بازدید 19148
سه هزار و سیصد و شصت و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

کیهان: شمخانی ضدبرجام بود؛ قانون ضدبرجامی مجلس، محصول تلاش او بود / زاکانی: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم / واکنش وزیر دفاع به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه / ۶۰۰ سکه‌ای که همراه تیم ملی به قطر رفت چه شد؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ایرنا: روحانی و رفسنجانی رکوردداران تورم هستند /روایت یک روزنامه از شهریه ۷۲ میلیونی یک مدرسه در تهران/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی در دست بررسی است/ جمهوری اسلامی: عدالت، رفاه و حقوق مردم را اصلاح کنید، بی‌حجابی و نافرمانی مدنی، درست می‌شود و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 24 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان: شمخانی ضدبرجام بود؛ قانون ضدبرجامی مجلس، محصول تلاش او بود
کیهان درمورد شمخانی نوشت: در ماجرای برجام، شمخانی هر چند در ابتدا (و در کلیت ماجرا) نگاه خوش‌بینانه داشت، بعد‌ها به منتقد جدی روند توافق و خسارات آن تبدیل شد و فراتر از آن، در دبیرخانه شورا نقش مؤثری در هماهنگی سه قوه برای تصویب نهایی قانون اقدام متقابل مجلس ایفا کرد؛ در حالی که روحانی و برخی اطرافیانش بی‌اعتنا به عبرت‌ها و خسارات‌ برجام، مجدداً دنبال توافق به هر قیمت با آمریکا بودند و اگر همکاری مجلس و دبیرخانه شورا نبود، قطعاً خسارات‌ اقتصادی و سیاسی و امنیتی به مراتب بزرگ‌تری برای کشور رقم می خورد.
 
زاکانی: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم
شهردار تهران اعلام کرد که آمار ورود گردشگران به پایتخت افزایش یافته؛ اما در عین حال از ارائه آماری در این خصوص برای تایید سخنانش خودداری کرد. او این اظهارات را در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد. تسنیم در گزارشش از حاشیه جلسه امروز هیات دولت نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم.
 
توضیحات وزیر ارتباطات درباره احتمال قطع اینترنت در کنکور تیرماه
عیسی زارع پور در خصوص وضعیت اینترنت در کنکور تیرماه ۱۴۰۲ گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که اینترنت را برای هیچ کاری قطع نکنیم؛ البته ما تصمیم گیر نیستیم، شورا‌های مرتبط هستند که در این خصوص تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر به دلیل اینکه اینترنت تبدیل به نیاز ضروری و روزمره مردم شده و در صورت قطع آن مشکلات جدی برای مردم به وجود می‌آورد، نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات این است که به هیچ وجه اینترنت برای هیچ چیزی نباید قطع شود. زارع پور در ادامه گفت: تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده، ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که همانطور که قبلاً هم اعلام کردیم و موضوع قطع اینترنت برای امتحانات نهایی بود، بنده به صراحت مخالفت کردم و گفتم که حتی یک دقیقه هم ما اینترنت را برای این موضوع قطع نمی‌کنیم. وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته قطع اینترنت در محل‌های برگزاری آزمون مصوبه شورای امنیت کشور بود، ولی ما در همان مصوبه هم اعلام کردیم که باید به دنبال راه‌های جایگزین رفت.
 
واکنش آمریکا به اتهامات نیلوفر حامدی و الهه محمدی
متیو میلر، سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام همکاری با واشنگتن در خصوص نیلوفر حامدی و الهه محمدی دو خبرنگار ایرانی بازداشت شده در ابتدای شروع ناآرامی‌ها در ایران، این اتهام را رد کرد و گفت: در رابطه با این سوال خاص، ما این اتهامات را رد می‌کنیم. آشکارا صحت ندارند.» این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه ادعا‌های خود افزود: «باید اشاره کنم در طول اعتراضات، مقامات ایرانی بار‌ها حقوق مدنی ایرانیان را نقض و آن‌ها را به دلیل آنچه آزادی‌های اساسی یک فرد است مجازات کرده‌اند. این نه تنها شامل اعضای جامعه ایرانی است که برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند، بلکه شامل روزنامه‌نگاران در این کشور نیز می‌شود.» میلر همچنین مدعی شد: «محاکمه‌های ساختگی و اعدام‌ها جزو تلاش‌های اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
 
واکنش وزیر دفاع به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه
امیر آشتیانی در واکنش به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه گفت: برخی خبر‌ها پایه و اساس ندارد. ما خودمان تولید کننده جنگنده و ناوشکن هستیم، اما ممکن است از دانش آن‌ها برای برخی مشکلاتی که در روند تحقیقات باشد، استفاده کنیم. امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه گفت: برخی خبر‌ها پایه و اساس ندارد. ما ارتباطمان با روسیه مانند سایر کشور‌ها راهبردی است و در بخش‌های مختلف همکاری داریم. وزیر دفاع تاکید کرد: ما خودمان تولید کننده جنگنده و ناوشکن هستیم، اما ممکن است از دانش آن‌ها برای برخی مشکلاتی که در روند تحقیقات باشد، استفاده کنیم.
 
اکران یک فیلم با بازی ترانه علیدوستی ممنوع شد
روزنامه «اعتماد» خبر داده که سازمان سینمایی از نمایش فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرده است. این روزنامه در شماره روز سه‌شنبه دوم خرداد خود نوشت: این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینما‌های ایران اکران شود، اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه «فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است. سازمان سینمایی در حالی از نمایش فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولان آن، این فیلم مجوز نمایش دارد و روزنامه اعتماد نوشته که «حواشی» ایجاد شده برای برخی عوامل فیلم، بخصوص ترانه علیدوستی مانع از نمایش آن شده و «ظرف چند ماه آینده» اکران خواهد شد. این فیلم که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند و در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده هرکدام در دو نقش متفاوت بازی کرده‌اند، نخستین بار پارسال در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد. مانی حقیقی و ترانه علیدوستی از سرشناس‌ترین سینماگران ایرانی بودند که در جریان اعتراض‌های سال گذشته، به شیوه‌های گوناگون از شیوه رفتار و برخورد حکومت انتقاد کردند و خانم علیدوستی مشهورترین بازیگر زن ایرانی بود که به نشانه همراهی با معترضان به حجاب اجباری، تصویر بدون روسری‌اش را در صفحه اینستاگرام خود با شعار «زن، زندگی، آزادی» منتشر کرد.
 
جمهوری اسلامی: عدالت، رفاه و حقوق مردم را اصلاح کنید، بی‌حجابی و نافرمانی مدنی، درست می‌شود
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح، خود را درگیر این سؤال می‌بینند که با معضل کشف حجاب چه کنیم و لایحه برای آن تنظیم می‌کنند، به این دلیل است که در طول سال‌های متمادی هرگز گوش شنوایی برای شنیدن هشدار‌های ناصحان دلسوزی که خطر تهاجم از درون را گوشزد می‌کردند، نداشتند. امروز هم راه مبارزه با کشف حجاب این نیست که پیموده می‌شود. شما باید قبل از هر چیز خود را اصلاح کنید و بر آن مسابقه بی‌پایان نقطه پایان بگذارید تا بتوانید عدالت و رفاه و حقوق قانونی را برای آحاد مردم تأمین کنید که اگر چنین کنید، قطعاً نه مشکل حجاب وجود خواهد داشت، نه نافرمانی مدنی و نه بی‌اعتمادی به حکمرانی و حکمرانان.

ساعت میلیاردی میرسلیم در مناظره جنجالی
چند ثانیه نوشت: مناظره اخیر مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی نمایندگان مجلس در برنامه تهران ۲۰ درباره موضوع جنجالی خودرو، بازتاب گسترده‌ای داشت. اما در حاشیه این مناظره، ساعتی که در تصاویر تلویزیونی در دستان مصطفی میرسلیم دیده می‌شود، جلب توجه می‌کند. به نظر می‌رسد ساعت مچی مصطفی میرسلیم (حامی خودروسازان) یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!

کیهان: شمخانی ضدبرجام بود؛ قانون ضدبرجامی مجلس، محصول تلاش او بود/زاکانی: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم/واکنش وزیر دفاع به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه/ساعت میلیاردی میرسلیم سوژه شد/۶۰۰ سکه‌ای که همراه تیم ملی به قطر رفت چه شد؟

کیهان: شمخانی ضدبرجام بود؛ قانون ضدبرجامی مجلس، محصول تلاش او بود/زاکانی: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم/واکنش وزیر دفاع به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه/ساعت میلیاردی میرسلیم سوژه شد/۶۰۰ سکه‌ای که همراه تیم ملی به قطر رفت چه شد؟

 

۶۰۰ سکه‌ای که همراه تیم ملی به قطر رفت چه شد؟
محمدحسین میثاقی در برنامه زنده شبکه سه از برخی ابهام‌ها در هزینه‌های تیم ملی و پاداش‌ها در جام جهانی سخن گفت. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت که ۶۰۰ سکه همراه تیم ملی به قطر برده شده بود تا توزیع شود و درباره سرنوشت این سکه‌ها سوال‌هایی پرسید. به نظر می‌رسد این موضوع در کنار مجوز ورود خودرو، جدیدترین حاشیه حضور تیم ملی در جام جهانی باشد.

روایت یک روزنامه از شهریه ۷۲ میلیونی یک مدرسه در تهران
روزنامه جام جم نوشت: شهریه ۶۰ میلیون‌تومانی مدرسه‌ای در ستارخان برای دانش‌آموزان کلاس دهم به ۷۲میلیون تومان افزایش یافته است. امسال شهریه بسیاری از مدارس غیردولتی به صورت انفجاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها را به ناچار به سمت مدارس دولتی سوق داده‌ است.

ایرنا: روحانی و رفسنجانی رکوردداران تورم هستند
ایرنا نوشت: منتقدان دولت همچون عبدالناصر همتی در مطالبی ادعا کرده‌اند که بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ تورم به بیشترین رقم خود در دهه‌های اخیر رسیده است؛ آن‌ها ارقام ۶۹ یا ۷۰ درصد را به عنوان رقم جدید تورم در دولت سیزدهم منتشر کرده‌اند. این در حالی است که اگر آمار نرخ تورم سالانه در دوران پس از انقلاب را مورد بررسی قرار دهیم، مشخص می‌شود این ادعا‌ها کذب بوده است. آمار بانک مرکزی از نرخ تورم سالانه کشور نشان می‌دهد، در سال ۱۳۷۴ با ثبت تورم ۴۹.۴ درصدی در دولت مرحوم رفسنجانی، بالاترین تورم پس از انقلاب در ایران ثبت شده است. رتبه دوم بالاترین تورم سالانه هم مربوط به سال ۱۳۹۹ در دولت حسن روحانی است که نرخ تورم به ۴۷.۱ درصد رسید. نرخ تورم در دو سال اول دولت رئیسی یعنی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۶.۲ و ۴۶.۵ درصد بوده که پایین‌تر از آخرین سال عملکرد دولت روحانی (۴۷.۱ درصد در سال ۱۳۹۹) است؛ بنابراین ادعای ثبت بالاترین تورم سی سال اخیر در دولت رئیسی کذب است.


مخبر: ایران جزو ۱۸ کشور اول جهان به لحاظ وسعت و جمعیت است
معاون اول رئیس جمهور گفت: «ایران با داشتن مساحتی بالغ بر ۶۵/۱ میلیون کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۸۵ میلیون تن، جزو ۱۸ کشور اول جهان به لحاظ وسعت و جمعیت قرار دارد. با توجه به ترکیب جوان سنی و تحصیل کرده و فارغ‌التحصیلان بالای آموزش عالی و همچنین قرار گرفتن در رده کشور‌های با "توسعه انسانی بالا" توسط سازمان ملل متحد، ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و بهره‌گیری از فرصت‌های پنجره جمعیتی در افزایش تولید و رشد اقتصادی دارد.» وی افزود: «به لحاظ جغرافیایی نیز ایران موقعیت منحصربفردی دارد و با داشتن مرز‌های آبی و خاکی با ۱۵ کشور، در مرکز اتصال خاورمیانه، آسیا و اروپا واقع شده و با توجه به قرار داشتن در کریدور‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال به جنوب و شرق به غرب در کنار زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های مخابرات و حمل‌ونقل هوایی، جاده‌ای و ریلی می‌تواند نقش موثری در تسهیل تجارت بین مناطق مذکور و همچنین اتحادیه پایاپای آسیایی ایفا نماید.»

پیام‌رسان جایگزین سوئیفت در راه است
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: پیام‌رسان بین‌بانکی جایگزین سوئیفت تا یک ماه آینده بین اعضای اتحادیه پایاپای آسیایی اجرا می‌شود. محسن کریمی در حاشیه پنجاه و یکمین اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بانک مرکزی ایران از سال گذشته یک پیام‌رسان اختصاصی برای مبادله پیام‌های بانکی بین اعضای اتحادیه پایاپای طراحی و در اجلاس سال گذشته مطرح کرد که در این مدت در کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی بررسی شده است؛ ضمن اینکه اعضای این اتحادیه بر لزوم جایگزینی یک پیام‌رسان اختصاصی بین اعضاء و جایگزینی آن به‌جای سوئیفت تأکید کردند.

ادغام صندوق‌های بازنشستگی در دست بررسی است
وزر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای ادغام صندوق‌های بازنشستگی در یکدیگر وجود دارد، بیان کرد: اکنون در دست بررسی است، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. چراکه هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند. همکاران ما در حوزه معاونت رفاه و اقتصادی در حال بررسی هستند. اگر به یک نظریه جامع برسند تشریفات قانونی طی خواهد شد.

معاون بذرپاش: ۲۰ میلیون مستاجر داریم
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی امروز از راه‌اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور برای ثبت قرارداد اجاره بین موجر و مستاجر و اخذ رایگان حد رهگیری خبر داد. وی با تاکید بر اینکه مشاوران املاک ضامن اخذ اجاره‌بها هستند، گفت: راه‌اندازی این سامانه با فعالیت مشاوران املاک هیچ منافاتی ندارد. در واقع راه‌اندازی این سامانه خدمات ارایه شده توسط مشاوران املاک را به شکل پیشرفته‌ای ارایه می‌دهد. وی با تاکید بر اینکه خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان اجباری است، توضیح داد: در حال حاضر در کشور ۶ میلیون خانوار مستاجر معادل ۲۰ میلیون مستاجر داریم که در تلاش هستیم تا فرآیند جابه جایی آن‌ها را تسهیل کنیم.

جزئیات وام ۴٠٠ میلیونی با نرخ ٢ درصد برای دهک‌های اول و دوم
هادی عباسی معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر‌های خوبی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن داریم، گفت: اولین خبر خوب این است که سقف تسهیلات را به ۵۵٠ میلیون تومان افزایش داد و به بانک‌ها ابلاغ شده است. دومین خبر خوب این است که به دهک‌های اول و دوم که برای پرداخت آورده اولیه مشکل داشتند، وام ۴٠٠ میلیون تومان با نرخ ٢ درصد و در زمان پرداخت ١۵ ساله و برای دهک سوم و چهارم وام ٣٠٠ میلیون تومانی با نرخ دو درصد در مدت زمان ١۵ ساله از محل صندوق ملی مسکن ارائه می‌شود. وی ادامه داد: این وام‌ها برای اقشار خاص از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است. همچنین مصوبه خوبی داریم که بافت فرسوده با زمین و وام ساخت تهاتر کنند که ارزش زمین بیشتر از آن وام خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۹۴
همیشه رفاه و اشرفگرای و زندگی لوکس برای مسولین و اقازادها و تحریم و بدبختی و فشار برای مردم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اقای محمدحسین میثاقی نگران ۶۰۰ سکه ای هست که هم اه تیم ملی رفت وغیب شد ایشان غافلندکه مانخبگانی راازدست داده وفراری میدهیم که هرکدام ازانهاعررششان بیش ازهزاران صندوق سکه طلاست و هرچه‌میکذرددرکشورمان کمبودشان بیشتر حس میشود وانوقت مجبوربم برای فناوری به روسیه وچین وماچین وام دارشویم‌که اخرشان دردسرکامل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اقتصاد در همه چیز نقش دارد حتی وقتی پای دین را وسط میکشیم سیاست که بماند بنده هم شرکت کشتیرانی داشتم هیچ چیز مانند تحریم و فروش و حمل و نقل کالا و البته نفت منافعم را تامین و تضمین نمیکرد میخواست اسمم میرزا و حاجی باشه یا سردار و آدمیرال
والی
| Japan |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
به ولله اگر پسر منهم روزی یک میلیون دلار از تحریمها سود می برد مخالف سرسخت برجام میشدم میگید نه امتحان کنید!!!!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بنده در حال جاظر که در خدمت شما هستم با بیش از صدو نود و هشت عنوان کتاب و دویست و هشتاد و سه هزار مقاله علمی بنده که البته آمار دقیقی از این اعداد نداریم و علی الحساب از سر لوزالمعده عرض کردم لذا بنده باید خدمت شما آرزم که امریکا افول کرده و سه سال آینده را نخواهد دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آقای نعمت یک مقاله علمی حد اقل یک ماه زمان میبره اگر فرض را بر این بگیریم که فقط هر مقاله یک روز طول کشیده شما 775 سال در حال نوشتن مقاله بودی؟کنابات هم پبشکش .تو اصلا شمردن بلدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شمخانی ضد روسیه بود و طرفدار چین . شمخانی ضد برجام نبود . همین جناب شریعتمداری بارها و بارها به برجام حمله کرد . چطور حالا طرفدار برجام شده ؟ کیهان سخنگوی سفارت روسیه هست از همین مطلب مشخص میشه .
یک سوال ساده و راحت از روزنامه جمهوری اسلامی
چرا در کشورهایی که مدعی هستید رفاه بالا دارند ولی بی حجابی بیشتر رسوخ کرده؟!!!!!
یا در همین کشور خودتان 60 سال هست تورم بالا دارید ولی حجاب از 25 سال قبل شروع به آب رفتن کرد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
به همان دلیل که کشف حجاب نهادینه نشد ، حجاب هم نهادینه نشد
ربطی به رفاه ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
یک سیوال ساده:جنابعالی چرا به روانپزشک مراجعه نمیکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
حجاب چند هزار سال نهادینه شده بی حیایی برای صد سال اخیر هست
خطاب به روانپزشک
اتفاقا واجب شما هست چون معلوم نیست چرا می خواهید ترویج بی بندو باری در سطح جامعه کنید!
ایرنا: روحانی و رفسنجانی رکوردداران تورم هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا شما هرچی بگید قبول اصلاً در دولتهای آقای هاشمی و روحانی و خاتمی تورم 1230 درصد و در دولت فعلی اصلاً تورم یعنی جه ! آقا مردم با اعداد و ارقام و گزارش های شما کاری ندارند وقتی جیب مردم با قیمتهای بازار نخواند اونموقع شما هر چی آمار بدی کسی باور نمیکنه در زمان دولت مرحوم هاشمی خرید خودرو و اجاره خانه و چند قلم میوه جزو آرزوها نبود ! حالا هی بگویید تورم در دولت هاشمی بالاتر از همه بود ! کجای کارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
مسئولان عمدا این حرفها را میزنند و از ناراحتی و عصبی شدن ملت لذت میبرند
اگر به غرب گداها و ساندیس نخوران و بی ارزشی ها بر نمی خورد باید عرض شود که سوئیفت کنار می رود دلار در حال کم رنگ شدن در مبادلات کشورها هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شما شرق گدا برو ساندیست رو بخور و برای خودت خیالبافی کن. نتیجه کنار رفتن دلارتون رو هم میبینیم!!
ناشناس
| Romania |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
برای امثال تو همان مبادله کالا به کالا مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
در ضمن تابناک هم حذف کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
مبادلات کشورها؟
کدوم کشورها؟
همون ها که کلا دلار بر رویشان تحریم شده؟
روسیه، ایران و سوریه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
باید جلوی موتلفه گرفته بشه. اینا خود رای و یک دنده هستن. و فکر میکنم کشور مال خودشونه
ردصلاحیت باید بشن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
این کمرنگ شدن که می فرمایی ممکن است ده ها سال طول بکشد و تاثیرش بر اقتصاد ما کمی بیشتر از صفر
باشد و تازگی ندارد احمدی نژاد هم همینها را می فرمود
میخوی بمن هم بگو غربگدا اصلی هرکی حرف زد بگو...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آقا سوئیفت چه ربطی به مدیریت داره وقتی بودجه و پول حیف و میل میشه سوئیفت نابود هم که بشه آب از آب تکان نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بابا جان ساندیس خوردن مربوط به چند سال پیش است. حالا دیگه ساندیس خورها تبدیل به جوجه کباب خورها و استیک خورها شده اند. کجای کاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
میگن قیمت گوشت گاو و گوسفند میخواد خیلی بالا بره نگران نباش نگران این باش ندزدنت نفرستنت چین هم گوشت میخورن هم ازت روغن میگیرن مزاجشان به حلال سازگار نیست
شوت زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دلار اصلا نابود شد حالا نه یوآن و یورو و روپیه و افغانی ارزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
گیرم دارید با تلاشتون دلار رو نابود می کنید خب باشه قبول اما این نابوی برای ما به چه قیمتی داره تموم میشه ؟!! دقیقا به قیمت نابودی اقتصاد خودمون !! وقتی ما نابود بشیم دیگه برامون چه فرقی می کنه دلار کمرنگ بشه یا پر رنگ ؟ وکاملا مشخصه که سود این نابودی رو فقط چین وروسیه می برن برا همین ایران رو انداختن جلو براش کف وهورا می کشن !!!
دستش درد نکند وگرنه معلوم نبود اگر دولت وقت توازن ایجاد نمی کرد برجام های بعدی را امضا کرده بود والان قربانی بعد عراق و لیبی و اوکراین می بودیم
زاکانی نامزد تقلبی فقط حرف نزن !در ضمن کیهان هم به اکتشافات جدید رسیده و در حال ماله کشیدن کار جبهه پایداریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
وقتی گ ند کاری احمدی نژاد انقدر عیان شد که کسب دیگه نمی توانست ماله کشی کنه انداختند گردن حلقه انحرافی و چندتا قربونی کردن حال هم برای فرار از عملکرد ضد برجامی و نتایج ان پایداری ها و مجلس سوپر انقلابی دنبال یک ضربه گیر هستند و چه کسی بهتر از شمخانی شاید خودش هم این سپر بودن را قبول کند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آره فقط تو خوبی؟
جناب زاکانی بدون داشتن آمار ادعای افزایش گردشگران ازتهران دارد
آقای میرسلیم مدعی ساعت چند میلیاردی دستشه
و.....
بعد میگن چرا مردم جامعه ناامید از اصلاح امورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
در کشورهای دموکراتیک
مسئولی همچون زاکانی با تخلفات اداری و اقتصادی را قطعا برکنار و تا آخر عمر محروم از پست دولتی می کرد .
تابی منتشر کن لطفا
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ساعتش گرون نيست، تقلبيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دوستی ازسوییس براش اورده همون دوستی که ازامریکابراش کتونی اورده بود دفعه بعد شاید لندکروز بیاره
کاسبان تحریم!!!
اگر آوار برداری ارز 4200 انجام نمی گرفت الان تورم بالای 100 درصدی می بود با توجه به اینکه تورم جهانی در این مدت دوبرابر شده بود و برای تامین آن ارز چاپ پول بیشتر لازم بود
پس بانیان وضع موجود بهتر است سکوت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دوست عزیز
یادمه در مصاحبه ای در انتخابات از رئیسی پرسیدند ، اگر انتخاب شدید و وعده های تان محقق نشد ، بهانه نمی آورید .

که رئیسی گفت : هیچ مشکلی در کشور نیست که راه حل نداشته باشد .
الان دشمن ، دولت قبل ،و ..... مقصر می دانید برای بی کفایتی خود
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
چرندیات تکراری و دروغ برای وقت خریدن
هیچ وقت چیزی درست نمیشه همه میان آوار برداری کنن و همیشه آورار رو بر سر مردم خراب میکنن مخصوصا در دولت سید محرومان ک کمر مردم رو شکست
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اینقدر سفسطه نکن، الان هم تورم واقعی بیش از صد در صده. با این عدد سازی ها کسی گدل نمیخوره. خودتون هم تو کار موندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
مشکلات همیشه هست منتهی آواری دیگر وجود ندارد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اقلیت 2 درصد معترض جامعه مثل من که رای نمیدن، شما اکثریت 98 درصدی میتونید دوباره آقای رئیسی رو انتخاب کنید تا فرصت کافی برای آواربرداری داشته باشه تا برسه به فنداسیون، اون موقع از اول بسازه بره بالا، مجلس و حزب پایداری و مابقی دوستان هم که در کنارتون هستن ببینیم چیکار میکنید. فقط یه سوال آواربرداری چند سال طول میکشه؟
الان از آقای میرسلیم بپرسی می‌فرماید هدیه یکی از دوستان بوده گوشه کمد افتاده بود استفاده کردم!!!
تا کی امثال میرسلیم باید خط بکشن رو اعصاب مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
5-6 میلییار برای ساعت که رقمی حساب نمیشه؟
ولی انصافا مگه جنس این ساعته چیه انقدر گرونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
تا وقتی که شما بفهمی تولید داخل یعنی چه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خجالت بکشید خجالت بکشید
اون ساعت تبلیغاتی ایرانخودرو هستش
میر سلیم یه دونه دیواری هم تو خونه زده به دیوار
آمو میرسلیم فردا میگه ساعت مثل خودش فیک است .
این دهک بندی به چه صورته؟
من مستاجر متاهل که کار درس درمونی هم ندارم تو دهک بالا هستم و از مسکن ملی تا سهام عدالت و این وام و کمک یارانه خبری نیست اونوقت آدم میشناسم ده ها سند ملک بنامشه عضو بهزیسته و ماهی چن میلیون یارانه و کمک معیشت میگیره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خداییش این موردا خیلی حق گفتی منم نمونه سراغ دارم .
میر سلیم مرزهای دروغ و رانت و ... را در نوردیده...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
هر کی بجای میرسلیم بود با گندی که پسرش زده؛ از مجلس خداحافظی و در انظار عمومی ظاهر نمیشد !!!!
ایرنا درست است که تحت مالکیت دولت است،اما با انصاف ندارد ویا آمار را نمی داند
حیات بعضی ها در شرایط حساس کنونی و بحران ، شما فکر کن یک کشور عادی که هیچ حتی همین برجام نیم بند هم بود آقازاده جناب مخالف برجام می تونست میلیاردها تومان به جیب بزنه به بهانه دور زدن تحریم و ...
یا یکی مثل میرسلیم می تونست کفش امریکایی و ساعت میلیاردی استفاده کنه و داد از حمایت تولید داخلی و لگن ساز ها بزنه
لابد این رتبه 18 بخاطر دولت سیزدهم است؟
بله که ضد برجام بود چون بچه هاش نفت می فروختند.
جالبه...آمار میده...اما آمار نداره...برای وزارت اقتصاد هم میتونه کاندیدای خوبی باشه...یا حتی انتخابات ریاست جمهوری...چون میتونه کلا نرخ تورم رو با بی آماری کلا منفی کنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
نمیدونه آمار چیه ،
اگه سازمانهای بازنشستگی ادغام شوند فقط به نفع دولت است که هزاران میلیارد به تامین اجتماعی بدهکاره اینطوری بدهی فرمالیته میشه !!! ضمن اینکه حقوقی که بازنشستگان کشوری میگیرند بمراتب کمتر از بازنشستگان تامین اجتماعی است و دولت به انها هم همان حقوق بازنشستگان کشوری را میدهد
ساعت میلیاردی میرسلیم در مناظره جنجالی) این ساعت و این قبیل چیزها را حاشیه است اصل اونه که امثال او و همفکرانش چطور هزاران هزار میلیارد به مردم خسارت وارد کرده و می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
پسرش که با منافقین همکاری داشته ، اعدام نمی شود و آزاد می شود
و خود نیز به دلیل همکاری با خودروسازها ، در مجلس از آنها حمایت می کند .
و با چنین مسئولی برخورد قانونی نمی شود ؟؟؟؟؟؟
مسئولین حزب موتلفه و پایداری باید چه جرمی انجام دهند تا قوه قضائیه برخورد کند ؟؟؟؟؟؟؟
حسین
| Netherlands |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
تهش میگه پسرم تعادل روحی نداره گول خورد شما جرات داری گول بخور
آمار زاکانی نمونه ی کوچکی که آمارهای دولتی است فقط شنیدن که آمار مثبت شده است!!!
مجلس انقلابی و دولت انقلابی و ساعت میلیاردی و زبان دراز....
منظور از گردشگران مهاجران غیرقانونی افغانی است که تعدادشون به ۱۰ میلیون نفر رسیده یعنی از هر ۷ نفر ایرانی ۱ نفر افغانی است عمق فاجعه
ایرنا: روحانی و رفسنجانی رکوردداران تورم هستند) کاش لااقل گزارش مرکز امار را خوانده بود !!! که تورم را 65 درصد اونم با ارفاق اعلام کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ایرنا با چه رویی این حرف را می زنه ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟

رکورد تورم در ۷۹ سال گذشته زده شد !!!!؟؟؟؟
مردم را زیر بار تورم و گرونی له کردید ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
عزیزم 55 درصد برای ماه ماه فروردین به فروردین اعلام کرده و برای تورم کل سال قبل 47 درصد
ساعت ميلياردي مير سليم در مناظره جنجالي ( العهدة علي الراوي )
------------------------
حال كه بحث ساعت ، بخصوص ساعت چند ميلياردي به ميان آمده ، عرض كنم كه عمده اين است كه ساعت زمان را دقيق نشان دهد ، نه نيم دقيقه جلوتر و نه نيم دقيقه دنبال تر ! در اين صورت چه ساعت اين بنده ي حقير فقير كه من باشم ، چه ساعت ميلياردي فلان فوتباليست يا ساعت جناب مير سليم ! ... و بازهم چون بحث ساعت به ميان
آمده خوب است به چند سخن كه منسوب به چارلي چاپلين هست ، توجه كنيم ! آن هنر مند عرصه سينما گفته است :
-- « آموخته ام كه با پول مي توان ساعت خريد ولي زمان نه !
مي توان مقام خريد ولي احترام نه !
مي توان كتاب خريد ولي دانش نه !
مي توان دارو خريد ولي درمان نه !
مي توان رختخواب خريد ولي خواب نه !
--------------------
-- حالا چرا برخي ساعت ميلياردي مي خرند ؟ معلومه ! چون ساعت ميلياردي آن قدر دقيق زمان را نشان مي دهد كه با ساعت بيگ بن ، يك ثانيه هم توفير نداشته باشد ، دقيق ِ دقيق ! ... اما اي برادر جان ............ !
-- ببخشيد ! اما اي برادر جان ، چي ؟ فرمايشت را بفرما !
-- اما اي برادر جان ، مي خواستم عرض كنم كه ساعت گران قيمتي كه كرور كرور تومان يا دلار مي ارزه خيلي خوبه
حتماً شيكه ... زمان را بسيار بسيار دقيق نشان مي دهد ، نه ثانيه اي عقب تر و نه ثانيه اي جلوتر !! اما .....
-- بازهم ببخشيد اما چي ؟
-- مي خواستم عرض كنم كه آدمي چه خوب است كه اگر ساعتش زمان را جلو و يا عقب نشان نمي دهد ، خودش از ساعتش جلوتر باشد ،... خودش در زمانه جلو باشد ، لااقل در زمانه از ساعتش عقب تر نباشد ! ... يعني مي خواهم عرض كنم كه اگر ساعت گران قيمت زمان را دقيق نشان مي دهد ، چه خوب است انسان جلوتر از زماني باشد كه ساعتش نمايش مي دهد !! ! خدا رحمت كنه آقا منصور مستخدم مدرسه كه مي گفت :
-- ساعتم مال عهد بوقه ! اگر خودم در زندگي هميشه عقبم ، اما شكر خدا ساعتم هميشه ربع ساعت جلوتره » !
و ياد باد زماني كه در پايه اول يا دوم راهنمايي تلمذ مي كرديم و دانش مي آموختيم ، عنوان يكي از درس هاي كتاب فارسي اين بود : « دانشمندي كه پانصد سال جلوتر از زمان خويش مي انديشيد » !!
بنده چه قدر دوست دارم كه اگر ساعتم دو يا سه دقيقه جلوتر نشان مي دهد ، خودم هم لا اقل صد سال از زماني كه ساعتم را نشان مي دهد جلوتر باشم !! خدا اون ساعتي نياره كه حتي ... حتي ... چند ساعت از زماني كه ساعتم را نشان مي دهد عقب تر باشم ! چه برسه به پنج سال ... چه برسه به ده سال ... سي سال ... پنجاه سال .. زبانم لال صد سال كه عقب تر باشم و چه برسه به پانصد سال .... واي واي .... واي .... وااااي ! خدا نياره اون ساعت و اون روز و اون دقيقه !!.... پانصد سال عقب تر از زمان خود ؟ عقب تر از زماني كه ساعت و تقويم نشان مي دهد ؟
حاشا و كلا .... حاشا و كلا ..... يك بار ديگر بر گرديم به سخن اول مرحوم چارلي چاپلين :
-- آموخته ام كه با پول مي توان ساعت خريد اما زمان نه » ... رحمت الله عليه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
استعداد طنزنویسی خوبی دارین شک نکنیدروش کار کنین قابل توجه مجلات طنزنویس که بدنبال نیروی کار میگردند جدی میگم
وقتی پسر آدم روزی یک میلیون دلار از ناحیه تحریمها درآمد داشته باشه معلومه که چه برخوردی با برجام باید داشته باشن
اکران یک فیلم با بازی ترانه علیدوستی ممنوع شد) شما در نظر بگیر فیلمی با حداقل با زحمت دهها نفر عوامل و غیره و با سرمایه گذاری کلان در این اشفته بازار ساخته میشه انوقت بهر دلیلی بخاطر مشکل یک نفر کل ان پروژه را تعطیل می کنند و به همه انها خسارت وارد می کنند هر طور بخواهیم یک دلیل عقلانی برای این کار پیدا کنیم واقعا نمیشه !!!!البته این رفتار و برخورد در همه جا دیده میشه مثلا یک پاساژ بخاطر حجاب یک شخص ثالث بسته میشه !!!! شاید بعضی از مغازه دارها حتی ان شخص را به چشم خودشون هم ندیده باشنند
]چرا نظرات بی سر و ته و بی منطق کیهان را با نشر میکنید
واقعاً چرا نهادهای نظارتی هیچ کاری با کیهان و آقای شریعتمداری ندارند
ایشان هماره در حال تهمت زدن و نشر اخبار پر از ابهام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
!!!نمیدونی چرا؟؟؟
تا شمخانی سر کار بود کیهان جرات اظهار نظر نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کیهان گل به خودی می زند .
اگر کیهان منافع کشور و مردم برایش مهم بود در این ۱۰ سال که شمخانی رئیس شورای امنیت بود ، این موضوع را افشا می کرد ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟
كيهان : شمخاني ضد برجام بود !!
-------------
--- حالا از نظر كيهان ، اين خوب بوده كه شمخاني ضد بر جام بوده يا بد بوده ؟
-- نميدانم ! بنده خواننده روزنامه ديگر هستم ! اما آرزو مي كنم كه « كيهان » برسه به قد و قواره روزنامه هايي
كه خيلي از سياستمداران دنيا آرزو دارند كه افتخار مقاله نويسي در آن نشريات نصيب شان گرددو خيلي ديگر از آن سياستمداران ممالك مختلف ، صبح علي الطلوع كه از خواب بيدار مي شوند ، هنوز دست وصورت نشُسته ، مي خواهند بدانند كه آن نشريات چه نوشته و چه كتابت كرده اند ؟ و چه پيش بيني هايي نموده اند ! و بازهم بنده آرزو مي كنم كه گستره نگاه كيهان برسد به حد و اندازه كيهان !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خوشحال شده که ضد برجام بوده
از روزی می ترسم که کشورهایی که خیلی بدنبال انرژی هسته ای نبوده اند و درد تحریم را نچشیده اند دارای ده هزار مگاوات برق اتمی باشند و ما که انرژی اتمی را موضوعی ناموسی کرده ایم همین یک هزار مگاوات را داشته باشیم و فقط پز این را بدهیم که خودمان اگر بخواهیم می توانیم تولید سوخت اتمی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
همین الان هم ترکیه و دبی و عربستان بی سر و صدا نیروگاههایشان را افتتاح کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اطلاعات خود را بالا تر ببرید
همین الان چندین هزار مگاوات در حال ساخت هست و فقط هم برای برق کارایی ندارد
در ضمن ناموس نیست پس چی هست؟!!
آقای میر سلیم نماینده مجلس ساده زیست هست!
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
!!!!!!بله؟
لطفا یک نفر معایب و مضایای پاره کردن برجام و تمایل به شرق را به بنده بفرماید
آیا در اقتدار کشور تغییراتی داشتیم
آیا کشور پیشرفتی کرد
آیا وضعیت کشور رو به بهبودی رفت
آیا مردم رضایت مندتر شدند
آیا کارتان درست بود
آیا نظر مردم برایتان اهمیت دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بله کار و درآمد کاسبان تحریم سر به فلک کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
یک کمی از رسانه های دشمن خودت فاصله بگیر تا بهتر نظر بدهی
-- ميگم حالا چرا جناب ميرسليم درآن برنامه ساعتش را اين طوري جلو دوربين گرفته كه حتي مدل و قيمتش مشخص شود و عالم و آدم ببينند ؟
--- نميدانم برادر ! بنده نه كاري به خود مير سليم دارم و نه كار به ساعتش !! ...
-- اما برادر جان ! اين مير سليمه كه با ما كار داره !!!! ... ميگم اي كاش همچون ساعتي هم نصيب ما مي شد ! اما افسوس ... صد افسوس !
-- به هر حال اخوي جان ، بهتر است دعا كنيم كه به جاي ساعت مير سليم خداوند به همه ما يك « قلب سليم » عنايت كند ! ... اين مي ارزه به صد هزار تا ساعت جناب مير سليم !!
--- آمين ... الهي آمين ... آمين يا رب العالمين ! ... خوب گفتي برادر ! .... خووووووووووووب !
پاسخ ها
حسین
| Netherlands |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کاش اون ساعت و من داشتم میفروختم باهاش خونه میخریدم تا هر کس از راه رسید تحقیرمون نکنه
کیهان: شمخانی ضدبرجام و قانون ضد برجامی مجلس محصول الاش شمخانی بود!!!
رفیق حسین عوضش جناب شما و کیهان بدجوری برجامی و طرفدار برجام بودید.
«آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم. »
خوب عزیزم مگر مجبوری حرف بزنی
اندر حكايت مير سليم و ساعتش !!
------------
--- ماشا الله ... ماشا الله ... عجب ساعتي داره جناب آقاي مير سليم ... بنازم .... واقعاً بنازم !
--- ماشا الله هزار ماشا الله معلوم ميشه كه دلش خيلي جوان هست ، برعكس من و تو كه جوانيم اما دلمان پير !!
-- آره والا .... آره والا ... البته به نظرم دلش علاوه بر اين كه جوانه ، دلش خوش هم هست !! از ساعتش معلومه !
--- خب ديگه از قديم و نديم گفته اند : « دارندگي و برازندگي » ! ... ايشان هر چه باشه نماينده مردم در خانه ملت
هست ! مگه مثل منه كه با مدرك ارشد در دكاني شاگردي كنم به ماهي ٦ تومن ! ... پول يك حمام رفتني ! بله ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
فقط چند تار مو کم داره ، وگرنه همه مشخصات دیگه برای تیپ زدنو جور کرده
اونیکه درقطرمثل بلبل انگلیسی صحبت میکردهم بایدسکه دریافت کنه .
خدا‌ رحم کرد که آقای شمخانی ضد برجام‌ بود‌ و جلوی آن را گرفت‌ البته در این راه روزنامه‌ کیهان‌ روش مصلحانه ای پیشه کرد‌ و تلاش کرد‌ در این راه‌ به کسی صدمه ای واسه وگرنه با رها کردن روحانی و تصویب فرجام اجرای آن چه بدبختیها‌ که مردم به آن دچار نمیشدند‌ !!!
درسته‌ که ملت ما حافظه تاریخی مناسبی‌ ندارند‌ ولی خوب یادشده که چه همصدایی‌ بین کیهان‌ و اسراییل‌ و آرامم و پوتین‌ و نمایندگان‌ وقت مجلس‌ ( مسئولین دولت فعلی‌ ) برای شکست دادن‌ روحانی و مجلس‌ وجود داشت‌ !
نه اینکه‌ با شکست برجام‌ رفاه‌ و سعادت نصیب‌ مردم ایران شده‌ و دولت سیزدهم‌ با منت کشی دنبال‌ فرجام را نگرفت‌ !
بعضی اوقات آدرس غلط دادن باعث میشه یک مطلب دروغ یا بی اساس جلوه کنه، ایرنا زده رکورد داران تورم ایران کیا بودن و در چه زمانی، بعد گفته همتی صحبت از تورم ۷۰ درصد می کنه که کذب هست، سالها رو هم ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعلام کرده، درصورتی که تورم ۱۴۰۲ مد نظر هست که نه تنها حقیقت داره بلکه رکورد تورمی رو از دهه ۲۰ شمسی تا حالا شکسته است. اخلاق داشتن در ارائه خبر باعث میشه مخاطب اطمینان کنه وگرنه دیگه خبرگزاری رو دنبال نمی کنه یا اگر مطلبی خوند پیش خودش میگه حتما برعکس هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ایرنا دروغگو است .
و هیچ مسئول قضایی با آن برخورد نمی کند .
این در صورتی است که برای تیتر خبری " مرغ گران شد " روزنامه را
پلمپ کردند که بعد ثابت شد خبر صحیح است.
تابی منتشر کن
امثال میرسلیم که الان ساعت میلیاردی دستشونه ولی سی چهل سال قبل مردم رو شکنجه می دادند که شلوار جین پای بچه شون نکنن باید با فضاحت از مقام و منصب عزل شن
اکران یک فیلم با بازی ترانه علیدوستی ممنوع شد

چرا هرگونه اعتراض و انتقادی با برخورد قهریه مواجه می‌شود؟؟؟؟
آزادی بیان ، حق اعتراض در قانون اساسی فقط روی کاغذ است !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
یا معنی اعتراض و آزادی را نمی دانی چی هست یا کار این ها را نمی دانی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ناشناس|
|۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

یعنی با مجوز بتوانی ، راهپیمایی مسالمت آمیز و اعتراض کنی ( در ۱۰ سال اخیر وزارت کشور چند مجوز صادر کرده ؟؟؟؟؟)

انتقاد یعنی وقتی مسئولی دو پست داشت ، با او برخورد قضایی شود و ترتیب اثر داده شود .
با فامیل بازی فلان مسئول برخورد قضایی شود
با پسران فلان مسئول برخورد شود
دوست عزیز ، انتقاد و فریاد زده می‌شود ولی برخورد عادلانه ای نمی شود .و گوش شنوایی نیست ؟؟؟!؟
مخبر: ایران جزو ۱۸ کشور اول جهان به لحاظ وسعت و جمعیت است

از لحاظ اقتصادی در چه رتبه ای از جهان هستیم ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ازلحاظ اقتصادی هم حدود 20 است .ولی یک مسئله وجوددارد که برخی معنی اندازه اقتصاد رانمیفهمند وآنرا با رتبه صنعتی اشتباه میگیرند.علت رتبه بالای ایران در اندازه اقتصادی تولیدات خام خدادادی مثل نفت وگاز ومعادن است والا از لحاظ صنعتی بسیاربسیار رتبه پایینتری داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
با کلمات بازی نکنیم به هر حال 70 درصد مردم بدبختند
بازهم اندر حكايت مير سليم و ساعتش !!
---------------------
--- عرض مي كنم كه همين الان فهميدم كه آقاي مير سليم عليرغم اين كه از همان سال هاي اول انقلاب عهده دار مناصب سياسي بوده ، به نظرم « سياست » مدار نيست ! ... شما چه ميگي ؟ البته اگر جناب مير سليم بدشان
نيايد !!
-- از چه نظر مي فرمايي دوست من !
-- از اين نظر كه اگر ايشان سياستمدار بود ، اين چنين ساعتي را جلو دور بين در انظار هزاران نفر نشان نمي داد ،
بلكه ايشان بايد در چنين برنامه هايي يك ساعت اوراق و زهوار در رفته و يك ساعت عهد بوقي كه صفحه اش سياه و زنگ زده باشه، بسان ساعتي كه مدتي در آب حوض فرو رفته باشه ، و همچنين ، عمر ساعت بايد حداقل دو سه برابر عمر خودشان باشه ، ...به مچ ببنده تا به مردم بگويد كه : ايها الناس ! ساعت مرا ببينيد ! بس بدانيدو آگاه باشيد كه من هم مثل شما زندكي مي كنم » !! .. حالا ملتفت شدي كه چرا عرض مي كنم آقاي مصطفي مير سليم سياستمدار نيست ؟ !!
-- فرمايشت عين صوابه دوست عزيز ... از درست هم درست تر !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
فکر کرده چون لباسش عهد بوقیه کسی به ساعتش توجه نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آقاجان این ساعتی که بسته در نظرش همان ساعت زهوار دررفته عهد بوقی بوده خودت حساب کن توی مجالس خودی چه ساعتی می بنده
زاکانی: آمار ورود گردشگران به تهران افزایش یافته، اما الان آماری ندارم

وقتی آدمهای کوچک در صندلی‌های بزرگ می نشینند
ما خودمان تولید کننده جنگنده و ناوشکن هستیم،

درود! فقط برای این که دهان این غرب زده ها بسته شود آن جنگنده ای را که ساخته اید و لابد الان دیگر تولید انبوه آن هم انجام گرفته معرفی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
حتما ساختن ، از موتور پیکان وانت برای موتورش استفاده کردن ولی دو سه قطعه شو ندارن و قراره وارد بشه
حتما همین روزا میپ پره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دوست عزیز ،
پیشرفتی که منجر به این نشود سفره مردم پررونق نشود ، پشیزی ارزش ندارد .
دروغگویی و فرار رو به جلوی ایرنا در روز روشن! پارسال هم آمارهای همتی در خصوص چاپ پول توسط دولت رو تکذیب کردید، اما آخر سال که آمار بانک مرکزی منتشر شد، همه اش تایید شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آدرس غلط به شما دادن استقراض از بانک مرکزی منطور بوده که نبود و بانک ها خلق پول می کنند
«رتبه دوم بالاترین تورم سالانه هم مربوط به سال ۱۳۹۹ در دولت حسن روحانی است که نرخ تورم به ۴۷.۱ درصد رسید. نرخ تورم در دو سال اول دولت رئیسی یعنی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۶.۲ و ۴۶.۵ درصد بوده.»

در همین هفته ها و ماههای اخیر بارها مقامات دولت رئیسی اعلام کردند که دولت را با تورم شصت درصد تحویل گرفتند و توانستند آن را تا چهل درصد پایین بیاورند. حالا چطور شد که تورم روحانی 47 درصد شد و مال رئیسی چهل و شش درصد؟
اخبار را که مطالعه می کنی تنها چیزی که نتیجه می گیری این است که این مسیولان انگار ایرانی نیستند ، اخه این همه خرابی با برنامه ریزی دقیق هم امکانپبیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دقیقا
از نوه آقای شمخانی چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
همین کامنت را دو هفته پیش تابناک سانسور می کرد ؟؟؟
کامنت ساده ای را دو هفته پیش در مورد فعالیت پسران شمخانی نوشتم و منتشر نکرد تابناک
چه اتفاقی افتاده است ؟؟؟؟؟
تابی منتشر کن
ميرسليم چرا اين چيزها را براي مردم نمايش مي دهد ؟ اخر يكي از نمايندگان مجلس مگر با ماشين شاسي بلندش عكس مي گذارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
نمایندگان سرافراز با شاسی بلند !؟!؟
کیهان : شمخانی ضد برجام بود !!!!
یکی ندونه تصور میکنه خود شما کشته مرده برجام بودید !!!!
فکر نمی کنم جناب میر سلیم یک ساعت پنج شش میلیاردی را به مچ ببندد که فقط زمان را نشان می دهد.

احتمالاً این به ظاهر ساعت مچی، یک منشی فرا هوشمند است که ایشان را در همه موارد از جمله موضع گیری ها و سخنانشان در جلسات مختلف راهنمایی و هدایت می کند.

مگر نمی بینید در مصاحبه ها چقدر حکیمانه و عمیق و دقیق صحبت می کند که مو لای درزش نمی رود؟
الان ضد برجام بودن برای اصول گرایان هنوز افتخار هست؟! گیریم برجام بد بود و شما اون رمان مخالفش بودید، الان که کل کشور دستتون هست چه گلی به سر مردم زدید؟! تازه هنوز هم که دنبال برجام هستید! اونم موقعی که دوره بایدن هم داره تموم میشه! فازتون چیه واقعا؟! بدون برجام که برنامه ای ندارید! دنبال برجام هم که هستید! ولی معتقدید برجام خیانت روحانی به کشور بود!!!
اگر طبق نوشته ایرنا تورم در دولت رئیسی از چهل و هفت و یک دهم به چهل و شش و دو دهم کاهش یافته چرا خود رئیس جمهور و همکارانش مرتباً از کاهش بیست در صدی تورم در دولت ایشان سخن می گویند.

آهان، فهمیدم. مسئله عدم صداقت و عدد سازی نیست مشکل به تفریق اعداد اعشاری مربوط می شود که یکی از معضلات بزرگ دولت سیزدهم است.
روزنامه کیهان هنوز از خسارت در صورت امضا برجام می نویسد در صورتی که وضعیتی که الان کشور به آن مبتلا شده بعلت عدم امضا برجام می باشد و کسانی که جلوی اینکار را گرفتند با توهم زمستان سخت باید جوابگو باشند
به نظر می‌رسد ساعت مچی مصطفی میرسلیم (حامی خودروسازان) یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!!!!!
حتما از یکی از همان خودروسازها هدیه گرفته !
حالا خوب و بد برجام به جای خود، ولی مگر در همان زمان هم از طرف همه جناح ها گفته نشد که این قرارداد با تمام جزئیاتش توسط مقامات عالی مورد تایید و تصویب قرار گرفته است؟
ما که نفهمیدیم کدام آمار درست است هر کس برای خودش آماری می دهد اما ما کمرمان شکست و داریم نابود می شویم واما نکته مهم اینکه اقایا می گفتند اگر بیااییم همه چیز را به سرغت درست می کنیم اما طبق آمار خودشان افتخارشان این است تنورم در دوران آنها 1 درصد کمتر از بیشترین تورم دولت قبل بوده است! مردم له شدند بخدا
خبرهای خوب، اقدامات خوب، تصمیمات خوب، مصوبات خوب...

مستأجران گرامی می توانند از اولی به عنوان هال و پذیرایی و از بقیه به عنوان اطاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنند.

راستی یادم رفت این روزها «مذاکرات خوبی» هم انجام شده. این هم مال سفر خارج تان. دیگر چه می خواهید؟
خوب اگر شمخانی موافق برجام بود پسرش چطوری باید صادر کننده نفت میشد
من یکی از این میر سلیم مشمئز کننده تر و منفورتر ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
حداد وشریعتمداری چی ؟
سلام
برجام خیانت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خوبه همین یک کلمه رو بهتون یا دادن! خب اون خیانت که تموم شد و دار و دستش هم رفتن. شما چه کار کردین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اگه برجام خیانت است قطعا مخالفت با آن اقدامی شجاعانه و ارزشمنده پس چرا شمعخانی مخالفت خودش با برجام رو پنهان کرد والان که برکنار شده کیهان داره از این اقدام ارزشمند پرده برداری می کنه ؟!!
۶ میلیون افغانی از امکانات دولت ایران دارند استفاده می کنند اگر هزینه ای که برای دولت ایران دارند نفری یک میلیون تومان بگیرید ایران در حال هزینه کرد ماهیانه ۶ هزار میلیارد تومان برای آن هاست. اخراجشان کنید. سد کجکی و سد کمال خان را منفجر کنید تار درس عبرت برای دنیا باشد
وقتی قوه‌قضاییه قانون حجاب را اجرا نکند و افرادی مانند تو دوقطبی سازی کنند معلوم هست چه وضعی درست می شود حتی اشوب
پول داره ساعت گرون می‌خره به کسی چه.شاید پسرش که تازه آزاد شده ساعت را برای روز پدر خریده
وقتی میگه گردشگر زیاد شده بگویید بله همینطوره چکار به آمار و سند دارید
بنده در حال جاظر که در خدمت شما هستم با بیش از صدو نود و هشت عنوان کتاب و دویست و هشتاد و سه هزار مقاله علمی بنده که البته آمار دقیقی از این اعداد نداریم و علی الحساب از سر لوزالمعده عرض کردم لذا بنده باید خدمت شما آرزم که امریکا افول کرده و سه سال آینده را نخواهد دید
چه تیپی هم داره این آقای میرسلیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اصلا بیشتر بهش میخوره سنی باشه
اگر در مملکت یک نماینده ساعتی چند میلیاردی داشته باشد، نباید از او پرسیده شود که از چه راهی به این ثروت رسیده است، دوم اینکه نماینده ای که فقط ساعتش چند میلیاردی باشد آیا بفکر قشر مستضعف است؟؟؟؟ سوم ،حتما یکی از انقلابیون مجلس میرسلیم است.
معلومه آقای میرسلیم نگران کم شدن رانتش از خودروسازها شده شخصی که پسرش جزو منافقها بوده بهتر از این نمیشه فقط چرا باید همچین آدم به درد نخوری سر کار باشه؟!!
مشکل تابناک همینه هنوز نمیدو نه ساعت چه مارکیه تندی مطلب میگذاره یک وقت عقب نمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
التماس کمی شرافت
نماینده ای که ساعت ۵ یا ۶ میلیاردی به دست ببنده قطعا با درد مردم و مشکلات جامعه بیگانه است.
خاندان شمخانی از ضد برجام چنان سودی کردند که شمخانی ده بار دیگه بشه مخالف برجام خواهد بود
چرندیات کیهان تمامی ندارد. اگر شمخانی همانند مجلس ضد برحام بود، پس چرا او را کنار گذاشتند؟
میرسلیم باید بخاطر حمایت های سوال برانگیز از مافیای خودرو ، محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
چشم. امر دیگه ای باشه
ایرنا،
تورم آخر دولت سید مظلومان را هم خواهیم دید. اینها که اول کار تورم 46 درصدی رقم زندند آخر کار چه خواهند کرد.
راستی از چند برابر شدن دلار در اول کار دولت ها حرفی نزدی.
یاد مصاحبه اخیر امانوئل مکرون افتادم که متوجه شد ساعت گرانش دستش هست و زیر میز ساعت را در آورد تا مورد هجمه منتقدین قرار نگیرد و چقدر رسانه های داخل ایران این خبر را پوشش دادند.
میرسلیم کارش درسته. دیگه نگذاشته به آقا زاده اش برسه. ساعت را خودش دستش کرده.
یک کارمند معمولی، یک کارگر معمولی، یک معلم، یک استاد دانشگاه دقیقا باید چند سال کار کند تا بتواند چنین ساعتی معادل 5-6 میلیارد بخرد؟
مردم اگر همین پول را داشتند باهاش حداقل مسکن می خردیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
داداش کلا که حرفت تاییده. ولی ما مردم عادی فعلا یک ماشین یا موبایل نمیتونیم بخریم
یک کیسه میوه میخری 300 هزار تومان!!
همین آقای میرسلیم، صلاحیتشان برای کاندیداتوری رییس جمهوری احراز شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
پس فکر کردی صلاحیت خائنین تایید میشود؟
برجام برای ملت مفید وبرای جیب مسئولان مضر بود بویژه برای روسیه وطرفدارانش
پاسخ ها
حسین
| Netherlands |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
روسیه خوب رو ایران کار کرده امیدوارم بعد از سالها گندش در نیاد کلی جاسوس تو ایران داشته
آمارنداره ولی کیلویی میگه آمار گردشگران افزایش یافته!!!!
مخبر: ایران جزو ۱۸ کشور اول جهان به لحاظ وسعت و جمعیت است ...... ولی از نطر تورم جزئ 8 کشور آخر جهان است!
دولتی که مدعی تورم یک رقمی بود حالا افتخار میکنه که تورمش 47 درصده!! تازه اگر راست گفته باشه!!!!
ما خودمان تولید کننده جنگنده هستیم !!!!!!!!!!!!!!!
خوب اشرافی گری با نقاب تهی دستی مسئولین انقلابی دیگه موضوع عادی شده. فقط نمی‌دونم چقدر پول جمع کردن و از کجا که ساعتشون چند میلیارد هست. الان فردا هم میرسلیم مثل زاکانی میگه هدیه هستش. یا شما از این دوستان ندارید به من چه.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
درباره اینکه خودشان به آن دوستان چه پست یا امتیاز یا هدیه ای می دهند چیزی نگفتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
نمایندگان سرافراز ، سوپر انقلابی با شاسی بلند و تبلت و ...؟؟؟!!!؟
آقای وزیر قطع ارتباطات چطور باور کنیم که شما از قطع اینترنت به بهانه امتحانات و کنکور صرفتظر کردی؟!!
وضعیت اقتصادی مردم و کشور باید مایه شرمساری کسانی باشد که همصدا با برخی خارجیها با برجام مخالفت کردند بدون اینکه راه حل جایگزین داشته باشند.
ساعت آقای میرسلیم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
لطفا خیلی همش نزنید. اون پشت مشت ها خیلی داغونه!!!!!!
بگم لواسون و بنامم بکنه میکنه . یادش پر رهرو!
(ساعت میلیاردی میرسلیم در مناظره جنجالی)
از آقای میرسلیم بعید میدونم مگه اینکه ساعتش فیک باشه یا اینکه مثل جریان کفش هاشون اینم هدیه دوستان باشه
راستی چرا دوستان اینقدر دست و دل بازن ؟
براي آقاي شمخاني اصلا مهم نبوده و نيست كه مردم تو وضعيت فلاكت بار اقتصادي دسته پنجه نرم مي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ولی دلالن تحریم ، عاملان ایجاد وضعیت فلاکت بار هستند
حجاب یا بی حجابی!
قانون مداری یا بی قانون مداری
مسئله این است
وقتی یکجا بی قانونی نهادینه بشه، یعنی اجازه دادی در همه جا بی قانونی بشه و دود ان به چشم همه خواهد رفت حتی آنانی که از ضد قانون حجاب حمایت می کنند
ولله تو غرب هم هیچ موقع همچون اشرافگری نیست که در مسولین ماهست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اون ساده زیستی برای زمان حضرت امام بود که ما انقلاب کردیم.
این ساعت آقای میر سلیم باآن لباس چگونه قابل جمع است؟!
هیچ ایرانی راضی به تحریم و انزوای کشور نیست فقط دو کشور خارجی هستند که خواهان تحریم و انزوای ایرانند اسرائیل و روسیه و این دو کشور مخالفان برجامند و برجام منافع اسرائیل و روسیه را به خطر می اندازد
تابناک لطفا در خصوص ادغام صندوق های بازنشستگی گزارش و خبری نشر دهید موضوع تعدد صندوق های بازنشستگی یکی از معضلات کشور هست در صورت ادغام هم هزینه نیروی انسانی کاهش می یابد و هم اموال و دارئی مازاد تبدیل به سرمایه می شود و نیز نظارت حاکمیتی بر آن بیشتر می شود و سیاستگذاری ها قابل اجرا می شود از طرفی بیشماری از مردم هستند که بنا به موقعیت شغلی و جابجائی کاری به صندوق های متعددی حق بیمه و لازنشستگی پرداخت کرده اند که نمی توانند بصورت متمرکز از سوابق ان استفاده و از بازنشستگی بهرمند شوند ( انتقال سوابق از یک صندوق به صندوق دیگر با پرداخت هزینه های گزاف صورت می پذیرد که عملا میسر نیست) و این ظلم مضاعفی است حیف در این مختصر نمی توان همه زوایا را روشن بیان کنم . اگر کامنت را به اول لیست کامنت ها انتقال دهید شاید یه مسئولی این عرض بنده را ببیند و‌ موضوع را پیگیری جدی کند. البته بارها برای این کار تلاش کردند ولی متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده است.
اصلا در این زمانه چه نیازی به بستن ساعت است؟ وقتی همه گوشی موبایل دارند و ساعت رو نشون میده. به نظرم بستن ساعت خودش یک حرکت نمایشی و لوکسه. چه نیازی به ساعتهست که حالا میلیاردی باشه یا میلیونی یا دو زاری
تا وقتی امثال میرسلیم در این کشور صاحب نظرند، خائنین جایی برای عرض اندام و به خاک سیاه کشاندن تولید ندارند. به هر کار کثیف و دروغی برای تخریب شخصیت این نماینده دلسور و وطن پرست متوسل میشوید اما هر بار سرتان به سنگ میخورد و نمیتوانید از منفعت مفت واردات خودرو بهره مند شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
حاجی چی زدی؟
میبینی که یک نماینده که ادعای ساده زیستی داره چه کفش و ساعتی داره! میبینی که پسرش چه کار کرد! میبینی که داره با مردم چه کارها میکنه! بعد میگی نماینده دلسوز؟!!
اگه برای ما مردم منظورت هست که میشه بگی دلسوزی ایشون جز تورم و وضعیت ماشین الان و ... چی داشته؟
جمع کن برو و خجالت بکش و استغفار کن که همه این مسولان و شماها! باید اون دنیا جواب مردم و این رنجی که بهشون تحمیل کردید رو بدید.
زاکانی اگه نو ریس جمهور میشدی روی ریسی را سفید میکردی مگه مجبوری حرف بزنی
شورای امنیت کشور = شورای قطع اینترنت و مسدود سازی شبکه های اجتماعی
حداقل آقای شمخانی مثل بعضی ها نه تریبونی دارد نه عده ای چماق دار نه سایبری برعکس دشمنان کینه ای نژادی از او دارند علارغم این همه خدمت به انقلاب و شهید دادن. هرچند افراد باید عملکرد آنها حتما مورد نقد و بازرسی قرار گیرند حتی نزدیکان اون که خدای نکرده سو استفاده نشود
میگویند روزی امیرکبیر که از حیف و میل شدن سفره‌ های دربار به تنگ آمده بود. به ناصرالدین شاه پیشنهاد کرد که برای یک روز آنچه رعیت میخورند میل کند! شاه پرسید مگر رعیت ما چه می خورند؟! امیرکبیر گفت: ماست و خیار !
ناصرالدین شاه سرآشپز را صدا زد گفت: که برای ناهار فردایمان ماست و خیار درست کنید. سرآشپز دستور تهیه مواد زیر را به تدارک‌ چی برای ماست خیار شاهی داد :
ماست پر چرب اعلا، خیار قلمی ورامین، گردوی مغز سفید بانه، پیاز اعلای همدان، کشمش بدون ‌هسته، نان دو آتیشۀ خاش‌ خاش، سبزی‌های بهاری اعلا و...

ناصرالدین شاه بعد از اینکه یک شکم سیر ماست و خیار خورد به امیرکبیر گفت: رعایای پدرسوخته چه غذاهایی میخورند و ما بی‌خبریم!
مسئولین محترم وام دادن یعنی تورم.وام دادن یعنی افزایش نقدینگی .بجای این کارها مشکلات را ریشه ای وکارشناسی شده حل کنید.کارها روبدتر میشوند.
یکی میرسلیم رو خاموش کنه لطفا !!!!!!!!!
درباره میر سلیم گیر ندهید این ساعت برای خانه بوده لباس برای بیرون یا شاید هم بر عکس ...یکی رو فراموش کرده عوض کنه...
یاد شعر پروین اعتصامی افتادم. البته اون نگین شاه بود و این ساعت مچی : این اشک دیده من و خون دل شماست
تابناک عزیز میگویند مشت نمونه خروار است
یک کار آماری روی کامنت هایی که گذاشته میشه انجام بده بر اساس گرایش صاحب خبر و کامنت های مثبت و منفی
این کار گرایش عمومی را میتونه ارایه بده
متاسفانه کسانی مسئولیت ها را در دست دارند که عملکردشان و اظهارتشان اقبال عمومی ندارد
و ریشه نارضایتی ها و شکست های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستند.
اقایی که از میر سلیم دفاع کرده و ایشون را وطن پرست معرفی کرده باید بدون ایشون آگاهانه یا ناآگانه در کشته شدن 27000 هم وطن در سال در جادههای کشور و در فقر و فلاکت و تورم اقتصادی نقش مستقیم دارند
تورم واقعی الان قطعا بالای 200 درصد است این را ملت را گوشت و پوست خودشان لمس می کنند .
بفرمایید خانمها کد ملی خود را روی لباسشان سنجاق کنند .
واقعا جای تاسفه که آمار گردشگرهای خارجی را ندار ید، پس چگونه امنیت آنها و کشور را با اینهمه مهاجر افغانی تامین می
اگر با ثروت های افسانه ای پسرهاش طرفدار برجام بود به ج ا شک می کردم که چطور یک همچین ادمی دبیر شورای امنیت ملی شده
کیهان جان لازم نیست شما از شمعخانی بگید خودت به اندازه یک دنیا نابودی برای مردم و مملکت بودی و هستی
زاکانی درست میگه اکار افاغنه غیر مجاز در تهران زیاد شده و اسمش رو گذاشته افزایش گردشگر
فرزند من کلاس یازدهم در مدارس سلام در منطقه 5 است چند روز پیش اعلام کردند که شهریه دوازدهم یکصد میلیون تومان می باشد. آیا کسی نیست رسیدگی کند. چرا اینقدر مملکت بی حساب و کتاب شده است؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل