بازدید 4162
۵

ترابی: داور خارجی یا ایرانی برای ما فرقی ندارد

کد خبر: ۱۱۷۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 25 May 2023

بازیکن پرسپولیس درباره درخواست استقلال برای استفاده از داور خارجی برای دیدار فینال جام حذفی گفت: هر داوری بیاورند ما بازی خود را می‌کنیم و کاری به داور نداریم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نیمه‌نهایی جام حذفی هوادار را با حساب سه بر یک شکست بدهد و فینالیست این دوره از مسابقات باشد.

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس، در مورد این پیروزی گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم اما خدا را شکر از ابتدا محکم شروع کردیم و توانستیم همان دقایق اول دو گل بزنیم. تیم خوب هوادار را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم. امیدوارم بتوانیم در بازی با استقلال هم همین گونه خوب ظاهر شویم و یک جام دیگر به هوادارانمان هدیه بدهیم.

او درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: صحنه‌ها را که ندیدم اما پنالتی روی من به‌درستی اعلام شد.

ترابی در واکنش به اینکه استقلال درخواست استفاده از داور خارجی برای دیدار فینال حذفی را دارد، بیان کرد: دلیل خاصی دارد؟ هر داوری بیاورند ما بازی خود را می‌کنیم و کاری به داور نداریم.

او همچنین در واکنش به اینکه از نظر استقلالی‌ها، پرسپولیس در دربی قبل با داوری برنده شد، گفت: نظرشان هست و احترام می‌گذاریم اما نظرشان اشتباه است. همه کارشناسان هم نظر دادند. می‌رویم که یک بازی خوب انجام بدهیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه عربستان هم از داور ایتالیایی استفاده کرده است، بیان کرد: عربستان را پیگیری نمی‌کنم.

ترابی در مورد رویارویی با استقلال در فینال جام حذفی گفت: هفته قبل یک جام گرفتیم و از نظر ذهنی باری سنگین را روی زمین گذاشتیم. خیلی سخت است که مقابل تیم هوادار تا این حد خوب بازی کنیم. نیاز داریم این هفته از نظر ذهنی قوی‌تر شویم و مقابل استقلال بهتر بازی کنیم چون استقلال قطعا تیم بهتری است و می‌آید که امسال لیگ حذفی را دست خالی ترک نکند. امیدوارم در آن بازی هم خیلی خوب و باهوش بازی کنیم و برنده شویم.

او در مورد اینکه تیم هوادار برای قرمزهای پایتخت تونل قهرمانی زدند، بیان کرد: دست‌شان درد نکند. احترام گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

ترابی با بیان اینکه از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در بازی‌های قبل به تیم کمک کردند و امروز جایشان در ورزشگاه خالی بود، ادامه داد: امیدوارم در بازی بعد حمایت‌شان را ببینیم. از باشگاه، آقای درویش و دیگر عوامل هم تشکر می‌کنم که در این مسیر کمک کردند. امیدوارم بازی بعد هم یک جام خوب دیگر به آنها هدیه بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که اوضاع مالی پرسپولیس چگونه است، گفت:خدا را شکر، ما غر نمی‌زنیم و سعی می‌کنیم کارمان را انجام بدهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
ما پرسپولیسیا اینجورییم
زمین صابونی و هوای بارونی و داور ایرونی فرقی برامون نداره
خخخ تا ده سال بعد گل آفساید محمد نوری در دربی رو صدا و سیما برای مظلوم نمایی پرسپولیس نشان می داد و زندگی یک کمک داور رو سیاه کردن حالا بعد از ۶ تا پنالتی که تو این ۷ دیدار گذشته برای استقلال نگرفتن افه حمایت از داورداخلی گرفتند
ترابی: داور خارجی یا ایرانی برای ما فرقی ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی برای عروسی که رقص بلد نیست فرق داره از نظر او زمین کجه که نمیتونه برقصه !
چشممان به درخشکیدتابلاخره یکی پیداشد و گفت داورخارجی باداورخودی هیچ فرقی ندارد چون از بسکه درکشورخودمان بخصوص چنددهه اخیردربرابر خارجیها تحقیرشدیم که گاهی فکرمیکردیم آیا اینجا وطن مااست بلاخره یکی پیداشدکه زباناًبگوید خارجی ازمابهترنیست ومثل خودمانست البته مامیگوئیم چرانبایدمابهترازخارجیها باشیم وقتی که میتوانیم البته اگر مسئولین محترم اعتمادبنفسمان رانگیرند وبه آن بیافزایند
فغانی که ایرانی هست پیروزی پی ها از اون هم می ترسن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر