بازدید 5771

قتل فجیع نوزاد یک‌ساله توسط پدرش در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که نوزاد یک‌ساله خود را با دستان خودش در شرق تهران به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 27 May 2023

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پنجم خردادماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: حوالی ظهر پنجشنبه پنحم خردادماه سال جاری یک گزارش مشکوک به قتل به اداره آگاهی پلیس تهران بزرگ دریافت شد و کارآگاهان در گام نخست با حضور میدانی در محل جنایت با تحقیقات ابتدایی فوت کودک یک ساله را تایید کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: مادر مضطرب کودک ابتدا مدعی بود طفل خردسالش در اثر برخورد سر به دیوار مجروح و بعد فوت کرده است، ولی با تیزبینی کارآگاهان و مشاهده آثار زخم و ساییدگی روی بدن کودک، مشکوک به قتل کودک یک‌ساله شدند.

وی ادامه داد: مادر کودک تحت تحقیقات دقیق قرار گرفت و در نهایت، مادر بچه به قتل کودک به دست پدرش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافل‌گیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: متهم پس از دستگیری، به قتل کودک خردسالش معترف شد که در بررسی سوابق متهم به دست آمد متهم در گذشته نیز سابقه کودک‌آزاری داشته است.

ولی‌پور گودرزی بیان کرد: متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای ادامه روند تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۷
برای این قاتل بعنوان پدر کودک مگه مجازاتی هم هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لعنت خدا بر شیطان
چون پدرشه اعدامش نمیکنن
هیچ حیوانی همچین کاری رو با بچه اش نمیکنه، پدر؟!!!
این مرد بایداعدام شود لطفانظرمم رابذارید
مال خودش بوده، کشته. به بقیه چه ربطی داره؟ حتی قانون نیز ازش حمایت می‌کنه
طبق قانون اسلام پدر اعدام نمیشود
اینجاست که خراب بودن قانون باعث میشه یه قاتل روانی بعد چند مدتی آزادانه واسه خودش حال کنه.مردک حیوان زده یه بچه معصوم رو کشته .باعث ریختن اعصاب همه ما شده پس جرم از نظر بجث اجتماعی چی میشه آیا این قاتل روانی که بچه خودش رو میکشه اجازه داره بعد مدتی تو جامعه و بین مردم واسه خودش بچرخه.اگه وجدان داشت باید خوکشی میکرد ولی اکثر این حیوانها نه تنها احساسی ندارن بلکه بیشتر از همه دوست دارن زنده بمونن
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
اون یه منفی اشتباهی دستم خورده
یک سال میره زندان اموزشهای تکمیلی رو تو زندان میبینه میاد بیرون ایندفعه میره سراغ کشتن بزرگسالان !
بعداز خرید مشکل به وجود آمده خدا میدونه که چه خبر بوده الهی که هیچ وقت کسی شرمنده زن وبچش نشه
اینها همه به حاطر فقر و گرفتاری مالی هست
نه بابا . اینجا تو ایران ؟! محاله . حتما تو آمریکا بوده
هیچی دیگه بچه خودشه لابد کاری باهاش ندارن
بندازین زندان این اشغال رو.....
ملت چرت و پرت گو ! بی اطلاع و بی سواد ولی پر مدعا و توهم همه چیز دانی !
شرایط طوری است که خیلی از مردم شرمنده خانواده خود هستند و تعادل روانی ندارند ممکنه کسی تحمل بیشتری داشته باشه اما ممکنه فردی هم عصبی بشه و اتفاقی بیفته که برای همیشه پیشمانی بدنبال داشته باشه مهم اینه که مسیولین خود را در این بابت پاسخگو نمی‌دانند . متاسفانه ایران از نظر شاخص فلاکت مردم شرایط خوبی ندارد و یکی از آثار آن جرم و جنایت خواهد بود
از برکات فرزند آوری هست دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار