بازدید 10635
۴

ساخت فیلم موهن به پیامبر(ص) در مصر!

در این فیلم که به وسيله کشیشی قبطی ساخته شده است و نشانه‏های نژادپرستی و افراط‏گرایی به وضوح هویداست، اسلام را دین خشونت، و مسلمانان را افرادی نشان می‏دهد که تشنه به خون‏ انسان‏ها در سراسر عالم هستند!
کد خبر: ۱۳۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۳:۰۹ 18 December 2010
در اقدامی بی‏سابقه در جهان اسلام، فیلمی در مصر ساخته شده که در آن به پیامبر گرامی(ص) و دین اسلام توهین شده است. در این فیلم که نشانه ‏های نژادپرستی و افراط‏گرایی به وضوح در آن هویداست، اسلام را دین خشونت و مسلمانان را افرادی نشان می‏دهد که تشنه به خون‏ انسان‏ها در سراسر عالم هستند!

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ در این فیلم که به وسيله کشیشی قبطی ساخته شده است و نشانه‏های نژادپرستی و افراط‏گرایی به وضوح هویداست، اسلام را دین خشونت، و مسلمانان را افرادی نشان می‏دهد که تشنه به خون‏ انسان‏ها در سراسر عالم هستند!

«القمص مرقص عزیز» کشیش قبطی مصری و کارگردان این فیلم موهن، در ابتدای فیلم خود با وقاحت تمام فیلمش را به "همه مسلمانان تروریست در سراسر عالم" تقدیم کرده است!

این فیلم که هم ‏اکنون در سایت‏های مسیحیان و قبطیان مصر به صورت گسترده به نمایش درآمده، مجموعه‏ای است از الصاق چند تصویر و فیلم که پیشتر غربی‏ها برای توهین به اسلام ساخته بودند و در اینترنت موجود بوده است!

صحنه آغازین این فیلم، حرکتی است از بالای بام کلیسای "سیده عذراء" در مصر و نمایش صلیب آن به سمت پایین. سپس مردی با لباس عربی و شمایل رسول‏ الله(ص) نشان داده می‏شود که در پشت سر او، هلال ماه و شمشیر (به عنوان نماد اسلام) قرار دارد! این فرد با شمشیر خود در حال سربریدن مسیحیانی است که به سوی کلیسا و برای دعا در حال حرکتند. سپس دوربین عقب‏تر می‏رود و تعداد زیادی جمجمه مسیحیان کشته شده در راه حفظ دین خود توسط این مرد عرب را به نمایش درمی‏آورد!

دردناک‏تر از همه اینکه در پس‏زمینه این فیلم نیز صدای مردی شنیده می‏شود که حدیثی ادعایی از «عبدالله بن عمر» را نقل می‏کند که: «پیامبر(ص) فرمود آنقدر مردمان را بکشید تا اینکه به اسلام بگروند»!!

عکس‏هایی از «أیمن الظواهری» نفر دوم القاعده هم در ادامه این فیلم نمایش داده می‏شود که عبارت "الاسلام یدمر الانسان" (اسلام آمده تا انسان را نابود سازد) را در پشت سر خود دارد!

بخش‏هایی از فیلم موهن "فتنه" ساخته «گیرت ویلدرز» سیاستمدار اسلام‏ستیز هلندی نیز در فیلم این کشیش ضد اسلام وجود دارد.

شایان ذکر است که قبطی نام مسیحیان کاتولیک مصر است که در یک سال اخیر به دلیل درگیری با مسلمانان این کشور، در صدر اخبار مصر و منطقه قرار داشته‏ اند.

جمعیت مسیحیان مصر نزدیک به دومیلیون نفر گزارش شده؛ ولی قبطیان خود آن را پنج‏ میلیون نفر اعلام می‏کنند! کلیسای "سیده عذراء" کلیسای مرکزی آنهاست که پس از به راه اندازی سروصداهایی درباره حضور حضرت مریم(س) در آن و دیده شدنش توسط مردم و بهره‏برداری اقتصادی و فرهنگی حاکمان کلیسای مصر، از سوی دولت مرکزی بسته شد. در درگیری‏های میان مسلمانان و مسیحیان در یک سال گذشته و در اطراف کلیسای مذکور، تعدادی از طرفین کشته شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خداوند دشمنان اسلام را نابود گرداند .
سینه ها از خباثت اینها به تنگ آمده آقا بیا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار