بازدید 2231

کشف و ضبط سه انبار مواد غذايي در کرمانشاه

کد خبر: ۱۳۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴ 20 December 2010
کارکنان پليس اطلاعات و امنيت عمومي کرمانشاه با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي سه انبار مواد غذايي احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ايسنا، منطقه کرمانشاه، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان کرمانشاه در خصوص احتکار مواد غذايي توضيح داد: با توجه به اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها و به منظور جلوگيري از تحرکات عناصر فرصت طلب و ايجاد نشدن اخلال در شبکه توزيع کالا و ارزاق عمومي، کليه کارکنان با شدت بيشتري صنوف را مورد بازرسي قرار دادند.

سرهنگ حبيب اله جهانفر اضافه کرد: با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي، بازرسي از سه انبار که مواد غذايي مردم را احتکار كرده بودند، در دستور کار قرار گرفت.

وي گفت: اکيپي از کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومي پس از اطمينان از وجود کالاهاي احتکار شده نسبت به بازرسي از انبارها اقدام كردند.

اين مقام انتظامي ياد آور شد: در بازرسي از اين انبارها، 95 تن برنج خارجي، هفت تن و 100 کيلو گرم روغن، 100 تن قند و شکر، 425 کيلو گرم چاي، بيش از 1000 کارتن انواع مواد شوينده و بهداشتي و ساير اقلام ديگر کشف و ضبط شد.

وي افزود: احتکار به صورت مخفيانه و با تعبيه درب کوچکي در انتهاي واحد صنفي جهت ورود به انبار اصلي به صورت کاملا استتار شده انجام گرفته بود.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان کرمانشاه تصريح کرد: مالکين انبار هيچگونه مدارک و مستندات قانوني ارائه نكردند و برابر قانون و ضوابط اقدام به احتکار مواد غذايي كرده بودند.

وي بيان كرد: مالکين انبار جهت سير مراحل قانوني به سازمان تعزيرات حکومتي معرفي شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار