بازدید 5994
۱

پرسپولیس رسماً به استقلال تبریک گفت!

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، حضور دو تیم فوتبال شمس آذر و استقلال خوزستان در لیگ برتر را به این باشگاه‌ها خیرمقدم و به اهالی فوتبال قزوین و خوزستان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 24 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در پیامی که باشگاه پرسپولیس برای تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر منتشر کرده آمده است: باعث خرسندی ما خواهد بود که موفقیت و صعود دو تیم خوب فوتبال کشورمان، به بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) را به مدیران، کارکنان، مربیان و بازیکنان شمس آذر و استقلال خوزستان و دیگر اهالی فوتبال این دو شهر، خیر مقدم و به مردم خوب و باصفای شهرهای قزوین و خوزستان تبریک بگوییم.

همچنین خوشحال هستیم که به این ترتیب با هواداران پرسپولیس در این شهرها، دیدار خواهیم داشت.

تردیدی نیست که تیم‌های شایسته‌ زیادی در لیگ یک حضور دارند که قابلیت‌های خود را برای حضور در لیگ برتر ثابت کرده‌اند و موفقیت در این سطح بدون سخت‌کوشی و درایت میسر نمی‌شد.

امیدواریم در فصلی که پیش رو خواهیم داشت برای بهره‌مندی فوتبال دوستان کشورمان از یک لیگ قدرتمند و برای اعتلای سطح فنی و اخلاقی فوتبال ایران، در کنار یکدیگر و دیگر تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، نمایشگر رقابتی شرافتمندانه و توام با احترام متقابل باشیم تا هواداران فوتبال از آن بهره و لذت ببرند.

ما در باشگاه پرسپولیس، همچنین برای تیم‌های خوب مس کرمان و نفت مسجد سلیمان آرزوی موفقیت و بازگشت دوباره به لیگ برتر را داریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
افرین ما مثل بعضی ها بی کلاس بازی درنمیاریم وتبریک میگیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی