بازدید 20474

زايمان در بيمارستان، راز جرم سياه را فاش كرد

روز بعد از زايمان بي‌آن‌كه پدر نوزاد در بيمارستان حضور يابد و برگه گواهي تولد را امضا كند، مادربزرگ نوزاد با اصرار قصد مرخص كردن زودهنگام دختر و نوه‌اش را دارد.
کد خبر: ۱۴۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴ 04 January 2011
جام‌جم: مردي كه دختري جوان را ربوده و با انتقال به باغ متروكه چند روز مورد آزار و اذيت قرار داده بود، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفت.

چند روز پيش يكي از مسوولان بيمارستاني در غرب تهران با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و گفت: در بررسي مدارك هويتي زني كه براي زايمان به اين بيمارستان مراجعه كرده، معلوم شد، نام همسر وي در شناسنامه‌اش ثبت نشده است و به اين زن ظنين شدم.

دقايقي بعد از اين تماس، ماموران انتظامي با حضور در بيمارستان به تحقيق از پرستاران و مسوولان بخش زنان و زايمان بيمارستان پرداختند كه مشخص شد روز بعد از زايمان بي‌آن‌كه پدر نوزاد در بيمارستان حضور يابد و برگه گواهي تولد را امضا كند، مادربزرگ نوزاد با اصرار قصد مرخص كردن زودهنگام دختر و نوه‌اش را دارد. به اين ترتيب ماموران انتظامي براي مشخص شدن مساله، زن جوان و مادرش را به كلانتري منتقل كردند. آنها در بازجويي‌هاي پليسي مدعي شدند پدر نوزاد در سفر است و در ادامه از ارائه مدارك هويتي پدر كودك خودداري كردند، تا اين‌كه زن جوان حادثه‌اي را كه ماه‌ها پيش برايش اتفاق افتاده بود، بازگو كرد.

زن جوان در اظهاراتش به پليس گفت: خانه‌ام در يكي از محله‌هاي شهرستان اسلامشهر است. 9 ماه پيش مردي با زور و تهديد چاقو مرا ربود و با انتقال به باغ متروكه‌اي مورد آزار و اذيت قرار داد.

زن جوان يادآور شد: مرد شرور پس از چند روز مرا مقابل يك ساختمان نيمه‌كاره رها كرد و متواري شد. وي اضافه كرد: آن روز به كمك يك زن رهگذر نجات يافتم و خانواده‌ام نيز از مرد شرور شكايت كردند ولي بي‌نتيجه بود. زن جوان افزود: چند بار خواستم نوزادم را سقط كنم اما موفق نشدم. هنگام زايمان نيز از اسلامشهر به تهران آمديم تا پس از زايمان، كودك را به بهزيستي تحويل دهيم يا در محله‌اي رها كنيم. با ثبت اظهارات وي، مادرش نيز گفته‌هايش را تاييد كرد.

بنابراين گزارش، پرونده‌اي در وقت كشيك دادسراي ناحيه 5 تهران در اين ارتباط تشكيل و براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. تحقيقات تكميلي ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل