بازدید 5602
بسته ویدیویی «تابناک»

اعدام ویلیام جویس ملقب به لرد هاو هاو / انتفاضه شعبانیه، قیام شیعیان عراق علیه صدام / تکنیک‌های موفقیت در مصاحبه کاری / معنای لوگوی خودروها چیست؟ / گوشی‌ هوشمند جایگزین کامپیوتر می‌شود؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 20 May 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


اعدام ویلیام جویس ملقب به لرد هاو هاو

در جریان جنگ جهانی دوم، نازی‌ها از یک سیاست‌مدار فاشیست به نام ویلیام جویس برای پخش پروپاگاندا استفاده می‌کردند. جویس در آمریکا به دنیا آمده و در سال ۱۹۴۰ به آلمان مهاجرت و آنجا شهروندی کسب کرده بود، ولی پدر و مادر او بریتانیایی بودند و لهجه بریتانیایی او برای اجرا‌های رادیویی نازی‌ها ایده‌آل بود. در طول مدت فعالیت خود، او به جز اجرای برنامه ندای آلمان برای اسرای جنگی بریتانیایی پروپاگاندا هم می‌نوشت. بعد از پایان جنگ او دستگیر و محاکمه و نهایتا به خیانت محکوم و اعدام شد. او تا آخرین لحظه از باور‌های خود دست برنداشت و به نژادپرستی خود افتخار کرده و به مردم بریتانیا در مورد خطر امپریالیستی شوروی اخطار داد!

 


تکنیک‌های موفقیت در مصاحبه کاری

آیا مصاحبه واقعا نمایش مهارت ها و توانایی‌های شماست، یا دقایقی پراسترس که تنها به رهایی می اندیشید؟ مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سالها تمرین به دست آورده اید. در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم می توان تصور کرد. پذیرفته شدن در هر مصاحبه، بخشی از زندگی شماست و تنها با اراده خودتان عبورپذیر است، پس با تمام نیرو گام نهایی را پشت سر بگذارید و عبور کنید. اکثر مردم دیدگاهی منفی درباره مصاحبه های شغلی دارند. اما هنگامی که به آمادگی لازم رسیدید، دیگر استرس معنایی ندارد، شما می توانید تمرین کنید و قوی شوید، تنها با رعایت کردن نکاتی که در این ویدیو می بینید، می توانید به یک مصاحبه شونده حرفه‌ای تبدیل شوید و در هر مصاحبه‌، شانس خود را افزایش دهید.

 


انتفاضه شعبانیه، قیام شیعیان عراق علیه صدام

پس از شکست ارتش عراق در جنگ خلیج فارس، مردم عراق که از ظلم و ستم دیکتاتوری او به تنگ آمده بودند، علیه رژیم بعثی قیام کردند. این قیام که از شهرهای جنوبی عراق شروع شد، به کل کشور عراق گسترش پیدا کرد و به صورت جدی بقای حکومت صدام در عراق را به خطر انداخت. به دست گرفتن رهبری قیام توسط مراجع شیعه، نهایتا باعث نگرانی کشورهای همسایه به خصوص عربستان شد و نگرانی از تشکیل یک دولت شیعه در عراق باعث گشت که آمریکا و کشورهای همسایه به قول همکاری خود با مردم عراق عمل نکنند و چشم خود را به فجایع و کشتاری که صدام در حال ارتکاب آن بود ببندند. این اقدام باعث شد که گارد جمهوری به رهبری داماد صدام "حسین کمال" قیام شعبانیه را سرکوب کند و با کشتاری عظیم و شکنجه‌های فجیع دولت از دست رفته صدام را احیا کند. یکی از مهمترین شهرهایی که در این قیام در برابر ارتش صدام مقاومت کرد، کربلا بود. گفته می‌شود حسین کمال هنگامی که با تردید نیروهای خود برای حمله به کربلا مواجه شد، با تانک به گنبد حرم حضرت امام حسین شلیک کرد و گفت: «من حسین هستم و آن هم حسین است، انتخاب کنید با کدام حسین هستید!» تصاویر واقعی از انتفاضه را همراه با خاطرات مردمی که شاهد عینی وقایع مارس و آوریل ۱۹۹۱ بودند در ویدیو تابناک ببینید.

 


معنای لوگوی خودروها چیست؟

هر یک از کارخانه‌های خودروسازی از بنز و بی ام دابلیو آلمانی تا میتسوبیشی ژاپن، معنایی نهفته در لوگوی خود دارند که تعدادی از آنها در این ویدئو شرح داده می شود و به مرور باقی خودروسازها نیز قرار خواهد گرفت.

 

 

گوشی‌ هوشمند جایگزین کامپیوتر می‌شود؟

ایده استفاده از گوشی هوشمند به عنوان یک کامپیوتر رو میزی ایده جدیدی نیست، بلکه تلاش‌های زیادی برای رسیدن به این هدف شده است که همه شکست خورده‌اند. اما این بار سامسونگ با معرفی دکس استیشن برای گلکسی اس 8 دوباره تلاشی نو در جهت رسیدن به این هدف کرده که نتیجه آن را باید دید. در این ویدیو نقد این دستگاه جدید را برای ارزیابی میزان مفید بودن آن ببینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر