بازدید 6015
۵

هند «زلنسکی» را به نشست G-۲۰ راه نمی‌دهد!

وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 09 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وزیر امور خارجه هند تکلیف مناقشات مربوط به مشارکت «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در اجلاس G-۲۰ را که در اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار می‌شود، یکسره کرد.

به گزارش المیادین، «سوبرامانیام جایشکانکار» در نشست خبری در این خصوص گفت: در پاسخ به سوال درباره حضور زلنسکی در نشست گروه ۲۰، به نظر ما شرکت در اجلاس سران گروه ۲۰ محدود به اعضای گروه و همچنین برخی کشورها و سازمان‌های دیگر است که ما به اجلاس دعوت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما به محض آغاز ریاست هند بر گروه ۲۰ فهرست کشورها و شخصیت‌هایی را که در نشست سران حضور خواهند داشت، اعلام کردیم. این چیزی نیست که در حال بررسی مجدد آن باشیم و با شخص دیگری در مورد آن صحبت نکرده‌ایم.

بر اساس گزارش وب سایت رسمی گروه ۲۰، در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو گروه ۲۰ در دهلی نو، درباره همه اقدامات و نشست‌های گروه ۲۰ که در طول سال بین وزرا، مقامات ارشد و جوامع مدنی برگزار شده است، نتیجه‌گیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
درد و بلای دولت هند بخوره تو سر غربگداهای ایران
کشوری که هنوز داخلش راجاها برترند و پایین دست ها نجس خیلی از انسانیت چیزی نمی فهمه
دعوت میشود.
هند هم حالا آدم شده !!!!
این دلقک جایی تو مجامع بین‌المللی نداره. رییس جمهورش کردن که جنگ راه بیاندازد. ماموریتش که تموم شد میره به زباله دان تاریخ.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس