بازدید 6655
فوتو نیوز تابناک

امیدواری رهبر انقلاب برای شکسته شدن قیمت کتاب / رئیسی: بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تبعیض‌آمیز عمل نکنند

رئیس جمهور با انتقاد از تبعیض در تسهیلات‌دهی برخی بانک‌ها تأکید کرد: سازمان‌ها و نهادها موظفند بدون هرگونه اعمال تبعیض میان مردم، امکانات خود را در جهت نفع عمومی به کار بگیرند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴ 15 May 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
جالبه که رییسی این همه دستور میده و هیچکی تره هم خرد نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اشتباه نکن عزیزم،اتفاقا خوب گوش می کنند. برای همینه حجم زیاده وام از بانکها بیرون اومده و به مردم نرسیده. سهم مردم فقط تورمشه
چشم به خدا دیگه تبعیض آمیز عمل نمی کنیم ... آقا اگر با تذکر و هشدار کارها درست می شد و هر کس قانون را رعایت می کرد .... الان مهندسین ژاپنی و آلمانی در ایران عملگی می کردند .... آقای رییسی اوضاع هزار درصد بیریخت است ....
هر کاری میکنین تا مگر پرسپولیس رو قهرمان کنین.. از داوری گرفته تا بازی خانگی پیکان تو کرج رو بذارین تهران! حالا هم شایعه بازی بدون تماشگر! ازون طرف هم با داوری و همه چی استقلال و سپاهان رو عقب نگه داشتین. چه فوتبالی. چه سیاست کارآمد و مهمی. فقط اگه بتونین با اینجور بازیا بتونین پرسپولیس رو برنده کنین. اصلا چرا اینهمه بازی؟از اول جام رو میدادین سرخی ها و به بقیه میگفتین حالا بازی کنین برای مقام دوم تا آخر!
اگر نگوییم قرنها ولی قطعاً دهه هاست که دنیا از فاز حکومت دستوری و توصیه ای عبور کرده و به فاز اصلاح سیستم روی آورده ولی ما هنوز با دستور و توصیه میخواهم حکومت داری کنیم
هنوز رئیس جمهورمون داره دستور میده ! بابا برو ببین کدوم دستورت عملی شده ، بعد بیا چهار تا دیگه هم دستور بده! خب اگه وام ندن چی ؟ اگه فقط به کارمندای خودشون بدن چی ؟
فقط شعار . آقای ریسی ریس جمهور شما اگر خود را مسول می دانی بر بانکها نظارت کن عمده تسهیلات یا به خواص داده می شود یا به کارمندان بانکها یا به فامیل و دوست و آشنا . این نظارت فعلی افتضاح است .
امیدواری چیزی رو حل نمی کنه!شرایط اقتصادی باید بهتر بشه. از مردمی که حداقل حقوق رو دارن با این خرج های کمرشکن چه انتظاری دارید؟!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به کی امیدوار باشیم؟ به مسئولین؟ به خدا؟ به کی؟
به رئیس جمهور بگین خون خودشو کثیف نکنه ! مهم نیست که وام نمیدن با این وام ها نه دیگه میشه ماشین خرید یا ماشین عوض کرد نه خونه خرید تازه با این قسطها کسی هم نمیره سمتش !!!!
دوستان اگر سلسله مراتب نیازهای آبراهام مازلو را مطالعه کرده باشند میبینند که مردم ایران در تآمین نیازهای اول و فیزیولوژیک خود مانده اند چه لرسد به خرید و مطالعه کتاب تا به خودیابی مرحله پنجم برسند و بنظر من این از روی عمد و غرض است !!!!
تو این کامنت ها هیچکدوم در مورد حرف های القاصی رییس دادگستی تهران نبود؟عجیبه!!!!
متاسفانه كتاب و فرهنگ و هنر به حاطر مشكلات معيشتي و تورم افسار گسيخته هيچ اولويتي در زندگي قشر وسيعي از مردم ندارد ، فقط كافي است نگاهي به تيراژ كتابها و مطبوعات بزنيد .
به روحانی می گفتند نگو بشود بگو کردم
یکی از نشانه های اینکه ایران بهترین پهبادها را در دنیا دارد این است که کل کشورهای دنیا صف کشیده اند تا از ما بهباد بخرند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل