بازدید 35637
سه هزار و سیصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش حسن روحانی به خبر مفقود شدن فرش‌های سعدآباد / میرسلیم به نماینده منتقد: به چه حقی به خودروساز ما می‌گوید لگن تولید می‌کند؟ / محمد فاضلی: ادعای تامین آب برای ۲ میلیون نفر عمق «پایتونیسم» را نشان می‌دهد / جانشین فرمانده سپاه: دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان/ضرغامی: ما از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنیم کلیسا مرمت می‌کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: علیرضا بهشتی شیرازی، فعال سیاسی آزاد شد /محسن یگانه: ممنوع‌الکاری من صحت ندارد/ سرلشکر سلامی: سپاه می‌داند چگونه زیر دید دشمن، قدرت بسازد / معاون پارلمانی آموزش و پرورش: حذف حجاب در مدارس ابتدایی دخترانه در حد پیشنهاد است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 23 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

محمد فاضلی: ادعای تامین آب برای ۲ میلیون نفر عمق «پایتونیسم» را نشان می‌دهد
محمد فاضلی در توئیتی نوشت: معاون وزیر کشاورزی گفته «ما در ایران می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد تن را تأمین کنیم.» از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعاها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم.‏ اگر هر نفر روزی ۱۰۰ لیتر مصرف آب شرب بهداشت داشته باشد (میانگین فعلی کشور بالاتر است) آب لازم برای تأمین فقط شرب و بهداشت ۲ میلیارد نفر معادل ۷۳ میلیارد متر مکعب است. کل منابع آب تجدیدپذیر در دسترس کشور، ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است. کسی در وزارت نیرو نمی‌خواهد پاسخ این ادعا را بدهد؟

قدیانی خطاب به حسین شریعتمداری: یک کلام بگویید بی‌حجاب‌ها را میدان انقلاب به تیربار ببندید!
حسین قدیانی، فعال رسانه‌ای اصولگرا و از نویسندگان سابق روزنامه کیهان، در یادداشت منتشرشده در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای شریعتمداری! شما حتی قانون دولت رئیسی داماد علم‌الهدی را هم قبول ندارید؟ یک کلام بگویید در میدان انقلاب باید تیربار بگذارند و یکی یکی بدحجاب‌ها را بکشند! شما با محجبه‌ها هم همینقدر دشمن هستید که با خانم‌های بی‌حجاب. چرا تخم نفاق و کینه بین مردم می کارید؟ یک کاری کرده‌اید که آدم رویش نمی‌شود بگوید فرزند شهید است! دقیقا چه چیزی شما راضی می‌کند؟ می‌خواهید ۸۵ درصد مردم را بندازیم در دریا غرق شوند؟ فرق شما با طالبان چیست؟ بی‌آبرو کردید ما را! بخاطر حرف‌های شما همه‌ی مردم به ما چپ چپ نگاه می‌کنند.

ضرغامی: ما از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنیم، کلیسا مرمت می‌کنیم
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: گزارش آماری فلزیاب‌ها حدود ۴۲۷۴ اعلام شده است. مردم می‌خواهند یک‌شبه گنجی پیدا کرده و یک‌شبه مسائل‌شان را حل کنند. زمان‌بندی کنید تا تکلیف فلزیاب‌ها روشن شود. برای حفظ میراث فرهنگی فقط نمی‌توانیم به اعتبارات دولتی متکی باشیم. اعتبارات دولتی شوخی بزرگی است. مردم دنیا باید بدانند ما با وجود مشکلات اعتباری کشور، از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنیم تا بودجه مرمت کلیسا را تأمین کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه: وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی تعیین شد
سخنگوی قوه قضاییه از تعیین وقت رسیدگی به پرونده الهه محمدی و نیلوفرحامدی خبرنگاران بازداشتی ناآرامی‌های مربوط به مرگ مهسا امینی در پاییز ۱۴۰۱ خبر داد. مسعود ستایشی در بخشی از نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تعیین شده است، گفت: با اهتمامی که ریاست شعبه مربوطه داشته و نظارتی که داشتند، فرصت مطالعه برای وکلای محترم را فراهم آوردند و وکلا با صرف وقت طولانی به مطالعه پرونده مبادرت کردند تا تدارک دفاع کنند؛ حقی که به آقای حمید نوری ندادند. وی افزود: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روزهای آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می شود.

حکم قصاص «محمد قبادلو» در دیوان تایید شد
شعبه یکم دیوانعالی کشور، حکم مربوط به درخواست اعاده دادرسی محمد قبادلو را صادر و قصاص او را تایید کرد. بر اساس حکم صادره، قصاص قبادلو در پرونده دادگاه کیفری یک استان تهران، تایید شده است. محمد قبادلو متهم است در اعتراضات نیمه دوم سال ۱۴۰۱، استوار فرید کرم‌پور از پرسنل ناجا را با ماشین زیر گرفته است. پس از اعلام شکایت اولیای دم کرم‌پور، پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تهران برای محمد قبادلو تشکیل شد که به صدور حکم قصاص منتهی گشت. پدر فرید کرم‌پور در گفت و گو با «شبکه شرق»، خبر تایید حکم قصاص از سوی دیوانعالی را تایید کرد. همچنین امیر رئیسیان، وکیل محمد قبادلو هم در گفت و گو با «شبکه شرق» ضمن تایید این خبر گفت: «اعاده دادرسی ما در رابطه با پرونده اعدام آقای قبادلو که در دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شده بود، هنوز مفتوح است و هنوز توسط شعبه اول دیوان تصمیمی درمورد آن نگرفته اما اعاده دادرسی درمورد پرونده قصاص که در دادگاه کیفری یک استان تهران، حکم بدوی داده شده بود، رد شده است.»

حکم اعدام «مهدی محمدی‌فر» و «جواد روحی» از محکومان حوادث اخیر نقض شد
دیوان عالی کشور اعلام کرد: حکم «جواد روحی» که به اتهامات افساد فی الارض، محاربه، ارتداد و مهدورالدم بودن به علت هتک حرمت به قرآن کریم به سه بار اعدام و «مهدی محمدی فر» بابت افساد فی الارض و محاربه به دو بار اعدام محکوم شده بودند، در دیوان عالی کشور نقض و به شعبه هم عرض ارجاع شد.

جانشین فرمانده سپاه: دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان
سردار علی فدوی شب گذشته در یادواره «حافظان آسمان» ویژه شهدای یگان سپاه حفاظت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به تقابل جبهه حق و باطل اشاره کرد و یادآور شد: جبهه انقلاب اسلامی ۴۴ سال است که توسط جبهه باطل و شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش مورد هجمه قرار گرفته و در همه ایام، در این نبرد که پایان ندارد جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند، چرا که این قاعده قوی قرآنی است که دو حزب بیشتر وجود ندارد؛ حزب خدا و حزب شیطان که با اراده الهی حزب خدا غالب و پیروز است. سردار فدوی با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل را ۴۴ سال تجربه کرده‌ایم، تصریح نمود: در این مدت همواره برای انجام تکلیف آماده تقدیم جان بوده‌ایم و این روحیه ایثارگری و شهادت طلبی هیچگاه تعطیل نبوده است؛ همیشه ما با این نبرد مواجه هستیم و همواره سربلند بوده‌ایم که شهدای اخیر مرزبانی گواه این ادعاست.

سعید جلیلی: نرمش قهرمانانه این نیست که از حقوق ملت کوتاه بیاییم
صبح امروز، سعید جلیلی در جمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی مالک اشتر، مشارکت آحاد مردم را در سیر موفقیت کشور به سمت قله­‌های پیشرفت ضروری دانست و اظهار داشت: در اندیشه سیاسی اسلام، بسیاری از کارویژه‌­هایی که برای کارگزاران تعریف می­‌شود زمانی محقق خواهد شد که آحاد جامعه نیز به آن قیام کنند و با نگاه و حرکتی گسترده و با اقدام عمومی پا به عرصه‌های مختلف بگذارند و خلأها را جبران نمایند. تجربه­‌های موفق جمهوری اسلامی از جمله پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت در مبارزه با کرونا نیز مرهون مشارکت آحاد مردم بوده است. عضو شورای راهبردی روابط خارجی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برداشت غلط برخی از نرمش قهرمانانه مدّ نظر مقام معظم رهبری گفت: نرمش قهرمانانه این نیست که از حقوق ملت کوتاه بیاییم و منافع ملی را نادیده بگیریم بلکه بدان معناست که در مواجهه با موانع، نه برگردیم و نه آن را بن بست تلقی کنیم، بلکه به دنبال راه جدید برای تحقق اهداف باشیم. بدین منظور لازم است نسبت به ابعاد مختلف موضوع اشراف داشته و حکیمانه عمل شود. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که سهم دانشگاه‌­ها باید در ریل­‌گذاری کشور دیده شود، به اساتید و دانشجویان توصیه کرد نسبت به روند تحولات کشور به ویژه در حوزه تخصصی خود حرکت پرنشاط و دقیق داشته و سعی کنند در تصمیم­‌سازی­‌ها و تصمیم­‌گیری­‌های کشور نقش فعالانه‌ای ایفا نمایند.

واکنش حسن روحانی به خبر مفقود شدن فرش‌های سعدآباد
کانال تلگرامی حسن روحانی در واکنش به ادعای مفقود شدن چندین تخته فرش متعلق به کاخ سعدآباد در دولت روحانی نوشت: نهاد ریاست‌جمهوری به محض دریافت نخستین گزارش در این باره در سال ۱۳۹۹ که سابقه امر را به دوره قبل از آغاز کار دولت یازدهم می‌رساند، رسیدگی لازم را انجام داده و موضوع را فورا به مراجع نظارتی و قضایی ارجاع داده است. آیا طرح رسانه‌ای موضوع، سه سال بعد، بیش از آن که به گذشته و اصل موضوع مربوط باشد، برای انحراف اذهان از آنچه امروز می‌گذرد نیست؟ انتقال هرگونه سند و دارایی منقول و غیرمنقول در ادارات دولتی از دستورالعملی مشخص تبعیت می‌کند و هر قدر مراکز دولتی حساس‌تر باشند، این دستورالعمل‌ها دقیق‌تر و حساس‌تر عمل می‌کند. چطور محموله‌ای از فرش توسط یک وانت بارگیری گشته و بدون مجوز حراست نهاد ریاست‌جمهوری که زیر نظر وزارت اطلاعات عمل می‌کند و حفاظت فیزیکی ساختمان حافظیه که تماما توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود، از این ساختمان خارج شده است؟ انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.

معاون زاکانی برکنار شد؟
تسنیم نوشت: در روز‌های گذشته، اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برکناری علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران مطرح شده که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از شهرداری تهران برکنار شده یا خیر گفت: در این زمینه نیز بنده اخبار غیر رسمی شنیده‌ام، اما به صورت رسمی به بنده چیزی اعلام نشده است. همچنین علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در پاسخ به اینکه آیا اطلاعی از برکناری جاوید از معاونت هماهنگ و امور مناطق شهرداری تهران دارید یا خیر گفت: در این زمینه بنده بی‌اطلاع هستم.

نماینده مجلس: هرکسی می‌خواهد سگ‌گردانی کند به بیابان برود
حسن نوروزی، نماینده مجلس درباره طرح مقابله با سگ‌گردانی گفت: بر اساس این طرح گرداندن حیوانات نامانوس و نامتعارفی همچون کوروکودیل، میمون، اژدها، خوک، گرگ، پلنگ و سگ ممنوع می‌شود. می‌توانند به بیابان بروند و در آنجا بگردانند، ولی در ساختمان که زن و بچه ساکن هستند، نباید نگه داری و باعث وحشت شوند.

میرسلیم به نماینده منتقد: به چه حقی به خودروساز ما می‌گوید لگن تولید می‌کند؟
در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.
رشیدی‌کوچی: تولیدکنندگان ما آشغال و لگن تولید میکنند
میرسلیم: به چه حقی به خودروسازانِ کشور توهین می‌کنید و می‌گویید که لگن تولید می‌کنند؟
میرسلیم: ۲۰۷ در حال حاضر ۵۰۰ میلیون تومان است، حالا در بازار یک میلیارد شده ربطی به تولید کننده ندارد!
رشیدی‌کوچی: اگر اینجور است همین فردا برای چند نفر از مردم ۲۰۷ پانصد میلیون تومانی بخرید

حمله کیهان به موسی غنی‌نژاد بعد از مناظره‌های تلویزیونی
موسی غنی‌نژاد بعد از دومین مناظره تلویزیونی این‌بار با علی عیزاده در شبکه چهار بار دیگر به چهره‌ای مورد توجه در فضای مجازی تبدیل شد. در همین راستا کیهان نوشت: اجمالا اینکه منطق آقای غنی‌نژاد در کنار بانیان کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ (سازمان سیاه و MI ۶ و مزدورانش نظیر فضل‌الله زاهدی) و منطق برچسب زنانه و تروریستی گروهک‌های تروریست و برانداز قرار می‌گیرد و هم‌افقی مدعیان غربگرای لیبرالیسم با وی و امثال وی نیز عجیب نیست. نحوه مناظره موسی غنی‌نژاد از حامیان لیبرالیسم و نوع تحلیل‌های نشریات زنجیره‌ای درباره دو مناظره اخیر وی، مصداق کامل عوام‌فریبی، فرار به جلو به جای پاسخگویی و پروپاگاندای رسانه‌ای است. اخیراً شبکه چهار سیما میزبان مناظره موسی غنی‌نژاد و علی علیزاده مقیم لندن بود. پیش از آن هم دکتر غنی‌نژاد و پروفسور مسعود درخشان در شبکه افق مناظره کردند. در هر دو گفتگو، غنی‌نژاد که از همفکران و رفقای نزدیک برخی مدیران ارشد دولت‌های هاشمی، خاتمی و روحانی بوده، به جای پاسخگویی درباره آورده (خسارت‌ها) مدیریت اشرافی لیبرالی، ژست انتقادی گرفته و به تخطئه جمهوری اسلامی پرداخت. در کنار این رویکرد مغالطه‌ای (فرار به جلو)، اقدام نشریات زنجیره‌ای نیز در نوع خود جالب بود؛ به این نحو که فارغ از محتوای مناظرات سعی کردند، تیتر‌های القایی، غنی‌نژاد و لیبرالیسم را پیروز مناظره جا بزنند.

کنایه همتی به وعده تک رقمی کردن تورم توسط رئیس جمهور
عبدالناصر همتی، رییس اسبق بانک مرکزی  به افزایش تورم در فروردین به ۶۹ درصد و وعده تورم تک رقمی رئیسی در انتخابات واکنش نشان داد. 

بسته 2 خرداد

وی در توئیتی نوشت: ‏اقای رئیس جمهور! به استناد جدول منتشره از شاخص بهای بانک مرکزی، تورم فروردین۱۴۰۲به ۶۹٪  رسیده است! لطفاًبرای اطلاع مردم توضیح دهید:  با کدام اطلاعات و تحلیل در ایام انتخابات۱۴۰۰قاطعانه قول نصف و سپس تک رقمی کردن تورم را دادید؟ تابه حال، برای تحقق وعده چه اقداماتی انجام داده اید ؟

واکنش خاندوزی به انتقاد همتی: بازی با الفاظ زیبنده نیست
خاندوزی وزیر اقتصاد امروز در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره ادعاهای جدید رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی یادآور شد: دولت همواره از نقدهای کارشناسی استقبال می‌کند، اما بازی با الفاظ توسط افرادی که خود باید پاسخگوی عملکرد دوره مسئولیتشان باشند، زیبنده نیست.

توضیحات رئیس مرکز آمار درخصوص شائبه دستکاری نرخ تورم
جواد حسین‌زاده اظهار داشت: تغییرات سال پایه به‌خصوص در حوزه تورم به هیچ وجه برای دستکاری در آمار نبوده و امری طبیعی است که هرچند سال انجام می‌شود. وی تغییر سال پایه را فرآیندی فنی و کاملاً علمی دانست که توسط همه کشورهای دنیا انجام می‌شود و افزود: مرکز آمار بر اساس الگوهای جهانی هر پنج سال یکبار، سال پایه آماری را به‌روزرسانی می‌کند که امسال هم این اتفاق رخ داد. به گفته رئیس مرکز آمار، آخرین سال پایه در حوزه اقتصادی و تورمی سال ۱۳۹۵ بود که بعد از به‌روزرسانی به سال ۱۴۰۰ ارتقا یافت. البته لازم به ذکر است وقتی که الگوی مصرف خانوارها تغییر می‌کند شاخص پایه نیز باید تغییر کند. حسین‌زاده توضیح داد: تغییر سال پایه امری نیست که مثلاً بر اساس تصمیم‌گیری سلیقه‌ای باشد و فعالیت‌های تغییر سال پایه بر اساس چرخه طبیعی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و مراحل مختلف از کالا شناسی تا موضوعات فنی مختلف و پیچیده انجام شد. حسین‌زاده به برخی اتهامات فعالان سیاسی درباره دستکاری آمار نیز اشاره کرد و افزود: دولت مصمم به اطلاع‌رسانی صحیح به مردم و صداقت است و باید تاکید کرد که هیچ وقت آمارها قابل دستکاری و مخفی‌کاری نیست و دولت نیز اساس را بر صداقت با مردم گذاشته است.

رئیس کل بانک مرکزی: وام ۱۰۰ میلیونی یک ضامن لازم است نه بیشتر
فرزین در نشست ماهانه با مدیران عامل شبکه بانکی با اشاره به سخت‌گیری برخی شعب بانک‌ها در اخذ ضامن بیش از حد برای پرداخت تسهیلات تکلیفی و خرد گفت: طبق قانون پرداخت تسهیلات تکلیفی با یک ضامن باید انجام شود، لذا اگر بانکی منابع برای پرداخت تسهیلات ندارد آن را اعلام کند منتها معطل کردن مردم در بانک‌ها به بهانه ضامن صحیح نیست. وی گفت: برای ۱۰۰ میلیون تومان، یک ضامن لازم است نه بیشتر.  

اژه‌ای: باید سراغ نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها برویم
قاضی‌القضات در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به معضلات ناشی از معایب نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: اکنون اقتصاد بانک‌ محور است. در دوره اخیر، به این نتیجه رسیدیم که قبل از آنکه سراغ مشتریان بانک برویم، سراغ مسئولان بانک و مدیرعامل و اعضای هات مدیره بانک برویم؛ سراغ نظارت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بر بانک‌ها برویم؛ اگر اینجا را اصلاح نکنیم و مدام بر این گزاره تاکید کنیم که چرا فلان شخص معوقات بانکی خود را نمی‌پردازد، مشکل حل نخواهد شد؛ باید در وهله نخست، سراغ بانک برویم که چرا بدون اخذ وثایق و تضامین لازم به فلان فرد تسهیلات پرداخت کردید؟ چرا نظات لازم را اعمال نکردید که این تسهیلات در محل‌های دیگر صرف نشود؟ چرا وقتی قسط اول پرداخت نشد، پیگیری‌های مقتضی را به عمل نیاوردید؟ ما تمرکزمان را بر روی این قبیل مسائل و موضوعات گذاشته‌ایم.

چشم انداز تجارت ایران و اندونزی در سفر رئیسی
سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به اندونزی، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در نشست مطبوعاتی مشترک با «جوکو ویدودو» رئیس جمهور این کشور، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در این سفر گام‌های بلندی در جهت توسعه روابط با اندونزی برداشته شود، گفت: دو کشور در ۷۰ سال گذشته از برقراری روابط دیپلماتیک، همواره تعاملات خوبی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و منطقه‌ای و بین‌المللی داشته‌اند. رئیس جمهور با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری دو کشور به رقم ۲۰ میلیارد دلار افزود: البته دو کشور تصمیم گرفته‌اند که مبادلات خود را با ارز‌های ملی انجام دهند. رئیسی اظهار داشت: امروز مقامات دو کشور اسناد متعددی برای همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند که نشان‌دهنده عزم و اراده آن‌ها برای توسعه روابط در همه حوزه‌ها است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳۴
عملکرد بشدت نامطلوب حسن روحانی جای خود ولی خروج فرشها نمیتواند کار او یا اطرافیانش باشد. برای اینکه حفاظت فیزیکی و ویژه از ساختمانهای دراین حد دراختیار نهادهای خارج از کنترل رئیس جمهور میباشد که خود حسن روحانی هم به این موضوع اشاره کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
اعدام نکنید
مردم ایران به اندازه کافی عصبانی هستند .
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
شما رئیس کل بانک مرکزی هستی؟!!
ضامن که هیچی هر چن تا دلشون بخواد دیگه کار بجایی رسیده که بانک.... میگه تا سر کار رسمی نباشی فیش حقوق پر،پرو پیمون نداشته باشی خبری از وام نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
کلا از نظر کیهان و اصولگراها همه چیز تقصیر روحانی است. و سید مظلومان هم بی نقص و عیب است.
فرش و هر چه رفته و الان هم داره میره تقصیر روحانیه!
انقدر این کلیشه را تکرار کرده اند که خودشان هم خسته شده اند.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
روحانی یا رئیسی یا هر ریاست جمهوری حتی اختیار عوض کردن یک سرباز وظیف یا نگهبان در ساختمانهای نهاد ریاست جمهوری را ندارند. باید یک شکایت نامه و نامه بفرستند شاید نهاد مربوطه ترتیب اثر بده و نگهبان را عوض کند. فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خداییش اگر خروج فرشها اینطور که روحانی میگه مربوط به دولت یازدهم (احمدی‌نژاد) بوده بنظرتون روحانی تو ۸سال دوره ریاست‌جمهوریش از اون برای بی آبروکردن احمدی‌نژاد ستفاده نمی‌کرد؛ دوماً فرض بر اینکه فرمایش ایشون درست باشه پس چرا در طول ۸ سال ریاستش بر این ساختمان کاری برای پیداکردن و برگرداندن فرشهای نفیس نکرده! قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
جناب 00:47 اگر موقع ورود روحانی به نهاد رئیس جمهوری فرشی نبود ایشان از کجا بفهمد که فرشی بوده و بردند بعداها شنیده گزارش داده/ ضمنا به نظر روحانی یه ادرس داده آنجا که میگه ببینید فرشها منزل کیست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
دراین مملکت از مردم تا مسئولین همگی به دنبال ایراد گرفتن از رقیب هستیم. شاید می بایست راه کار دلسوزانه ارائه داد. اینکه گفته بودی و نشد و ضایع کنیم درست نیست زیرا مشکل را بدتر می کند. اگر میدانی مشکل و ایراد کجاست بگو شاید گوش شنوایی باشد. بالاخره ادبیات گفتار در اثر گذاری مهم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
یکی اون اول نوشته اعدام نکنید نمیدونم اگر اون کسانی که کشته شدن هم از بستگان خودش بود باز همین حرف رو میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
ناشناس 00:47
طرفدار حسن روحانی نیستم، ولی پیگیری این کارها در شان رییس جمهور نیست!
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
درود...یک خبرنگار شجاع برود تحقیق کند که جواهرات بانک ملی مثل الماس ها و برلیان ه و تاج ها ا تو بانک هست یا آنها هم غیب شده است... چون چند وقت پیش دولت تلاش می کرد بگه آنها هم توسط شاه خارج شده آخه نمی شود ارزش پول کشور فقط بدون این جواهرات اینجور سقوط می کنه تلاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
با رییس جمهورهای که بعد از روحانی سر کار می ایند تحفه بودن حسن بیشتر روشن خواهد شد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
تابی جون 2 پیشنهاد که درواقع 1 پیشنهاده :اولا کامنتهای غیرمرتبط با متن رو منتشرنکن ثانیا زیر هرکامنت هم پاسخ مرتبط رو منتشرکن. الان این کامنت آقای غفور زیرشو نگاه کنی چندنفربرای اینکه کامنتشون بالا باشه موضوعات غیرمرتبط نوشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
غفورجان و همه کسایی که به کامنت ایشون رأی مثبت دادید فقط چند بار دیگه پاسخ کانال جناب روحانی رو بی‌طرفانه بخونید، فقط بخونید: ایشون در سال ۹۲ دولت و زیرمجموعه‌های آن را تحویل گرفته و تازه سال ۹۹ یعنی هفت سال بعد اولین گزارش خروج فرشها رو که مربوط به دولت قبلی (مرحوم احمدی‌نژد) بوده دریافت و به نهادهای ذیربط گزارش داده، تمام!؟ حالا هم بعد از سه سال هرکس بخواهد صحت و سقم این حادثه رو که آیا یک سرقت بزرگ بوده یا یه رویداد روزانه معمولی دربیاره، فتنه‌گر و طرفدار دولت رئیسی هستش!؟ آیا وجداناً خودتون از این پاسخ قانع شدید! که دارید از کسی مثل ایشون دفاع می‌کنید!؟
آقای قدیانی نظر شما درمورد اینکه خانم ها با عریان شدن در معابر بدنبال چه هستند چیست وافسوس بر دست اندرکاران تابناک که بخاطر چند کلیک نظر کاملا مخالف با احکام شرع را در سایت می گذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
عزيز برو فارس! انجا همه بسيجيان جمع هستند و بهت مثبت مي دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
حسن جان چرا فکر میکنی نظر تو یک نفر باید بر کل جامعه تحمیل بشه؟ تو یک نفر بیشتر نیستی پس اندازه یک نفر صحبت کن
همین الان 110 تا منفی گرفتی 6 تا مثبت پس قدر و حدود و مقبولیت نظرت رو بدون
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خودت فهمیدی چی گفتی مهندس؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
نگران نباشید منفی خودشون میگن نظرات چقدر برای مردم اهمیت دارد .. در ضمن چه خبر از بچه های شمخانی بی پولی کسالتی خدایناکرده....
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
پاسخ به ناشناس 8:53: بابا اینقدر اکثریت اقلیت نکنید. خداوند در جای جای قرآن کریم میفرمایند اکثرهم لا یعقلون، اکثرهم لا یشعرون و .... پس هر چی اکثریت میگه درست نیست اونچه منطبق با قول آفریدگاره درسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
عریان یعنی هیچی تنت نباشه .....مرد ناحسابی ودروغگو کی عریان امده بیرون ؟
جالبه دو تا خبرنگار رو 9 ماه زندانی کردند تازه الان یادشون افتاده که دادگاه باید به اتهام شون رسیدگی کنه
آدم چی بگه که قابل انتشار باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
قوق قضائیه در مورد اینکه ۹ ماه چرا این پرونده به دادسرا ارسال نشده است ، پاسخ دهد ؟؟؟؟
البته اگر پاسخگویی در همه موارد به مردم وجود داسته باشد ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
فرصت مطالعه برای وکلای محترم را فراهم آوردند و وکلا با صرف وقت طولانی به مطالعه پرونده مبادرت کردند تا تدارک دفاع کنند؛ حقی که به آقای حمید نوری ندادند
؟؟؟ مگه خانم حامدی و خانم محمدی تبعه سوئد هستن که اینطور مقایسه میکنید؟
چون ما فکر میکردیم که نهایت دستشون با اسرائیل و امریکا یا شبکه های معاند سعودی سابق تو یه کاسه باشه نه سوئد
حسن جان زود بیار فرش ها رو پس بده
خوبیت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
دقیقاُ!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خوبه نداختند گردن شاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
حسن جان< تنها کسی که کلید داشت خودت بودی!!!
شاه کلید دست خودت بود، فرش های نفیس رو به خانه برگردان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
هیچ رییس جمهوری شاه کلید نداره
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
حسن جان کجایی؟ دلمون برای لبخند ملیحت و علی برکت الله گفتنت تنگ شده ! بیا یه خودی نشان بده
آقای میرسلیم کاملا معلومه از طرف خودروسازها تغذیه میشوند که اینقدر بی حساب و کتاب به شعور ملت ایران توهین و از خودروسازان طرفداری میکنن ایشون رو باید از سمتهاشون عزل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
مگر داشتن دو پست زمانی هم زمان جرم نیست ؟؟؟؟؟
سازمان بازرسی و قوه قضائیه چرا سلیقه ای به جرائم رسیدگی می کنه ؟؟؟؟؟؟
تابی منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
راست میگه جناب میرسلیم لگن نیستند خودروهای ما فرغون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اینایی که بهش رای دادن حقشونه 207 چند صد میلیارد بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
چند سوال
گوشت گوسفند چند است؟
آیا آقای رشیدی گوچی می تواند مرغ با قیمت مصوب تهیه کند
آیا در نانوایی نان را سه هزار توان میدهند؟
و ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
کسایی ک میرسلیم رو به مجلس فرستادند. چه با حمیات کردن چه با رای دادن همگی مدیون 80 میلیون ایرانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خوب راست میگه لگن و فرغون شآن و منزلتی دارند و در جای خود مفید هستندنباید بهشون توهین بشه
شریعتمداری دمت گرم اخرالزمانی را رسوا می کنی و خوب خودشان را لو می دهند
خطاب به بانی وضع موجود
شهریور سال 1400 تورم 60 درصد بود که تا آخر آن سال به 39 درصد رساندن تا آواری که شما به جای گذاشتید را بردارند
در مورد تورم تک نرخی هم برو آخر دوره بیا با بلایی که سر اقتصاد اورده آید هنوز کار دارد آن وقت نتیجه گیری کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
شهریور ۱۴۰۰تورم ۶۰درصد بود؟؟؟میشه دولت حضرت دکتر رئیسی بنده رو برگردونه به همون دوره ی آوار و فاجعه؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
تورم دولت روحانی از کجا شروع شد ؟ پس از لشگر کشی خیابانی اصولگرایان به بهانه رکود و چراغ سبز دادن به ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
راست میگی
تا 1404، وقت باقی هست که تورم را 10000 برابر کنند.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
میرسلیم وار دفاع کردن عاقبت بخیری نداره. مردم اثرات تورم تو سفره خودشون میبینند نه تو اعدادی که پایه نامشخصی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اگر قیمت برگردد به آن شهریور1400 که الان مرغ باید بخری 70هزار تومان ولی پراید می خری600 میلیون تومان گوشت می خری 700 هزار تومان
حال اگر فهمیدی چرا؟!!
خطاب به لشکر
خودت را گول می زنی؟ سرکوب اقتصادی میدونی یعنی چی؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
بابا، ایشان یک اشتباه تایپی داشتند، منظورشان تک عددی بوده، نه تک رقمی. طفلک فرق عدد و رقم را نمیدانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
معلوم سواد دانشگاهی نداری
برجام یک سند خیانتی است که شعار نه شرقی و نه غربی را کنار گذاشت و حتی تحریم ها را هم بیشتر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
نظرتان درباره صلح حدیبیه در صدر اسلام که با مشرکان منعقد شد چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
برجام تحریم نفتی و بانکی را لغو نمود اما رسانه های رانتی ان را کتمان نمودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
پس چرا دنبال احیا آن هستید؟؟مذاکرات رفع تحریم ها،زمستان سخت و نعمت و... چه شد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
نگاه به شرق و کاپیتولاسیون اقتصادی ۲۵ ساله چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
پس چرا آتیشش نمیزنی ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
چقدر از تحریم ملت کاسب شدی ناقلا ، دلار رو چند خریدی ، شنا جماعت دلتون برای ملت و اسقبال کشور نمیسوزه شما دنبال منافع خود از تحریم ملت هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
اگر این طوره که میگی، چرا آمریکا اول از همه از آن خارج شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
مثل سند همکاری 25 ساله ایران و چین
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
دیگه آغوش گرفتن شرق از این بدتر چی میتونه باشه. کمک نظامی به روسیه و چسبیدن به چین و پیروی از دستوراتش واسه صلح با عربستان. کجاست شعارهای امام
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
برجام همان برجام سابق است بد یا خوب کاری ندارم ، ولی برایش به التماس متوسل شده اند
البته قرار است در روابط خارجی سیاست التماسی نداشته باشیم که در قیاس با کنترل تورم که قرار بود صورت بگیرد ،و برعکس شد سیاست و روابط خارجی هم حتما برعکس و التماسی شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اگه ایران به برجام پایبند نباشه، پرونده این سند به شورای امنیت برده می شه و بعد از آن بهانه برای تهاجم نظامی بین المللی به ایران پیدامی شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
نه غربی را خوب امدی نه شرقی را نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خطاب به پرچم آمریکا خودت را به آن راه نزن عربستان در سیاست منطقه ای شکست خورد و از در دوستی با ایران و شرکایش از جمله سوریه بر آمد در ضمن لطفا کن یک سند بیار که روسیه دخالت درامور داخلی ایران می کند و ایران هم اجرا می کند آن را، البته با برجام انجام شد و نه فقط روسیه بلکه چند کشور دیگر از جمله همین مدینه فاضله ات
خطاب به سازمان ملل
جهت اطلاع شما آن بخش نظامی سازمان ملل هیچ وقت نرفتید و تا وقتی قدرت نظامی هستید کسی جرات حمله نظامی هم ندارد انجام دهد نمونه کره شمالی یا برعکس عراق و لیبی و اوکراین که توان نظامی شان را باز کشتی کردن یا نابود کردن و الان به این روز افتادن
خطاب به کاسب، جهت اطلاع شما دوست عزیز هم باید گفت خود این توافقات کاسبی برای تحریم بیشتر هست!
مگر لگن هم موتور دارد؟ خخخخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
لگن نه ولی فرغون می تونه موتور هم داشته باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
آقابرای رضایت خاطر جناب میرسلیم نگید لگن بگیر فرغون
س.اا.س
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
مردم دنیا و بخصوص جهان سومی ها عادت دارند چیزی را كه راحت بدست می آید و می آورند تمسخر كنند. نماینده ای كه هیچ عملكردی در كارنامه خلقت خود ندارد چون توهین كردن به كسانی كه در حال كارند و محصول دارند چه برگی میتواند ارائه دهد تا دیگران را مجذوب خود كند. قدیما هم مدرسه ای هایی بودند كه برای جلب توجه اهالی محل بلند بلند فحشهایركیك میدادند تا جلب انظار كنند. گلایه و نقد همیشه مطلوب و واجب است اما از كسی كه خودش حداقل وجاهت تحصیلی و یا محصولی داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
این خودروسازها ؛ حتی از صدام نیز، بیشتر به مردم ایران صدمه زدن ....جان و مال مردم رو غارت کرده اند ...
حسن روحانی خودش رو به اون راه زده! آخع نهاد ریاست جمهوری که خودتونید...فرش های سعدآباد که زیر پای خودتون بوده لازم نبوده مراحلی رو طی کنه همونطور که برای دکترای فریدون طی نشد اون فرش ها هم لوله کردید بردید...حتی منزل کی رفته هم معلومه دیگه دروغ گفتن بسه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
کلا در عالم هپروت هستی عزیز
در یک اداره دولتی هم یک میز بخواد جا به جا بشه حراست و نگهبانی و ... داره. بعد حسن بیاد وانت بگیره فرش رو لوله کنه ببره؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
نمی‌دونم این رباتها که به نظر شما منفی دادند به چی این نظر منفی دادند!؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
ناشناس 00:50

من يه رباتم و به سيساستهاي دوگانه شما برادران عرزشي راي منفي دادم!
در تیتر خبر اشتباهاً دو میلیون نفر آمده که در متن خبر رقم ادعایی معاون وزیر کشاورزی که دو میلیارد نفر بود به شکل صحیح درج شده.

راستی دو میلیارد را به رقم این طوری می نویسند: 2000000000
بدهید خدمت جناب معاون. اگر تعداد صفرهایش را توانست درست بشمارد با حفظ سمت یک پست استادی هم در یکی از دانشگاه های معتبر کشور در زمینه ای مرتبط با ریاضیات و آمار به ایشان اختصاص دهید.

حیف است چنین استعداد هایی صرفاً در شوره زار سیاست به هدر رود و جوامع علمی از آن محروم شوند.
کسی که فرق لندکروز با٢٠۶رانمیداند برای هشتاد میلیون تصمیم گیری میکند چقدر بیچاره ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
چرا به شعور مردم توهین می کند و قوه قضائیه هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد ؟؟؟؟

چه باید گفت ؟؟؟؟
رضا
| Canada |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
عزیز فاصله لندکروز با ۲۰۶ بسیار کمتر از فاصله مملکتی مثل ایران با آلمان هم جمعیت ولی با صادرات ۵۰ برابر و اقتصاد ۲۰ برابر ایران است پس چرا عده ای سرخوش فکر می‌کنند لیاقتشان سوار شدن به ماشینی است که آلمانی سوار میشه ؟برای این جماعت با این طرز کار کردن،صادرات،تولید و بهره وری دوچرخه هم زیاد است
باید به سراغ قوه قضاییه رفت به دلیل عدم اجرای قوانین از جمله حجاب تا کشور را دوقطبی سازان داخلی و خارجی به آشوب کشاندن و ضرر به کشور رساندن
به غیر از اینکه لگن سیار است ارابه مرگ نیز هست
آهای، نیلوفر حامدی و الهه محمدی!

چرا حق مطالعه پرونده به وکلای حمید نوری را ندادید؟
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
واقعا نیلوفر حامدی و الهه محمدی باید بشینن فکر کنن که
چرا به دادگاه استکهلم نگفتن اجازه مطالعه پونده حمید نوری رو به وکلا بده
و از این کارشون خجالت بکشن
زمان روحانی هم تورم چهل درصد نبود بالای صدرصد بود مردم سیاه نکند دلار سه تومنی کردین سی تومن خونه پنجاه تومی شد 800 تومن پراید بیست تومنی شد صد پنجاه تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
دوست ارزشی ، در زمان روحانی این تورم طی ۸ سال اتفاق افتاد نه در عرض کمتر از دو سال

ضمنا ، نه اصولگرا ، نه اصلاح طلب
فقط رفراندوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
میشه بنده رو برگردونید به همون دوره ی سیاه و فاجعه با همون تورم و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
زمان خاتمي درخشان ترين دوراني بود كه گذشت از همه لحاظ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
اون موقع ترامپ سر کار بود، الان بایدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اینا که منفی دادند حافظه‌شون ضعیفه! لابد میگن این مطالب دروغه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اینا که منفی دادند حافظه‌شون ضعیفه! لابد میگن این مطالب دروغه!؟

ما مثل تو ساندیس خور نیستیم عرزشی هم نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
هم فکران شما در مجلس و جاهای دیگر برجام را به شکست کشاندند تورم ان زمان هم به کردن این دولته این دولت مخالفان برجام بودند که امدند دولار با به 5000 برگردانند اما شد 50000 شیشه را از سر گشادش بادنکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
اینکه ما میگیم رئیسی بده به این معنی نیست که یعنی روحانی خوب بود. هر دو زندگی ملت رو نابود کردن ولی بدون شک این از اون کلیدساز بدتره
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
هیچ تفاوتی بین روحانی و رئیسی وجود ندارد
هیچ تفاوتی بین اصلاح طلب و اصولگرا وجود ندارد
اما در ایران حزب مردمی نداریم
اقای خاندوزی بازی با الفاظ یعنی چی؟شکمت سیره و جیبت پر پول و خبر از زندگی اقشار متوسط و پایین مردم نداری.تا کی بابت پست و مقام امثال شما باید تاوان پس بدهیم؟
غرب گداها نطری در مورد نوع فرش نوع ماشین نوع گل ها نوع لباس در این سفر رئیس جمهور داشتند یا نه؟ یا فقط به روسیه و چین نظر دارند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
تو دیگه حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
من که منظور این دوستمان را دقیقاً متوجه نشدم ولی برای این که ایشان هم راضی باشند می گویم که«یه رئیس جمهور دارم شاه نداره،...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
تو چقدر خودت رو زدی به اون راه.... این فرشها رو که چه کسی برده الله اعلم... ولی مطمئنا حسن روحانی نیازی به چهار تخته فرش نداشته... گدا زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
به شما هم نظر داریم ساندیس هارو بزار تو یخچال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
قابل توجه روس گداها
ساندیس گازدار هم به بازار آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
یک دفعه نتونستید پروتکل های سفرهای دیپلماتیک رو به جا بیارید. اینها نماینده ی مردم کشورند نه تفکر شخصیشون‌ . لازم نیست خوشمزه بازی در بیارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
شرق گدا چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
ساندیس ات رو بخور تا نفهمی واقعیت چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
به غرب گداها برخورد خخخخخه
این همه خود تحقیری نوبر هست
یک کمی از رسانه دشمن خودتان فاصله بگیرید تا بهتر تفکر و نظر بدهید و رو دست هم نخورید
بقای امثال حاج حسین در ایجاد تشنج و درگیری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
و البته بقای شیخ حسن‌ها نیز!؟
خطاب به همه مسولان کشور :

چه گویی چو پرسند روز شمار

چه پوزش کنی پیش پروردگار
حیف نیست دادگاه های کشور ما را که به عدالت و بی نظری و حفظ حقوق متهم، در تمام دنیا شهره هستند با دادگاه های قرون وسطایی کشور سوئد مقایسه کنید؟
شرق گداها چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
در ایران شرق گدا نداریم بلکه غرب گدا داریم که ایران را می خواهد فدای انان کنند چه برسد به خودش در حالی که غرب خودش را از ایران تهی کرده و محروم و طبیعی هست کشورهای دیگر از جمله شرق بیشتر کار می کنیم
نماینده ای که تولید داخلی را تحقیر و آن را آشغال خطاب میکند، حق ندارد هیچ نمایندگی یا سمت مدیریتی ای در این کشور داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
یعنی هیچ انتقادی نباید از عملکرد ضعیف دستگاه‌ها و مسئولان داشت از نظر شما ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
نماینده ای که با رای 10 درصد عرزشی انتخاب شده بی خود برای زندگی 80 میلیون تصمیم بگیرید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
نیست یعنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
به فرغون توهين شده ، به خودروهاي ايراني بايد گفت اهن پاره هاي مرگ !
آفرین به میرسلیم دلسوز و وطن پرست که یک تنه در برابر ع منفعت طلب می ایستد و همه توهین ها را به جان میخرد. نماینده بی وجدانی که به تولید داخلی و هزاران کارگر و صنعت گر آن توهین میکند، حق نمایندگی در مجلس جمهوری اسلامی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خدایش خوش ب حالت شبها راحت می خوابی چون اصلا فکر نمی کنی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
معلومه شاسی بلند سوار میشی مبارکت باشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
آقای میر سلیم مبدع اصطلاح جدیدی در سیاست ایران شدند. دفاع میر سلیمی از ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
یک نظر هم از نماینده خودروسازا بشنوید که خون ملت رو تو شیشه کردن و بر گرده ملت سوارن
پستها و جایگاهها و مدل دفاعیات و نظرهای میرسلیم را به خودش بگویید تا بشنود ولله صواب دارد
برخی می گفتند در این کشور هرکس تندرو تر باشه مقرب تره و حالا بعضی ها خالی بندی را هم برای ارتقا امتحان می کنند. (معاون وزیر کشاورزی)
بدون هیچ شک و تریدی نیست که اگر یک مقام مسوول در یک جامعه توسعه یافته مشابه رییس سازمان منابع طبیعی ایران
در خصوص میزان آب و جمعیت بحث می کرد از کار برکنار می شد. عدم پاسخگویی رسمی به ایشان دو دلیل دارد اول این که این سخنان به قدری سخیف است که پاسخگویی به آن باعث کاهش اعتبار پاسخگو می شود. دوم این که افراد علمی می دانند که این سخنان سخیف بین مسوولان خریدار دارند و صحبت های جامعه دانشگاهی تاثیر بر کلیت ماجرا ندارد. البته از جامعه دانشگاهی هم گله داریم، در یک جامعه پویا و قانون مند اندیشمندان نباید در برابر افراد بی پایه و اساس سکوت کنند. سکوت در برابر این گونه اظهار نظرها مهرتائیدی است بر این گفته ها.
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
بدون شک همچین ادمی را در کشورهای توسعه یافته چنین پستی را هرگز نمی دهندچون اگر می دادند دیگرتوسعه یافته نمی شد.
اخیرا تعریف ایتارگر را عوض کردند و مثلا فردی که 8 ماه جبهه داشته دیگه ایتارگر محسوب نمیشه ولی بسیجی های جوان که رنگ جنگ را ندیده اند با چند سال سایقه بسیجی، ایثارگر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
امتیاز می دهند به همفکرانشون
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
چرت نگو
الحق لگن برازنده میرسلیم هست .
ایراد به میرسلیم نیست . ما ایراد را به آقای رشیدی میگیریم که اصلا چرا با این آدم بحث فنی میکند . این که بحث فنی حالیش نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
به لگن و فرغون توهين نكنيد !
تورم حداقل 7 برابر مقداریه که رئیسی وعده داده بود!!
پاسخ ها
Naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
حالا یه جا دستاوردشون بیشتر از وعده بوده ها...اینم شما خراب کن
اقای ضرغامی متاسفانه درست میکوئید درکشوراسلامی ما اعتباری که برای غیرمسلمانها بخصوص اقلیت اهل کلیسا قائلند درکشوردخودشان قائل نیستندواین یکی ازنقاط ضعف فرهنگی واموزشی مااست که هرچیزخوبی راخودمان داریم بی ارزش میدانیم وچیزهای کم ارزشتردیکران راارج‌مینهیم این رفتاردست آورداسنعمارگران است که ردپایش بسیاردیده میشودوهرچه چنین کنیم برخلاف تصوربعضی کمترمحترم شمرده میشویم وبیشترتحقیرمان میکنند بقول معروف وقتی خودمان بخودمان احترام نمیکذاریم غریبه هاوهمان اهالی کلیسا وغیره بمابیشتربی احترامی میکنند پس جناب اقای ضرغامی وقتی شماقبه چنین چیزی رافهمیده اید درکشورخودمان حداقل بخودمان کمترازغریبه ها احترام نگذاریم وخودمان راقبول داشته باشیم بخصوص دربرابربیگانگان
نرمش قهرمانانه چیست؟
نرمش قهرمانانه همان رفتاری است که در برجام انجام شد نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
اصطلاح ِ نرمش قهرمانه در فرایند نظری سازی الزاماً باید بتواند تنها مورد کاربرد عملی ِ این اصطلاح در رفتار حاکمیت در برجام را توصیف کند وگرنه محتوا فاقد اعتبار خواهد بود. و یا اینکه توصیف برجام را به گونه ای تغییر دهد که نرمش قهرمانانه ی برجامی را ناشی از داده های غلط و غیره توصیف و در تناسب با این داده های غیرواقعی و تحریف شده توجیه پذیر معرفی کند.
برخلاف نظر کیهان، نظرات دکتر غنی نژاد بسیار علمی و دقیق بود ولی طرفهای ایشان با برچسب زدن و سیاست زدگی نشان دادند که فاقد پشتوانه علمی کافی هستند.
سگ حیوان نامانوس و نامتعارفی نیست با کوتاه فکذی تروید دنبال قانونی که قابل اجرا نباشد و خودتان و دیگران را گرفتار نکنید.
زمان اقای روحانی خیلی وضع بد بود حالا خوب است چون تورم کاملا پایین امده است البته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
ساندیسی که خوردی مسموم بوده برو دکتر
اقای شریعتمداری ، ملاک نظر مردم است که چه کسی در مناظره حرف حسابی زده و پیروز مناظره بوده است ، قطعا نوشتار شما تغییری ایجاد نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
شما غربگداها نردم حساب نمیشید
واقعا مردم در مورد سطح درک نماینده ای که کروکودیل و اژدها و پلنگ را با سگ در یک کلاس میبیند چه قضاوتی می توانند داشته باشند؟
آقای نماینده نگران سگ گردانی نباش این برای مردم معضل نیست برای گرانی و تورم و ... فکری بکنید!!!!
آقای ضرغامی از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنید ولی در لبتان و یمن و فلسطین و ... هزینه می کنید.
سخنگوی قضا جوری صحبت کرده انگار داره دو تا تبعه سوئدی رو محاکمه میکنه و اینکه بعد از بیش از 6 ماه بازداشت، امکان دسترسی وکلا به پرونده رو فراهم کرده چه امتیاز بزرگی داده!!
جناب فدوي تا تعريف شما از حزب الله و حزباللهي چه باشد ؟ در قاموس شما هركه باشما نيست يا منتقد شماست عضو حزب شيطان است و بايد از صفحه روزگار پاك شود ، شما خودتان را ملاك و معيار حق و باطل ميدانيد ،
کاملاً روشن هست که داستان فرش ها برای انحراف اذهان از مشکلات مطرح شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
باشه فقط بگو فرشو بیاره پس بده میگن ۳۰۰ میلیارد به بالا ارزش داش داشتن
43 ساله تکرار همین حرفهاست و وضعیت مردم و کشور هر روز بدتر میشود .طرفدارای اینا میگن تقصیر اوناست . اونا میگن تقصیر ایناست ! هردو طرف هم بنوبت در راس امور بودند . تورا به خدا جمع کنید این حرفها را وطن داره از دست میره .هیچ پولی برای ابادانی که هیچ برای تعمیر و نگهداری وضع موجود هم نمانده. اونوقت شما دلخوشید که چند تومان بگیرید و بشنید تو شبکه های اجتماعی کامنت بگذارید و بگید کی بود کی بود ؟ من نبودم . لابد تقصیر جنیان است که کشور به این روز افتاده ؟
کاش قوه قضائیه در مورد چگونگی تطبیق رفتار با دو خبرنگار از مراحل بازداشت تا الان را با قانون اساسی توضیح میداد.
منتظریم قوه قضائیه در مورد مقصد فرشها اطلاع رسانی کند تا که رسوا شود هر که درو غش باشد!
دولت هر جا کم میاره یک فلش بک میزنه به دولت قبل و مشکلات رو میندازه گردن اونها!! دقیقا مثل روش طرفهای دکتر غنی نژاد!!! ظاهرا یک روش نهادینه شده است!!
نرمش قهرمانانه بیشتر به میزان فشار خارجی مرتبطه تا منافع ....!
در سیستم اداری برای هر کاری مکاتبه می شود و اسناد آنها بایگانی می شود چطور می شود که فرش کاخ سعد آباد که از اشیاء عتیقه و مهم است مشخص نیست کجا رفته است

وقتی می گوییم کشور حساب و کتاب درستی ندارد شفافیت وجود ندارد یعنی همین یعنی هر کس خودش را حاکم و ولی مردم می داند و هر غلطی خواست انجام می دهد
ظاهرا یک عده خاص دلشان می خواهد که همه چیز بی نظم و بی حساب و کتاب باشد تا بهتر بتوانند نظرات شخصی خودشان را تحمیل و بهتر منفعت ببرند
مملکت داری نیاز به نظم دارد نیاز به حساب و کتاب دارد حتی فعالیت های محرمانه هم باید مستند شود و طبقه بندی شود و در زمان خودش افشا شود تا همه یاد بگیرند که مسئولیت پذیر بار بیایند و کشور متعلق به همه است
یکی از علل هایی که تعلق خاطر مردم به وطن از دست رفته و نگاهشان به خارج از کشور است این است که یک عده از مسئولین ضابطه و نظم سرشان نمی شود و نمی خواهند قبول کنند که کشور متعلق به همه است و اجازه ندارند بر اساس نظرات شخصی خودشان اداره کنند
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
عزیزم دکل نفتی با ان اندازه بزرگش غیب شد و هرگز هم مشخص نکردند چه کسانی ان را بالا کشیدند حالا فکر می کنی فرشی را که سوار یک وانت کردند و بردند پیدا می شود؟
حتما ماشین خود میرسلیم و پسر جاسوسش پراید هست.
یکی از روشهای پاسخگویی مسئولان به کاستی ها در انجام وظایف این است که موضوع را با عملکرد دولت قبل یا خارجی ها مقایسه می کنند! مثلا روال محاکمه خبرنگاران در ایران را با محاکمه نوری در سوئد مقایسه می کنه!!!!!! در حالی که ما باید بر اساس قانون اساسی عمل کنیم و نه اتفاقات خارج از کشور!
یک گروه تفحص مجلس تشکیل بده ببینیم جناب میرسلیم چرا اینقدر سینه چاک خودرو سازی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
یه نگاه به ساعت تو دستش وکفشش بنداز میفهمی
مير سليم : به چه حقي مي گويد خودرو سازان ما لگن توليد مي كنند !!
------------------------------------
--- ببخشيد حالا كي گفته كه قبول نداره كه خودرو سازان ما لگن توليد مي كنند ؟
-- جناب مير سليم گفته !!
-- پس بگو ! ... مير سليم گفته ... البته عجبي هم نيست كه قبول نداشته باشه ! ... حال براي اين كه به صحت و سقم نظر جناب مير سليم برسيم بايد ببينيم نظر شركت خودرو سازي تويوتا و بنز و بي ام و ... و هيوندا و فيات و امثالهم در مورد خود رو سازي ما چيه ؟ ... هر چه باشه اين شركت ها در خودرو سازي متخصص اند ، ..در صورتي كه جناب مير سليم ممكنه خود رو ران باشه ، اما خود رو ساز كه نيست ! ... بله ؟
خخخه حالا این آمار 85 درصدی را از کجا آوردی که بیاندازند در آب؟
اتفاقا چون نمی‌خواهند مانند دیگر جاها از جمله مدینه فاصله ات غرق در امیال حیوانی و شهوانی نشوید می‌گویند حجاب باید درست اجرا شود
واقعاً اگر آقاي ميرسليم نفعي از صنعت خودروسازي نميبردند باز هم از خودروهاي بي كيفيت داخلي طرفداري ميكردند؟؟
چاقو هرچقدر تیزتر و برنده تر باشد هم منفعتش بیشتر است و هم خطرش بیشتر است
چاقو را اگر دست جلاد و یا جراح ناشی بدهند انسان می کشد اما اگر دست انسان صالح و جراح متخصص بدهند انسان را نجات می دهد

اگر متون لیبرالیسم را به دست انسان متفکر بدهند از درون آن راهکارهایی را بدست می آورد که جامعه را نجات می دهد
در مقابل آن اگر قرآن را به دست یک عالم ناشی و بی سواد بدهند دین مردم را نابود می کند

یک فرد عاقل می تواند در ارتباط با غرب کاری کند که هم خودش بهره ببرد و هم به دیگر کشورها بهره برساند اما در مقابل آن یک آدم نادان ممکن است که هم کشور خودش را به منجلاب بکشاند و هم برای دیگران اسباب زحمت شود

یعنی اینکه ابزار و اسباب دست چه کسی باشد بسیار مهم تر از خود ابزار است اینکه دین توسط چه کسانی تبین شود مهمتر از خود دین است
دین تا وقتی باعث سعادت دنیا و آخرت کسی می شود که بانی و ترویج دهنده آن فرد عاقل و دانشمند باشد

کشور وقتی طعم رفاه را می چشد که اداره کننده آن عاقل و خردمند و متخصص باشد
تا وقتی کار در دست کارشناس متخصص و درستکار قرار نگیرد اوضاع درست نمی شود
درست شدن اوضاع با حرف نیست باید به نتیجه و محصول افراد نگاه کرد
فقر و تورم نشانه این است که فرد متفکر و عاقل در راس سیستم اقتصاد کشور نیست و یا به او اجازه داده نمی شود

نیمه دوم بانک های ما فاسد است نیمه اول بانک ها که کارشان مبادله و گردش پول مردم است درست است و انصافا در زمینه های الکترونیکی پیشرفت های خوبی داشته است اما نیمه دیگر آن که دنبال خرید ملک و دلالی و سرمایه گذاری پول مردم است کاملا فاسد فاسد است
وام های ۴ و ۷ درصدی در شرایط تورم ۵۰ تا ۳۰۰ درصدی به کارمندان بانک با بازپرداخت بلند مدت یکی از صدها شاهکارهای فساد بانک ها است

دولتی که به ازای هر فعالیتش چندین برابر حالت نرمال هزینه مصرف می کند همان بهتر که تعطیل شود و نهادهای ضروری و اورژانسی آن باقی بماند دولت نمی خواهد به فکر مسکن و معیشت مردم باشد همین که خرابکاری نکند و چاپ پول نکند و پول بی مورد نگیرد و ارزش پول را کم نکند کافی است و اقتصاد راه خودش را برود زودتر به مقصد می رسد
آقای ضرغامی، لطفا همان بودجه‌های مصوب برای کلیسا‌ها را حذف کرده و در اختیار مردم برای تخم‌مرغ و مرغ بگذارید. شما حتی توان ثابت نگهداشتن تخم‌مرغ را ندارید هر روز و هر ساعت یک قیمتی دارند.
دعوای بر سر اینکه چین و روسیه خوب است یا آمریکا و انگلیس دعوای کاملا مسخره و بیهوده است

هم چین و هم روسیه و هم غرب قابلیت هایی دارند که ممکن است ما نداشته باشیم
باید از فرصت ها به نفع کشور استفاده کرد و یک وطن پرست واقعی به این فکر می کند که چگونه بوسیله چین و روسیه و یا غرب بتواند به کشورش بیشترین خدمت را کند

متاسفانه یک عده در داخل کشور هرآنچه را که غربی ها می خواهند از آن خلاص شوند ازقبیل سگ گردانی و تزلزل خانواده و ابتذال مامن آنها شده است

حداقل اگر عاشق غرب شده ای عاشق نکات مثبت و خوب آن باش نه بدی های آن و این را بدان که غربی ها کسانی نیستند که از کره مریخ آمده باشند همان چیزی که در درون آنها است در درون ما هم است اما تفاوت ما با آنها این است که آنها به خودشان می بالند و باور دارند ولی ما حتی داشته های خوب خود خودمان را هم ناچیز می دانیم و ظاهرا ترک عادت هم موجب مرض است و در جمعمان هر کس حرف منفی نزندانگار آدم بی خبر و شکم سیر است و هر کس که حرف منفی زیاد و مشکلات را بهتر بیان کند انسان دانشمند و عاقل و کارکشته تر است
اقای رییسی رییس جمهور هیچ پاسخی برای وعده های نادرست خود در ایام انتخابات نداشته و ندارند. برای جمع اوری ارا مردم فقط نادرست گفتند و بس. متاسفانه
فرش ها توسط شخص به سرقت نرفته توسط چند نفر اختلاس شده حکم قاضی در مورد سرقت و اختلاس فرق داره البته چون فرش ها از کاخ طاغوت خارج شده بعضی از اشخاص معتقد هستند فرشها مورد اختلاص قرار گرفته برای همین که موضوع زیاد مهم نیست‌ .
رییسی دنبال رای بود و می‌خواست قشر ضعیف روستایی و کارمند رو گول بزنه و با کمترین رای ریییس جمهور شد حالا که فاتحه اقتصاد رو خونده داره دست به سفسطه گری و خبرهای انحرافی می نه؟؟
جالبه چقدر راحت تهمت دزدی فرش به روحانی میرنند به کسی هم ۹وابگو نیستند
شک نکنید شخص اشخاصی که دخیل بودن در خلق چنین اثری که بجا مانده یا کلید داشتن یا کلید ساز بودن
مقابل اینکه غنی نژاد بد جوری کیانیان رو سوزانده ،،
اقا‌ ابرام‌ با دیدن فرش قرمز‌ و دیگر‌ ظواهر‌ تشریفات‌ هیجان‌ زده شد‌ و یادش رفت که مثلا رئیس جمهور ایرانه‌ و گفت‌ اولویت‌ ما اول فلسطین‌ و بعد‌ افغانستانه‌ !!!!!!°
اخه‌ افغانستان‌ برای امثال‌ تو تره هم خورد نمی کنند‌ ابرام‌ جان‌ چطور‌ و چرا اولویت‌ توست‌ ؟؟!!!
با پول مردم‌ گرفتار‌ ایران رفتی‌ اندونزی از فلسطین‌ و افغانستان‌ حرف بزنی‌ ؟؟؟؟!!!!
تا کی‌ میخواهید‌ مملکت و منافع‌ حیاتی را فدای منویات‌ خودتون بکنید‌ ؟!
اگر یک زلزله با ریشتر بالا در سال ۹۹ می آمد آیا چند سال طول می کشید تا کشور به وضعیت نرمال برسد؟
واقعیت این است که طی سال ۹۷ تا ۹۹ اتفاقی افتاد که کمتر از زلزله نبود اینکه بانی آن دولت قبل بود یا تحریم ها بود مهم نیست چون کاری است که شده است و بازگشتی برای آن وجود ندارد و نهایتا در یک دادگاه صالحه موضوع مشخص و دولت قبل مورد تایید و رای مردم واقع نمی شود هر چند که حافظه مردم در سیاست کوتاه است
اگر بخاطر تحریم هم باشد به این معنی است که اقتصاد ایران از یک بیماری ۵۰ ساله رنج می برد و این بیماری در اوج تحریم ها خودش را بهتر نشان داده است و ممکن است تحریم ها یک سیگنالی باشد که برای یکبار هم شده است بعد از ۵۰ سال این بیماری اقتصاد ایران بطور اساسی درمان شود و باید این سیگنال را به فال نیک گرفت
اگر بیماری اقتصاد ایران درمان شود و تحریم ها برداشته نشود بهتر است تا اینکه بیماری ۵۰ ساله اقتصاد باقی بماند و تحریم ها برداشته شود
به قول معروف بخت در خانه ما را کوبیده است اما ما از او استقبال نمی کنیم ممکن است خدا رحمتی را در قالب نقمت و سختی به ما رسانده باشد و باید از هر فرصتی استفاده کرد و نیمه پر لیوان را هم دید و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه نکرد

واقعیت این است که ما شاهد قیمت دلار از ۴۴۰۰ تا ۲۶۰۰۰ تومان بودیم که باید همه چیز با آن همگام شود
خودرو و مسکن و کالاهای اساسی و غیر اساسی مردم با آن همگام شده است و حتی بالاتر هم رفته است. فولاد و پتروشیمی قیمت های جهانی به خودشان گرفتند اما حقوق و دستمزدها با آن همگام نشده است
منابع دولت هم محدود است و در این شرایط اصلاحات اقتصادی در دولت به خاطر سابقه بد و عدم تخصص لازم امکان پذیر نیست مگر اینکه دولت از روش معکوس استفاده کند یعنی به با ارزش کردن پول ملی کشور بیندیشد و آنرا تقویت کند که طبیعتا اصلاحات اقتصادی بدون تنش خواهد بود هر چند که آمارها وضعیت خوبی از نقدینگینی نشان نمی دهند
البته ناگفته نماند که متاسفانه باید گفت که در بدنه دولت بی سوادی و غیر تخصص هم حاکم است و کسی منکر آن نمی شود

شرایط در وضعیتی نیست که گروه ها و جناح های سیاسی بخواهند از آن استفاده کنند و روی آن موج سواری کنند موضوع موضوع معیشت مردم است و باید فارغ از بازی های جناحی و سیاسی فکر اساسی و خردمندانه کرد
عقلای جامعه باید اراده کنند و راه حلی برای تخصصی کردن بدنه دولت بخصوص موضوع بانک داری و اقتصاد پیدا کنند
و حداقل اجازه بدهند کسانی که در این زمینه تخصص دارند وارد گود شوند
جناب آقای فاضلی تقصیر اون بالایی هاست که همچین ادعاهایی رو می خرند . وگرنه کلاهبردارها کارشون فروش اجناس تقلبیه .
سلطان سکه و ارز ایران ، بانک مرکزی رییسی و فرزین، بازهم دلار را گران و ریال را بفلاکت رساندند.
چرا ارز را گرانتر از عدد تصویب شده در بودجه بمردم میدهید؟
شرم کنید و اینقدر ریال مردم را بی ارزش نکنید.
مجلسی ها رییسی را استیضاح کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
با ٨٠ تا شاسي بلند منحل. ميشود
تابناک جان چرا نظرات مردم در مورد شریعتمداری را درج نمیکنی؟باور کن که این بابا دیگه مثل قبل نمیتونه برای کسی پرونده سازی کنه.
تا زمانی که ایران فاقد احزاب قدرتمند میباشد ، فساد است ،وضعیت نابسامان اقتصاد یعنی اقتصاد در حال موت است، گرفتاری روز افزون مردم است وووووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
فقط رفراندوم
سلام آقای خاندوزی آقای همتی با کلمات بازی کرده با عدد ورقم جواب ایشان را بدهید اگر ریگی در کفش ندارید
هیچ امار مستندی وجود ندار که چه تعداد و مقدار از تمام عتیقجات رژیم گذشته بجا مانده و هر کسی حرف و حدیثی میزند اما هراز چند گاهی از گم شدن فرشی یا تابلویی یا... مشخص میشود مانند گم شدن تابلو نقاشی مظفرالدین شاه در کاه گلستان ، اخرش هم معلوم نشد چه شد؟؟؟!!! اینها امانت دولتها است و نباید احدی به انها تعرض کند ، ولی یه زمانی خواهیم دید تمام این عتیقجات گم یا کم شدن!!!
ابن اعدام ها تا به کی ادامه خواهد داشت؟؟؟
۲ میلیارد رو می خواد اب بده نه ۲ میلیون
شرکتی مثل پروتون بسترن یا بستیون الان هونگچی جیلی .....در عرض ده سال به ارز آوری رسیدند
میرسلیم باید بگه عمر چند نسل میخواد به باد بده
هر چیزی حدی داره اگه با حمایت قرار بود خودروساز بشن میشدن
اینا تارا از ۳۰۱ و ریرا رو از ۲۰۰۸ ساختن که اگه اونا نمیومد مونتاژ شه چیزی برا کپی نداشتن
برای اصلاح وضعیت خودرو یه تصمیم فوق بزرگ از یه انسان شجاع نیاز است
تا واردات با تعرفه پائین باز نشود و ارز اصراف شده ۲۸ تومنی به مونتاژکاران چینی تا پارسال و ۳۸ تومنی الان به واردات تخصیص داده نشود نقره داغ نمیشوند
دو حالت داره یا هیچی در چنته ندارن در تخته میشود یا میدوئن دنبال فناوری و علم تا خودشونو برسونن از بازار رقابتی خارج نشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
از خودت شروع كن عزیزیم. فقط از خودت
آقای ضرغامی شوخی هم حدی داره!!!!!
فرشها معلوم کجاست! قالیشویی
۷۰۰۰ صفحه. برنامه دارم
اگر این جمله فاضلی درست است پس مشکلی در تامین 2 میلیارد نفر نداریم

آب لازم برای تأمین فقط شرب و بهداشت ۲ میلیارد نفر معادل ۷۳ میلیارد متر مکعب است. کل منابع آب تجدیدپذیر در دسترس کشور، ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است

یک نفر توضیح بدهد این افاضات اقیان رو
آفرین به آقای نوروزی. برای کسانی که حرف منطقی نمیفهمند، باید اینطور سخن گفت
"" اگر هر نفر روزی ۱۰۰ لیتر مصرف آب شرب بهداشت داشته باشد (میانگین فعلی کشور بالاتر است) آب لازم برای تأمین فقط شرب و بهداشت ۲ میلیارد نفر معادل ۷۳ میلیارد متر مکعب است. کل منابع آب تجدیدپذیر در دسترس کشور، ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است. کسی در وزارت نیرو نمی‌خواهد پاسخ این ادعا را بدهد؟ ""
خب وزیر هم که همینو گفته / 100 میلیارد متر مکعب قابل تجدیدپذیر از 73 میلیارد متر مکعب بیشتره دیگه
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
برادر من یعنی اینکه تولید فولاد و کشاورزی و مابقی مصارف
آب که معمولاً چند صد برابر آب شرب و بهداشت هست رو باید چکار کنیم . مگر فقط آب برای آشامیدن و حمام کردنه
ورودی اب کشور سالیانه ۴۰۰ میلیارد متر مکعب است
"سخنگوی قوه قضاییه: وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی تعیین شد"
مگر وظیفه خبرنگار اطلاع رسانی و تحلیل خبر نیست؟
سلا. فقط درود بر دکتر غنی نژاد.
"میرسلیم به نماینده منتقد: به چه حقی به خودروساز ما می‌گوید لگن تولید می‌کند؟"
چرا میرسلیم در تمام دوره نمایندگی خود از خودرو سازان حمایت می کند آیا ایشان هم جزء مافیای خودرو هستند؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دوست عزیز شما خواب تشریف داری. بیش از 80 درصد شرکت های زیر مجموعه خودروسازان که برای این شرکت ها قطعات تولید می کنند مال این آقا و دار و دسته اش است
با تدبیر کلید طلایی حسن روحانی قیمت اجناس ده برابر شد و تورم هزار درصد را تجربه کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
از زمان خیر ندیده یعنی تحفه هزاره سوم بدبختی ها شروع شد ....خدا لعنتش کند...الانم نوچه های بدتر از خودش صاحب پست ومقامند ودارند گند میزنند به مملکت وزندگی مردم ....از خدا بی خبران
جناب آقای جواد حسین‌زاده آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. چه اهمیتی دارد؟ اصلا شما بگو تورم منهای 40 درصد شده است وقتی یک شانه تخم مرغ در عرض چهار سال از 15 هزار تومان به 100 هزار تومان گوشت از 40 هزار تومان به 500 هزارتومان و ... رسیده چه کسی به حرفها و اعداد شما و بزرگتر از شما اهمیت خواهد داد؟ این یک ننگ بزرگ برای مسولان است که سفره مردم را هر روز کوچکتر و زندگی و سرمایه هایشان را با نابخردی های بی حد خود به آتش کشیدند و می کشند. دوره ای که ما در این سرزمین در حیات هستیم، یکی از تاریکترین دوره های توسعه ای کشور است.
شیخ حسن بگو هرکی حرف. از فرشها بزنه جنگ راه میندازم از حسین فریدون چه خبر
باز روحانی کم آورد گیر داد به سپاه.
وقتی از چهار تا دو‌نه فرش
خبر ندارید
وقتی تو مجلس ده درصدی سر مقام دعوا میشه
انتظار دارید شما را چه بنامیم
؟!؟
فاصله خیلی زیادتر از اونه که فکر میکنید
اقای فدوی اگر حزب خدا این هست که ما می بینیم پس ما همان طرفدار حزب دیگر باشیم شاید بهتر از حزب خدا کار کند
اقای جلیلی شما گلوی مردم را ول کنید حقشان باشه پیشکش
ضرغامی میگه ما از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنیم، کلیسا مرمت می‌کنیم. انگار مسلمانان تخم دو زرده کردن. همه ادیان پیامبر دارند . شما آقای ضرغامی وظیفه دارید به سایر ادیان و امکان مقدس ایشان احترام بگذارید. اینجا بحث آنچه به خانه رواست به مسجد حرام است، مغلطه است و قیاس به منطق نمی کنید. خدا شما رو به راه راست هدایت کنه.
ه تا زمانیکه دیدگاه امثال شما در این کشور حاکم است هیچ امیدی به اصلاحات وجود ندارد. قدری از ترکیه یاد بگیرید
اقای ضرغامی 1 شبه نیست چهل سال است شما هستید
چرا باید به افرادی قدرت و پست و مقام داده شود که برای 80 میلیون نفر تصمیم بگیرند که چه نوع ماشینی سوار بشوند یا نشوند.....
وقتی اخبار خوانده می‌شود در یک کلام بی صاحبی و بی نظمی دیده می‌شود
آقای ضرغامی هم حرف بی حساب و کتاب می زند جوری که انگار تمام پول مملکت صرف ترمیم کلساها شده است. مگر چند تا کلیسا در این کشور وجود دارد؟ شفافیت در درآمد و هزینه های دولت وجود ندارد که این حرفها راستی آزمایی شوند ولی بنا بر شواهد می توان گفت که این حرفها رد گم کردن ریخت و پاشها و .... است چون دیوار هم وطنان مسیحی کوتاهتر از آنی است که بتوانند در نقد حرفهای آقای ضرغامی صحبتی کنند.
حسن روحانی نازنین زمانی که رئیس جمهوربود همچی رو می انداخت گردن احمدی نژاد ... داداش فرش را هم بنداز گردن احمدی نژاد... از رضا پهلوی پرسیدن چرا پدربزرگت وپدرت اینکارها را انجام دادن بعضی جا ها مردم پابرهنه متضرر شدن... بنده خدا گفت : تقصیر احمدی نژاد بود اون اینکاراها انجام می داد... الان اگر ازنواده گان قاجار بپرسی همین حرف را میزنند... جمع کنید این بساط تزویر ودورویی را... به افشین پیروانی را گفتند فرش ها را بیار گفت: احمدی نژاد برد....
اينايي كه گفتيد به كنار ولي خدايي هركي اژدها داره بياد بگه . اون اژدها جزء ميراث ملي بحساب مي باد . ميتونه كلي توريست جذب كنه و كلي درآمد واسه كشور داشته باشه .
تازه اگه مثل ايران (يوز ايراني ) ازش جوجه كشي كنن كلي ميتونه واسه اوضاع اصف بار مملكت خوب باشه.
توروخدا اين ميراث ملي رو تو خونتون نگه نداريد.
درود خدا بر حسین شریعتمداری شجاع و متعصب به وطن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
بدون هيچ ترديدي شريعتمداري يكي از عاملين بدبختي و تلخكامي مردمه ! البته اين اقا بلندگوي ميكروفن ديگري است !
همتی
تو دیگه ساکت
حساب کنید با چند ماه صرفه جویی از سوخت مازاد خودرو های داخلی میشه به تمام ایرانی ها بهترین ماشین روز دنیا داد؟
آلودگی و تصادفات و کشته هاو عواقب اقتصادی و اجتماعی داستان هم یادتون نره

ضمنا بجای طرح های حمایتی جمعیت بهتر نیست ازکاهش جمعیت مفید هزینه شده بالغ با کشته های خودروهای داخلی جلوگیری کرد.
حمایت میکنن ....یه پراید میدن پا قدم نورسیده رو مبارک میکنن جوری که کل خانواده میرن به بهشت
جان مادرتان همین کیهان و شریعتمداری و میرسلیم و جمع کنین خیلی رو مخن
چیز خاصی نیست حسن برده فرش‌هارو بشوره
چقدر خوب است که در ایران وزارتخانه ای تحت عنوان گم شده ها تاسیس شود.نه اینکه خدایناکرده بخواهند چیزی را پیدا کنند وپس بگیرند! نه ابدا!!1 معاذالله!!!.فقط برای اینکه مردم سرگرم باشند...
اقای فدوی لابد حزب خدا هم شما ها و اقای شریعتمداری و امثال قالیباف هستید
از خلقت آدم تا الان بشر همیشه در نزاع و تضاد بوده از هابیل و قابیل بگیرید تا جنگ های فعلی جهان
این موضوع باعث شده تا همه بدنبال یک منجی و نجات دهنده باشند و احساس کنند که باید یک قهرمان و منجی بیاید و ما را نجات دهد

اما واقعیت چیست؟ قبل از بیان مطلب بگویم که این نظریه کاملا شخصی است و حداقل من آنرا در کتاب های که خوانده ام ندیده ام و برداشت از آن آزاد است

واقعیت این است که منجی قرار نیست که همه چیز را بهتر کند و یا همه چیز را خوب کند چون اگر قرار بر خوب کردن بد بود ۱۲۴ هزار پیغمبر و ۱۱ امام معصوم اینکار را می کردند و اگر امام زمان هم می توانست اینکار را بکند هیچوقت در پرده غیبت قرار نمی گرفت
برخی افراد با توجه به علائم و شواهد ظهور را نزدیک می دانند اما واقعیت این است که ظهور می تواند هم نزدیک باشد و هم دور باشد و پیش بینی آن را کسی می تواند انجام دهد که فلسفه غیبت را بفهمد و علامت آنرا درک کند و با ظهور علامت آن پی به آن ببرد و قبل از نمی تواند پی به آن ببرد

به عبارتی منجی قرار نیست که همه چیز را از بد به خوب تبدیل کند بلکه قرار است که بهتر را تبدیل به بهترین کند برای درک این موضوع مثالی می زنم

فرض کنید که در یک خانواده فرزندی وجود دارد که نسبت به پدر چموش و حرف گوش نکن و راه خودش را می رود و به حرف پدرش توجه ندارد و عصیان می کند و در اینجا پدر نمی تواند بد را تبدیل به خوب کند و لذا شبیه غیبت ناچار است فرزند را رها کند تا زمینه خوب شدن در او بوجود آید که شبیه عصر غیبت است

مقابل آن پدری وجود دارد که فرزند حرف گوش کن دارد و این فرزند دوست دارد انسان خوبی باشد و لذا پدر هم به او محبت می کنید و هر آنچه را که بدرد دنیا و آخرت او می خورد به او می آموزد و او را بهترین می کند

لذا همه ما در مواجه با ظهور باید بفهمیم که ظهور هم نزدیک است و هم دور است
دور است تا وقتی که نخواهیم بهترین باشیم و نزدیک است وقتی که اراده عمومی جهان دنبال این باشد که منافع شخصی و گروهی و حزبی و ناسیونالیستی خودش را کنار بگزارد و تصمیم بگیرد حرف گوش کن باشد و از پله بهتر بودن به بهترین شدن ترقی کند
آقای میرسلیم درست نطق کردند لگن نه فرقون مناسبتر است...خاک برسر من که به میرسلیم رای دادم...
فقط جلیلی را دریابید عجب رویی داره؟با آن نظریات مشعشع و مذاکرات درخشان که انجام داده!اگر ریالی از بیت المال دریافت کرده باشد باید در حلال بودن آن شک کند....
حقوق ملت!!!!؟؟؟؟ میشود توضیح دهید بدانیم منظور کدام حقوق ملت است ؟
یک کار مثبت حسن روحانی که به همه کارهای نکرده و خرابکاری های احمدی و رییسی می ارزه تدوین و ابلاغ حقوق شهروندی است اگرچه فعلا کسی نداند که چه بود و استفاده ای هم نکنند آیندگان خواهند دانست
حسن جان زود بیار فرش ها رو پس بده
خوبیت نداره
قالی ها را ایشان امکان ندارد برده باشه اخوی ایشان و یا اخوی معاونش ممکن است
جای میرسلیم و امثال آن در مجلس نیست میبایست اعدام یا لااقل در زندان باشد شان مردم ایران واقعا لگن های سایپا ایران خودرو نیست
آقای میر سلیم حالا مردم هم بگند تولیدات ایران خودرو و سایپا لگنه شما خودش را ناراحت نکن الحمد الله شما که همین فرعون ها را به قیمت "پورش" و "بی ام و" و "لندکروز" داری میفروشی برای شما پولش مهمه جون و مال مردم ارزشی نداره !!!!!!!!!!!!!؟؟؟
وقتی افرادی مثل اینها سیاست گذار صنعت خودرو می شوند، وضع همین می شود...
به حال مردم و ملتی باید گریست که میرسلیم با این تقکرات نماینده و دفاع کننده از حقوق آنهاست
سگ گردانی در هیچ مملکتی مثل ایران ما بی صاحب و بی قانون نیست
مزاحمت کسانی که در آپارتمان هسگ نگهداری میکنند از حدو اندازه به در شده ،سروصدا،بوی تعفن،نجسات در آسانسورها،خطربرای ساکنین خصوصا زنان و کودکان.
در پارک هاو معابر هم که اوضاع هرروز بدتراز دیروز روزی نیست که چندین نفربه بیمارستان برای گازگرفتگی توسط سگ ها مراجعه نکنند ،وجودفضولات سگ ها در معابر تهوع امیز و معابر را با صحنه ای تنفرآنگیز روبرو کرده . خانمی را دیدم که سگی به بزرگی یک گوساله آورده بود برای قدم زدن در یک معبرعمومی اگراین سگ به هردلیلی هیجانی می شد بعید میدانم حتی سه یا چهار مرد قوی هیکل می توانستند این هیولا را کنترل کنند. این یعنی چه؟
راننده پشت فرمان سگ را بغل کرده درحال رانندگی اگر این سگ به هردلیلی باعث حواس پرتی و یا جلوگیری از دیدراننده شود عابرین و اتومبیل مقابل چه برسرشان خواهدآمد؟ مردم ما مگراموال و جانشان مسخره این جماعت شده
جناب نمایندگان مردم تا به کی بی قانونی ؟ چرا مردم را رودر روی هم قرار می دهید؟ قانونگذار به جای سخنرانی قان.ن وضع کن واز این رفتارهای پوپولیستی بیرون بیا.
کی نماز می خواند روی این فرشها ی قصبی
خبرتون را اشتباه درج کردید
محمد فاضلی: ادعای تامین آب برای ۲ میلیون نفر عمق «پایتونیسم» را نشان می‌دهد

2میلیارد نفر صحیح است .
فکر کنم صنعت خودرو سازی ایران ازث بابای میرسلیم
فقظ یکی این میرسلیم رو خاموش کنه !!!
لطفا !!!
کلیشه های کیهان ته کشیده
از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان می‌زنیم تا بودجه مرمت کلیسا را تأمین کنیم

بخاطر وجود آدمهایی مثل شماست که به هر علت ول کن پستهای کشور نیستند
انصاف ووجدان وشرف اینه که وارد کاری که تخصص نداشتید نمیشدید تا بااین روز نمیرسیدیم
ای کاش خودروهای داخلی لگن بودند میرسلیم جان. لگن آدم هارو نمیکشه
به این آقاهه بگین از همین بنزهایی که ایران خودرو تولید می کنه سوار شه اگر واقعا لگن نیست. از چی دفاع می کنی؟. اینهمه کشتار جاده ای به روایت پلیس بس نیست. کسی که حاضر نیست با کفش ساخت وطن بیاد تو مجلس و با کفش اسکیچرز میاد تو مجلس عکس میندازه، از چی دفاع میکنه؟ فعلا مهم این است که ،این تولیدات لگن ایران خودرو برای این اقا نون داره . ولی جون آدما براش نون نداره. شاید ما هم اگر فرزنمون منافق بود و بجای اعدام با 4 5 سال زندانی مشکلش حل میشد از این بدتر دفاع می کردیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر