بازدید 5696
۸

کوچکترین شهید بحرین کیست؟

این نیروها با تیراندازی مستقیم به سر وی او را مورد اصابت قرار دادند، سپس فورا به بیمارستان انتقال یافت اما پیش از رسیدن به بیمارستان به خیل عظیم شهداء پیوست.
کد خبر: ۱۶۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸ 01 May 2011
به گزارش شیعه آنلاین، «محمد عبدالحسین فرحان» کودک شش ساله بحرینی از منطقه شیعه نشین «سترة» بوده که روز گذشته بر اثر حمله وحشیانه نیروهای رژیم آل خلیفه و پرتاب گازهای مسموم و به اصطلاح اشک آور به سمت مردم مظلوم و بیگناه، به شهادت رسید.

پزشک قانونی بحرین علت به شهادت رسیدن «محمد عبدالحسین فرحان» را خفگی اعلام کرد.

گفتنی است، رژیم ظالم و ستمگر آل خلیفه حدود 10 روز پیش نیز با به شهادت رساندن «سید احمد سید سعید» کوچکترین شهید انقلاب مردم بحرین را رقم زده بودند. او با 15 سال سن، حتی در راهپیمایی و یا تظاهراتی علیه آل خلیفه شرکت نکرده بود تا بهانه‌ای به دست آنان داده باشد، بلکه به همراه دوستان خود مشغول بازی بود که از سوی نیروهای آل خلیفه مورد تعرض قرار گرفت.

این نیروها با تیراندازی مستقیم به سر وی او را مورد اصابت قرار دادند، سپس فورا به بیمارستان انتقال یافت اما پیش از رسیدن به بیمارستان به خیل عظیم شهداء پیوست.

نیروهای امنیتی آل خلیفه ضمن محاصره بیمارستان، جسد این شهید را به نقطه نامعلومی انتقال دادند تا خانواده او نتوانند وی را تشییع کنند. فردای آن روز با خانواده این شهید تماس گرفته شد و از آنها خواستند تا جسد فرزندشان را تحویل بگیرند. نکته تاسفبار این بود که جسد او نیز مانند بسیاری از شهدای بحرین، از زیر گلو تا پایین بدن شکافته شده برخی اعضای بدنش ربوده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کجامد مدعیان حقوق بشر و آزادی ؟ حقوق بشر فقط برای ایرانه ؟
خدايا اين جنايات آل خليفه و آل سعود كي تموم ميشه.يا امام زمان خودتون مدد نماييد.انشاء...
خدا یا به حق خون این شهدای بی گناه در فرج آقا تعجیل بفرما
آه... اسم اولی عبدالحسین و دومی سیده ...شیعه چه گناهی کرده؟بغض گلوم رو گرفته ، این طفلکی رو چرا میکشید بی وجدانها، لبخند شور و حال کودکی بر لب این بچه خشک زد.خداحافظ عبدالحسین.....ایشالا امام زمان زودتر ظهور کنه انتقامتو از این یزیدیان بگیره....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها