بازدید 16908
سه هزار و سیصد و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رایزنی آمریکا و کره جنوبی برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران/ وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت/ رسانه عمانی: یکی از موفقیت‌های سفر سلطان عمان، مربوط به موضوع هسته‌ای است / شنیده‌ها از حل‌وفصل دو پرونده مهم اختلافی ایران و آژانس

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سرقت ورق‌های سربی اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا در کرمانشاه! /جزییاتی از اولین دادگاه نیلوفر حامدی/ کیفرخواست پرونده سوء‌قصد آیت الله سلیمانی به دادگاه کیفری ارسال شد / مشاور بذرپاش: تشخیص خانه‌های خالی بصورت «چشمی» است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 30 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مسعود پزشکیان: حاکمیت در بحث حجاب دخالت نکند
مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس: قانون در مورد ارتباطات، مسائل اجتماعی، حل مشکلات و اختلافات بین مردم است؛ اینکه ما به مردم بگویم چگونه لباس بپوش یا نپوش، دخالت در اختیارات شخصی افراد است و طبیعتا به نتیجه نمی‌رسد. اصولا حاکمیت نباید در بحث حجاب دخالت کند. در قرآن هم توصیه حجاب به زنان مومن و همسران رسول خداست. اینکه فردی اعتقادی به باور‌های ما ندارد و بخواهیم به اجبار به آن‌ها بگویم براساس باور‌های ما رفتار کنید، درست نیست. اگر کشور‌های دیگر هم قانون بنویسند که هرکس وارد کشور آن‌ها شود نباید حجاب داشته باشد آنوقت ما نمی‌گوییم آزادی و حقوق بشر کجا رفت؟

سرقت ورق‌های سربی اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا در کرمانشاه!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به سرقت ورق‌های سربی اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) توسط چند نفر از جمله کارکنان بیمارستان گفت: در اتاق رادیوتراپی این بیمارستان از ورق‌های سربی برای جلوگیری از نشت اشعه استفاده شده، اما اینکه در پی سرقت این ورق‌ها چه افرادی و به چه مقدار تحت تاثیر اشعه قرار گرفته‌اند و چه عوارضی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت برای ما مبهم است و تاکنون موردی گزارش نشده است. افرادی که تحت تاثیر اشعه بوده‌اند ممکن است در آینده بیمار شوند و از طرفی، چون درمان بیماران سرطانی به تعویق افتاده، ممکن است فوت این بیماران افزایش یابد و در واقع این حادثه یک جنایت است. قباد محمدی خسارت ناشی از این سرقت را حدود چهار تا پنج میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: برای مرکز سرطان جدید سه دستگاه رادیوتراپی نصب می‌شود که برای جلوگیری از نشت اشعه به جای سرب از دیوار‌های بتنی با قطر سه متر استفاده می‌شود که اتفاقات مشابه رخ ندهد.

جزییاتی از اولین دادگاه نیلوفر حامدی
محمدحسین آجورلو، همسر نیلوفر حامدی در توییتر نوشت: نخستین جلسه دادگاه ‎نیلوفر حامدی امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و غیرعلنی برگزار شد. نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است. در این جلسه اعضای خانواده اجازه حضور نداشتند و به وکلای پرونده هم فرصتی برای دفاع نرسید. دادگاه ‎نیلوفر حامدی کمتر از دو ساعت طول کشید و مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه از آن تصویربرداری کرد. در نهایت، ادامه رسیدگی به جلسات بعدی موکول شد که هنوز تاریخ آن مشخص نیست.

وکیل الهه محمدی: به وکلا اجازه صحبت داده نشد
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی مدعی شد: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظر دادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.

سعید قاسمی: مهسا امینی آموزش دیده بود
کانال تلگرامی اصلاحات نیوز، تصاویری از سخنرانی جنجالی سعید قاسمی، چهره خبرساز اصولگرا منتشر کرده که وی در یک مراسم اظهاراتی غیراخلاقی و خارج از عرف را درباره «مهسا امینی» مطرح کرده که بحث برانگیز شده است. سعید قاسمی در اظهاراتی جنجالی گفته است: داستان حوادث اخیر با شعار مزخرف زن زندگی آزادی از همون اول برنامه ریزی شده بود. مهسا امینی آموزش دیده بود! رئیس مجلس هم تحلیل اشتباه کرد؛ این مورد که انتظار معذرت خواهی از نیروی انتظامی داشت!

شنیده‌ها از حل‌وفصل ئ. پرونده مهم اختلافی ایران و آژانس
شنیده‌های موثق آخرین خبر حاکی است، ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در سه ماه گذشته موفق شده اند به پیشرفت‌های خوبی در مذاکرات خود برسند. بر اساس شنیده‌های خبرنگار ما، پرونده یک مکان از سه مکان ادعایی موسوم به «آباده/مریوان» حل و فصل شده و همچنین آژانس توضیحات ایران در خصوص ادعای ذرات غنی شده ۸۳.۷ درصد را پذیرفته است. به نظر می‌رسد با چنین فضای رو به جلویی امیدواری‌ها برای حل و فصل سایر اختلافات در آینده نزدیک پر رنگ‌تر شده باشد.

چرا رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد صحرایی حضور نیافت؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید. سید محمد حسینی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره علت حضور نیافتن رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یافته و در پایان هم از وزیر پیشنهادی خود دفاع کند؛ اما به دلیل آنکه تدوین برنامه هفتم توسعه نهایی نشده و به همین دلیل تقدیم آن به مجلس نیز به تاخیر افتاده است، برنامه حضور آیت الله رئیسی در مجلس شورای اسلامی لغو شد. به گزارش ایرنا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در جلسه رای اعتماد صحرایی حضور یافته است.

رسانه عمانی: یکی از موفقیت‌های سفر سلطان عمان مربوط به موضوع هسته‌ای است
یک رسانه عمانی در گزارشی به موفقیت‌های سفر دو روزه سلطان این کشور به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایرانی پرداخت. روزنامه عمان دیلی در گزارشی درخصوص سفر هیثم بن طارق، پادشاه این کشور به تهران نوشت: سفر سلطان هیثم بن طارق به تهران روز گذشته به پایان رسید و همانطور که انتظار می‌رفت این سفر تاریخی موفقیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف به ویژه زمینه سیاسی به همراه داشت. از جمله مسائل موفقیت آمیز در این سفر که  مستقیم اعلام شد مساله بازگشت روابط ایران و مصر است که ایران از آن استقبال کرد، این خبر برای منطقه بسیار مهم است، زیرا مصر جایگاه ویژه‌ای در جهان عرب دارد. موفقیت دیگر در این سفر که در مرحله آتی اعلام خواهد شد متعلق به موضوع هسته‌ای ایران است که علیرغم اینکه شرایط جهانی نیازمند به نتیجه رسیدن در این زمینه در سریع‌ترین وقت ممکن است، مذاکرات هسته‌ای با مشکلات زیادی مواجه شده بود. مرحله آتی نیازمند انعطاف بیشتری از سوی ایران و جامعه بین‌المللی به ویژه آمریکاست. در این گزارش آمده است: این‌ها همان مسیر‌هایی هستند که دنیا از دیپلماسی عمان انتظار دارد و سلطان عمان آن را ترسیم کرده و در پیش گرفته و همواره موفقیت‌های زیادی به ارمغان آورده است.

وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.

رایزنی آمریکا و کره جنوبی برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران
منابع دیپلماتیک و دولتی کره جنوبی از رایزنی مقامات کره و آمریکا برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های کره خبر دادند. به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه کره اکونومیک دیلی، منابع آگاه دیپلماتیک و دولتی در سئول مدعی شدند که مقامات کره جنوبی و آمریکا در حال رایزنی در چارچوب یک کارگروه برای آزادسازی ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در بانک‌های کره هستند. افرادی که در جریان این رایزنی‌ها بوده‌اند، گفتند که آزادسازی این پول‌ها ذیل شرایطی سخت‌گیرانه و تنها به منظور استفاده ایران از این مبالغ برای اموری مانند هزینه‌های عضویت سازمان ملل و خریداری واکسن کرونا انجام خواهد شد. یک مقام دولتی سئول گفت: «اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار داریم که روابط خدشه‌دار شده‌مان با ایران به طور چشم‌گیری بهبود پیدا کند.» به گفته منابع آگاه، اگر رایزنی‌ها برای آزادسازی این پول‌ها موفقیت‌آمیز باشد، انتقال این مبالغ به شعب بانک‌های ایران در کشور‌های خاورمیانه و نه مستقیم به ایران، امکان‌پذیر خواهد بود تا بر گردش و نحوه استفاده از آن نظارت شود.

کیفر خواست پرونده سوء‌قصد آیت الله سلیمانی به دادگاه کیفری ارسال شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت که کیفرخواست پرونده سوء قصد آیت الله سلیمانی به دادگاه کیفری ارسال شده است. محمد کریمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر این کیفرخواست به دادگاه کیفری ۱ شهرستان بابل ارسال شده است. وی در خصوص ادامه روند پیگیری قضایی این پرونده ادامه داد: در مرحله بعدی وقت رسیدگی اعلام می‌شود. پیشتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اعلام کرده بود که پرونده قضایی بررسی ابعاد سوءقصد حادثه شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی در دادستانی بابلسر تشکیل شده است.

منبع عراقی: عمار حکیم پیامی از ایران را به رئیس جمهور مصر منتقل کرد
یک منبع عراقی اعلام کرد که رئیس جریان حکمت در سفر خود به مصر، پیامی را از طرف ایران به عبدالفتاح السیسی منتقل کرده است. یک منبع سیاسی عراقی امروز دوشنبه جزئیاتی از سفر روز یکشنبه عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق به مصر تشریح کرد. این منبع سیاسی به روسیا الیوم گفته است: "پس از چند نشستی که طی مدت گذشته بین مقامات امنیتی ایران و مصر به میزبانی بغداد برگزار شد، عمار حکیم در سفر خود به قاهره، پیام‌های ایران در خصوص احیای روابط بین دو کشور را به عبدالفتاح السیسی ابلاغ کرده است. او افزود: "پیام‌هایی که حکیم به طرف مصری منتقل کرده، مثبت بوده و همچنین پاسخ‌های مثبتی را از طرف السیسی در رابطه با احیای روابط تهران و قاهره دریافت کرده است.

همتی: دلارزدایی از تجارت خارجی ایران یک ضرورت است

همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در یادداشتی اشاره داشت: "برای کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران، به خاطر سیاست‌های آمریکا و تحریم‌های طولانی آن علیه اقتصاد ایران، دلارزدایی از تجارت خارجی یک ضرورت است؛ اما باید توجه کرد، لازمه تداوم و تقویت این سیاست حفظ و تقویت ارزش پول ملی است. بی‌ثباتی اقتصادی و نیز تداوم ضعف پول ملی، موجب تکیه مردم و فعالان اقتصادی به ارزهای جهان‌روا برای حفظ دارایی‌هایشان خواهد شد. دلارزدایی بدون برنامه کنترل نوسانات و بی‌ثباتی اقتصادی ممکن است به‌دلیل محدودیت‌های موجود برای به‌دست آوردن و حفظ دلار، مردم را به سمت ارزهای باثبات دیگر سوق دهد که در نوع خود به دلار مرتبط هستند. مثلا درهم امارات به دلار پِک متصل شده است؛ بنابراین در مقاطعی که قصد آمریکا تشدید محدودیت‌ها بر ایران باشد، نظیر آنچه در برخی سال‌های اخیر اتفاق افتاد ممکن است، شامل فشار غیرمستقیم از طریق درهم نیز بشود. این موضوع تا حدودی درباره یورو دومین ارز معتبر دنیا نیز به‌خاطر ارتباط تنگاتنگ سیاست‌های آمریکا و اروپا صدق می‌کند؛ بنابراین، لازمه تجارت بر مبنای پول ملی، کنترل تورم و ثبات بخشیدن به ارزش پول ملی است؛ والا در عمل نیاز به یک ارز واسط برای تسویه تجاری با کشورها خواهد بود و عملا به نفع کشورهای طرف تجاری ایران خواهد شد."

توضیحات عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص نامه محرمانه واردات مرغ های آلوده

جلال محمود زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مطرح در زمینه واردات مرغ آلوده، گفت: اطلاعات و نامه محرمانه ای نیز منتشر شده بود که مرغ های صادراتی بلاروس دارای آلودگی است، به عنوان نماینده مردم این دغدغه را به وزارت جهاد کشاورزی و رئیس جمهور تذکر دادم. نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سایر کشورها نیز از ده روز گذشته نسبت به واردات مرغ از بلاروس پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که از حتی یک کیلوگرم مرغ از بلاروس وارد نکرده و این آمار را پذیرفتم، زیرا چنین اقدامی تاکنون انجام نشده است.

یک میلیون تن برنج انبار شده در استان های شمالی داریم

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه محصول برنج در انبارهای شالیکوبی سه استان مازندران، گیلان و گلستان وجود دارد، گفت: دولت هیچ اقدامی برای ترخیص این یک میلیون تن برنج انجام نداده است. علی بابائی کارنامی خطاب به رئیس جلسه عنوان کرد: خواهش ما این است که به این موضوع ورود کنید تا خسارت شدیدی به کشاورزان وارد نشود.
 
خبر خوش وزیر رفاه از افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه

«سید صولت مرتضوی» روز سه شنبه در حاشیه همایش ملی کار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قانون بودجه ١۴٠١ تکلیف کرده بود مابه التفاوت ارز ترجیحی به صورت کالابرگ و روش های دیگر اجرایی شود. وی گفت: لازمه اجرای این قانون بسترسازی و فراهم شدن زیرساخت بود که در نهایت در چند استان آزمایشی اجرا و بعد از پاسخ مثبت در چند استان، در سراسر کشور بستر آماده شد، اما با اقبال عمومی مواجه نشد و درصد کمی با کالابرگ همراه شدند. مرتضوی اضافه‌ کرد: با ایجاد مشوق‌های جدید و پیش بینی منابع، مقرر شد میزان یارانه یارانه بگیران در سه دهک اول افزایش ٢٠ درصدی داشته باشد؛ این ۲۰ درصد معادل ۸۰ هزار تومان است که لازمه برخورداری از آن استفاده از کالابرگ است. در صورتی که افراد سه دهک نخست ۷۰ درصد مبلغ یارانه را از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کنند، مشمول افزایش ٢٠ درصد می شوند.

مشاور بذرپاش: تشخیص خانه‌های خالی به صورت «چشمی» است

سادات مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی درباره شناسایی واحدهای خالی اظهار داشت: تیم‌های شناسایی خانه‌های خالی از سوی شهرداری و شهرهای جدید تشکیل و راه‌اندازی شده‌اند و گشت میدانی برای تشخیص خانه‌های خالی در 22 منطقه تهران هم شروع شده است به طوریکه یک بخشی از اطلاعات خانه‌های خالی از طریق دیتای سامانه به دست آمده و یک بخشی از اطلاعات هم تجمیعی به صورت چشمی به دست می‌آید یعنی برج‌های خالی از طریق ماموران شهرداری‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند و در وزارت راه و شهرسازی هم بررسی‌های مجدد انجام می‌شود تا یک مالک دو بار به سازمان امور مالیاتی اعلام نشود. وی با بیان اینکه به غیر از راه اندازی سامانه املاک و اسکان و شناسایی سامانه‌ای خانه‌های خالی در بازرسی میدانی برای تشخیص خانه‌های خالی هم به دستگاه‌ها کمک می‌کنیم، گفت: رییس جمهوری مکلف کرده‌ است که شهرداری‌های کل کشور به شناسایی خانه‌های خالی کمک کنند. این شناسایی‌ها به شکل چشمی محدود نمی‌شود و خود شهرداری سامانه‌ای مربوط به خانه‌های خالی دارد و تعدادی خانه خالی شناسایی شده که پایان کار دریافت نکرده‌اند و شهرداری‌های منطقه این اطلاعات را دارند. /ایلنا

آب پاکی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی روی دست گندم کاران

محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با تغییر احتمالی نرخ خرید تضمینی گندم تصریح کرد: شورای قیمت گذاری آرد، نرخ هر کیلوگرم پانزده هزار تومان را برای گندم تعیین تصویب و ابلاغ کرده است؛ اما با توجه به اعتراضاتی که توسط تشکل ها صورت گرفته، این نرخ مجددا در حال بررسی است. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه برای افزایش نرخ خرید تضمینی گندم، باید ابتدا منابع مالی آن نیز تامین شود، به نظر نمی رسد تغییری در نرخ این محصول داشته باشیم. /تسنیم

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۴
جناب پزشکیان قشنگ حرف فضای مجازی می زند فصای مجازی هم که بخش آن را برداشته.....!!
مثلا زنان مومن و نه همه
اولا زنان مومن یعنی زنان ایمان آورنده به خدا و دین
دوم اینکه خیلی از قوانین هست که با قرآن و دین یکی هست پس با تفکر شما باید حذف شود چون لا اکراه هست!!!! لا اکراه میدانی یعنی چی یا باید این چیز ساده را هم توضیح داده شود؟!!!
سوم همانطوری که حاکمیت به اقتصاد و... باید سامان دهد فرهنگ که یکی از آن هم حجاب هست باید پوشش دهد
حرف ابکی می زنی جناب پزشکیان
پاسخ ها
مردشماره242
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دوست عزیز منظور آقای پزشکیان اینه که حجاب مربوط به عقیده و ایمان افراده و نباید با زور و اجبار تحمیلش کرد.
کسی که به خدا ایمان داشته باشه قطعا احکام خداوند رو هم با عشق و علاقه انجام خواهد داد اما از اونجایی که ایمان هم مراتب و درجاتی داره پس ممکنه فردی کمتر به دستورات عمل کنه و فردی بیشتر و فردی دیگه کامل. اما اجبار در حجاب اون هم با توهین و تحقیر و با روشهای زننده قطعا افرادی رو از دوستدار دین به بی تفاوت به دین و از بی تفاوت به دین به ضد دین تبدیل خواهد کرد.
نمیشه بذر خار بکاری و انتظار برداشت گل داشته باشی، به همون شکل نمیشه نفرت و توهین و تحقیر کاشت و انتظار عشق و محبت و همراهی داشت.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دوست عزیز دلیل ناراحتی شما رو نمیفهمم شما اگه خودت دوست داری کسی متعرض به شما نیست میتونی حجاب داشته باشی حنی با چادر و روبنده و پوشیه و برقع و ... هیچکسی با حجاب شما مشکلی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خب اگر ایمان اورنده به دین هم ترجمه کنی دین چیه؟ فقط یک کلمه نیست که! یک سری احکام است که خب حجاب هم صد البته شاملشه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
من نظری ندارم دارم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جناب پزشکیان حرف درستی زده هنوز امثال تو فکر می کنند با زورمی توان مردم را معتقد به امور دینی کرد
حداقل کمی فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یک ملیاردو وخورده ای مسلمان با 50 کشور + 200 کشور دیگر که بیشترشان معتقد به یکی از ادیان آسمانی اند چیزی از دین و حجاب نمی فهمند غیر از ایران و طالبان !!؟؟؟ ترکیه سوریه پاکستان عراق لبتان فلسطین اردن الجزایر مرکش اندونزی مالزی و........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
حاکمیت کارگزار مردم است و ایجاد رفاه و سامان دهی به اقتصاد جز وظائف حاکمیت است ولی در خصوص موضوعی که اختلاف
وجود دارد ، راهکار قانونی رفراندوم است .

توضیحات قانونی بیشتری نیز هست ولی احتمال انتشار نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مشکل امثال شما اینه که بنا به صلاح دید خودتان بعضی از مواقع نص صریح قران را ملاک قرار میدهید بعضی وقتا تفسیر و روایت و تاریخ را ملاک قرار میدهید !!! اگر پیامبر (ص) قصدش اجبار به دین بود نیازی نداشت سالها در جلسات خصوصی مردم را بدین دعوت کند نیازی نبود بعد از به قدرت رسیدن مبلغ ارسال کند و دیگر اثری از اثار مسحیت و یهودیت و ..... در بلاد مسلمانان نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
عزیزم خیلی سنگین و علمی نوشتی ما که نفهمیدیم چی گفتی مراعات کن و کمی ساده تر فرمایشاتتان را ارائه بفرمایید ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
. خوب منفیهارا ببین و دیگه زیاد روی منبر نرو ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
عالیجنابان اول متن را بخوانید بعد نظر بدهید
منظور هم کاری به اعتقاد اینکه شما یا شخص دیگری چی هست نیست بلکه رعایت قوانین اجتماعی به اعتقاد شخصی شما چی است ندارد حال شما می خواهید قبول داشته باشید یا نه ولی باید رعایت کنید
مثلا اعتقاد به مواد مخدر دارید و مصرف می کنید ولی قوانین می گوید اگر در جامعه آن را انجام دهید با شما برخورد می شود حجاب هم همین هست شما اعتقاد به حجاب نداری ولی قوانین می گوید در جامعه نباید بی حجاب بیایی و اگر امدی برخورد می شود
در ضمن خطاب به دیگران و مسلمانان و کشورهای دیگر ، اگر آنان خواستند بروند تو چاه شما هم حتما باید بروی تو چاه یاا اول فکر می کنی به صلاحت هست یا نه؟
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
به ناشناس 9:14 : رفراندوم برای موضوعات مربوط به کشور سیاست و اقتصاد و ... هست نه برای انتخاب پوشش که شخصی هست.
اساسا نحوه لباس پوشیدن و رنگ لباس من به دیگران ربطی نداره که حالا بخان با رفراندوم نظرشون رو درموردش بگن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دادگاه پرونده نیلوفر حامدی؟؟؟؟؟؟؟

دادگاه پرونده نیلوفر حامدی؟؟؟؟؟؟؟
دادگاه پرونده نیلوفر حامدی؟؟؟؟؟؟؟
به چه جرمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به چه جرمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به چه جرمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا در کشورهای غربی زنان با حجاب را از کارهای دولتی اخراج کرده اند مثل استان کبک کانادا. در فرانسه حتی اجازه وروود به مدرسه با حجاب ممنوع است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
زنان با حجاب اگر میخواهند حجاب داشته باشند در کشورهای خود بمانند نه اینکه برای استفاده از رفاه غربیها به آن کشورها بروند و مدل داعش برقع بپوشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
قطعا زیاد پای اخبار رادیو تلوزیون میشینی و قطعا دورترین جایی که رفتی مشهد و قم بوده.... برات متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چرا دروغ م ی گوییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اونوقت وقتی تو ایران می گند بی حجاب به فلان جا نرود همین کانادایی ها جنجال به پا می کنند پس می گفتند تو غرب و آمریکا مردم آزادن چی شد پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
قیقا نوع پوشش ها در کشورهای دیگر و از جمله غربی، به صورت قانون در آمده است و مردم همه در آ«جا موظف به اجرای قانون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سالهاست در ایران به زنان با حجاب اختیاری شغل دولتی نمی دهند و اجازه ورود به مکان دولتی را ندادند
شماها چهل سال جلوترید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دروغ جزو گناهان کبیره است و دروغ نگو ئید

در کبک و بخشی از فرانسه زدن برقعه یا روبند بخاطر مسایل امنیتی و مبارزه با تروریسم بوده و کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اولا خوب تحقیق کن بعد حرف بزن. دوم اینکه بله اونا هم بعضی هاشون دارن اشتباه و زورگویی میکنن شما تاییدشون میکنی؟پس اونا دارن زورگویی میکنن مثل ما. پس در نتیجه هر دو غلطه باید آزادی باشه!؟؟!
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دوست عزیزدربعضی ازکشورهاکلا نمادهای مذهبی را درمراکز آموزشی ممنوع کرده اندنه تنها حجاب را.چون مراکز آموزشی صرفا برای آموزش است نه برای تبلیغ مذاهب.
یکی به بنده بفرماید چرا پولدارها از همه ببشتر مینالند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چون از حقوق مدنی خویش لپبیشتر از فقرا آگاهند
ناگفته نماند که معمولا ناآگاهی و فقر فرهنگی موجب فقر مادی میگردد
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چون بیشتر به حقوق خودشون آگاه هستن و میبینن چه چیزایی داره ازشون گرفته میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یک پولدار وقتی مسافرت خارجی می رود تازه می فهمد چه خبر است فقیر که پول رفتن تا شهر دیگر را ندارد چه می داند چه خبر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
چون ارتباط مستقيمي بين ثروت و حرص وجود داره
چقدربعضی ها میدان دارن برای خدمت به خلق!!تامین اجتماعی،مناطق آزاد و...¡!!
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خدا از احمدی نزاد و یارانشان نگذرد

که راه ورود افراد بی ربط و بی انضباط برای کسب درامد

های مالی بزرگ را به به سازمان تامین اجتماعی باز کرد و ثروتمند ترین سازمان غیر دولتی کشور را به خاک سیاه ورشکستگی کشاند

و ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور که جزو اعضا کارگران و بازنشستگان و خانواده هایشان بودند را به فقر و فلاکت و بدبختی و تاراج پس اندارهایشان انداخت
پول های بلوکه شده دوباره و چند باره ازاد می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مگر ۱۵۰ میلیارد دلاری که اوباما پس از توافق برجام

آزاد کرد را مردم دیدند ؟؟؟

اتفاقا ایکاش آزاد نکنند که جایش امن تر است !!!!؟
امریکا پولهای بلوکه ایران را درصورتی ازاد کنید که با نظارت مجامع بین اللمللی بحساب ایرانیان واریز شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
آخی چقدر بدبخت غرب گدایی
مسعود
| United States of America |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یادمه می گفتن قبلا همتی،ریال ما به ازشون چاپ کرده
یعنی آزاده بشه پیش خور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جای نفت در زیر زمین برای کشور و مردم امن تر است

جای دلار های تحریمی در حساب کشورها امن تر است
اختشاشات چه تحولی در روابط خارجه داشته آل سعود و مصر و ... همه عزیز شدن خاشقچی و خالد اسلامبلی و ... رفتن خونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اغتشاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
لطفا بنویسید اعتراضات
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سالها اتخاذ سیاست خارجی اشتباه چند هزار میلیارد

دلار را از کف دادیم و نصیب چندین کشور شد و انها با

این دلارها کشورشان را ساختند و به توسعه و رفاه رسیدند همچون : روسیه و چین و ترکیه و امارات و قطر و عمان و قبرس و هند و کره جنوبی

و تا سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و یمن و ونزوئلا و بورکینافاسو و زیمبابوه و پاکستان و افغانستان و تاجیکستان و ارمنستان و گرجستان و سریلانکا کره شمالی و ونزویلا و پرو و کوبا و میانمار و بولیوی و وووو دهها کشور دیگر
که هزینه های جنگ و کسب ثروت برای حاکمان شان و رقابتهای سیاسی داخلی و منطقه ایسان کردند
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
به عاشق ایران: کی میخاید درست بشید؟ چرا همیشه فکر میکنید کشورهای دیگه حقتون رو خوردن؟ کی میخاید بفهمید که اون کشورها سهمشون رو از تجارت و اقتصاد دنیا گرفتن و این که فرصتهاتون
در جهت منافع گروههایی به باد رفته تقصیر امارات و ترکیه ومیانمار نیست
با برگزاری اینگونه دادگاها با عنوان اسلامی که به وکیل اجازه انجام وظایف ذاتی آنها داده نمی شود فقط باعث روی گردانی مردم از دین می‌شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چقدر شماها ساده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اعتماد عمومی در گرو شفافیت دستگاه قضا است .
دادگاه را علنی برگزار کنید
سازمان نامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است ولی متاسفانه مدیران ان دولتی هستن وهیچی اشرافی از سازمان ندارند ومدیران عالی ان از سطوح میانی ارتقا نیافته اند چرا نمی دانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چون متاسفانه انتخاب مدیران سیاسی است نه براساس ارتباط تخصصی و تجربه کاری مرتبط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اشرافی بر سازمان ندارند. اشراف از درست نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سازمان تامین اجتماعی با پس اندازهای ۳۰ ساله اعضا ان شکل گرفته و ثروتمند ترین نهاد غیر دولتی است

اولاً مدیریت سازمان در دست اعضاء نبوده اند

دوما بیربط ترین مدیران دولتی برای ان انتصاب میگردد

سوما دولت همیشه بزرگترین بدهکار به سازمان است و

الان سالهاست که۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است

چهارما دولت شرکتهای ورشکسته خودش را به سازمان

بابت قسمتی از بدهی اش میدهد

پنجما تعداد ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از اعضا و

خانواده شان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند

و کمترین حداقل حقوق بازنشستگان در منطقه و جهان را به اعضاء بازنشسته حداقلی بگیر و بر خلاف قانون که باید طبق نرخ تورم باشند را میپردازند که حدود ۱۵۰ دلار است و نرخ حداقلی حقوق متوسط بازنشستگان در کشورهای منطقه ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اگه این آقا عرضه مدیریت داشت تو همون پست می موند . مسئولین بی مسئول تامین اجتماعی آیا از کیسه ی خلیفه
میخشن . حالا بیا به این آقا ماهی چندین میلیون حقوق بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دلیل همه بدبختی ملت ما و همه این گرانی و تورم حتی بی دینی مردم همین تصمیمات دولتهاست که انگار مملکت ارث دوستان و فامیل ها و اعضای ستاد انتخاباتشون هست
موضوع حجاب پ تفکری که آقایان دارند نه تنها باعث اسلامی شدن نشده بلکه به شدت اسلامزدایی کردن جامعه را باعث شده. هیچ جامعه ای را نمیتوان با زور اداره کرد و قانونی هم که ماهیت زور داشته باشه شکست خورده هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
قانون همیشه با زور اجرا میشه مثل مالیات تو تمام دنیا.
آیت .... رئیسیی!!!!!! به مجلس حین معرفی وزیر آموزش و پرورش نرفت!
مثلا برای چی دیگه میخاد به مجلس بره!!!!
بره یا نره خیلی مهم نی ست گرانی سر جای خودش هست و نرخ دلار هم بالاتر رفت خوشبختانه و به خط آخر داریم نزدیک میشیم!!
سعید قاسمی: مهسا امینی آموزش دیده بود) خدا یک پولی به مردم بده
چرا رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد صحرایی حضور نیافت؟) رفته بود نهار!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
ناهار دلبندم
ایول پزشکیان .
فرق یک نماینده باسواد و یه نماینده بی سواد سهمیه ای اینجا مشخص میشه
اوضاع فعلی حجاب اختیاری هرگز به عقب باز نخواهد گشت
"مهسا امینی آموزش دیده بود! رئیس مجلس هم تحلیل اشتباه کرد این مورد که انتظار معذرت خواهی از نیروی انتظامی داشت!"
مرحوم امینی کجا آموزش دیده بود؟ اسلام بعضی با اسلام علی 180 درجه تفاوت دارد.
کار پزشکیان در مجلس دقیقا چی هست بعد چند دوره؟ آیا یک طرح داده یا فقط رای می‌دهد و خداحافظ؟
چرا فقط دنبال رها بودن هست این نماینده آن از مخالفتش با مالیات بر عایدی سرمایه که جلوی تورم را می گیرد کو می گویند نباشد این هم از طرفداری از ولنگاری آن هم با حرف های نادرست هم این و هم آن مالیات بر دلالی
یک کیلو مرغ ۱۱۰ هزار تومان بعد ۸۰ هزار تومان چه خوشحالی داره. تو رو‌ندا مردم‌رو به گدایی عادت ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کاری کرده اید که مردم با عزت نفس کشور زنبیل بدست از صبح تا سام بدنبال پیدا کردن قوت لایموت خود هستند
رایزنی آمریکا و کره جنوبی برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران) نه تنها کره جنوبی بلکه روس و چین و .... بقیه هم بدون اجازه امریکا کاری نمی کنند تا کی باید حاکمیت این موضوع را ندیده بگیره مگه بدون اجازه امریکا روس به ایران اس سیصد داد مگه نیروگاه هسته ای بوشهر را بدون اجازه امریکا راه انداخت ؟! همه بعد از برجام بود
چه بر سر اعتقادات و دین مردم آوردیم که ۷۰ سال پیش از کشف حجاب فراری بودند و امروز به استقبال کشف حجاب میروند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
هیچی خواستید زن مثل مرد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جوامع پیشرفت میکنن فرهنگها متحول میشون انسانها تعقیر میکنن این یک امر اجتناب ناپذیر آیا شما مثل هفتاد سال پیش گوشت قورمه میکنید در کوزه و در پستو نگهداری میکنید یا از کبوتر نامه بر برای پیغام رسانی استفاده میکنید یا از الاغ و اسب برای جابجایی التماس تفکر
شنیده‌ها از حل‌وفصل ۲ پرونده مهم اختلافی ایران و آژانس
رایزنی آمریکا و کره جنوبی برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران

گویا نرمش قهرمانانه در حال وقوع است !!!!؟
همین اتفاق در زمان روحانی می افتاد ، تیتر روزنامه ها و تریبون تندروها ، خیانت خطاب شده بود

ولی الان تیتر دیپلماسی موفق خطاب می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کشور خیلی کودکانه اداره می شود خیلی .....شک نکن اگر ماجرای آذربایجان سفارتش دوره روحانی بود خیل اجامر و اوباش لباس شخصی گوش به فزمان سفارت رو با خاک یکی کرده بودند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کار از نرمش گذشته ، آمریکا راضی نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
نرمش قهرمانانه مان کاری کرده که مسولان کهنسال مان

مثل قهرمانان ژیمناستیک المپیک پا باز ۱۸۰ درجه میزنند

و روی سکوی خَرَک همچون نادیا کومانچی بدنشان را

مثل فنر لاستیکی خم و راست کرده و نوک پایشان را به

بالای سرشان میرسانند و آفتاب بالانس میزنند

البته دلیل روشن است و همچون زمان احمدی نژاد

تمام دولت و مجلس و نهادهای حکومتی را یکدست
فرموده اند

والا زمان روحانی حتی اعضاء تیم ملی ژیمناستیک

مان ، اجازه نداشتند تا حتی یک پرش ده سانتیمتر

ساده روی زمین را اجرا کنند
شنیده‌ها از حل‌وفصل ۲ پرونده مهم اختلافی ایران و آژانس

درخواست مردم خواهان رفراندوم را هم حل وفصل کنید .
نگاه به دورن را هم اصلاح کنید در غیر اینصورت این اتفاقات اثر موقتی دارد
سعید قاسمی و میرسلیم منو یاد انسان های غارنشین عصر حجر میندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
آن بیچاره ها کجا یاعت ۳۰ میلیارد تومانی به مچ دست

شان می بستند ؟ و ۴۴ سال از بودجه های نجومی و

کهکشانی خودرو سازان می خوردند و هیچی به هیچی
وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت

مسئولین هر چقدر هم ضعیف عمل کنند و خسارت به بار بیاورند ، از چرخه خارج نمی شوند فقط از پستی به پست دیگر انتقال می یابند .
فقط باعث تاسف هست این انتصاب ،
دهن کجی به مردم ایران
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کار وزیر پیشین آموزش و پرورش حرکت پیاده با کوله پشتی بطرف عتبات عالیات در کربلا و نجف بود
اینبار هم با تعدادی از زیردستان خودش در تامین اجتماعی
کارش همان رفت و آمد به عتبات عالیات خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سازمان تامین اجتماعی همچون اموال یتیمان بدون

وارث دلسوز شده است و برای مدیران دولتی شکست

خورده یک محلی برای ریکاوری مالی و روانی شان شده

سازمانی که برای مدیران همه جور نعمت دارد الا برای

صاحبان و اعضاء مظلوم شان که باید با حداقل حقوق

بازنشستگان ماهی ۱۵۰ دلار در فقر و رنج و عذاب برای

زنده ماندن و نه زندگی کردن بسوزند و بسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
این مسولین ول کنید بزارید تو چرخه خودشون بچرخند شما هزار بار هم بگید همین هست پس کار از بنیان خراب بریم دنبال زندگی خود خودمون نجات بدیم تا دغدغه رفتار مسولین نداشته باشیم اینجا ایران اینجا جهان سوم اینجا شغل سیاسی ممر جمع اوری ثروت و اعتبار نه خدمت به انسانها و جامعه
با کره جنوبی حتی بعد از آزادی پول‌های مسدود شده روابط را بهبود ندهید بلکه تنزیل هم بدهید ،و مانع ورود کالاهای آنها شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مگر مطالبات ایران از ک ج 25 میلیارد دلار نبود؟؟؟ آب رفت؟؟؟
به حضرت عباس اگه غاز داشته باشم تحویل این سعید عباسی نمیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
قاسمی؟؟
کسب برای حرفای امثال سعید قاسمی تره هم خرد نمیکنه
این قاسمی کی هست اصلا ؟
تشخیص خانه های خالی بصورت چشمی است !!!
خخخخخخخخخ
چه فشاری دارن به خودشون میارن برای تشخیص خانه های خالی !
:-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خونه های خالی متعلق به خودی هاست کاری به کارش ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
نود درصد خانه های خالی متعلق به بانکها و نهادهای حکومتی و خصولتی و مسولان فاسدی است که با پولهای دزدیده شده از بیت المال و پولشویی خریداری شده است
و زور هیچ کسی به انها نمیرسد و کسی را میشناسم که ۶۰۰ آپارتمان در منطقه ۲۲ و ۴۰۰ اپارتمان در پردیس بصورت خالی دارد
آقای پزشکیان، مشکل تنها حجاب نیست.ایا با برداشتن روسری مسئله تمام است؟هر چند من فکر می کنم اگر مسئولین دورو نبودند وخود به حرفشون عمل می کردند، این وضع نبود
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مشکل فقط حجاب نیست ولی از اصلیترین مسایل همین حجاب هست. ملتی که اختیار لباس خودش رو هم نداشته باشه نمتونه انتظار حل شدن مشکلات دیگه از جمله اقتصادی و سیاسی و بین الملی رو داشته باشه
نزدیک شدن به نرمش قهرمانانه بابت برجام؟تا دیروز این قرارداد ننگ بود و حالا دارد تبدیل به افتخارات دولت رٸیسی می شود.
در واکنش به اظهارات سعید قاسمی
دادستان کل کشور (29 اردیبهشت 1402): اگر شایعه یا ادعایی در فضای مجازی منتشر شد بلافاصله‌ دادستان‌ها منتشرکنندۀ آن را احضار کنند. اگر مستندات منتشرکننده درست بود، پیگیری می‌شود که مشکل حل شود اما اگر سندی وجود نداشت بلافاصله باید آن فرد تحت‌تعقیب قضایی قرار بگیرد.

چند نکته:
1) نگاه من به انتشار آرای مختلف در خصوص هر مساله ای با این پیش فرض که همه از آزادی بیان برخوردار باشند مثبت است. و اصل انتشار ویدئوی سعید قاسمی و اظهار این نظرات را مثبت ارزیابی می کنم. اگر به فضای حاکم بر اجتماعی که قاسمی در آن سخنرانی می کند دقت کنید می بینید که فضای کلی همراهی با اظهارات اوست

2) اگر دادستان کل همانگونه در 29 اردیبهشت وعده داده اند سعید قاسمی را احضار و از او درخواست اسناد کنند مشخص خواهد شد که آیا اظهارات و تحلیل سعید قاسمی مستنداتی دارد یا خیر. (این مساله از حکم صادره کاملا قابل استنباط است). این مساله کمک می کند به آن چند ده نفری که پای این تریبون بودند و اظهارات و تحلیل آقای قاسمی را شنیدند. ما از این دست تریبون ها در پستوها و دخمه ها کم نداریم. نمونه دیگری از این جلسات که در سال 1401 فایل صوتیش منتشر شد مربوط به مهدی طائب بود. اصولا بخش قابل توجهی از طیف انقلابی در یک ساختار هرمی از این منابع اطلاعاتی تغذیه می شوند. بنابراین انتشار و تحلیل این محتواها، هر چند برای بخشی از جامعه آزار دهنده باشد را باید به فال نیک گرفت.

آقای سعید قاسمی باید توسط مقام قضایی احضار و از ایشان مطالبه مستندات بشود. اگر ایشان مستندی داشتند که حسب دستور و وعده دادستان کل "پیگیری می شود که مشکل حل شود" و اگر مستندات نداشتند ایشان را تحت تعقیب قضایی قرار میدهند. قطعا سیعد قاسمی اطلاعات طبقه بندی شده را در این جلسه افشا نکرده و اگر کرده باشد این کارش جرم است. پس مستدات ارائه شده از سوی سعید قاسمی قطعاً قابلیت انتشار عمومی را دارند و منابع او هم باید مورد تحقیق قرار گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خودت هم نفهمیدی چی گفتی.هم حرف های این مردرا تایید کرده ای و هم مستندات میخواهی؟
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
به ناشناس 7:23: خیلی هم خوب فهمیده چی گفته. اتفاقا تو هم خوب فهمیدی چی گقته فقط خودت رو زدی به نفهمیدن
چه عجب یکی در خصوص حجاب به قرآن و آیات واضحش مراجعه کرد. بابا جان، آقایون به اصلاح نگران دین، حجاب به زنان مومن و همسران رسول توصیه و اجبار شده. از نظر قرآن مردم چهار دسته اند، الناس(مردم عادی) مومنین(مردمی که ایمان اوردند) کافران(کسانی که ایمان نیاوردند) منافقین(کسانی که به ظاهر ایمان اوردند ولی کارشکنی میکنن)
فقط به یک دسته توصیه حجاب شده، مومنین
هيات مديره و ريس سازمان تامين اجتماعي شده مكاني براي مديران بي كفايتي كه هسچگونه سابقه و تجربه خدمتي در سازمان نداشتند و از بدنه سازمان هم نبودند از جمله ريس كميته امداد كه شده مدير عامل سازمان تا حالا كه وزير بي كفايت آموزش پرورش كه شده عضوٍ هيلا مديره اين سازمان . به همين دليل هست كه اين سازمان با وجود افراد بي كفايت و بي سوادي كه مدير شدند تقريبا نابود شده و كارمند ها و بيمه شده هاي بدبخت بايد تاوان اين بي كفايتي ها را بدهند
دزدی کارکنان بیمارستان و خطر مرگ برای پزشکان.عجب سیستمی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
فسادحدومرزی ندارد
استارت شروع سقوط مسکن ، ماشین و همه بازارهای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
حالا صبر کن نرمش نتیجه بده بعد ذوق کن
یه زمانی با اعلام چنین خبری دلار ۴۰-۳۰ درصد ریزش میکرد نمیدونم چرا مدت زیادیه که دیگه بااین نوع خبرها هم پایین نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دیگه کسی گول دروغ ها رو نمی خوره
این بار چندم است که خبر از آزادی پولهای بلوکه شده ایران در کره جنوبی را درج می کنید.
تا حالا که همش دروغ بوده
همچی تیتر زدین،۸۰ هزار تومن افزایش یارانه،انگار ریال ایران اندازه دینار کویت ارزش داره.عمو جان الان ی دبه ماست ۲ کیلوگرمی شده ۸۹ هزارتومان.هر چند مسئولان محترم تماما در خوابن
کاش این آقای پزشکیان رئیس جمهور بود ، حداقل یه چزای اولیه حقوق اجتماعی و زندگی جمعی رو میدونه ...
الباقی که ماشاللا صفر صفر ..
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
رییس جمهور!! احتمالا برای دور بعدی مجلس هم تایید صلاحیت نشه
اقایان ، عقلا لطفا دقت کنید تامین اجتماعی یک صندوق است و دارایی ها پول های آن متعلق به شاغلین و بازنشستگان آن است لطفا مدیریت آن را حیات خلوت مدیران ورشکسته دولت نکنید و هر چه سریعتر هسته مدیریتی و کارمندان ان را جابک سازی نمایید
مسئولین انقلابی بازنشسته نمیشن فقط از سفره ای به سفره دیگر نقل مکان می‌کنند؟؟
فقط جهت اطلاع رییسی و تمام انسانهای بی معرفتی کی میگن معلم حقوقش زیاده ، ولله قسم ۷ ساعت پشت سیستم برای تصیح برگه های امتحانات نهایی دانش آموزان وقت گذاشتم تونستم ۱۳ برگه تصیح کنم و براای ۱۳ برگه سال آینده که دلار بشه ۱۰۰ هزار میخاد دولت ۷۵ هزار تومان برای ۸ ساعت بده ؟؟ ولله لعنت به این زندگی نکبت بار ؟؟ خاک بر سر من که بخاطر فقر و بدبختی تن به چنین ذلت و خواری میدم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یاد نداشتی با سیستم کار کنی نه سیستم مشکل داشته نه برگه امتحانی بلکه مشکل زیادی خواهی شماست از روز اول که وارد این سازمان می شوید به شما برای درس خواندن هم حقوق می دهند توقع شما را بالا بردند اگر مثل بقیه تا روزی که مدرکشان را می‌گرفتند از جیب بابا یا خودشان درس می خوانند قدر این حقوق را می دانستید
اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی برای سیصدو هفتادو سومین بار آزادشد . خدارو شکر . باز هم بگید 6 کلاسه و فلان ..... ناسپاسی نکنید و قدر این دولت انقلابی و جوان رو بدونید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
ببین چه برکتی داره هی ازاد میشه خرج میشه دوباره ازاد میشه خرج میشه و….
بعد از 200 روز بازداشت تونستن وکیل بگیرن ولی وکلا در دادگاه اجازه صحبت نداشتند!!!!! دادگاه هم غیرعلنی!!!!
یوسف نوری چه هنری داشت که بره تو هیات مدیره تامین اجتماعی؟!!! باند بازی هم حدی داره!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
هیژده بار حضور در پیاده روی ک آشپزی موکب
فاتحه تامین اجتماعی هم خونده شد ؟؟ اندک اندک جمع مستان می‌رسد.
حمایت قاطع امام خوبان از دولت رییسی نقشه دشمنان رو نقش بر آب کرد تا ۱۴۰۸ با اقتدار با رییسی سید عزیز محرومان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
باش تا صبح دولتت بدمد
کره جنوبی آنچه را که باید در حق و علیه ایران انجام می داد رو تمام و کمال انجام داد! بعد از اخذ پول سفیر ایران را فرا خوانده و سفیر کثیف آنها رو بیرون کنید
نتیجه سفر سلطان عمان ، رایزنی آمریکا با کره جنوبی برای پس دادن پولمان ، آنهم با شرایط
دیپلماسی چیه ، این شیشماسیه
وزیر اموزش و پرورش سابق به تامین اجتماعی رفت.اون اگه لیاقت و مدیریت داشت سر کار خودش میموند.این خط و این نشان،تا سال دیگه تامین اجتماعی ضعیف شده را هم به خاک سیاه مینشونه
امیدوارم مسئولان کشور تنگه هرمز و بستن اون رو در معادلات خارجی از یاد نبرده باشند.
گفته شده آن خانم از اعضای کوموله بوده
مهسا امینی آموزش دیده بود که چطور بمیرد؟
کسانی‌ که در مرز اشعه بودن ریسک بالای ابتلا به سرطان دارن و باید به صورت دوره ایی تحت نظر باشن. اون سارق‌ها رو هم باید ۱ ساعت در مرز همون اشعه با شدت بالا قرار بدن ولشون کنن تا هر روز مرگ رو به چشم ببینن
پزشکیان= مفسر قرآن!!!
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اگه نمیدونی بدون مفسر نهج البلاغه هم هست ، تو خوارج شناسی خبره هست
به راحتی و با استفاده از داده های اطلاعاتی آب و برق و گاز و عوارض سالیانه شهرداریها شناسایی خانه های خالی انجام خواهد شد اگر سیستم بخواهد نیازی به خیابان گردی و کوچه گردی و دیدن بصری نیست
قحط الرجال
ناکارامد مقامات فقط صندلی عوض میکنند
اقای اقا میری

بازرگانان عراق به دوبرابر قیمت گندم را پیش خرید میکنند


شما اسوده بخوابید

............
وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت!!!

دو تا مسئولیت که هیچ ربطی به هم ندارند!! یا اولی کشکی و بدون داشتن صلاحیت واقعی بوده یا دومی !! الیته گزینه سوم درسته که هردو !!!
همه کارگران در شرکتهای تامین اجتماعی سهامدار هستند پس سود سهام کارگران چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی مسله این است که پول داده نمی شود آنچه داده می شود دارو و مایحتاج عمومی است .
یعنی شهرداری اینقدر بدبخته که نمی تونه یه آمار از اداره برق بگیره که کدوم کنتورهای نصبی مصرف ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید چشمی خونه های خالی رو بشماره خوب بگید نمیخوان مالیات بر خانه های خالی رو اجرا کنند
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
باهوش اولا خیلی سخت نیست یکی تو همون خونه خالیش یه یخچال بزنه به برق. در ثانی فکر کردی مالیات بگیرن میدنش به تو که بری خونه بخری؟؟
در حالی که در مسئولان در تلاشند که ۸ میلیار از دلارهای بلوکه شده ایران آزاد شود در جلو چشممان ماهیانه ۱ میلیارد دلار توسط مهاجرین افغان از کشور خارج میشود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
يكي از منابع ورود ارز به داخل كشور افغانستان و هرات است لطف كرده از آب زلال ماهي بگيريد نه آب گل الود!
واقعا نمی دانم از جان کارگران و شاغل و بازنشستگان تامین اجتماعی چه میخواهند ؟
وزیری که بعلت بی کفایتی از کار بر کنار شده. چرا و به چه علت عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی شد ه.
وزیری ک۸ نتوانست حقوق معلمین را به موقع پرداخت کند به چه علت و با چه توانائی به عضویت هیئت مدیره سازمانی منصوب شده که زندگی کارکنان و کارگران و خانواده های آنها را در دست دارد
این چه مدیریتی است در این مملکت که وقتی فردی عدم صلاحیتش برای شغل وزارت اثبات شده بلافاصله به سمت دیگری منصوب می‌شود که کماکان. از حقوق و مزایای دولتی استفاده کند
واقعا با چه صلاحیتی ایشان به عضویت هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی منصوب شده اند
راجع به هر خبری کامنت بود بجز اون بندگان خدایی که برا ما جونشونا بخطر انداختند .پس وقتی میگیم خلایق هر چه لایق بیخود نمیگیم .
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یقین بدان که حواس همه بهشون هست.لیکن بنا به دلایل واضح سعی میشه درشبکه های آزاد و محازی صورت بگیرد.
خبر خراب کردن مسجد در چینو نزاشتی تابناک. ؟
۷ میلیارد درامد یک هفته فروش نفت عربستان است
انوقت ما ۶ ساله درگیر ازاد کردن این ۷ میلیارد است
من فقط می دانم که تا وقتی دولت نتوانسته است یک رفاه نسبی برای مردم ایجاد کند و یا شهرداری نتوانسته است یک عملکرد خوبی برای شهر داشته باشد هر گونه امر و نهی دینی و تبلیغات معنوی منجر به شکست و پول داخل آب ریختن است حالا خود دانید اگر تا الان نتیجه گرفتید بعدا هم نتیجه خواهید گرفت
باااااازهم ادعای حل و فصل موضوع هسته ای و انکار طرف آمریکایی
جناب اقاي پزشكيان عزيز،
خواهشا قبل از اظهار نظر در مورد مطالب ديني و قرآني مطالعات خود را تكميل كنيد!
یه زمانی با اعلام چنین خبری دلار ۴۰-۳۰ درصد ریزش میکرد نمیدونم چرا مدت زیادیه که دیگه بااین نوع خبرها هم پایین نمیاد
دلار هم فهمیده که اینها خالی بند هستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی