بازدید 4722
۶
در پی اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری:

دارایی‌های اردوغان در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شد

کد خبر: ۱۱۷۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 02 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲  پ
روزنامه رسمی ترکیه اموال و داریی‌های «رجب طیب اردوغان» را منتشر کرد و بر این اساس، وی ۵ میلیون لیره بدهکار بوده و یک واحد مسکونی در استانبول دارد.

روزنامه رسمی ترکیه افزود: اردوغان واحد مسکونی با همسرش از سال ۲۰۱۹ میلادی در منطقه اسکودار به عنوان یکی از محله‌های قدیمی استانبول دارد که ارزش آن ۷.۷ میلیون لیره (۳۷۰ هزار دلار) برآورد می‌شود، علاوه بر این، وی قطعه زمینی به مساحت ۰.۲ هکتار در استان ریزه واقع در دریای سیاه از سال ۱۹۸۸ میلادی دارد.

به نوشته این روزنامه ترکیه، رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.

اردوغان در آوریل گذشته نخستین خودروی برقی تولید ترکیه به نام TOGG را خریداری کرد.

در ۲۴ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ترکیه هم دارایی‌های اردوغان در روزنامه رسمی منتشر شده بود که بر این اساس وی ۶ میلیون و ۳۴۷ هزار لیر پول داشت.

بر اساس نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، در این انتخابات، ۵۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۷۵ نفر رای خود را به صندوق انداختند و میانگین مشارکت به ۸۵.۷۲ درصد رسید.

در این میان، اردوغان با ۲۷ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۷۲۴ رای معادل ۵۲.۱۸ درصد آرا و رقیب وی «کمال قلیچدار اوغلو»، نامزد اپوزیسیون با کسب ۲۵ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۲۴ رای معادل ۴۷.۸۲ درصد آرا را کسب کرد.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که در چهاردم ماه مه گذشته برگزار شد، اردوغان ۴۹.۵۲ درصد آرا و قلیچدار اوغلو ۴۴.۴۸ درصد آرا را به دست آورده بود و انتخابات به دلیل عدم کسب بیش از ۵۰ درصد آرا به دور دوم کشیده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
خوبه از قاليباف بيشتر دارد. قاليباف كه بنده خدا فقط ٣ ميليون تومان تو حسابش بود
چرا باید رئیس جمهور ترکیه به برادرش بدهکار باشد؟
سرمایه اردوغان بااین اعلامی که شد بیش از 15میلیارد تومن پول ایران نمیشود تازه مسئولان ما از اردوغان ساده زیست تر هستند مثلا رئیسی گفت من یک واجد اپارتمان 150متری دارم کجاش مشخص نیست فرشته یا شوش همین بیچاره از اول انقلاب برای محض رضای خدا کارمیکرد درامدی هم نداشت ویا قالیباف گفت یک واحد اپارتمان یک پراید فرزندم 4میلیون تومن نقد هم درحساب دارداین سرلشگر دکتر کاپیتان وشهردار تهران از همه خاکی تر از همه مردم دنیا چون الان اگر فردی 20سال کارگر جزو کارکرده باشد لااقل دوتا اپارتمان یک پژوپارس زیرپایش دارد این نشان میدهد سئولان نظام ما با تاسی از معصومین ع فقط فقط دنبال حل مشکلات مردم ورفاهیات مردم هستند شبانه روز وقف مردم وکشورکردند الان جنگی صورت بگیرد علماها وفرزندان انها ومقامات وفرزندان انها پیش قراول نیروها به جبهه ها میروند
این بیچاره هم در یخچالشو باز میکنه خالی هست.....و کلا یک موتور سیکلت داره و کلی بدهکاره....عجیبه...خوب عزیز برو یه شغله دیگه پیدا کن...این عشق به خدمت کردن تمام عمر چرا تو گشورای اروپایی بین مسولین دیده نمیشه!!!
واقعا راست می گه
دارایی در غرب چی؟ طرف اگر براش نمانه سال ها سعی نمی کنه حکومت کنه.
قطعا خیلی داره برای رجب...
جالبه بدهکار برادرشه، برادش از کجا آورده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی