بازدید 21328
باز هم آدم نشد!

وقتی ضدانقلاب از یک جستجوی ساده اینترنتی هم عاجز می‌شود!

رسانه های مخالف نظام، پس از شکست در سیاست‌های قبلی خود در پوشش خبر سفر رهبری، سیاست تفسیر به رأی گفتمان رهبر انقلاب را در سفر قم پیش گرفتند و در اولین پروژه از این سیاست.../ نگاهی به جدول منتشر شده در ابتدا هر مخاطبی را به توانایی تحلیل گران این سایت‌ها در یک جستجوی ساده به شک می‌اندازد چه رسد به اینکه برای تحلیل آنها نیز ارزشی قائل شود!
کد خبر: ۱۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹ 04 November 2010
باوجود گذشت چندین روز از پایان سفر ده روزه‌ رهبر انقلاب به قم، هنوز هم شاهد انتشار تحلیل‌های بسیاری از این سفر در رسانه‌های مختلف هستیم.

به گزارش "تابناک" از نکات جالب این سفر همین بس که همزمان با شنیده شدن زمزمه‌ چنین سفری ـ و قبل از اعلام رسمی ـ این موضوع به شدت مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی و در صدر اخبار آنها قرار گرفت.

از سویی با آغاز رسمی سفر رهبر انقلاب و به دلیل موقعیت زمانی و مکانی این سفر شاهد بودیم که فضای حاکم بر رسانه‌ها به شدت تحت تأثیر این رویداد مهم بود و میزان استقبال مردمی و دیدار مراجع معظم تقلید با ولی فقیه زمان و بیانات ایشان در دیدارهای مختلف شاه بیت اصلی این رسانه‌ها در انعکاس خبر این سفر گردید.

در این میان اما ـ چنانکه پیش از این هم به آن اشاره شد ـ نوع روایت رسانه‌های ضدانقلاب از این سفر به نوبه خود جالب و خواندنی است. اگرچه سیاست این رسانه‌ها همواره بر دروغ پراکنی استوار بوده در انعکاس این سفر نیز همچنان شاهد بودیم که بر اصول غیراخلاقی خود پایبند ماندند و رویه‌ سابق خود که «جعل خبر» و «بزرگنمایی هیچ» بوده است را رعایت کردند!

رسانه‌های ضدانقلاب و سایت‌های متعلق به جریان فتنه، اگرچه از ابتدا با خبرسازی‌های جعلی و به بهانه‌ مخالفت مراجع و عدم وجود پایگاه مردمی، شایعه‌ لغو سفر توسط حکومت را در دستور کار خود قرار دادند اما بعد از وقوع سفر و استقبال به یادماندنی و بی‌نظیر مردم قم و دیدارهای گرم و صمیمانه‌ مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب مجبور به عقب نشینی شدند و در یک چرخش مضحک، سیاست جدید سکوت و بی‌تفاوتی را در دستور خود قرار دادند که این سیاست هم دیری نپایید و اهمیت این سفر آنان را ناگزیر به انعکاس خبرهای آن کرد.

اعضای اتاق‌ فکر سایت‌های مخالف نظام، پس از شکست در سیاست‌های قبلی خود در پوشش خبر سفر رهبری، سیاست تفسیر به رأی گفتمان رهبر انقلاب را در سفر قم پیش گرفتند و در اولین پروژه از این سیاست، به بزرگنمایی کلیدواژه‌ میکروب سیاسی در بیانات ایشان و تحلیل‌های جهت‌دار در این زمینه پرداختند.



توجه به گفتمان رهبری و سپس تفسیرهای مناقشه‌آمیز از آن، اگرچه با هدف القاء تصوری غلط از بیانات رهبری به مخاطب صورت می‌گیرد اما همین سیاست گاهی آنقدر پیش پاافتاده و کاملاً دروغ توسط این سایت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است که هر مخاطبی را هم به خنده وا می‌دارد!

در همین راستا به تازگی سایت جرس در مطلبی با عنوان «تحلیل گفتمان رهبر ایران در سفر قم» آمار کلید واژه های به کار رفته شده در سخنرانی های رهبر انقلاب را در سفر قم منتشر کرده و با توجه به این آمار نتیجه گیری مورد نظر خود را ارائه داده است!

این سایت با اذعان به اهمیت سفر رهبر ایران به قم در مطلب خود آورده است:

« ارزیابی انجام شده نشان می دهد که واژه های "حوزه”، "اسلام” و "دشمن” به ترتیب بیشترین تاکید را در سخنرانی های رهبر جمهوری اسلامی به همراه داشته و عبارت ” ایران ” با کمترین توجه و تاکید از سوی وی روبرو بوده است.»

 نگاهی به جدول منتشر شده و تعداد دفعات نوشته شده برای هرکدام از این کلیدواژه‌ها و سپس مقایسه با آمار واقعی آن در بیانات رهبری، در ابتدا هر مخاطبی را به توانایی تحلیل گران این سایت‌ها در یک سرچ ساده به شک می‌اندازد چه رسد به اینکه برای تحلیل آنها نیز ارزشی قائل شود!

به عنوان مثال در این جدول تعداد کل کلیدواژه به کار رفته‌ «ایران» در بیانات رهبری دو بار ذکر شده است که با جستجویی ساده در سایت رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شود تنها در دیدار با بسیجیان 12 بار کلمه ایران توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است درحالی که در این سایت صفر آمده است!

اگرچه شمارش کلیدواژه‌ای خاص آن هم در چند سخنرانی محدود، مبنای مضحکی برای اثبات یا نفی کلی توجه و تأکید سخنران به آن موضوع خاص است اما از آن مضحک‌تر زمانی خواهد بود که کسانی که اساس کار خود را چنین مبنایی قرار می‌دهند، به ابزار آن که یک جستجوی ساده است آشنایی نداشته باشند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۰
مرگ بر منافقین . احسن به تابناک.
جمع کن بابا - تابناک پاچه خار- تحلیل تو از همش ابکی تر بود
من کامنت قبلی خودم رو رو تصحیح میکنم کلمه ایران را باید با یک فاصله قبل از کلمه سرچ کرد " ايران " و اونوقت نتیجه درست رو نشان میده. ممنون از حسن توجه و دقت شما
به نظر شما بهتر نیست از مقوله های تفرقه انگیز حذر کرد؟؟ برادر این سایتی الان فیلتر شده برای چی دست به تحلیلش بردی؟ ونشان میدی؟؟بحث های جدی تری هم هست که میتونی تحلیل کنی.از یارانه بگیر تا مکتب ایرانی و و...
زنده باد تابناک
خوب دست اینها را برای مردم رو می کنی.. البته خیلی وقته که رو هست.
شما رو بگو كه ميريد اخبار مضحك و مزخرق اين سايتهاي مبتذل رو تحليل مي‌كنيد !!! واقعا كه
دست خودشون نیست دیگه ! بیماری روانی بودن شاخ و دم نداره!!!!
زیبا بود. آفرین
از دشمن بیش از این انتظار نمی رود. اینها آدم بشو نیستند
من عادت دارم شر و ور بخونم برای همین سایت شما رو دوست دارم اما جرس رو نمی خونم چون حقیقت می نویسه اعصابم بهم میریزه اما سایت شما طنز خوب می نویسه
تازه داره میشه تابناک
سفر مقام معظم رهبری و خطابه های ایشان به نفع تمامی متعهدان به انقلاب مشتمل بر اصولگرایان و اصلاح طلبان گردید.
از نظر کدیور و دار و دسته اش دروغ و دغل بازی فقط وقتی فبح دارد که از جانب دولت صادر شود! این آقایون که الان هیچی در اختیارشون نیست اینطور شانتاژ می کنند و دوغ و دوشاب رو به هم می امیزند ... وای به روزی که یک حکومت به دستشون بیفته! هیچ احدی رو جز خودشون قبول ندارند و انگار معیار و میزان آزادی و روشنفکری خودشان هستند!!
khafe sho tabnak e sandis khor
تابناک برو بمیر
دشمنان ابله برای ما موهبت هستند
به هر چیزی چنگ میزنن دیگه
این تویی که آدم نمیشی تابناک جان
وای بر دروغ گویان
اساس این بی خردان بر دروغ و فریب است
جالب است کسانی دم از ایران می زنند که چه الان و چه زمان سختی های جنگ مثل موش فرار کرده بودند به کشورهای بیگانه و امثال سایت هایی مثل جرس که با پول سازمان های اطلاعاتی انگلیس و امریکا بر ضد ایران فعالیت می کنند اصلا صلاحیت اظهار نظر در مورد ایران را ندارند.
خائنان مزدور بیگانه
تابناک خدایی میگم.خدایی هااا
کی میخوای آدم بشی؟؟؟؟؟
شما در نتیجه گیریتون یک طرفه قضاوت میکنید!
ضد انقلاب با توجه به اتفاقاتی که در رسانه های ایران بعد از انتخابات افتاد و مخاطبی که به واسطه حجم عظیم سانسور از صدا و سیما و رسانه های دولتی فراری شد و جذب رسانه های اونها شد ، از اینکه مخاطبش دیگه سراغ رسانه های حکومتی ایران نمیره مطمئنه و هر چی بنویسه مخاطبانش باور میکنن!
در حال حاضر در ایران حجم عظیمی از مردم وجود دارن که چندین ساله نادیده گرفته شدن و تمام منابع خبریشون همین سایتها و رسانه ها هستن ، به این راحتیها هم جذب رسانه های داخلی نمیشن!
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه!
من به عنوان کسی که به آقای احمدی نژاد رای داده است و ایشان را دوست می دارد از اقدامات اخیر سایت تابناک و جناب دکتر محسن رضایی در جدا کردن جدی تر صفشان با معاندان تشکر می کنم.
البته دوست می داشتم سایت تابناک مثل دکتر رضایی بیانات رهبری علیه میرحسین موسوی و کروبی را نیز جدی تر بگیرد.
کمی مسامحه می کنید
یاد سردار کوچک شهیدبهنام محمدی بخیر روحش شاد
اللهم عجل لويك الفرج.
خدا رو شكر كه روز به روز چهره زشت فتنه گران روشن تر مي شود.
واقعا در تعجبم از افرادي كه هنوز به اين سايت ها مراجعه مي كنن و بهشون اعتماد دارن!
شما ، آنها و هررسانه ای دیگر راه خودتان را میروید و در این راه از هیچ چیزی هم دریغ نمی کنید! مثلا تابناک که بیشترین صحت اخبار را داراست در جایی که لازم است چشم بر حقایق نمی بندد؟
مدیر پایگاه با سلام
قطعا هر رسانه ای راه خود را می رود ولی اینکه از هیچ چیز دریغ نمی کند را باید از رفتار او سنجید. به هر حال سعی ما این بوده که از دایره انصاف و اخلاق خارج نشویم.
رسانه ضد انقلاب؟ یعنی طرفدار این هستند که دوباره شاهنشاهی بشه؟!
احتمالا این نرم افزاری که این شمارش با اون انجام شده ایران را با ی فارسی وارد کردند ولی اکثر سایت هایی که من همین الان توشون سخنان رهبری رو دیدم ایران رو با ی عربی (ي) تایپ کردند. از جمله رجا نیوز. ولی شما صرف نظر از کلمه ی ایران گزارش اونا رو در نظر بگیر. گزارش جالبی هست
مگه دروغ های این سایت های سبز بعد از انتخابات یکی دو تاست که بخوای جواب بدی؟
از هر دو تا خبرشون یکیش دروغه، اونی هم که راسته مثلا نتیجه بازی تشتک سازی دالاس با منتخب لاس وگاسه.

همین شما هستید که با جواب دادن به مزخرفات این سایت ها به اونا توجه میکنید و معروفشون می کنید والا الان خود ضدانقلاب هم دیگه حس سرزدن به این سایت ها رو نداره و ترجیح میده بیاد اینجا تو تابناک کامنت بذاره تا بیننده بیشتری کامنتش رو ببینه.
فرضا اگه رهبری از کلمه ایران هم کم استفاده میکردن این به این معنی نیست که اصلا ایران برای ایشان مهم نیست.تمام این مباحث مباحث روز بود که همش به نوعی باز هم مربوط به ایران هستن.
باور کردیم
تابناک مثلا میخای بگی درخط رهبری قرار داری؟
منافق چند چهره تواز سبز ها خطرناکتری بخدا
سلام به تابناك - درمورد سفر مقام معظم رهبري به قم خوب عملكردي داشتي اما سعي كن درمورد دستاوردهاي خوب دولت هم نقد منصفانه تري داشته باشي - لطفاً به جاي نوشتن رهبر انقلاب از كلمه رهبر معظم انقلاب استفاده كنيد - متشكرم
تابناک یه پیشنهادی برات دارم هر چند پیشنهاد من رو شما اجرا نمیکنی و همیشه همه ی ایران خلافش صحبت میکنن . بیا اولین سایتی باش که همه جانبه به آشتی ملی دعوت میکنه و به وحدت دععوت میکنه . اینها رو که میگم تو کشورمون همیشه در حد یه حرف بوده همیشه . بهتره در کنار هم باشیم تا در مقابل هم . منتظر جوابتون هستم .
ضد انقلاب خودتونید بی تربیتا
شما که خییییییییییییییلییییییییییی آدم شدین!!!!!
تبریک میگم. آخرتی هم هست.
تابناک خیلی خری!
ازت متاسف شدم تابناک
تارناک ، از حسادت به این سایت داری دق می کنی! یک کم دست از تزویر و دروغ بردار، درددل مردم را بگو آن وقت تو هم محبوب می شی.
مدیر پایگاه سلام
باشه ما به توصیه شما عمل می کنیم!! به شرط اینکه شما هم الکی از دروغی به این روشنی که جرس گفته دفاع نکنی.
پاچه خواری از نوع تابناکی !حروم خور های.... پول مفت بدم خدمتون
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
حتما این پولات رو هم مفت گیر آوردی که میخوای مفت هم بدیشون
همون که رامین گفت شما صهونیست هستید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
جناب آقای رامین تحویل بگیر
چه کارای خنده داری می کنند اینها
جوکی هستن برای خودشون
به نظر من اپوزوسیون در ایران نقش ملا نصر الدین را بازی می کند
خاک بر سر تابناک خود فروش
چيکار داريد اينارو؟؟؟؟
الکي گندشون نکنيد
غير شماها کسي اين سايتارو نميخونه
بذاريد خودشونو خفه کنن....
به هر حال میکروب باید تا می تونه برای بقای خودش کار کنه
احسنت به دقتتون

درماندگی جرس به بینهایت رسید !!!!
گاهی برای دیده شدن باید به هر چیزی چنگ زد که اینم یک موردشه
واقعا از این روشنگری هاتون ممنوم. من هم همین نتیجه آماری را گرفته بودم ولی صدایم به جایی نمی رسید. متاسفانه بسیاری از جوانان ما بدون هیچگونه تحقیقی این تحلیل های دروغ رو باور می کنند.ولی سایت پربینده شما خیلی تاثیرگذار هست.واقعا ممنون.
جرس دیگه کاریش نمیشه کرد..
کلا تو کار چرند نویسیه...!
کلا جرس چرت و پرت میگه مگه اینکه خلافش ثابت بشه...
جواب این ابله های مغز پسته ای خاموشیه تابی جون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
خفه احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
حق با شماست جوا شما خاموشی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
به دو نفر بالایی:
"............................."
گرفتید چی شد؟؟؟
باريكلا به تابناك كه از سايت ضد انقلاب خبر جمع ميكند!
فکر کنم نتایج نظر سنجی انتخابات نیز ازهمین مقوله باشد. تارهای عنکبوت بد جوری بردلهایشان تنیده شده و ظلمت را بر روشنائی ترجیح داده اند. ختمالله علی قلوبهم و علی ...
اقا كلمه كشور رو بجاي ايران استفاده مي كنند
اینکه جرس ویا هرروزنامه وسایتی خبر ویا تحلیلی رو غلط ارائه کنه ، نشان ازکمبود چیزی هست که بهش نقد میگن ، یعنی همانچیزی که میشه سره را ازناسره وخوب رو ازبد تشخیص داد که درکشور ما اصلا نیست ویا درحد صفره. کارتون قابل ستایشه وصد البته میدونم که اگر فضابود شما بیشتر و بهتر از این کار می کردید. جرس ویا هرگروه و دسته دیگری اگر بدون برخورد به نگاهشان بخوان راهشونو ادامه بدن بیشک به جائی نخواهند رسید. کما اینکه شرایط امروز ایران نشان ازنظرنداشتن بدین نکته بوده. درضمن نمیدونم براساس کدام تحلیل جرس رو ضد انقلاب خوندید. هرچی باشه اینا دربدترین تحلیل صاحب سیزده ملیون رای بودن. اگر ازاین تعداد حتی پنحاه درصد هم به قول خیلیها ریزش نکرده باشن (که سخت میشه قبول کرد) بازم چیزی حدود 6ملیون میشه ونکته ای که باید بهش توجه کرد اینکه این تعداد قشر تحصلیکرده وفهیم جامعه هستند.
مدیر پایگاه با سلام
حرف شما متین است و این انتقاد خود ما هم هست ولی نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینکه جرس تنها بر اساس منافع گردانندگان خود، به دروغ خود را حامی معترضین می داند ولی بنابر شواهد بسیار کمترین اهمیتی برای منافع ملی قائل نیست و تنها هدفش معاندت با مردم، نظام و رهبری است.
تابناک هرروزبهترازدیروز خیلی باحالید
تابناک جان واقعا از انتشار مهندسی شده کامنت ها ممنونیم.و تبریک می گوئیم به این مهندسی قشنگ.انتشار کامنت های موافق والبته انتشار گلچینی دستچین شده از کامنت های مخالف با ادبیاتی خارج از عرف جامعه وبعضا حاوی توهین!به این میگن دقیقا همان مهندسی که دوست دیگر اصولگرای شما آقای توکلی نیز در سایت خبری تحلیلی الف انجام می دهد.درضمن بحث مطرح شده توسط جرس یک کلیتی دارد که می توانیم به ده درصد آن ایراد بگیریم وحتی مدعی شویم غلط بیان شده ولی نمی شود با زیرکی با غلط بودن تعداد کلمه ایران کل بحث را زیر سوال برد!تابناک عزیز اصلا مگر این غیرقابل کتمان است که رهبری نظام به تبعیت از بنیانگذار انقلابی اسلامی بیشترین حساسیت را روی اسلام دارد ؟!!چرا از این واهمه داریم که بیان کنیم رهبران انقلاب ایران را برای اسلام می خواهند نه بالعکس؟!!آیا این دروغ است که بیشترین تاکید رهبران انقلاب ما بر اسلام بوده است تا ایران؟!!!آیا این دروغ است که رهبری فعلی به شدت به مسئله دشمن حساسیت نشان می دهند وسعی وافری دارند تا از ماسمالی کردن ماهیت و اصل وجود دشمن جلوگیری کنند؟ما بهتر است برای نسل جوان توجیه کنیم که چرا رهبری روی اسلام ودشمن بیشتر از ایران حساسیت دارند نه اینکه حقیقتی را با تکیه بر یک اشتباه از تحلیلی که کلیتش درست است زیر سوال ببریم.
باتشکر
مدیر پایگاه باسلام خدمت شما دوست عزیز
اول اینکه خارج از گود بنشینید و دائم به کار ما ایراد بگیرید هنر نیست، به ویژه آنکه پز روشنفکری هم بگیرید که چرا مهندسی کامنت ها می کنید. نکته آنکه دوست عزیز این را بدان که هیچ رسانه ای در دنیا آنگونه که شما فکر می کنید آزاد عمل نمی کند و قطعا هم در خبررسانی و هم در خط دهی افکار عمومی مهندسی می کند، اگر شما غیر از این سراغ دارید به ما هم بگویید. اما با این وجود ما در تابناک با تمام وجود تلاش می کنیم که نقطه نظرات کاربران را منتشر کنیم ولی باید توجه داشته باشید که قطعا رسانه خود را در اختیار کسانی که با نظرات خود می خواهند اصول و ارزش های ما را به سخره بگیرند قرار نمی دهیم. دوم اینکه اتفاقا ایراد ما هم به این دست مطالب رسانه های ضد انقلاب همین است که با خلط بخشی از واقعیت با دروغ و آمارهای غلط سعی می کند تا هم خود را وجیه جلوه دهد و هم چنانکه بر شما اثر گذار بوده بر افکار عمومی اثرگذاری کند یا به قول شما افکار عمومی را با مخلوطی از داده های درست و غلط مهندسی کند. سوم اینکه اتفاقا تلاش ما هم بر همین است تا بگوییم اگر رهبری سخن از دشمن می گوید، جا دارد یا اگر بیشتر از اسلام می گوید چون جنگ دشمن با ما بیش از آنکه بر سر ایرانیت ما باشد بر سر مسلمان بودن ماست. به هر حال بحث ما در این مطلب این نبوده که بگوییم رهبر انقلاب از دشمن یا اسلام سخن نگفته بلکه هدف رو کردن دست کینه توزانه و منافقانه کسانی است که با چنین دست آویزهایی سعی در تخریب رهبری و معاندت با مردم و نظام دارند.
"قطعا هم در خبررسانی و هم در خط دهی افکار عمومی مهندسی می کند"
ديدگاه لائيكي داريد تابناك جان
پس حقيقت چي ميشه ؟
از اینکه سخنی با کاربری به اسم جواد گفتید ممنونم
من با شما سخنی داشتم. در جواب مطالبی را فرمودید که به نظر نظر شخصی خودتان هست ولی این نظر برا تحمیل کرده اید. اما همه مردم مثل هم نیستند. در مورد رسانه ها شاید برخی رسانه ها مشقی منظم داشته باشند اما تعداد وب سایت هایی که در بخش نظرات بیطرف هستند بسیار زیاد هستند نگویید هم به ما نشان دهید چون خود بهتر آشنا هستید. در مورد مهندسی نظرات عرض کنم گاهی نظری را با سختی مینویسم و شما سانسور میکنید واقعا خیلی اعصاب خرد کن هست البته گاهی میگویم شاید طرف ادم خوبی باشد و ترس از فیلتر یا بیکاری دارد اماگاهی...... موفق باشید
چطوری تابناک؟

ما که اصل این خبر را ندیده بودیم ولی ازت سپاسگذاریم که معرفی کردی! چقدر تحلیل جالبی کرده این جرس، راست گفته دیگه اینا رو که هر بچه ابتدایی هم می دونه که تاکید رهبری دشمن هست .

ولی خیلی آب زیرکاهی! خوشم اومده ازت کلک!!!!!!!!!!!
جواد جان تحلیل خوبی بود
تابناک جان تحلیلت از حالت درماندگی بود (در جواب جواد)
حالا سوال من اینه تابناک جان اگه اکثریت اصول و ارزش شما رو قبول نداشته باشند باز شما باید از انتشار دیدگاه های اونا امتناع کنید؟
این نظر سنجی قرمز و آبی شما گویای اعم نظر خوانندگان شماست. لطفا یک مقدار بیشتر به این اکثریت بها بدهید. با تشکر یک خواننده سبز
تابنک: "هیچ رسانه ای در دنیا آنگونه که شما فکر می کنید آزاد عمل نمی کند"

دقیقا میشه گفت به این جمله ایمان دارم


یه زمانی فکر می کردم سایتهای رادیو فردا و بی بی سی و ..... آزاد و بی طرف ترین رسانه های فارسی زبان هستند ولی بهم ثابت شده که آزاد هستند ولی بی طرف نیستند
من تا حالا خیلی نظر روی سایت شما گذاشتم ولی هچکدام رو تا حالا ندیدم
از تابناک عزیز به خاطر ایجاد فضایی برای ثبت نظرات، بخصوص درج نمرات منفی و مثبت متشکرم. اما انتقادی دارم که امیدوارم کمی منصفانه تر به این نقد توجه کنید. جواب هایی که از طرف سایت خود درج می کنید در بسیاری موارد توی ذوق می زند. ما خوانندگان سایت شما از هر جناح و پیرو هر مسلکی که باشیم باز هم سایت شما را انتخاب کردیم تا در این فضای پر از محدودیت و سانسور خبری به خاطر اینکه با روش خودمان مسائل را تجزیه و تحلیل کنیم به بررسی خبرهایی که شما درج می کنید می نشینیم. جایز نیست شما نیز مانند یک کاربر رهگذر در جواب کامنت ها جبهه گیری کنید و احساسی پاسخ دهید. مثلا در جایی یکی از دوستان مطلبی نوشته که از نظر من خواننده توهینی درش دیده نمیشد، حال اینکه شما در جوابیه تان ایشان را متهم کردید که پز روشنفکری می دهند. در جای دیگری به دوستی دیگر پاسخ داده اید که چرا از ذکر نام و درج ایمیلش خودداری کرده! بنده ابتدا فکر کردم ایشان را تهدید کرده اید هر چند متوجه شدم که پاسختان بسیار احساسی بوده اما توجه داشته باشید که اکثر کاربران همچین حسی نسبت به پاسخ شما خواهند داشت. به هر تقدیر من به شخصه سبز را نشانه آزادی می دانم ونه پیرو گروهی خاص، حتی شما را هم که اصولگرا هستید با کمی ارفاق می توان در این دسته جای داد. با تشکر و توفیق روزافزون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل