بازدید 4931
۱

تونل افتخار تیم هوادار برای پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 25 May 2023

تیم فوتبال هوادار به خاطر تبریک قهرمانی پرسپولیس در اقدامی ارزشمند برای این تیم تونل افتخار تشکیل داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران آغاز شد که رسم لالیگایی فوتبال با حضور مسعود شجاعی بازیکن سابق اوساسونا در لالیگا و کاپیتان فعلی تیم هوادار زنده شد و بازیکنان تیم هوادار پیش از آغاز بازی برای پرسپولیس تونل افتخار تشکیل دادند تا به اینگونه قهرمانی سرخ ها را تبریک گفته باشند.

باشگاه هوادار یک هلی‌شات برای تصویربرداری از این دیدار را به پرواز درآورد که بلافاصله با ممانعت مسئول برگزاری این هلی‌شات متوقف و توقیف شد. دلیل این توقیف نداشتن مجوز تصویربرداری هوایی بود.

طهماسبی، مدیر تیم هوادار، اعلام کرد اگر لیدرهای پرسپولیس روی سکو باشند و تشویق کنند بازی را متوقف می‌کند.

رضا عنایتی و حمید مطهری از پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. محمود خوردبین، پیشکسوت تیم پرسپولیس، هم برای تماشای دیدار پرسپولیس در جایگاه ویژه حاضر شد.

سروش رفیعی در آغاز بازی به سوی ساکت الهامی رفت و برای حضور در زمین از او رخصت گرفت. یحیی گل‌محمدی و ساکت الهامی پیش از آغاز بازی با یکدیگر خوش‌وبش گرمی داشتند و عکس یادگاری گرفتند.

مهدی تاج هم در ورزشگاه دستگردی اکباتان حاضر شد و پیش از آغاز بازی در مراسمی با حضور او از خانواده شهدای دزفول تجلیل شد. تاج همچنین خوش‌وبش گرمی با گل‌محمدی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افرین به فرهنگ بالای تیم هوادار
برخلاف بعضی سرمربی ها که قهرمانی پرسپولیس رو تبریک نگفتند اینها اند کلاس بودند !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل