بازدید 5663

پخش زنده دربی ۱۰۱ در آنتن

کد خبر: ۱۱۷۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 30 May 2023

دربی تهران جزو محبوب‌ترین و تاریخی‌ترین نبردهای فوتبالی در سراسر جهان به شمار می‌آید. دو تیم استقلال و پرسپولیس در طی تاریخ بارها با یکدیگر در قالب رقابت‌های مختلف مواجه شده‌اند و هر دو تیم نیز خاطرات خوبی از این دربی تاریخی دارند. اولین بار در سال ۱۳۴۷ بود که دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک دیدار دوستانه مقابل یکدیگر قرار گرفتند. جالب است بدانید که آن بازی با تساوی ۰-۰ دو تیم به پایان رسید.

تاریخچه دربی تهران

تا کنون دقیقا ۱۰۰ بار شاهد تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده‌ایم. سه رقمی شدن تعداد رویارویی‌های این دو تیم با یکدیگر به خوبی نشان از سابقه طولانی این شهرآورد دارد. نکته قابل توجه تعداد بردهای دو تیم در دربی تهران است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تا کنون ۲۶ مرتبه مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند. در این بین ۴۸ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان یافته است.

پخش زنده دربی ۱۰۱ در آنتن

علی‌رغم این که دو تیم استقلال و پرسپولیس در قالب رقابت‌های مختلفی مثل لیگ برتر ایران، سوپرجام و جام حذفی ایران مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، اما دربی در فینال جام حذفی بدون شک رنگ و لعاب دیگری دارد چرا که هر تیمی که به پیروزی برسد، به طور مستقیم یک جام را به خانه خواهد برد. دو تیم استقلال و پرسپولیس توانسته‌اند با عبور از تمامی حریفان خود، به دیدار پایانی برسند، مسابقه‌ای که روز چهارشنبه دهم خرداد ماه از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

سرخ‌پوشان پایتخت با پیروزی برابر تیم‌های ون پارس، سپاهان، گل گهر و هوادار به دیدار پایانی رسیده و استقلال نیز تیم‌های تراکتور، ملوان، پارس جنوبی جم و نساجی را برده و یک پای فینال لقب گرفته است. تیم استقلال پرافتخارترین تیم در رقابت جام حذفی ایران به شمار می‌آید که توانسته ۷ بار جام را فتح کند و از سوی دیگر، پرسپولیس نیز دومین تیم پرافتخار این رقابت‌هاست که با ۶ بار قهرمانی، سودای قهرمانی هفتم و رسیدن به رکورد استقلال را در سر می‌پروراند. از این حیث، فینال جام حذفی ۰۲-۱۴۰۱ تبدیل به یک بازی بسیار حساس و نفس‌گیر شده که هر دو تیم به شدت به آن امید دارند.

فینال جام حذفی ۰۲-۱۴۰۱ صد و یکمین تقابل آبی‌پوشان و سرخ‌پوشان پایتخت است. با توجه به تعداد یکسان برتری‌های هر دو تیم، تیمی که بتواند در این دیدار به پیروزی برسد، علاوه‌بر پیشی گرفتن از رقیب دیرینه از لحاظ تعداد پیروزی در شهرآورد تهران، جام خوش‌رنگ حذفی را نیز به خانه خواهد برد. تمامی این آمارها و جزئیات نوید یک دربی هیجان‌انگیز و تماشایی را به مخاطبان می‌دهد.

پخش زنده دربی ۱۰۱ در آنتن

پخش زنده فینال جام حذفی برای فوتبال‌دوستان ایرانی بسیار پراهمیت است. در این دربی چیزی نزدیک به ۳۶ هزار هوادار بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد و بقیه فوتبال‌دوستان، می‌توانند پخش زنده دربی تهران را از پلتفرم آنتن تماشا کنند. آنتن، به عنوان پلتفرم پیشرو در زمینه پخش مسابقات ورزشی، دربی ۱۰۱ را با بالاترین کیفیت برای فوتبال‌دوستان پخش می‌کند. شما می‌توانید فینال جام حذفی را با گزارش اختصاصی عباس قانع، گزارشگر محبوب، به صورت زنده از آنتن تماشا کنید.

حضور در فینال حذفی با تمام قوا

پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده و برای کسب دوگانه داخلی، انگیزه‌های زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. از سوی دیگر، استقلال نیز با به پایان رساندن لیگ در رده سوم، قصد دارد با فتح جام حذفی قبل از شروع تعطیلات تابستانی با سری بالا از استادیوم آزادی بیرون بیاید. این رقابت سنتی، همیشه از جذابیت زیادی برخوردار بوده ولی حالا و در فینال جام حذفی، می‌توان گفت که با حساس‌ترین دربی در تاریخ رقابت‌های این دو تیم پایتخت‌نشین طرف هستیم. هر دو تیم نیز فرم بسیار خوبی دارند. استقلال به دو بازیکن خود یعنی عارف غلامی و کوین یامگا و پرسپولیس تنها به لئاندرو پریرا در این بازی دسترسی نخواهند داشت، بنابراین با توجه به تعداد بسیار کم غایبین، هر دو تیم تقریبا با ترکیبی کامل پا به این فینال خواهند گذاشت.

پخش زنده دربی ۱۰۱ در آنتن

آنتن، پلتفرم پیشرو در زمینه پخش زنده مسابقات ورزشی، به مانند تمامی بازی‌های قبلی دو تیم در جام حذفی، فینال این رقابت‌ها را نیز با بهترین کیفیت و با گزارش اختصاصی عباس قانع برای بینندگان پخش خواهد کرد. کاربران اینترنت همراه اول و ایرانسل می‌توانند به صورت رایگان این بازی را از آنتن تماشا کنند و در اوج حساسیت فوتبال ایران غرق شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی