بازدید 8584
۹

پنتاگون سفینه‌های فضایی بیگانه را پنهان می‌کند!

به گفته یک افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی آمریکا، پنتاگون تعدادی از سفینه‌های فضایی سقوط کرده متعلق به موجودات بیگانه وحتی اجساد موجودات فرازمینی را در اختیار داشته و پنهان کرده است!
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 08 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از راشا تودی، دیوید گروش، افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی آمریکا در گفتگو با رسانه نیوز نیشن گفت، برنامه‌ای در پنتاگون تحت عنوان برنامه بازیابی اشیای پرنده سقوط کرده وجود داشته و این برنامه به حدی محرمانه بوده که حتی یک نیروی ضربت پنتاگون تحت عنوان نیروی ضربت "پدیده‌های غیرعادی ناشناخته"(UAP) نیز که چند دهه در برنامه "بازیابی خودروهای با منشا فن‌آوری غیرانسانی" دخیل بوده به آن دسترسی نداشت.

او اضافه کرد، برخی از این خودروها به لحاظ ریخت شناسی و نوع موادشان که دارای "امضاهای رادیولوژیکی و چینش اتمی منحصر به فرد" بوده‌اند، از خودروهای ساخته انسان متمایز بوده‌اند.

او در این مصاحبه بیان کرد: "به طور طبیعی وقتی شما چیزی را که یا فرود آمده یا سقوط کرده بازیابی می‌کنید، گاها به اجساد خلبانهای این وسایل برمی‌خورید."

با وجود آنکه گروش از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ به عنوان رابط اداره شناسایی ملی آمریکا با گروه ضربت UAP خدمت کرده و متعاقباً برای آژانس اطلاعات جغرافیایی آمریکا به تجزیه و تحلیل پدیده‌های غیرعادی ناشناس پرداخته در مصاحبه با نیوز نیشن اذعان کرد، هرگز هیچ یک از فضاپیما‌ها یا راننده‌های فرازمینی آن‌ها را ندیده است.

او مدعی شد: "بسیاری از افسران ارشد اطلاعاتی فعلی و سابق که نزد من آمدند، و من  بسیاری از آنها را برای تقریباً تمام طول حرفه‌ام می‌شناختم، افشاگری‌هایی را به من بر مبنای مشارکت خود در این برنامه مطرح کردند. آنها بر اساس شهادت‌های شفاهی که به من ارائه کردند، اسناد و مدارکی را به من ارائه کردند که نشان می‌داد برنامه‌ای هست که حتی نیروی ضربط پدیده‌های فرازمینی ناشناس و افراد دارای مجوزهای امنیتی فوق محرمانه مثل من اجازه دسترسی به آن را نداشته‌اند."

او بیان کرد، همین کافی بود تا او را به فرازمینی‌ها معتقد کند. او در این مصاحبه گفت: "ما قطعا تنها نیستیم. مطلقاً داده‌ها از نظر مشاهده‌ای نشان می‌دهند، ما تنها نیستیم."

گروش همچنین به پایگاه The Debrief گفت، شکایتی را به عنوان یک افشاگر به کنگره آمریکا ارسال کرده و در آن مدعی شد، به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعاتش در مورد برنامه بازیابی اشیای پرنده ناشناس با قانونگذاران و بازرس کل کمیته اطلاعات کنگره هدف اقدامات تلافی جویانه غیرقانونی قرار گرفته است.

با این حال او بیان کرد، به دلیل مسائل امنیت ملی نمی‌تواند این اطلاعات را با مردم به اشتراک بگذارد.

پنتاگون در بیانیه‌ای در پاسخ به این افشاگری مدعی شد، اداره‌ای در این وزارتخانه تحت عنوان" دفتر حل و فصل ناهنجاری‌های تمام حوزه‌ها (AARO) هیچ اطلاعات قابل تاییدی در اثبات ادعا مبنی بر وجود هرگونه برنامه در اختیار گیری یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی در گذشته یا در حال حاضر کشف نکرده است."

با این حال،طبق ادعای گروش برنامه‌ای که او توضیح داد در سطح بالاتری از محرمانگی نسبت به دفتر AARO عمل می‌کند.

او گفت: "کارزار پیچیده انتشار اطلاعات نادرست که مردم ایالات متحده هدف قرار داده، بسیار غیراخلاقی و ناشایست است" و این کارزار مقصر این واقعیت که آمریکایی‌ها عمدتاً درباره بازدیدکنندگان فرازمینی ادعایی در جهل مانده‌اند، محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
به تجربه هرکس گفت اطلاعاتی دارد که تاحالا هیچکس ندیده و عده ای هم که دیدند مردند و اله و بله این شخص یک متوهم یا کله بردار است. هیچ اطلاعاتی نمیتونسته اینقدر بالای 50 سال مخفی بماند که تاحالا فقط یک عکس موثق نه جعلی از آن درز نکرده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
جالبه که فقط هم آمریکاییها می بینند
چرا فقط در آمریکا سقوط می کند چرا یکی در کشور خودمان سقوط نمی کند آن هم در این عصر که تمام مردم فیلمبردار شده اند
یاد اون جک افتادم که می گفت دزد همیشه بی سروصدا میاد پس حالا که هیچ سروصدایی نیست دزد اومده.......هیچ مدرکی در دست نیست پس حتما اونا اومدن
تحلیل و قضاوت در مورد راست و دروغ این که می نویسم با خوانندگان محترم و البته توجه داشته باشید که مطلب فقط به موضوع مشاهده و وجود یوفو ها به عنوان سفیاین موجودات سیارات دیگر اشاره دارد و نه عدم وجود حیاتدهوشمند در سیارات دیگر:
شخصی که ادعا داشت با موجودات غیر ارگانیک ارتباط دارد ، از آنها در مورد یوفوها پرسیده بود و او پاسخ داده بود که "موضوع یوفوها شیطنت قدرتهای بزرگ است"
(احتمالا برای مشغول نگه داشتن اذهان عمومی و ربطی به فضایی ها ندارد)
در هر حال قابل تامل است...الله و اعلم
تا وقتی که هیچ مدرک درست درمانی برای وجود موجودات فضایی روی زمین به دست نیومده، باید وجودشون انکار بشه حتی اگر واقعا وجود داشته باشند. این یه قانون منطقیه که از بروز مشکلات خرافی و توهمی و کلاهبرداری جلوگیری میکنه. وجود آدم فضایی روی زمین به این معنی هست که مدرک کافی در این خصوص وجود داره در غیر این صورت یعنی آنها وجود ندارند حتی اگر واقعا وجود داشته باشند. به بیان دیگر برای افرادی که مدارک رو در اختیار دارند وجود داره و برای سایر افراد وجود نداره
این بیگانه ها فقط در آمریکا آمد و شد دارند؟؟؟!!!!
اینها همه پرنده های فوق پیشرفته و سری امریکا و شاید برخی کشورها باشد
و اینکه از سایرکرات امده اند دروغ محض است

یادم می اید که گفته شد سال ۱۹۹٠قبل از فروپاشی شوروی ودر زمان دبیرکلی کمونیستی گورباچف
تعداد زیادی از یوفو در اطراف مسکو دیده شده حتی روی زمین نشسته بودند!!!
بالخره باید بپذیریم دنیا خیلی چیزها داره که ما خبر نداریم... و اگه خبر داشتیم وضعمون این نبود...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان