بازدید 5455

فرار گسترده صهیونیست ها از مصر

از صبح شنبه بیش از 200 صهیونیست از مصر خارج شده و به سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند، سفارت رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر اعلام کرده است: به علت ناامنی گسترده در این کشور خانواده‌های کارکنان سفارت اسرائیل را از مصر خارج می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۶ 30 January 2011
سخنگوی جبهه نجات مصر تاکید کرد، دیپلمات های رژیم صهیونیستی جمعه از قاهره فرار کردند.

اسامه رشدی، عصر شنبه درگفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: دیپلمات های سفارت رژیم صهیونیستی دیروز پس از نزدیک شدن تظاهرکنندگان به ساختمان این سفارت که شعارهایی علیه این رژیم سردادند، پنهانی و با هواپیماهای اختصاصی از مصر فرار کردند.

وی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته در تماس با مبارک بودند و آمریکا را برای حمایت از وی تحت فشار قرار داده بودند.

رشدی افزود: تلاش مقامات صهیونیستی برای نجات مبارک به علت کمک های مبارک به اسرائیل و آمریکا و اقدام او در محاصره قراردادن نوار غزه، صورت می گیرد زیرا مبارک مصر را دنبال رو اداره اسرائیل و آمریکا قرار داده بود.

جبهه نجات مصر تاکید کرد: حسنی مبارک با برکنار کردن دولت و معرفی فردی نظامی برای تشکیل دولت در تلاش بودن انتفاضه مصر را گمراه کند.

وی افزود: حسنی مبارک پیام مردم مصر را درنیافت و نمی داند که چه تعدادی باید قربانی شوند و چه میزان ویرانی و آتش سوزی شود تا متوجه شود که در مصر جایی ندارد و مردم او را طرد کرده و بر ضرورت رفتن او از قدرت تاکید دارند. او تلاش می کند جای پای خود را بار دیگر در مصر محکم کند.

وی گفت: اقدام مبارک در مامور کردن احمد شفیق فرمانده اسبق نیروی هوایی و وزیر پیشین نیروی هوایی تلاش کرده است تا با روی کار آوردن نظامیان بتواند در اریکه قدرت باقی بماند.

وی افزود: برای خروج از بحران کنونی، همه تلاش ها باید در جهت متقاعد کرد طاغوت برای برکناری و سپس تشکیل دولت نجاد ملی در برگیرنده نمایندگان همه مردم مصر متمرکز شود.

گزارش دیگری حاکیست در پی افزایش ناامنی در مصر روز شنبه بیش از 200 صهیونیست که بیشتر از خانواده‌‌های کارمندان سفارت رژیم صهیونیستی در مصر بوده‌اند، از این کشور گریخته‌اند.

براساس این گزارش از صبح شنبه بیش از 200 صهیونیست از مصر خارج شده و به سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند، سفارت رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر اعلام کرده است: به علت ناامنی گسترده در این کشور خانواده‌های کارکنان سفارت اسرائیل را از مصر خارج می‌کند.
منابع مسئول در فرودگاه قاهره با اعلام این خبر گفتند که شرکت هوایی صهیونیستی العال در ساعت‌های گذشته پروازی فوق‌العاده را ترتیب داده است تا این تعداد از اسرائیلی‌ها را از مصر خارج کند.

این در حالی است که گردشگران و تعداد زیادی از اتباع خارجی و ساکنان مصر نیز به دنبال راهی برای خروج از این کشور هستند، سالن‌های شرکت‌های مسافربری مملو از افرادی است که به دنبال بلیطی برای خروج از مصر هستند به همین علت تمرکز بی‌سابقه‌ای در اماکن فروش بلیط گزارش شده است.

فرار جمال و علاء فرزندان حسنی مبارک به همراه خانواده هایشان ، فرار همسر مبارک و وزیر کشور و خروج دهها تن از سایر مقام ها و وابستگان به رژیم دیکتاتوری مصر از دیگری خبرهای مرتبط با انتفاضه مصر و سست شدن پایه های حکومت 30 ساله مبارک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر