بازدید 2602

تشدید بارش‌ها در سواحل غربی دریای خزر

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: بارش‌ها همراه با وزش باد شدید امروز در سواحل غربی خزر از جمله استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، اردبیل ، همچنین شمال خراسان رضوی و شرق آذربایجان شرقی و خراسان شمالی شدت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 15 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، شدت وزش باد امروز در خلیج فارس و تنگه هرمز، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان موجب افزایش ارتفاع موجب تا ۲.۵ متر خواهد شد.

امروز و فردا همچنین در اغلب نقاط کشور از جمله استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب و مرکز کشور وزش باد شدید پیش بینی شده است که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

این شرایط جوی روز سه‌شنبه در مرکز کشور نیمه شرقی و جنوب کشور پیش بینی شده است.

هواشناسی اعلام کرد که طی امروز و روز آینده در نوار غربی کشور وزش باد همراه با نفوذ گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا ‌پدیده غالب است.

هواشناسی درباره وضعیت بارش‌ها اعلام کرد: شدت بارش‌ها امروز در سواحل غربی دریای خزر است و سامانه بارشی روز سه‌شنبه در خراسان‌شمالی، گلستان، مازندران و خراسان‌رضوی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در بخش‌هایی از شمال‌شرق، شمال‌غرب، مرکز کشور و ارتفاعات البرز موجب بارش پراکنده خواهد شد.

هواشناسی درباره لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی و مستعد احتمال سقوط هسدار داده است.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد شدید در برخی ساعات،‌ بارش پراکنده و رعدوبرق، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما امروز در تهران ۲۶ و ۱۴ درجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل