۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۱۰ خرداد

خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 30 May 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- فردا چهارشنبه (۱۰ خرداد) تعداد ۶۰۰ میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان با نماد «والماس» در فرابورس، عرضه اولیه می‌شود.
۲- بهمن موتور فردا ۱۰ خرداد ۱۵۰ دستگاه وانت کاپرا ۲ را در بورس کالا عرضه می‌کند. 
۳- یک رسانه عمانی: یکی از موفقیت‌های سفر سلطان هیثم به تهران، مربوط به موضوع هسته‌ای است.
۴- با توجه به زمانبندی اعلام شده سامانه یکپارچه فروش خودرو، فرایند انتخاب خودرو در این سامانه از ۳ خرداد آغاز شده و فردا پایان می‌یابد. 
۵- مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک گفت: بر اساس اعلام شرکت فرابورس، عرضه اولیه نیان ۲۰ تا ۲۲ خرداد در بازار فرابورس انجام خواهد گرفت. قیمت هر سهم نیان ۷۷.۲۱۶ ریال برآورد شده است.
۶- لغو پذیرش سایپا و ایران خودرو در بورس تهران تکذیب شد
۷- افزایش سرمایه ۱۷۲ درصدی کیا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۸- با عنایت به کاهش گاز اکسیژن ارسالی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس، واحد اول تولیدی نماد زاگرس تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردید
۹- گمرک ایران از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات کالا‌های اساسی به یک درصد و تمدید آن تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد. 
۱۰- منابع آگاه دیپلماتیک و دولتی در سئول مدعی شدند که مقامات کره جنوبی و آمریکا در حال رایزنی در چارچوب یک کارگروه برای آزادسازی ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در بانک‌های کره هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل