بازدید 3112
۲

برنامه دولت برای اختصاص سهام به متولدین ۱۴۰۲

وزیر اقتصاد درباره اختصاص سهام به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 06 June 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره اختصاص سهام به متولدین سال ۱۴۰۱ در پاسخ به این سوال که آیا متولدین قبل و بعد از این سال نیز مشمول خواهند شد؟ اظهار داشت: این سهام به متولدین سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته و منابع برای سال ۱۴۰۰ تأمین نشده بود؛ لذا به نوزادان سال گذشته داده می‌شود.

وی درباره اختصاص سهام به متولدین سال جاری نیز افزود: منابع برای نوزادان متولد امسال هم تأمین خواهد شد، ولی اول باید منتظر باشیم منابع تأمین شود و بعد به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

خاندوزی اردیبهشت‌ماه گفته بود ماده ۱۱ قانون جوانی جمعیت، وزارت اقتصاد را مکلف کرده برای نوزادان تازه متولدشده سهامی را اختصاص دهد که این عدد برای متولدین سال ۱۴۰۱، یک‌ونیم میلیون تومان سهام به‌ازای هر فرد است.

به گفته‌ی وزیر اقتصاد این سهام تا ۲۳ سالگی به‌نام خود نوزادان باقی می‌ماند و با تجمیع سود آن، سرمایه ارزشمندی برای تشکیل زندگی یا اشتغال افراد ایجاد می‌کند که در ۲۴ سالگی می‌توانند از آن استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
با سلام
باز یه طرح شکست خورده و پوپولیستی بنده سال 89 که دخترم متولد شد همچین طرحی رو اجرا کردند براش حساب باز کردم و یک میلیون به حسابش ریختند قرار بود تا 18 سالگی سود 20 درصد بیاد روش و تا اون زمان قابل برداشت نباشه ولی متاسفانه بعد چند ماه خودبخود حساب رو بستند گفتند طرح لغو شد. الان هم میخوان سهام شرکت های ورشکسته رو قالب کنند.
از این کنده دود بلند نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
شرکت های بورسی اکثرا خوب هستن ولی اگر طرح فوق مدیریت و نظارتش مشابه سهام عدالت باشه و مردم دخالتی هم نداشته
باشن اصلا مناسب نیست و باعث فساد سیستمی جدیدی پدید می آید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل