بازدید 3830

لال‌بازی‌های دروغین زن جیب‌بر

مدتی پیش وارد باندی شدم که به سرقت از مسافران در مترو دست می‌زد. هر روز با یکی از همدستانم وارد واگن‌های شلوغ مترو می‌شدیم و زنان یا مردانی که پول زیاد به همراه داشتند را شناسایی کرده و در میان ازدحام جمعیت در یک فرصت مناسب سرقت خود را عملی می‌کردیم.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 28 November 2010
وطن امروز: زن جیب‌بر برای فریب تیم تحقیق خود را به کر و لالی می‌زد تا اینکه از قاضی پرونده رودست خورد.

 دیوانه‌بازی‌های این زن زمانی تمام شد که از زبان دادیار شنید سال‌های زیادی باید در زندان بماند. 16 آبان‌ماه سال جاری مسافران مسیر میدان صادقیه- امام خمینی(ره) در یکی از واگن‌های مترو با هیاهوی زیادی خود را در برابر یک جیب‌بری دیدند که در آن زنی کیف‌ پول یکی از مسافران را با مهارت خاصی برداشته و در آن ازدحام جمعیت به همدستش سپرد. وقتی این جیب‌بری از چشم تیزبین زن مسافر پنهان نماند، مالباخته با داد و فریاد از دیگر مسافران خواست تا دزد مترو را بگیرند. این زن وقتی در محاصره مردان و زنان قرار گرفت خود را به لال‌بازی زد و با حرکات نمایشی خود را بی‌گناه نشان داد.

این در حالی بود که همدست زن 38 ساله از میان جمعیت گریخت و ناپدید شد. زن کر و لال در اختیار ماموران کلانتری قرار گرفت ولی وی در همه مراحل تحقیق با حرکات خاموش سناریوی زنان کر و لال را بازی کرد. این زن در برابر بازجو‌ها صدای حیوانات را درمی‌آورد و خود را به دیوانگی می‌زد و بی‌کلام و تنها با حرکات سر و دست نشان می‌داد که جنون دارد. در حالی که زن جیب‌بر هیچ اعترافی نداشت و خود را به دیوانگی زده بود پیش روی دادیار هادی از دادسرای ناحیه 10 هاشمی قرار گرفت.

در این جلسه دادیار هادی هر سوالی می‌پرسید زن جوان خود را به کر و لالی می‌زد و با حرکات نمایشی از پاسخ دادن طفره می‌رفت. این پرونده در حال مختومه شدن بود تا اینکه زن جوان وقتی از دادیار هادی شنید باید سال‌های زیادی در زندان بماند رودست خورد و دست از دیوانگی برداشت و با صدای بلند خود را بی‌گناه دانست.

این زن وقتی خود را در برابر مجازات سنگین زندان دید به دادیار هادی گفت: مدتی پیش وارد باندی شدم که به سرقت از مسافران در مترو دست می‌زد. هر روز با یکی از همدستانم وارد واگن‌های شلوغ مترو می‌شدیم و زنان یا مردانی که پول زیاد به همراه داشتند را شناسایی کرده و در میان ازدحام جمعیت در یک فرصت مناسب سرقت خود را عملی می‌کردیم.

این زن ادامه داد: هرگاه نمی‌توانستم سرقت خود را به مرحله اجرا بگذارم و در محاصره مردم گرفتار می‌شدم با حرکات نمایشی خود را به لال‌بازی می‌زدم تا بتوانم از دست ماموران فرار کنم. با ادعاهای این زن، دادیار هادی متهم را برای افشای زوایای پنهان پرونده راهی زندان کرد تا ردپایی از دیگر اعضای این باند پیدا شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر