بازدید 22236
۶

تجاوز به افغان‌ها و دلسوزی برای لیبیایی‌ها!

کاریکاتوریست آمریکایی با انتقاد شدید از سیاست‌های غیرانسانی دولت آمریکا، با انتشار کاریکاتوری ادعای اوباما در حمایت از آزادی‌خواهی مردم لیبی را به تمسخر گرفت.
کد خبر: ۱۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱ 05 April 2011
به گزارش شبکه ایران، چندی پیش، هفته‌نامه آلمانی اشپیگل، تصاویری از نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان را منتشر کرد که پس از شکنجه و قتل غیرنظامیان افغان، آن‌ها را عریان کرده و به طور اهانت‌آمیزی در کنار این اجساد عکس گرفته بودند.

بنا بر این گزارش، «مایک فلاگنات» کاریکاتوریست و فعال رسانه‌ای آمریکایی، با انتقاد شدید از سیاست‌های غیرانسانی دولت آمریکا اقدام به انتشار کاریکاتوری از تصاویر منتشره توسط اشپیگل کرده و ادعای اوباما در حمایت از آزادی‌خواهی مردم لیبی را به تمسخر گرفته است.

پیام اوباما از افغانستان برای لیبیایی‌ها: آزاد باد لیبی!

این کاریکاتور، اوباما را در حالی نشان می‌دهد که در کنار جسد عریان یک غیرنظامی شکنجه شده افغانی عکس یادگاری می‌گیرد و همزمان مدعی لزوم آزادسازی لیبی نیز هست. به عبارت دیگر، اوباما به مردم لیبی نیز وعده همان آزادی را می‌دهد که سال‌هاست به غیرنظامیان زندانی در ابوغریب، گوانتانامو و مردم افغانستان و عراق هدیه کرده است.


تصویر منتشره در هفته‌نامه اشپیگل از اهانت سربازان آمریکایی به غیرنظامیان افغان

این گزارش حاکی است، فلاگانت همچنین در یادداشتی که در وبسایت شخصی خود منتشر کرده، با اشاره به سکوت آمریکا در برابر کشتار مردم معترض بحرین به دست نظامیان سعودی می‌نویسد: اوباما و امپراتوری آمریکا آزادی‌خواهانی هستند که موشک کروز به‌دست گرفته و قصد دارند تا با شلیک موشک و فروریختن بمب بر سر ملت لیبی، برای آنان به اصطلاح آزادی به بار آورند و همزمان نظامیان سعودی تحت حمایت آمریکا به کشتار انقلابیون بحرینی مشغولند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مرگ بر امريكا
اجب صبري خدا دارد............ آمريكا و آمريكائيان تاوان اين اعمالشان را خواهند داد
سربازان آمریکائی یک مشت حیوان هستند که بهترین جایگاه برای آنان گور است....
لعنت خدا بر طالبان و القاعده و لعنت خدا بر آمریکای جهان خوار......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر