بازدید 9113

موساد و مبارك، پشت پرده ترور سادات!

"سمير صبري " اعلام كرد كه علت قتل ترور انور سادات رئيس جمهوري اسبق مصر گلوله‌اي بوده است كه از فاصله نزديك به وي شليك شده است نه گلوله اي كه خالد اسلامبولي به وي شليك كرده است.
کد خبر: ۱۵۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳ 23 March 2011
وكيل خانواده رئيس جمهور اسبق مصر اعلام كرد كه علت قتل سادات گلوله‌اي بوده است كه از جايگاه نزديك به وي شليك شده است و حسني مبارك به همراهي موساد در پشت پرده اين ترور قرار دارد.

به گزارش فارس روزنامه الاهرام مصر، "سمير صبري " اعلام كرد كه علت قتل ترور انور سادات رئيس جمهوري اسبق مصر گلوله‌اي بوده است كه از فاصله نزديك به وي شليك شده است نه گلوله اي كه خالد اسلامبولي به وي شليك كرده است.

وكيل قانوني خانواده انور سادات كه در برنامه‌اي تلويزيوني در شبكه المحور سخن مي‌گفت تصريح كرد كه حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر در پشت صحنه ترور انور سادات قرار دارد و وي از اين ترور سود برده است.

صبري همچنين با اشاره به سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) گفت، وي مطمئن است كه گذشت زمان روشن خواهد كرد كه ترور سادات به خالد اسلامبولي محدود نمي‌شود زيرا موساد و حسني مبارك از اين ترور سود مي‌بردند و مبارك بدون شك در ترور وي نقش داشته است.

وكيل رقيه سادات، دختر بزرگ انور سادات در ادامه تصريح كرد كه اطلاعات و مستندات بسياري دارد كه آن را به دادستاني كل ارائه خواهد كرد.

وي صداي ضبط شده مهندس "حسب الله الكفراوي " وزير مسكن سابق را كه تاكيد كرده است بر اساس مستنداتي، مبارك مسئول ترور انور سادات است، از جمله اين اسناد اعلام كرد.

انور سادات سومين رئيس جمهوري مصر است كه در سال 1970 به قدرت رسيد و در ششم اكتبر سال 1981 زماني‌كه از جايگاه در حال سان ديدن از نيروهاي نظامي بود ترور شد.

تواققنامه صلح قاهره و تل آويو در زمان انور سادات و در سال 1979 امضا شد كه گفته مي‌شود اعتراض به اين اقدام يكي از انگيزه‌هاي خالد اسلامبولي براي اقدام به ترور سادات بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی