

اين فعال سياسي در ادامه به پيروزي دستگاه امنيتي كشورمان در زمينه هدايت سردار مدحي به داخل جريان اپوزيسيون اشاره كرد و گفت: اين مهم عاملي براي ايجاد موج بي‌اعتمادي در بين اين جريان خواهد بود.

سنايي‌راد يادآور شد: اين جريان همواره به دنبال استفاده از عناصر باسابقه موجه است كه آن را دستمايه‌اي براي اعلام نارضايتي از نظام و شكاف در بين مدافعان ديروز نظام اسلامي قرار دهند.
به گفته وي همكاري اين جريان با مدحي نيز در اين راستا بوده است كه با توجه به سابقه و پيشينه و دلبستگي وي به نظام اسلامي اين پيروزي را رقم زد.

اين فعال سياسي افزود: دلبستگي مدحي به نظام و تلاش‌هاي ارزشمند دستگاه امنيتي در هدايت وي اين اتفاق مبارك را به وجود آورد كه اكنون در ياركشي و چشم طمع دوختن به نيروهاي داخلي نظام دچار بي‌اعتمادي حتي در بين خود شده‌اند.
سنايي‌راد در پايان عنوان كرد: به تعبير آنان، جريان اپوزيسيون گول خانه‌هاي دونبشي را مي‌خورند كه به پندار آنان همه جهت‌ها به سمت اين جريان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی