بازدید 2635

استقرار ۱۰۰۰ اتوبوس برای مراسم ارتحال امام راحل

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استقرار ۱۰۰۰ اتوبوس در نقاط پر تردد شهر تهران برای انتقال زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 03 June 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از اوایل اردیبهشت ماه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) را تشکیل داد که نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی با ارگان‌های مختلف اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ اتوبوس در اقصی نقاط تهران از جمله مساجد، محلات و ۲۴ نقطه اصلی همچون میادین و شهرک‌های پر تردد مستقر خواهند شد، گفت: از ساعت ۶ صبح اتوبوس‌های شرکت واحد آماده انتقال زائران به حرم امام خمینی (ره) هستند و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا جابجایی زائران با نظم و بدون اذیت آنان باشد.

علیزاده همچنین از دپو ۱۰۰ اتوبوس دو کابین خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها در صورت نیاز به پیشتیبانی ۱۰۰۰ اتوبوس در نظر گرفته شده وارد چرخه خدمت رسانی می‌شوند و در صورت نیاز پشتیبانی‌های لازم را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: همچنین خودروهای امدادی اتوبوسرانی برای امدادرسانی احتمالی به ناوگان، مستقر خواهند شد که در صورت نقص فنی به موقعیت اعزام شوند تا زائران معطل نشوند.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم که در مراسم پیش روی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نسبت به سال گذشته کمترین ایراد را داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر