بازدید 17890
سه هزار و سیصد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد نماینده چابهار از قول رئیسی برای ساخت بیمارستان در اندونزی / گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره تورم احساس شده توسط مردم و تورم اعلام شده توسط دولت / تذکر فرمانده نیروی زمینی ارتش به طالبان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تجمع علیه آرش میراسماعیلی مقابل فدراسیون جودو / خسروپناه: در کشور ما حکمرانی مردم سالاری دینی مبتنی بر الگوی ولایی است / علیرضا بیگی، نماینده خبرساز ماجرای شاسی بلندها: میکروفن من بسته شده؛ اجازه نطق به من داده نمی‌شود و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 28 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد نماینده نیشابور از هجمه‌ها علیه مجلس
نماینده مردم نیشابور در مجلس از هجمه‌ها علیه مجلس درخصوص لایحه حجاب و عفاف انتقاد کرد و گفت: این لایحه از سوی دولت به مجلس آمده است. احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی واکنش‌های اخیر نسبت به لایحه حجاب و عفاف گفت: در بحث لایحه حجاب و عفاف طی یکی دو روز اخیر، شاهد این بودیم که برخی افراد و شخصیت‌ها از برخی تریبون‌ها متاسفانه مجلس را مخاطب و مورد انتقاد قرار داده بودند که به‌ نظر می‌رسد، در حالت خوش‌بینانه ناشی از ناآگاهی است که اطلاع ندارند. اساسا لوایح را مجلس تنظیم نمی‌کند و این دولت است که لایحه را به مجلس ارسال می‌کند و یا اینکه در حالت بدبینانه اغراض سیاسی برخی افراد ریشه این اظهارنظر‌هاست؛ اما این احتمال هم وجود دارد که این مساله را می‌دانند، ولی به خاطر اغراض سیاسی آدرس اشتباه می‌دهند و مجلسی را که به تازگی رهبر انقلاب مورد لطف قرار دادند و از عنوان «مجلس انقلابی» برای آن استفاده کردند، مورد انتقاد و هجمه غیرمنصفانه قرار می‌دهند؛ حالا اینکه چه اهدافی پشت آن است، بماند. عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: درخواست من از کسانی که در این فضا‌ها بحث و نقدی دارند، این است که جانب انصاف را نسبت به مجلس رعایت کنند و توجه داشته باشند که به هر حال لایحه را دولت ارسال کرده و مجلس در تنظیم و تدوین آن نقشی نداشته است.

نماینده مجلس: مرغ ۶۰ هزار تومانی به ۱۰۰ هزار تومان رسیده
نماینده مردم رشت گفت: هیچ کس به فکر بازار و افزایش قیمت مرغ نیست؛ مجلس جلسه غیرعلنی تشکیل دهد تا مسئولان مربوطه توضیح دهند. جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از افزایش قیمت کالا‌های اساسی انتقاد کرد و گفت: هیچکس به فکر بازار نیست و مرغ ۶۰ هزار تومانی به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت، وزرای اقتصادی یعنی وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت ندارد و اقدامی صورت نمی‌گیرد، مردم نگران هستند و انتظار دارند که مجلس ورود کند؛ جلسه غیرعلنی تشکیل شود تا مسئولان مربوطه در این خصوص توضیح دهند.

تجمع علیه آرش میراسماعیلی مقابل فدراسیون جودو
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند. نشست خبری آرش میراسماعیلی در محل فدراسیون جودو در حال برگزاری است. میراسماعیلی در این نشست پیرامون تعلیق فدراسیون و حواشی قضایی که ایجاد شده است، صحبت کرد. در حالی که این نشست در حال برگزاری بود، تعدادی از افراد مقابل فدراسیون تجمع کردند و علیه او شعار دادند. این افراد خواستار استعفای میراسماعیلی از ریاست فدراسیون شدند. گفته می‌شود، این نفرات در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هستند. صدای بلند این افراد در جلسه نشست خبری به گوش می‌رسید و این نشست را تحت الشعاع قرار داد.

خسروپناه: در کشور ما حکمرانی مردم سالاری دینی مبتنی بر الگوی ولایی است
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی در محل دبیرخانه خبرگان رهبری در قم برگزار شد. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به الگو‌های حکمرانی اسلامی بیان کرد: حکمرانی در جوامع مختلف دچار دگرگونی شده، اما در کشور ما حکمرانی مردم سالاری دینی مبتنی بر الگوی ولایی است. وی با بیان اینکه باید از الگوی مردمی حکمرانی حمایت شود، ادامه داد: مردم ما دین باور هستند، نقش مردم در حکومت اسلامی پررنگ است، حکمرانی دینی برگرفته از نظر علما، مراجع، روحانیون و بزرگان است؛ بنابراین، ما حکمرانی ولایی داریم و باید برای همه بخش‌ها حکمرانی دینی کنیم.

علیرضا بیگی، نماینده خبرساز ماجرای شاسی بلندها: میکروفن من بسته شده؛ اجازه نطق به من داده نمی‌شود 
نماینده خبرساز ماجرای شاسی بلندها، به گفته خودش اجازه نطق ندارد احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند. او افزود: اگر ملاحظاتی دارند، نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌توانند در جایگاه هیات رئیسه قرار بگیرند. هیچ قانونی به هیچ کس این اجازه را نداده که میکروفون نماینده مجلس بسته و از نطق او ممانعت شود. علیرضابیگی گفت: بر اساس ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس وقتی موضوعاتی علیه هر فردی در مجلس بیان می‌شود آن فرد اجازه دارد که در دفاع از خود صحبت کند، اما این اجازه به من داده نمی‌شود. او ادامه داد: تاکنون دو بار درخواست تذکر ماده ۷۵ داشتم، اما با آن مخالفت شد و این موضوع نشان می‌دهد که یک قدرت واحده‌ای بنا دارد مانع ایفای نقش نمایندگی ملت ایران در مجلس شورای اسلامی شود.

دبیر ستاد امر به معروف تغییر کرد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی حجت الاسلام کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد. مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد. حجت الاسلام طاهری آکردی، متولد سال ۱۳۵۴ در قم است. وی در سال ۱۳۶۸ وارد حوزه علمیه قم شد. وی در کنار دروس حوزوی به دروس دانشگاهی نیز پرداخت و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته ادیان و عرفان شد و اکنون به عنوان عضو هیات علمی و دانشیار گروه ادیان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) فعالیت می‌کند.

احتمال افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها
تسنیم نوشت: افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ماهانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در دستور کار دولت قرار گرفته است. اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز‌های آینده برای سه دهک اول درآمدی آغاز خواهد شد. همچنین افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از آن برای خرید ۹ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک کلید خورده است. بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه، امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالا‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیک در هر ماه فراهم شده است.

تذکر فرمانده نیروی زمینی ارتش به طالبان
رمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم، ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود. امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز‌های شرقی کشورمان طیسخانی اظهار داشت: مرز‌های مشترک با کشور افغانستان، کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت کامل برقرار است. وی ادامه داد: بار‌ها اشاره شد حضور ما در مرز به معنای اینکه خطری ما را تهدید می‌کند، نیست بلکه به جهت اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرز‌ها برقرار است. فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در بحث برخورد با نوع تردد ممکن است گاهی اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملاً در کنترل بوده است. وی افزود: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملاً در منطقه مسلط هستند و تا هر جا که کشور مقابل مرز مشترک با ما دارد و مقررات بین‌المللی را احترام بگذارد، احترام متقابل می‌بیند و حسن همجواری به جا می‌آوریم، ولی اگر جایی احساس شود، طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.

مسعود پزشکیان: قرار بود در سال ۱۴۰۴ در منطقه اول باشیم
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز ما باید پایبند به آنچه در قانون اساسی، سیاست‌های کلی، قانون برنامه و چشم انداز وجود دارد، باشیم و آن‌ها را اجرا کنیم. قرار بود در سال ۱۴۰۴ در منطقه اول باشیم. قرار بود مسکن مردم را درست کنیم و مسئولان قانون برنامه و بودجه را ۲۵ درصد هم اجرا نکرده اند و قرار است قانونی دیگری بنویسیم، اما اگر قرار است قانون را اجرا نکنیم چرا باید قانون بنویسیم؟ پزشکیان افزود: در دیداری که با بازنشستگان داشتم اعتراض داشتند که چرا حقوقشان با توجه به تورم افزوده نمی‌شود؟ آن‌ها اعتراض داشتند که حقوقشان با توجه به تورم افزایش نداشته و زندگی‌شان با حقوقشان نمی‌چرخد که به عنوان نماینده جوابی برای آن‌ها نداشتم. وی ضمن اشاره به اینکه بسیاری از قوانینی که مربوط به حقوق ملت است اجرا نمی‌کنیم، گفت: از بند ۱۹ تا بند ۴۲ قانون اساسی مربوط به حقوق ملت است که آیا آن را اجرا می‌کنیم؟ مسکن مردم، حق دفاع، زندان قوه قضائیه را راحت می‌توانیم بگیریم و اجازه ندهیم که در جایی بررسی و رسیدگی شود. ما باید به قانون پایبند باشیم و هیچ فریضه‌ای به اندازه پایبندی به قانون مهم نیست. باید حقوق ملت و انصاف را در اجرای قانون مراعات کنیم.


گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره تورم احساس شده توسط مردم و تورم اعلام شده توسط دولت
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی با بررسی دلایل تفاوت درک مردم از تورم در جامعه و نرخ تورم رسمی کشور، عنوان کرده است که براساس افکارسنجی انجام شده در مرکز پژوهش‌های مجلس در مردادماه ۱۴۰۱ میانه نرخ تورم احساس شده توسط مردم ۸۶ درصد بوده است، در حالی که بانک مرکزی و مرکز آمار نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه این ماه را به‌ترتیب ۴۶ و ۵۱ درصد اعلام نموده‌اند.


انتقاد نماینده چابهار از قول رئیسی برای ساخت بیمارستان در اندونزی
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است. نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم. معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، رئیس جمهور در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول درد‌های بی پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.

پیشنهاد زلنسکی برای اعمال تحریم‌های ۵٠ ساله علیه ایران
بر‌ اساس پیش‌نویس قطعنامه‌ای که روز شنبه به مجلس عالی اوکراین ارائه شد، ولادیمیر زلنسکی، پیشنهاد اعمال تحریم‌های ۵۰ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد. به گزارش اسپوتنیک، در الحاقیه پیش‌نویس این قطعنامه در سایت پارلمان اوکراین آمده است: «تحریم‌های ویژه اقتصادی و سایر محدودکننده‌های اقتصادی بخشی علیه جمهوری اسلامی ایران برای مدت ۵۰ سال اعمال شود. پیشنهاد می‌شود عملیات تجاری با ایران کامل ممنوع شود، ترانزیت منابع، پرواز‌ها و حمل و نقل در خاک اوکراین متوقف شود و از خروج سرمایه توسط ساکنان ایرانی به خارج از اوکراین جلوگیری شود. همچنین پیشنهاد می‌شود هرگونه سرمایه‌گذاری در جمهوری اسلامی و انتقال فناوری‌ها، هرگونه فعالیت در کلیه زمینه‌ها دارای حقوق معنوی در اوکراین توسط ساکنان برای ایران ممنوع شود. کابینه وزیران، سرویس اطلاعات خارجی، سرویس امنیتی و بانک ملی اوکراین مسئول اجرای این سند هستند. وزارت امور خارجه اوکراین پس از تصویب این سند توسط مجلس عالی، باید مقامات اتحادیه اروپا و ایالات متحده را در مورد اعمال تحریم‌ها مطلع کند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۶
12 بیمارستان در اندونزی؟مگر اندونزی کشور فقیری است؟این خاصه خرجی ها از کیسه مردم گرفتار و نیازمند ایران بسیار سوال برانگیز است!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
این سفر سلطان عمان بیشتر برای نمایش هست. الان داریم به تابستان سخت برای روسیه نزدیگ میشیم. و هر روز روسیه با تجهیزات ایران به شهرهای اکراین حمله می کند ( و اگر هم وزارت خارجه تکذیب کند باز فایده ندارد چون در جهان اینجور برداشت شده است). در این شرایط هیچ دلیلی ندارد که امریکا یا اروپا بخواهد به ایران امتیاز حتی از نوع مذاکرات بدهد. تنها در صورتی مذاکرات سر خواهد گرفت که ایران رسما و قبل از اغاز ان تضمین دهد که دیگر دنبال برجام نیست و حاضر هست مسایل بسیار گسترده تری را روی میز برای حل مسایل با غرب قرار دهد که امکانش با توجه به تابستان سخت روسیه بسیار کم هست. حداکثر یک یا دو زندانی امریکایی ازاد شود و مسولان اقتصادی دولت امیدوار باشند از این مانور و سفر چند روزی قیمت ارز و طلا را تثبیت کنند و گشایشی در روابط ایران و مصر برقرار شود.
فراموش نکنیم که سیسی بهترین و دوستانه ترین روابط را با پوتین دارد و بیشترین حمایت را از اسد کرد.( چون سیسی هم نمی خواهد با باز شدن ساحل مدیترانه سوریه بر روی نفت و گاز خاورمیانه ارزش مهمترین ممر درامد مصر یعنی سویز کم شود) . بطور کلی پوتین حالا فقط در خاورمیانه می تواند کمی مانور دهد و برقراری اتش بس در یمن و بر گشت سوریه و برقرار رابطه ایران و عربستان و حالا احتمالا ایران و مصر فقط تلاش پوتین برای اعمال نفوذ بر ایران برای همراه ردن این کشورهای عربی با روسیه هست و در تصویر نهایی منافعی از این نزدیک شدن ایرا و اعراب به خود ایران نمی رسد جز محدود شدن ابزار ایران برای فشار به غرب و اعراب برای امتیاز گیری.همین.
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
در این سفر مقامات ایرانی ایا صحبتی از ان نفتکش ایرانی که توسط اندونزی دو سال پیش بدستور کره جنوبی توقیف شد و تا ایران نفتکش توقیقی کره جنوبی را ازاد نکرد ازاد نشد هم شد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
حالا کجا گفته که قراره با پول ملت ایران بسازه که شما جوگیر شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
رئیسی جوگیر شده احتمالا. حالا فرض کنیم چنین وعده ای هم داده، اندونزی چه قولی به ما داده؟ آیا نفت ما را که 30 درصد ارزانتر هم می فروشیم می خرد که البته خود این کار ارزانفروشی هم از نابخردی ما می باشد. یا آنکه به ما قرار است در مجامع بین المللی کمک کند تا از انزوای جهانی بیرون بیاییم؟ اصلا برای چه ایشان با این تیم بزرگ آنجا رفته؟ حوس میوه اژدها کرده بود؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
اقای ناشناس عوام فریب مگر قراره بیمارستان رایگان ساخته شود. تو خودت را ناراحت نکن از کیسه تو پرداخته نمیشه
افتاده ..
| France |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
این ساخت وسازها از پول نفت است و پول نفت برای مردم ایران نیست والا دولت فعلی که مدعی افزایش فروش نفت ودریافت وجه آنست پس چرا در اقتصاد ایران اتفاق مثبتی رو شاهد نبودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نماینده مجلسی که فرق بین اهدا چیزی با ساخت و گرفتن پول پروژه را نمی‌داند توی مجلس چه می‌کند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تا زمانی که هزینه های دولت بیش از درآمدش باشد تورم بالا ادامه خواهد داشت
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
يعني اندونزي ها مهندس براي ساخت بيمارستان ندارند ؟ ايران تكنولوژي بالا براي ساخت بيمارستان دارد؟ يا مدرنترين وسايل پزشكي را ايران توليد مي كند ؟ بسيجي برو نظرات خود را در فارس بنويس.
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
در جواب ناشناسی که با کامنت های زیاد ادعا می کند که ساخت بیمارستان یک پروژه و درآمد برای ایران هست : این فرد یا ذینفع هست یا اطلاع ندارد که اندونزی کشوری ثروتمند تر از ایران هست و تحریم شده نیست و خیلی راحت می تواند خودش بیمارستان بسازد . هیچ مناقصه ای هم نبوده که ایران برنده آن باشد . ساخت 12 بیمارستان در ادبیات سیاسی بعنوان هبه و ارمغان رئیس جمهور ایران تلقی می شود . کمی مطالعه کن بعد اظهار نظر کن .
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بیمارستان ولیعصر اراک از سال 1382 تاکنون به دلیل نبودن بودجه هنور تکمیل نشده واقعا
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
رئیسی یک بادکنکی هوا کرده که دولتهای بعدی میترکه و صداش در نمیاد این دولت اگر بساز بودند این همه پروژه های نیمه کاره از دولت های قبلی مونده رو تمام میکردند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جناب آقای محمد که فرمودید مگر قراره مجانی ساخته بشه . قطعا مجانی نیست ملی همین مجانی نیست چراغی است که به خانه رواتر هست. البته معمولا دولت ها به فکر لفت و لیس برای فرزندانشان در خارج هستند که چنین پروژه هایی تعریف میکنند. خانه های نیمه کاره در ونزولا هم از همین پروژ ها هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
موضوع سرمایه گذاری است.... وقتی عمان قرار است در ایران سرمایه گذاری کند (یعنی ما خودمان پول نداریم کاری که لازم است انجام دهیم.) چرا باید در اندونزی سرمایه گذاری کنیم. سرمایه گذاری در داخل مگر سوددهی ندارد مگر از وظایف دولت نیست که مالیات را برای خود مردم خرج کند. چرا اندونزی.... مگر سیستان به سرمایه گذاری احتیاج ندارد پس چرا از عمان سرمایه دریافت می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
برای خرید رای موافق در مجامع سازمان ملل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
این مسائل اشلره است که موقع انتخاب دقت کن و اگر نمی توانی انتخاب کنی انتخاب نکن و بادی به هر جهت نباش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
این جو گیری مختص به آقای رئیسی نیست آقای احمدی نژاد هم که به نیکاراگوئه رفته بود یک همچنین دسته گلی به آب داده بود !
گویا جناب گلپایگانی دبیر ... امر به ... اگر هیچ کاری نکنند و حقوق نجومی دریافت کنند یرای خلق و خدا مفیدترند چون در چند ساا اخیر هرجا بوده اند تحمل نشده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خدایا وجود مسئولین ضعیف را از کشور کوتاه بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
هیچ کسی در کشور حق ندارد تا پول و سرمایه مردم فلکزده ایران را که اکثرا گرفتار فقر و فلاکت و بدبختی و عقب مانده گی شده اند
را برای ساخت ۱۲بیمارستان در انونزی و یا هر کشور دیگری هزینه کند که این اشتباه او قطعا آخرین اشتباه او خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خیلی هم فرق نمی کند همه مثل هم هستند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
برخی شغل ها اینجوری هستند اگر هیچ کاری نکنند خدمت بیشتری به مردم کرده اند
وقتی نماینده ما بی سواد است یعنی همین
اولا کسی قرار نیست که بیمارستان مجانی در مالزی بسازد
ثانیا مشکل بیمارستان عدم منابع مالی است نه ساخت آن و اگر منابع باشد شرکت های پیمانکار زیاد داریم تا بیمارستان بسازند
ثالثا با بیمارستان ساختن در خارج از کشور ارز وارد کشور می شود و باعث می شود تا شرکت های دانش بنیان بتوانند تجهیزات خود را بین المللی و جهانی کنند و منابع ارزی ایجاد کنند

تو را به خدا یک مقدار سواد خودتون را بالا ببرید و با ارقام و آمار سر و کار داشته باشید
بزرگترین خیانت مقام مسئول به کشور این است که بدون علم و بدون آمار و بدون تخصص حرفی بزند و تصمیم بگیرد
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نماینده فرمودند اول در کشور خودمان برای مناطق محروم شفاخانه بسازند بعد در کامبوج و میانمار بیمارستان بسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تازه امام جمعه همین فرد نماینده نا امنی در آن منطقه را دامن می زند و معلوم هست سرمایه گذار کمتر رغبت می کند برود انجا
ناشناس
| Romania |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
الآن تو یا رییسی یا وزرای دولت باسوادید؟ جالبه که دم از علم و آمار و تخصص می زنی و لطفاً یه نگاه به کارنامتون بندازید
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دوست عزیز منظور رییس جمهور محترممان پیمانکاری
نیست که ارز وارد شود بلکه مفت سازیست که ارز خارج میشود همانکاری که در عراق بسیار کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مالزی نه و اندونزی
فرقشون را می دونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آمو تو فرق مالزی و اندونزی را نمی دانی در مورد دانش بنیان حرف می زنی ؟
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
احسنت برشما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
با سواد مالزی نه اندونزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بالاخره نفهمیدم که نماینده مجلس بی سواد است یا رئیس جمهور فرهیخته ایران اسلامی؟
گویا تصور شما اینست که کشور اندونزی شخصا. توان ساخت بیمارستان را ندارد که بخواهد به قول شنا برای ایران ارز آوری کند و شرکت‌های دانش بنیان ایران را فعال کند؟
به امید آنکه خداوند متعال. لطفی فرموده وبه همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
حالا چرا شما ناراحت شدی ؟ نکنه مدیر پروژه ساخت بیمارستانی و بقیه مسائل
برادرهای انقلابی از کیسه ملت بذل د بخشش میکنند ، سد دوستی احمدی نژاد مگه یادت نیست
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
هرگونه هرگونه کمک با هر نامی به هر کشوری در خارج از کشور و در شرایط فعلی که ۸۰ درصد مردم زیر خط فقر و فلاکت و بدبختی هستند

و ۲۰ میلیون نفر از جمعیت زیر خط فقر مطلق یعنی نان شب ندارند که بخورند

فقط خیانت بزرگ و زشت و نفرت انگیز است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
همه چي را يه دانش بنيان ته اش مي چسبونيد و يا علي
شوت زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
شما سوادت بالاس کافیه ، قرق مالزی و اندونزی رو نمی دونی حتی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ادعا هم داری تو که کشور رو تشخیص نمی
دی
مثلا ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
شما از كجا فهميدي پول مياد؟خب حتما كلي كارگر و بنا قراره با هواپيما برن اونجا كار كنن؟آيا ميداني از مالزي و اندونزي برا كارگري ميان كشوراي خليج فارس؟ سواد همه دارن شما اطلاعات نداري. پول فروش نفت به چين ميره مالزي بعدش از بانك مالزي به اسم بيمارستان به بانكهاي ايران ارسال ميشه .همه ميدونن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آقای مازی=اندونزی اگر اینقدر وقت اضافه داره رییس جمهور کمی استراحت کنه و نفس بگیره خسته شد بیچاره از بس مسکن ساخت و تورم تک رقمی کرد و اشتغال میلیونی آفرید
علت بروز این همه مشکلات خفه کردن صداهای امثال آقای بیگی است .
علت بروز این همه مشکلات ناشی از چاپلوسی چاپلوسانی است که با تملغ گویی از جیب بیت المال خرج می کنند و خوش می گذرانند .
کاملا هویداست که صدای مخالف که بخواهد به هر دلیلی واقعیت ها را بیان کند باید خفه شود.
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نماينده ایی که مصلحت کشور را تشخیص ندهد و به خاطر چند ماشین یا همان لگن ناقابل جنجال سازی کند همان بهتر که رد صلاحیت شود
ناشناس
| Romania |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مشکل فقط قالیبافه که هر جا بوده و هر اتفاقی افتاده ماست‌مالی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ژینال عزیز

با جایگزین کردن "مصلحت" بجای " قانون مداری "
همه فسادهای مالی رخ افتاده است .

تحویل شاسی بلند توسط نماینده ، غیرقانونی و فساد است .

با همین کلمه مصلحت ، فسادهای سیستماتیک انجام شده است .
غفور غفور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آقای زینال بندری معلومه نفس شما از جای گرم میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آقای بیگی دروغی که گفت و نتوانست ثابت کند این بود که وزیر صمت به نمایندگان شاسی بلند داده تا استیضاحش نکنن.
البته بعدا خود همین آقای نماینده حرفش را پس گرفت و گفت من گفته بودم که شاید به این خاطر ماشین داده باشند.
همچنین اثبات شد که دادن ماشین شاسی بلند بدون نوبت به نمایندگان مربوط به قبل از وزارت وزیر صمت بوده است
سلام، خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود
وقتی خرج از حبیب مردم و سرمایه ملی یعنی نفت است آقای رئیسی بذل و بخشش زیاد خواهند داشت ، بیمارستان در اندو نزی یک نمونه است
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مجانی که نمی سازیم دلار می گیریم در ضمن این کشور آفریقایی دوست سنتی ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
فکر کردی دولت می سازد نه؟ آخی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
طرفداران آقای رئیسی را باش اندونزی را در آفریقا می بيند و یکی دیگه با مالزی ثروتمند اشتباه می گیرد امان از بی سوادی وجهل ا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جناب زینال بندری. متاسفانه شما هنوز نمی دانی کشور اندونزی اصلا کجاست بعد ازدوست سنتی حرف می زنیدمتاسفانه همتون اینجوری هستید حتی رییس جمهورتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آقای ژیلان بندری تو که نمیدونی اندونزی تو آفریقاست یا آسیا لطفا اظهار فضل نکن بیسواد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تو را به خدا یک مقدار سواد خودتون را بالا ببرید و با چرت وپرت هایی که میگید مردم را سر کار نذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
کشور آفریقایی؟؟؟؟؟؟
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
در پاسخ به زینال بندری اندونزی کشور افریقایی نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تو اینقدر بیسوادی که فکر نیکنی اندونزی افریقاست تمام کسایی که قلمفرسایی میکنید برا دولت ناتوان باید جوابکوی خدا باشید شاید هم پیرو پوتین هستید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
واقعا که زینال.. آفریقایی..:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ما عملا در دنیا هیچ دوستی نداریم

و این چند کشور هم فقط بدبال پول نفت و ثروت و رای و سلاح رایگان ما و جور کشی ما در منازعات هستند

ما هیچ دوستی در دنیا نداریم و اکثرا حتی دشمن خونی و پدر کشته ما هستند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
زینال جون اندونزی آفریقا نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
از کی تا حالا اندونزی شده کشور آفریقایی
مشکل ما همین شما باسوادها است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دوست یعنی چی؟ مگه میشه دو کشور با هم دوست بشن؟ هر چی هست بر اساس منافع ملی و مشترکاته نباشه هر دو کشور از هم فاصله می گیرند
بیست سال پیش که در چشم انداز ۱۴۰۴ قرار شد ایران قدرت اول اقتصادی اجتماعی و نظامی منطقه باشد تفاوت هایی با الان بود ، در آن زمان ایتالیا و یونان دوستان سنتی ما در اروپا بودند روابط مان با استرالیا کانادا ژاپن والمان و کره پایدار بود صحبت از خط لوله گاز به اروپا از شمال و به عمان و هند از جنوب بود در بسیاری از کشورها مشغول سد سازی و نیروگاه سازی بودیم برای مهندسان جوان در داخل کار وجود داشت و اگر متخصصی به خارج می رفت معمولا با این تفکر بود که مقداری از درآمد خود به ایران بیاورد . . شرایط عوض شده
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
الان هم در بسیاری از زمینه ها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رتبه اول را داریم در زمینه های نانو ، پزشکی ، هسته ایی نظامی و به خصوص ساخت تهباد های رزمی و شناسایی
تجهیزات ویروس یاب مثل مستعان خودرو سازی ،و ده ها صنعت دیگر پیشتاز هستيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
زینال بندری

فقط نمی دانم چرا منافع مالی ایجاد شده بر سر سفره مردم نمی آید و سفره ها هر روز کوچکتر می‌شود.
پیشرفتی که باعث ایجاد رفاه عمومی نشود ، پشیزی ارزش ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عاقلان دانند
نماینده محترم چابهار اقای رئیسی و دولتش فقط برای همسا نسازی حقوق بازنشستگان بودجه ندارند ولی برای ابنجور خرج ها حتما بودجه کافی دارند
شاید هم شما نمایندگان محترم تذکری به دولتبرای همسانسازی حقوق بازنشستگان نمیدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
:فک کنم تنها چیزی که درست گفتید همینه

"ساخت تهباد های رزمی"

قربونت ، میشه منت سر ما بزاری و نظر ندی، کسی نمیگه
!!!!! زینال بندری لاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
قربونت میشه آی کیوت رو ببری بالاتر معنای طنز زینال رو بفهمی؟
چه مقایسه مضحکی از طرف این نماینده عوام فریب
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
واقعآ جای تاسف داره!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ماشین گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عوام فریب تو هستی و امثال تو که هر گونه گناه و خلاف و اشتباه و حتی خیانت را ماستمالی و ماله کشی میکنند
ظاهرا با آن لایحه آبکی که حتی همان هم اجرا هم نخواهد شد و این تغییر دبیر ستاد امربه معروف باید گفت خوش امدید به ولنگاری بیشتر! و سقوط بیشتر خانواده!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
هیچ کس این لایحه را دوست ندارد چون میدونند برخورد با حجاب زنان یک اشتباه است که زمان پایان آن فرا رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
شما فعلا کلاه خودت را بچسب و‌جلو پایت را ببین زمین نخوری برای ملت تعیین تکلیف کردن باشه برای وقتی بزرگ شدی
ناشناس
| Luxembourg |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
۹۱۳
وقتی حرف منطقی ندارند اینجوری جواب میدن
به علیرضا بیگی ، سابقه ی علی مطهری و کارگذاشتن شنود در دفترش را یادآوری می کنم.
اگرچه انگیزه شما از این افشاگری و چرایی انتساب آن به استیضاح وزیر صمت را نمیدانم اما همینقدر هم که اقدام کرده اید شایسته ستایش است. بنابراین به شما توصیه می کنم که دفترتان را با همکاری افراد متخصص، از تجهیزات شنود احتمالی پاکسازی کنید و در هر گونه اظهار نظر و گفتگو و مکالمه و پیام رسانها، کاملا مراقب مواضع خود باشید تا خدای نکرده طعمه دستگاههای اطلاعاتی نشوید و بهانه برای رد صلاحیت شما در دوره بعد به دست دستگاه اطلاعاتی و شورای نگهبان نیفتد و مردم شما را که قبای نمایندگی مجلس حداقل از شاسی بلند بگیرها بر بالایتان شایسته تر است از دست ندهند.

توصیه من این است که حداقل در این ایام خاص، کاملا مراقب تعاملات و مراودات و آنچه می گویید و می شنوید باشید.
حتی بعضاً ساده ترین حرفهایی که برای یک نماینده مجلس در جایگاه نمایندگی از مردم می شنود و به جهاتی در مقابل آن موضع نمی گیرد، ممکن است در این فضا تبدیل به برگ خبر شده و بعدتر برای شما ایجاد دردسر کند.

توصیه ام به مردم هم این است که در تعاملات احتمالی با این نماینده محترم مراقب کلام خود باشند تا خدای نکرده گزک به دست وابستگان و حامیان ِ نمایندگان شاسی بلند بگیر در دستگاههای اطلاعاتی ندهند.

همه سعی کنیم مراقبت کنیم تا خدای ناکرده به جایِ متخلفان اصلی (شاسی بلند بگیرها)، نماینده افشاگر با تعدادی برگ خبر که از شنود مکالمات و تجهیز فنی دفتر و منزل و خودرو و غیره قابل کسب است محکوم و مجازات نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
این نمایندگی ارزشی ندارد که تهدید به رد صلاحیت می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
میخواست برای اهداف سیاسی این رانتی که همه مردم می گیرند را از آب گل آلود ماهی گیری کند الان به جواب گو باشد
نظر 1:25 برای من است
| United States of America |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بله ایشان باید پاسخگو باشد.
اما
نقد من بر شیوه های تحقیق است. مساله اینجاست که تحقیقات پاسخگو کردن ایشان را از محل کنونی (شاسی بلندها) به جاهایی دیگر نبرد و او را با اتهامات معمولِ دستگاه اطلاعاتی و قضایی علیه اینگونه افراد مواجه نشود.
همه مساله اینجاست که پرونده از مساله شاسی بلندها منحرف نشود.
درخصوص رانتی که می فرمایید همه مردم می گیرند، لطف کنید و حواله های شاسی بلند پاکبان های شهرداری را افشا کنید. حواله شاسی بلند معلمان را افشا کنید. حواله شاسی بلند کارگران ساختمانی را افشا کنید.

اصلا هر گونه رانتی که این 99 درصد جامعه از آن بهره برده اند را افشا کنید.
لطف کنید و واژه مردم را برای جنابتان و یک درصد رانت خوار فاسد به کار نبرید. مردم باید بر اکثریت جمعیت ایران قابل انطباق باشد. شما می توانید بفرمایید که جنابتان بدون داشتن جایگاه نمایندگی مجلس و مثلا با عضویت در فلان دستگاه امنیتی از رانتی مشابه و حتی بزرگتر بهره مند بوده اید. ولی مردم اصلا دسترسی به این رانتها ندارند

نکته: من فراگیری و همه شمول بودنِ فساد ناشی از تعارضات سنت و مدرنیته در جامعه ایران را کاملا قبول دارم ولی موضوع شاسی بلندها در این بحث قطعا جا نمی گیرد
همین یارانه ها بابت حذف ارز 4200 و یا خود ارز 4200 و 28500 باعث تورم فعلی هستند
کالا برگ که جای خود دارد!!
تا فلسطین هست بیمارستان ساختن در اندونزی حرام است.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بیمارستان ساختن در فلسطین وقتی ما بیمارستان نداریم هم حرام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
در هیچ کجا حق ندارند بیمارستان و حتی گورستان بسازند
تا مردم ۸۰ درصد زیر خط فقر و فلاکت و بدبختی و عقب مانده گی هستند
و ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور زیر خط فقر مطلق و گرسنه میخوابند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
غم لبنان ما را کشت
دلقک جان شما قرار بود بروی سند بیاوری که پهپادها برای ایران هست چی شد؟ یکسال هم گذشت
فکر کرده کسی نمی داند خیمه باز غرب هست و اوکراین را کرده قربانی قدرت ها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
برای کسی مهم نیست که ثابت کنه یا نه ! مهم اینه که این رو گفته و یه عده هم قبول کردن ...
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خود مسئولان میگن که ما به روسیه پهپاد دادیم ؛ حالا شما این وسط چی میگید نمیدونم !
مسعود پزشکیان: قرار بود در سال ۱۴۰۴ در منطقه اول باشیم
الان نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان اول هستیم
۱- بالا ترین تورم
۲-بی ارزش ترین پاسپورت
۳-بی ارزش ترین پول
پاسخ ها
خدابخش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
احسنت .. بله در رتبه‌های بعد از ما هم اتیوپی و سنگال و کامبوج هستند
آقای سعیدی در سخنانی در مجلس (یکشنبه ۷ خرداد) خطاب به آقای رئیسی گفت: «آقای رئیس جمهور در شرایطی که ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، شما در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می دهید! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول دردهای بی‌پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.
جناب سعیدی اصلا نگران نباش آین ه‌م مثل قول چهار میلیون مسکن است
این اقدام اقای رییسی نارضایتی مردم زا درپی دارد...قول ساخت بیمارستان در اندونزی ندهید
در حالی که شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر سال‌هاست که در ایران فیلتر و غیرقانونی اعلام شده‌اند، بسیاری مقامات فعال در این شبکه‌های اجتماعی دارند.
دوست عزیز منظور رییس جمهور محترممان پیمانکاری
نیست که ارز وارد شود بلکه مفت سازیست که ارز خارج میشود همانکاری که در عراق بسیار کردیم
خرج که از کیسه مهمان بودد خانم طایی بودن اسان بود
شما مطمئن باش هیچ وقت بیمارستان نمی سازند، کدام دفعه آ حرفی زده و عمل کرده بشنو و باور نکن.
معاون دووولت راستش را گفت در مورد چهار میلیون مسکن
چقدر پاسخ کامنت ها شبیه همه مثل اینکه سانسورچی تابناک هم سانسور میکنه هم جواب میده
نماینده چابهار رییسی یک چیزی گفت مثل اول انتخابات رییس جمهوری خودش کدام رو انجام داد
خداوندسروکارکسی روبه بیمارستان ودکترنندازه ولی ملت خودشون اوضاع بیمارستانهامون رومی بینن ودرباره این سخنان گهربارقضاوت میکنن .
شما همین رو کلمه به کلمه معنی کنید بسه : "حکمرانی مردم سالاری دینی مبتنی بر الگوی ولایی "
آقای خسروپناه در مورد ایینکه در حکمرانی مردمی ولایی اگر مردم اعتراض داشته باشند چگونه باید اعتراض کنند هم نظری داده؟
رئیسی این همه وقت و سرمایه را در سفرهای استانی تلف کرد آخرش به این نتیجه رسید که بره در اندونزی بیمارستان بسازه!!!!!!!!!!!!!!!!
در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور تاکنون قرار شده چندتا بیمارستان ساخته بشه؟!
ساندیس خورها فعال شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
اره امروز بدجور وارد صحنه شدن!!!!
رئیسی رفته اندونزی فک کرده سفر استانیه برای همین رفته دستور داده بیمارستان بسازند!!
مسئولین عادت به ژستهای کاذب پیدا کردن و غافل از وضع کشور می خوان دنیا رو آزاد کنن و آباد کنن!!
انتقاد نماینده چابهار از قول رئیسی برای ساخت بیمارستان در اندونزی : کافی بود این نماینده اخبار با دقت گوش میکرد ، قرار شده ایران 12 بیمارستان اندونزی را مجهز به تجهزات بیمارستانی ساخت ایران بکند و ان هم با خرید از طرف اندونزی
پیشنهاد زلنسکی برای اعمال تحریم‌های ۵٠ ساله علیه ایران : یکی این دلقک را از قدرت بیاره پایین تا مردم بیچاره اوکریان خلاص شوند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نخبه عزیز اگر تجهیزات ساخت داخل ما بدرد بیمارستان خارج بخوره باید رییس جمهور ما بره اونجا براش بازاریابی کنه؟؟
متاسفانه ساهاست قانون در کشور کنار گذاشته شده و آدمها شده اند قانون.
بغضی از نماینده ها چقدر مهربان شده اند ؟چقدر به فکر مردم افتاده اند؟ دائما از ملت و مردم حرف می زنند.در سال انتخابات تازه یادشان می اید که باید به فکر مردم باشند.
هیچکس نیست بگه واقعا رییس جمهوری که کشورش به روز سیاه نشانده بلند شده رفته اندونزی چکار کنه که وعده ساخت 12بیمارستان هم بده انگار از دارایی خودش میبخشه سفره انقلاب پهن شده بحای اینهمه هزینه ماموریت ی مدت هیچکاری نکنه به نفع مملکت هستش
خاک... اندونزی کشور آفریقایی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
حالا چرا دعواش می کنی جغرافی بلد نیست:)))))
انتقادهای این روزهای نمایندگان ادم رو یاد یک اهنگ دوران شروع درسها در مهر می افتد

اهنگ باز امد بوی مهر

حالا بخوانید

باز امد بوی انتخابات

بوی رقابت برای شاسی بلندها، بوی وام ها و هدیه ها

بوی خدمت به جناح ها . بله گفتن ها
در تمامی کشورهای دنیا نظام تصمیم گیری نهایی در دستان افراد سرمایه دار آن کشور است این نظام تصمیم گیری مجهز به پول ، رسانه ، اسلحه ووو میباشد وسیاسیون و کنگسترها نیز در خدمت آنان است حال در کشورهای غربی تا حدودی این این امر پذیرفته شده و افراد تصمیم ساز مشخص میشوند اما در کشورهای بلوک شرق این اتفاقات در سایه میافتد " این تفاوت عمده دول شرق و غرب است "
بین دولت و مجلس جنگ زرگری را می اندازند و تا میخواد معلوم شود از دولت یا مجلس کارهایی در این وسط انجام میشود که دودش به چشم مردم انقلابی می رود از رهبر انقلاب فرمودند مجلس انقلابی منظورشان این هست که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید و با مردم روراست باشید ما که از شما نماینده ها چیزی ندیدیم انشاالله نمایندگان جدید.
مرکز پژوهش های مجلس


شما از احساس می گوئید ، چون بیشتر از این نمی توانید متوجه شوید و حد و توان شما در

همین حد است که فقط از این کلمات ( احساس) استفاده می کنید ، که اگر مانند

ما مردم بودید بجای کلمه ( احساس) از کلمه ( درد ورنج و مصیبت ) استفاده می کردید

چرا که درد و رنج ومصیبت اثارش بر روی استخوان وجان و روح ادمی هست

اما ( احساس) ی که شما بکار بردید نشان از نفهمیدن درد و رنج و مصیبت مردم حکایت می کند
امروز بزرگان قوم به خودرو سازها گیر نداده اند چرا.
تورم سالیانه در صنعت خودرو طی 20 سال : 15 درصد
تورم در صنعت ساختمان طی 20 سال : 32 درصد
مواد غذایی:25 درصد
مواداولیه : 22 درصد
مردم و مسئولین به كی دارند انتقاد میكنند : به اونی كه كمترین تورم راداشته است. به نظرم یك مشكلی در اخلاقیات وجود دارد.
به نظر اینجانب باید هزینه ساخت آن از کسر حقوق مدیرانی که حقوقهای میلیونی میگیرند انجام گردد نه از بیت المال.چونکه بیت المال مال مردم هست و مردم راضی به آن نیستند......
تو یکی از کشورهای خارجی فقط شخص مذکور از سمتش سوء‌استفاده جهت ترساندن کرده بود آخراجش کردن اما تو کشور ما همه باید بترسم که با فساد مقابله بکنن
تذکر!!!!!! خدا قوت پهلوون.
زلنسكي ببينه مي تونه تا 2 سال ديگه كشور نگهداره بعد تحريم 50 ساله بذاره
آقای نماینده چابهار ؛ مجلس رو مردم باید مورد لطف قرار دهند نه یک شخص یا جناح خاص .
چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است
اگر بودجه و توان دارید به جای ساخت بیمارستان در اندونزی در همون سیستان و بلوچستان یا بیخ گوشتون همین هشتگرد کرج بسازید
بيمارستان اینجا کمتره
سرانه تخت بیمارستانی آقای رییسی اینجا کمتر از اندونزی هست
واقعا تا کجا با چاپ پول و ایجاد تورم میرید به کشورهای دیگه میخورونید
بسه
دولت رئیسی دولت کمرشکن قشر کارمند، بازنشسته و کارگر است و این دولت هیچ حمایتی از اقشار ضعیف که نکرده بلکه ان ها را کلا به خاک سیاه نشاند.
مرکز پژوهشها ی مجلس آماری که ارایه داده سیاسی است و بهیچ عنوان صحت ندارد آنچه از تورم ما احساس می کنیم بالای ۱۰۰ درصد است به قیمتهای گوشت مرغ برنج و.... نگاه کنید . چرا به مردمی که هرلحظه تورم را با گوشت و پوست خود احساس می کنند دروغ می گویید .
آقای نماینده نیشابور شما نگران حجاب نباشید بگذارید رای گیری مجلس در اسفند ماه تمام شود همان تجویزی که یکی از همکاران شما کرد که در اسلام شلاق منع نشده برای کسانیکه حجاب نمی گذارند استفاده خواهید کرد الان فعلا لازم هست که مردم بیایند پای صندوق با لباس یا بدون لباس
حالا ابرام یک حرفی زده کم نیاره. مثل دستوراتی که همیشه میده. دو روز دیگه فراموش میشه. با کدوم پول میخواد بیمارستان تجهیز کنه.
زیاد جدی نگیرید حرفای رئیسی رو. مگه حرفایی که قبل انتخابات زد انجام داده که حالا بیمارستان بزنه.
اقای رییس جمهور خوبی ؟؟؟؟این بیمارستانهای داخل کشور و بازسازی کنید ساخت بیمارستان پیشکشتان !مسئولین ما چه درد غریبه پرستی دارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قیمت مرغ سر به فلک کشید.اقای اقامیری و دوست شفیق اقای بذر پاش با چه رویی میخوایید از مجلس رای اعتماد بگیرید
اقای نماینده محترم. چرا ناراحتی از قول اقای رییسی برای ساختن بیمارستان. مگر اینهمه قول دادن برای ملت خودمون عملی هم کردن؟ یه حرفی گفته شده.
کجا گفته مجانی می سازیم ؟؟؟ !!! عوام فریبی و حرفهای پوپلیستی هم حدی دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
يعني خودشان پول دارند ولي بلد نيستند يك ساختمان بيمارستان بسازند ؟
در منطقه اول ؟؟
احتمالا از در عقب !!!
اقای سعیدی نماینده محترم مجلس ، مگر در این چهل و اندی سال غیر از این بوده که حالا شما توقع دارید به جای ساخت بیمارستان در اندونزی ، در منطقه محروم سیستان و بلوچستان بیمارستان ساخته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
گویا مسئولین اهل ایران نیستند
مرغ اگه بشه کیلویی 200هزارتومان باز صنف مرغ فروشان میگن کمه الن 2ساله این بازی را سر مرد دراوردن درحالی که مرغ در جهان کیلویی یک دلار هست میشه وارد کرد با دلار آزاد42تومن میشه 42هزار تومان نه 100هزار کنترل کار از دست در اومده هرکه برا خودش شده فقط تاسف
جالب اینجاست که از قول بعضیها این مجلس و نمایندگانش جزو انقلابی ترین وبهترین نمایندگان بعد انقلاب هستند . کاش مردم فقط یکی از کارهای به درد خور و شاخص که این آقایان در طول سه سال گذشته انجام داده اند و گره ای از کار مردم باز کرده اند را می دانستند .
آقای پزشکیان .
تو خودت باید جواب بدی چرا سوال میپرسی؟
جنابان امیران سرداران سرلشگران بزرگ ارتشداران کل عالم هستی دیگه طالبان باید چیکارمون کنه بفهمند اصلا رعایت حسن همجواری برایش معنی نداره لطفا فرزندان خود را بعنوان مرزبان به مرزها بفرستید مگر اینکه بخاططر حفظ جان انها اقدامی کنید چند نفر را باید بکشند تا شما بزرگان نیست در جهان اقدامی سخت جهت رام کردن وحوش طالب جهت برقراری حسن هم جواری کنید؟
انتقاد نماینده چابهار از قول رئبسی در مورد ساخت دوازده بیمارستان در اندونزی .....
نگران نباش . اولا رئیسی صدها قول هم قبلا در مورد چیزای دیگه به مردم داده بود که هیچ کدوم عملی نشد
۲۰ درصدیارانه رابالا ببرید ۸۰ درصدقیمتها بالامیروندوگران ترمیشوند علی الخصوص خوراکیها وارزاق عمومی بجای بالابردن یارانه تولیدراافزایش دهید که هم اشتغال ایجادشود وهم بیکاری کاهش یابد تاکجامیخواهید گران کنید؟
کاراها وقتی بدست کار دان نباشه همینه که هست
چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است !
تورم ۳۰۰درصد
این مسوولین رو تشویق کنیم بروند همان کشورهای دیگر را آباد کنند ما که به اندازه هزار رشته کوه آباد شدیم!
دولت رئیسی دولت کمرشکن قشر کارمند و بازنشسته و کارگر در تمام طول دولت ها
خدایی خجالت نمیکشید حقوق انچنانی وچند شغل دارید ومطمئنا کار هم نمیکنید ومردم را گرفتار کردید ...
آقای سعیدی نماینده چابهار از وقتی اینجانب10- 12 سال بیشتر نداشتم یک رانت عظیم بنام محرمیت زدایی و بوجه های مخصوص رفع محرومیت از مناطق محروم خصوصا به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است. انواع قاچاق از سوخت گرفته تا برعکسش مواد مخدر در استان شما ایجاد درآمد می کند. چرا هنوز شهرهای شما باید فقیر و نمایندگانش مثل گداهای بمبئی دستشان به سمت و سوی دیگران دراز باشد.
اگر در ونزوئلا 10 سال پیش یک بیمارستان ساخته شده بود از آن موقع تا حالا پول 5 تای دیگر را از همان بیمارستان درآورده بودیم. چرا در کشور خودمان هرچه منابع خرج می کنیم تبه می شد؟؟؟
باید یک سال این رئیسی را لباس کارگری مانند بقیه مردم بپوشندو یک سال کار کند و مازاد درامدش را بدهند برای اندونیزی و یا براردان ..........دیگر نقاط ی که به پول زحمتکشی مردم ایران عادت کرده اند.
آخه نماینده محترم چابهار نمی فهمه که اگر قراره بیمارستانی هم در اندونزی درست بشه قراره پولش تمام و کمال بشه دلار بیاد داخل کشور یعنی ما پول می گیریم و با علم ایرانی و تجهیزات ایرانی اونجا رو می سازیم به این میگن بازاریابی بفهم
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بهتره شما بفهمی که اگه قرار به برگزارس مناقصه بین المللی باشه با حضور سازندگان منخصص خارجی و خصوصا چینی هیچوقت شرکت های ایرانی با مدیریت
ضعیف هزینه ها نمی تونن برنده مناقصه بشن. بنابراین صرفا درصورتی این کار به شرکت های ایرانی واگذار میشه که سوبسید دولتی ازطرف خودمون بهشون داده بشه. بعبارت دیگه دولت خرج میکنه برای تبلیغات یا بده بستون های سیاسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بگفته این نماینده قول ساخت داده . قول ساخت یعنی هبه. قرارداد ساخت اگر بود بین شرکتهای ایرانی و وزارت بهداشت اندونزی بودو نیازی به قول رییس جمهور نبود.نماینده هم هیچ وقت بی پشتوانه و غیر واقعی از پشت تریبون حرف نمی زنه .
در خصوص تورم فرموده اند الاحساس 86 درصد اما المشاهده بازهم بزرگ تر بود.
ساختن هر جای دیگه غیر از ایران نادیده گرفتن ظلم به این ملت است ملت ما با بد بختی دست وپنجه نرم می کنند اگر ریالی در خارج این کشور خرج شده و یا میشود حق ناس است
لامپ تیر برق درب خانه که اتفاقا پهلوی فضای سبز هم هست سوخته وجوانها تا بامداد هر روز در این پارک خلوت به سیگار کشیدن مشغولند واز برق خراسان جنوبی درخواست کردهایم ولی مدت یکماه است که هیچ توجهی به این امر نمی کنند و تازگی اپراتور برق خراسان جنوبی می گوید لامپ نداریم گفتم من لامپ می خرم بیایید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی