بازدید 5610
۱
ماحصل مدیریت حمید سجادی

بلاتکلیفی چندین فدراسیون؛ هرج و مرج به‌تمام معنا در ورزش ایران

کد خبر: ۱۱۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 23 May 2023

شرایط مدیریتی دو فدراسیون ورزشی صاحب مدال ایران در تشکیلات جهانی بسیار عجیب است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دو فدراسیون دوچرخه‌سواری که بدون رئیس، و فدراسیون دوومیدانی که تحت نام رئیس قبلی فعالیت می‌کنند، نشان دهنده وضع وخیم مدیریت در سطوح بالای وزارت ورزش است.

همچنین مجمع چندین فدراسیون ورزشی ایران نیز به دلیل ابطال تصمیم های مجامع در شرایط معلق و بلاتکلیف قرار دارد. نمایی کامل از ضعف اداره ورزش کشور و چنددستگی در بین مدیران ارشد آن.

بلاتکلیفی چندین فدراسیون؛ هرج و مرج به‌تمام معنا در ورزش ایران

در شرایطی که 4 ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو باقی مانده، هنوز برخی از فدراسیون‌ها به سر و سامان نرسیده‌اند و حتی از سوی فدراسیون‌های جهانی مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته‌اند که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک یکی از آنهاست. 

سوارکاری هم مثل چند فدراسیون دیگر شرایط مشابهی دارد و با وجود برگزاری مجمع یل انتخابات، لنگ در هواست. در همین حال چندین رئیس فدراسیون ورزشی اصلا خود را به وزارتخانه پاسخگو نمی‌دانند و علیه مدیران ارشد آن علنا موضع می‌گیرند و مصاحبه‌های آتشین می‌کنند.

سه ماه قبل و در روز 30 بهمن 1401 بود که انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار و رسول اسدی به عنوان رئیس منتخب مجمع برگزیده شد. از آن زمان تاکنون سه ماه گذشته، اما هنوز نامی از اسدی روی سایت فدراسیون جهانی دیده نمی‌شود.

پس از استعفای هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در روز 17 اردیبهشت که البته شنیده شد به صورت دستوری و پس از اتفاقات مربوط به بی حجابی و رقابت مختلط در رقابت دوی نیمه ماراتن شیراز انجام شد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

این نکته قابل اشاره کرد که به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی دوومیدانی هنوز از تغییرات در فدراسیون ایران خبر ندارد و شاید به همین دلیل نام صیامی در سایت IAAF دیده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این همه فساد ، بی لیاقتی ، دزدی و باندو باندبازی در جای جای این مملکت هست . نمیدانم این سجادی به تو چه کار کرده که فقط اون را می بینی . نه اینکه این آقا خیلی خوب باشد ها . موضوع اینه که چرا دایما این یکی در دید شماست . فساد و ..... در همه جا مردم را خفه کرده نه فقط در وزارت ورزش . شاید شما حق و حسابت را از این یکی نگرفتی که دایم بهش گیر می دهی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان