بازدید 33665
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

توافقات خوبی بین ایران و طرف‌های برجامی صورت گرفت/ در مرحله نهایی گشایش سفارت ایران در ریاض هستیم

امروز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 08 May 2023

توافقات خوبی میان ایران و طرف های برجامی صورت گرفت/ در مرحله نهایی گشایش سفارت ایران در ریاض هستیم

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ که از دیروز در تهران آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند و دولت موظف است این شعار را تحقق بخشد.

وی افزود: پنجمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران که با حضور رییس جمهور افتتاح شد، برای دستگاه دیپلماسی دولت به عنوان دستگاهی که در حوزه اقتصادی مأموریت مهمی دارد، مهم بوده و با وزارت صمت متفاوت از سال های گذشته نقش جدی داشته است، به طوری که ۷۵۰ شرکت دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

کنعانی با بیان اینکه در سال های گذشته، شاهد چنین نمایشگاهی نبودیم، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال ظرفیت‌های مختلف ایران در زمینه های پزشکی و صنعتی و ماشین آلات به نمایش گذاشته شده است و امیدواریم به بازاریابی برای صادرات محصولات ایران کمک کند.

سفر رییس جمهور به سوریه ریل گذاری جدید در مرحله پساتروریسم بود

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد سفر رییس جمهور به سوریه گفت: این سفر در صدر هیات عالی رتبه به دعوت آقای بشار اسد انجام شد، یکی از رخدادهای مهم در تحولات ایران و سوریه بعد از پیروزی محور مقاومت است و به طور نمادین هم دارای نماد خاصی است.

کنعانی این سفر را ریل گذاری روابط جدید در مرحله پسا تروریسم توصیف کرد و با بیان اینکه یکی از اهداف سفر ریل گذاری در حوزه های اقتصادی و تجاری بوده است، گفت: در این سفر، علاوه بر مذاکرات خصوصی روسای جمهور، مذاکرات دیگری هم برای بررسی ابعاد همکاری های دوجانبه مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: شش وزیر رییس‌جمهور را همراهی کردند تا دو کشور بتوانند در حوزه اقتصادی و تجاری، زمینه های لازم را فراهم کنند تا روابط اقتصادی بتواند پا به پای همکاری ها در حوزه سیاسی حرکت کند.

به گفته کنعانی، در این سفر، اسناد مهمی به امضای روسای جمهور دو کشور رسید و سند جامع همکاری های بلند جامع ایران و سوریه می‌تواند چتری برای تنظیم روابط اقتصادی دو کشور باشد.

کنعانی ادامه داد: اسناد امضا شده زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی دو کشور فراهم می کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی این سفر را دارای پیام خاص در منطقه دانست و گفت: این سفر جشن پیروزی مشترک علیه تروریسم بود و رییس‌جمهور با حوزه های مردمی و اندیشمندان و رهبران جریان مقاومت هم داشتند که نشانه ای بر حمایت ایران از محور مقاومت در منطقه بود.

استقبال از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

کنعانی به تحولات در روابط سوریه با کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: به تازگی شاهد تحول جدیدی در موضوع سوریه بودیم که پیروزی دیگر بود و دولت های عربی امکان حضور سوریه را در نشست اتحادیه عرب فراهم کردند که از آن استقبال می کنیم و امیدواریم کشورهای منطقه بتوانند با ریل گذاری جدیدی در منطقه گام بردارند.

امیر عبداللهیان به مسکو می‌رود

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد نشست چهارجانبه در روسیه با موضوع سوریه و مشارکت ایران و ترکیه گفت: وزیر امور خارجه در این نشست که بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت می کند.

کنعانی یادآور شد: ایران همواره در این نشست‌های چهارجانبه تاکید کرده است که ضمن درک مسائل امنیتی ترکیه در سوریه معتقدیم که این موضوعات راهکار نظامی ندارد؛ در این نشست ها پیشرفت های خوبی حاصل شده و روندهای خوبی هم شکل گرفت و این نشست با اراده سیاسی چهار شرکت کننده می‌تواند خروجی خوبی داشته باشد و اختلافات ترکیه و سوریه حل و فصل شود.

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد سفر به کشورهای عربی گفت: روابط ما با کشورهای عربی در یک سال گذشته در حوزه سیاسی و اقتصادی و تجاری داشتیم و تبادل هیات های ما برقرار بوده و اتفاقات بسیار خوبی هم رخ داده و شواهدی در اثبات همین مورد است. ایران با همین نگاه در همین مسیر حرکت می‌کند که منافع مشترک ایران و منطقه باشد اقدام می‌کنیم.

سیاست جدی ایران حل و فصل سوء تفاهم‌ها با آژانس است

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد برخی گزارش ها در مورد نصب دوربین های جدید آژانس گفت: سیاست جدی ایران حل و فصل مشکلات و سوءتفاهم‌ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

کنعانی ادامه داد: سیاست این است که موضوعات مربوط به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران، تبدیل به یک مانع نشود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در نقشه چارچوبی که در سفر گروسی انجام شد، در حال انجام است و سازمان انرژی اتمی هر زمان که مناسب بداند توضیح می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین اخبار از مذاکرات وین گفت: مذاکرات ایران و طرف های توافق برجام صورت گرفت و توافقات خوبی انجام شد و امیدواریم اراده سیاسی طرف مقابل هم به این اقدام سیاسی انجام شود.

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد تحریم های احتمالی علیه ایران گفت: ما مایل به اقدام بر اساس پیش فرض ها نیستیم. ایران ثابت کرده که برای حفظ حقوق ملت ایران جدیت خود را نشان داده است و همانطور که اعلام کردیم، فعالیت های ایران صلح آمیز است.

درک مشترک ایران و عراق در موضوعات امنیتی

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد سند امنیتی میان ایران و عراق گفت: ما چارچوب مشخصی برای رفع نیازهای امنیتی ایران تعریف کردیم و انتظار داریم بر مبنای توافق امضا شده این مسیر به صورت جدی پیش برود.

کنعانی ادامه داد: همانطور که اعلام کردیم، پناهندگی نمی‌تواند موجب حضور مسلحانه باشد و با درک مشترکی با مقامات عراق شکل گرفت، امیدواریم مسائل  پیش برود.

در مرحله نهایی گشایش سفارت ایران در ریاض هستیم

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد بازگشایی سفارت ایران و عربستان گفت: در چارچوب توافقی که میان دو طرف صورت گرفت، پیشرفت های خوبی در روند آماده سازی اماکن دیپلماتیک برای فعالیت های رسمی سفارتخانه های دو کشور داشتیم اما به دلیل انجام بازسازی، اکنون در مرحله نهایی آماده سازی ساختمان خای خود در ریاض و جده هستیم.

وی با ابراز امیدواری به اینکه شاهد بازگشایی سفارت خانه ها باشیم، خاطرنشان کرد: ایران و عربستان در این موضوع جدی هستند.

پاسخ کنعانی به میانجی‌گری بغداد در روابط تهران و قاهره

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد میانجیگری بغداد برای ازسرگیری روابط تهران و قاهره گفت: روابط ایران و مصر در سطح دفاتر حافظ منافع فعال است و هر دو فرد در ایران و مصر حضور دارند و هیچ محدودیت و مانعی در این خصوص نداشتیم.

کنعانی افزود: تهران اعلام کرده که گسترش مناسبات در منطقه هیچ محدودیتی ندارد و می توانیم اراده قاهره را در این مسیر تسهیل کنیم.

محدودیتی برای سفر اتباع ایران و عربستان وجود ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه تعدادی از تجار و بازرگانان ایرانی، خواستار سفر به عربستان سعودی هستند، گفت: بر اساس توافقات بین دو کشور، عملا محدودیتی برای سفر اتباع دو کشور به ویژه تجار دو کشور نداریم و امکان صدور روادید را برای دو کشور داریم؛ بنابراین همین تسهیلات برای فعالان دو کشور هم برقرار است.

ایران به هر تعرضی پاسخ پشیمان کننده خواهد داد

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات جیک سالیوان، مشاور امینت ملی کاخ سفید گفت: آنها واکنش صحبت های خود را دریافت و به سیاست های کاملا اشتباه مبنی بر خروج از برجام اعتراف کرده اند؛ اما در کنار آن متاسفانه به جای اینکه به موضوعی سازنده برای جبران خطای گذشته بپردازند از ادبیات غیر مناسب استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: اظهارات وی در مورد فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران حتی با حدود ۱۵ گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم سازگاری ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: آمریکا در مورد فعالیت های رژیم صهیونیستی و مسئولیت ناشی از اقدامات خرابکارانه آنها را دنبال می کند، در حالی که فعالیت های ما همواره صلح آمیز بوده و ادعاهای بی اساس را نمی پذیریم.

وی افزود: ایران با هیچ گونه تعرضی مسامحه نخواهد کرد و قاطع و پشیمان کننده پاسخ خواهد داد.

اظهارات پشت تریبون کمکی به حل مسائل نمی‌کند

کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد سفارت بوسنی و هرزگوین در ایران و عدم صدور ویزا به ایرانیان گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم؛ بنابراین، اجازه می‌خواهم این سوال را از معاونت کنسولی بپرسم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آزادسازی پول های بلوکه شده در کره جنوبی گفت: مسیر دیپلماتیک در حال انجام است و خبر جدیدی در این خصوص نیست و اطلاع جدیدی ندارم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد اخراج چهار دیپلمات آذربایجانی نیز گفت: ایران در چارچوب اقدام غیر سازنده آذربایجان چهار دیپلمات مربوط به آن ها را از ایران اخراج کرد و مورد تایید است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات الهام علی اف گفت: جمهوری آذربایجان و ما همواره دیدگاه خودمان را در مورد روابط با جمهوری آذربایجان سریع و شفاف اعلام کردیم؛ روابط میان دو ملت ناگسستنی است و نباید اقدامی انجام بدهیم که در مسیر منافع دو کشور نیست؛ بلکه علاقه طرف هایی است که مایل هستند به روابط دو کشور آسیب بزنند.

کنعانی تاکید کرد: ما مایلیم که فرصت را به دیپلماسی بدهیم و مجددا تاکید می‌کنیم اظهارات پشت تریبون ها کمکی به حل و فصل آن ها نمی کند و گفت‌وگو میان دو وزیر خارجه گام های اجرایی و مسیرهای مذاکراتی تعریف شده و گفت و گوهایی نیز انجام شده است؛ از این روی، روایات یک طرفه نشان از درستی آنها نیست.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اسناد امضا شده با کشورها گفت: این اسناد ابتکار عمل خوبی است و شرکای دوست را تعریف کرده و می‌تواند اهداف تعریف شده را درست هدایت کند.

وی ادامه داد: در مورد چین و برنامه های همکاری های دو جانبه، دو کشور گام های اجرایی را بر اساس آن تعریف کردند؛ برنامه همکاری با روسیه هنوز نهایی نشده است و در مسیر نهایی کردن سند جامع همکاری‌ها هستیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: در مورد سوریه نیز این سند در حال انجام است و در حوزه آفریقا هم تلاش های خوبی صورت گرفته است و سفرهایی که در سطح عالی از جمله رییس جمهور تعریف شده و برنامه های لازم در حال انجام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۷
از وضعیت بورستون معلومه
مدیری ت شش کلاسه ای
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
چطور به دولت و اقتصادی که ریشه در فساد و رانت و,,,داره انقدر اعتماد میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دادگاه توماج بصورت مجازی برگزار شده است ، گویا وضعیت
جسمی مناسبی برای حضور در دادگاه نداشته است .

!قاضی القضات در این مورد توضیح بدهد
تابی منتشر کن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
حالا توافق؟هم کردید که چی بشه وقتی همه جا فساد هست
توافق بشه که دوباره هزاران میلیارد پول مردم اختلاس بشه بهتره که نشه
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
باز فصل جدید سریال خسته کننده برجام شروع شد
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بورس فقط در دو روز بیش از ۲۱۰ هزار واحد سقوط کرد و رکورد تاریخی در سقوط از خود بجا گذاشت حالا به تیتر اول روزنامه های اقتصادی نگاه کنید شتر دیدی ندیدی !!!!
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
پس چرا دلار رفت بالا به جای اینکه بیاد پایین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
چند تا دولت عوض شد و هنوز مذاکره می کنید.
پارسال در مرداد هم گفتید توافق در مرحله آخر هست.
چند سال دیگه قراره مذاکره کنيد؟
آیا حد یقفی برای اتمام زمان مذاکره وجود دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
در بورس دخالت میشود و اجازه نمیدن بصورت طبیعی صعود و سقوط کند
چرا سفر؟ تلفن بزن کسب تکلیف کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
پوتین و روسیه ، عامل بدبختی ایرانیان است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
فقط کسب تکلیف نیست که یه هوایی قراره عوض کنه با پول ملت
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
فقط وفقط عامل بدبختید خودت هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
اونجوری بی ادبیه دیگه
...مذاکرات ایران و طرف های توافق برجام صورت گرفت که توافقات خوبی انجام شد.

یک سؤال برای آزمودن ضریب هوشی دوستان:

چه موضوعی در این دو سال به اندازه عبارت فوق تکرار شده است؟

آفرین! خبر آزاد سازی پول های ایران در کره جنوبی.
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
خوب گفتی، ایضا می خواستم چنین چیزی رو بگم که زحمت من رو کم کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دو ساله میگن صادرات غیر نفتی ۵۲ میلیارد دلار شده ولی کل اقتصاد رو بستن به این 7 میلیارد دلار و 16 میلیارد دلار دست مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
چرا زمان اقای روحانی هر مذاکره ای می شد فردای ان روز نشده افرادی چون قدوسی و زاکانی و شریعتمداری کل مذاکرات را بر ملا می کردندولی در این دولت فقط به طور کلی می گویید توافقات خوبی شده!!!!!!!!!! چه توافقی؟ در خصوص چی؟
بایدن شرط کرد رئیسی همراه حاج حسین شریعتمداری توافق برجام ۲ امضا کنن با حضور نتانیاهو ولی ایران گفت حاضر است بدون حضور نتانیاهو رئیسی و حاج حسین به کاخ سفید سفر کنن و امضا کنن هر چی بایدن نوشته و شرط کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
اگه واقعا اینطور بود تو غربگدا باید خوشحال نیشدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
شرق گدا
چقدر این توافقات خوب در دولت سید محرومان شبیه مذاکره برای مذاکره در دولت معجزه هزاره سوم است.
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
درخت گلابی در شمال و مرکز و هر جای دیگر گلابی می ده
تعجب داره ریشه این دو دولت و دیدگاه و ایدئولوژی مسلط یکی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
ظاهرا حافظه تاريخي شما پاك شده! مذاكراتي كه در يك دوره به نتيجه رسيد چه خاصيتي براي كشور داشت؟
بابا دست از سر این برجام بردارید دیگه ملت میدونن برجام سوخت رفت هیچ راه بازگشتی هم نداره تا کی فقط میخواید حرف درمانی کنید؟
یعنی هیچ راهی به جز نادرست گفتن برای وضعیت بازار ندارید؟
کمرمون شکست زیر بار این تورم. مرغ کیلویی 90 تومن آخه؟! این بود مهار تورم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
تازه خبر امروز اینه که لبنیات هم با موافقت دولت مردمی سی تا چهل درصد گرون میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
فقیر شدیم رفت
این بنده خدا مثل اینکه تب داره . هذیان میگه
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
نه عزیز ما تب داریم که ۴۵ ساله اینها رو کردیم وزیر، رئیس سفیر
برجام که خیلی بد بود و ایران را در دامن امریکا می گذاشتو هر روز در تریبون می گفتید روحانی از طرف امریکا دستور می گیرد؟حالا برجام خوب شد و التماس افتادید ؟می گویند خانه داماد خبری نیست ولی خانه عروس بزن و برقص است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
چه كسي گفته برجام خوب است؟
این همه ساله که خودتون و مردم را سرکار گذاشتید کلا بی خیال شوید. درست شده بود پاره کردید و الان با چسب تکه های کاغذ را می چسانید ولی دیگه جور در نمی آید.
توافقات خوبی میان ایران و طرف های برجامی صورت گرفت

خبر درمانی تا کی ؟؟؟
لطفا به شعور مردم احترام بگذارید .
هر وقت با امریکا به توافق رسیدید ، میتوانید ادعا کنید که در توافق برجام به

دستاورد مثبت و بنفع کشور گرفتار شده و مردم فلکزده رسیدید

در غیر اینصورت هر گونه ادعایی ، فقط بازی با کلمات است و هیچی به هیچی است

متاسفانه مسولان آنقدر اسیر تعلقات جناحی و قبیله ای و غیر ملًی و مردمی هستند

که دائما تصمیم گیری ها و عملکردشان اشتباه بوده و با تاخیرهای پر هزینه است

و همیشه ، هم پول را دادیم و هم پیاز بد بو را خوردیم و هم کتک و چوب را خوردیم

و حتی یکبار نشده که به موقع و منطقی و عاقلانه تصمیم گیری کرده باشند
دیگر از پیروزی روسیه در جنگ اوکراین و زمستان سرد اروپا و ارسال هیزم برای آنها نا امید شدید
کاشکی سیاست کشور در دست رجلی بود که از روابط بین‌الملل و روش بهره برداری از آنها در جهت منافع ملی کمترین بهره را داشتند
اینکه در تمام رویدادهای بین‌المللی فقط بازنده هستیم از اتفاقات نادری است که فقط در ایران شاهد آن هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
اون اقایون رجل که ضرر نکردن و نمیکنن این داستان هرچه کش پیدا کنه براشون نعمت هست و رحمت مرفهین بیدرد هستن بیچاره ملت که دیگه همه چیز همه چیز براشون آرزو شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
نه غرب از جنبش فواحش ناامید شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
جوجه را آخر پائيز مي شمارند
چرا در مورد احکام اعدام اخیر ، اطلاع رسانی نمی شود .
اعدام حکم غیر انسانی است .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
کسی قرآن سوزی را تایید نمی کند اما چرا اعدام؟ اگر خدا بخواهد می تواند قرآن سوز را درجا بخشکاندیا تبدیل به سنگ کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
با كسي كه با دين عناد داشته و آن را ترويج مي كند غير از اين نمي توان رفتار كرد، اين نوع افراد مرتد هستند و جرم ارتداد هم اعدام است.
اين آقايي هم كه گفته اگر خدا بخواهد قرآن سوز را در جا خشك مي كند بايد گفت با اين استدلال تمام دستگاههاي انتظامي را بايد جمع كرد چرا كه اگر خدا بخواهد جلو همه آنها را خواهد گرفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
.
واکنش و رفتار پیامبر را با یهودی که بر سرش خاکستر می ریخت سرلوحه کارتان کنید .
چقدر از نفرت پراکنی لذت می‌برید.
گفتند اگر یکدست شویم بدون برجام و اف ای تی اف و آمریکا کشور را اداره می کنیم الان مشخص شده که کشور اداره نشد و برای یکدست شدن بزرگترین منفعت ملی یعنی مشارکت مردم هم فدا شد
الان حداقل مثل قضیه عربستان چراغ خاموش بروند و مشکلات با آمریکا را حل کنند یا استعفا بدهند دسته جمعی
سوریه در اجلاس عرب از ادعای امارات در موزد جزایر ایران حمایت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بالاخره روزی کاسه صبر مردم بیش از حد صبور و نجیب

و مظلوم و خونسرد ایران عزیز

روزی به سر خواهد رسید و چه شود آن روزگاران !!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
چرا چرت میگی غربکدا
توافقات خوبی میان ایران و طرف های برجامی صورت گرفت.
هر بار گفتین در مذاکرات پیشرفت حاصل شد و توافقات خوبی شده، طرف های دیگه گفتن که دروغ میگید و پیشرفتی حاصل نشده.
البته این حق شما و همفکراتون هست که توافقی رو که تو مشت دولت روحانی بود رو کش دادید تا خودتون انجام بدید و به نام خودتون بزنید که نشد و حالا باید التماس کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
روحانی روحانی نکن بابا هرچی بدبختیه زیر سر اونه
دریغ از یک خبر از بهبود شرایط ، تگرار سخنان کلیشه ای مفهوم باخته وغیر واقعی که هیچگاه عملیاتی نخواهند شد
اخیرا به این جمله خیلی فکر میکنم
تنها راه اینکه این همه اشتباه رو با هم انجام بدی اینه که
بدونی راه درستش چیه و اونو انجام ندی......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
آفرین
با سلام واحترام
اخیرا اقای روحانی اعلام کرد که توافق برجام درسال 1399 نهایی شده بود ولی یک عده خاص نگذاشتن اجرایی شود.لطفا پیگیری کنید این عده چه کسانی هستند ،لیست آنها را منتشر کنید.زیرا باید به جرم خیانت به مردم ومملکت محاکمه شوند.اینهمه سال باعث تورم شدید و مشکلات اقتصادی ،بدون هیچ دستاوردی برای مردم شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دانه گندم شکایت کجا برد که قاضی مرغ است؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
مشخص نیست واقعا چه کسانی بودند؟ همانهایی که الان بفکر زنده کردن برجام افتاده اند البته نوشدارو بعد از مرگ سهراب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دوست عزیز ، آن عده خاص مصونیت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
این افراد ترک فعل کردند باید محاکمه شوند
جنازه متعفن که قرار بود آنرا بسوزانیم، امضا شد رفت؟
دست از سر آذربایجان بردارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
فعلا که آذربایجان دست از سر ایران برنمیدارن
جریمه های مالی سنگین و مجازات فواحش چی شد؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خجالت بکش بی ادب
این با خودش چند چنده ؟ میگه رابطه با مصر در سطح دفاتر حافظ منافع فعاله ولی هیچ محدودیتی نداره ! خب تو هنوز کنسولگری هم نداری ! بعد بدون محدودیتی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
روادیدعربستانو گفت محدودیت نداره
طرفهای برجامی چین و روسیه هستند که از اول ورودشان به برجام اشتباه بود و فقط بفکر منافع خوشان هستند.و می خواهند امتیاز بیشتری از ایران بگیرند. طرف اصلی میگوید برجام در دستور کار او نیست
چند مدت قبل از شروع جنگ اوکراین همش گروه ۵+۱ هی پیام و پسغام میدادن که برجام اماده امضا است ، طرفای ایرانی گول حرفهای روسیه را خوردن و فکر کردن روسیه سه روزه اوکراین را میگیره ، هیچ جوابی نمیدادن ، حالا برعکس شده و طرفای ایرانی همش پیغام و پسغام میفرستن میترسن میکانیسم ماشه را اجرا و تایید کنه ، چرا نمیخواهید باورکنید دیگه برجام مرده است فکر چاره کن که خربزه ابه
بالاخره معلوم شد شیخ نمر مرد یا سلاخی شد ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
تا چند ماه پیش روایت بود که سلاخی شود و همین چند روز پیش بود که معلوم شد شیخ نمر و خاشقچی اصلا کوشته نشدن، بنده خداها مریض بودن
جا لبه واقعا بعد از چند سال میگن کارهایی شده وبه توافق نزدیک شدیم توافق تمام شده بود ولی آنقدر قلب ها سیاه است که میخواستید نگو یند توافق را آقای ظریف وروحانی به سر انجام رساندند البته دست خدا با لا ترین وست هاست ویدید که چگونه انتقام گرفت
توافقات خوبی میان ایران و طرف های برجامی صورت گرفت
آره از بالا رفتن قیمت مسکن دارو مرغ و گوشت آب و برق و ....................... کاملا مشخصه
عمر و جوانی ما بود که با تصمیمات مسخره بقیه به باد رفت...
توافقات خوب ؟ خوب برای کی ؟
یالا بجنبین که ترامپ داره میاد
تقریبا 15 ساله همین عبارات رو می خونیم و میشنویم و روز به روز در باتلاق تورم و گرانی فرو می ریم
جناب سخنگو
علی ع می فرمایند در دروغ هیچ خیری نیست .
از نظر اروپا و امریکا برجام مرده و دفن شده و شما هر روز برای فریب مردم از برجام حرف میزنید خجالت بکشید.
اگر دیپلماسی بلدند بروند ارزهای که خارج داریم وارد کنند که پراید سی تومن به خاطر عدم ورود ارز ،چهارصد نرسد مردم آرزوی پراید باشند بخاطر غرور شاستی بلند سوارها
عزت مردم ایران ایران به خاطر غرور مسؤلان در بین‌الملل ،لگد مال شده
و آنها همچنان عزتمند در داخل ایران صاحب دیگنت ی در بین الملل عزتمند ،،،سوار بر اسب غرور و ما هم در داخل از همه جا رانده

هرچند آنها هزار دیگنتی هم داشته باشند با سمند کهنه برای ملاقات های سیاسی میروند که مبادا متهم به تجملات شوند
اگه روسیه گذاشت شما برگردید به برجام
-------------------------------------------------
تنها بازاری که اصلاح قیمتی و نزول شارپی داره تو ایران بورس است
بازار مسکن و زمین و دلار و سکه طلا هیچ وقت اصلاح آنچنانی ندارند
ای کاش دنیا به جایی میرسید که همه کشورها دست دوستی بهم می دادند و دیگر جنگی صورت نمی گرفت تمام صفات منفی که در وجودشان بود تبدیل به صفات انسان دوستانه می شد در حال حاضر خیلی از مردم جهان بعلت حوادث طبیعی و تصادفات و بیماریهای لاعلاج دنیا را بدرود می گویند واقعا ظلم هست ما انسانها همدیگر را بخاطر صفات بد مانند خودخواهی و غیره که در وجودشان هست همدیگر را نابود کنند
توافقات خوبی بین ایران و طرف‌های برجامی صورت گر
خجالت نمی کشید هر رو. وعده های بیخود و بیجهت و پریشان کننده به مردم می دهید حال مردم خراب و خرابتر می کنید وقتی طرف آمریکائی با شما مداکره ا ندارد شما با کی رفتید مداکره می کنید مشکل ما آمریکا است نه اروپا اینقدر برایتان سرنوشت این مردم بی اهمیت شده است که اصلا برایتان مهم نیست که این خبرها دیگر بس که نافرجام بوده و بس که مردم غرق منجلاب روزانه ای که ناشی از بی تدبیری شما بوجود آمده ، شده اند این خبرها هم نویدی به بهبودی اوضاع نمی دهد .
عزیزی میگفت برجام را آتش میزنم..پنج سال گذشت ولی ملتمسانه دنبال برجام هستند
دیگه حناتون رنگی ندارد ، با این کارهای نخ نما شده نمی‌تونید جلوی تورم وحشتناک و قیمت دلار.را بگیرید.......
دروغ پشت دروغ ، با حرف زدن اقتصاد بیمار کشورمون درست نخواهد شد ، مطمئن باشید هیچ گشایشی وجود نخواهد داشت و دلار تا یه رقمی شدن هم پیش خواهد رفت ، همه میدونند که چه امتیازهای وحشتناکی به عربها دادین که چنین خیانتی در تاریخ ایران وجود نداشته ....‌‌‌‌‌...
آقای سخنگو درست است مقام معظم رهبری یکی از نامها را مهار تورم عنوان فرمودند پس از گذشت حدود چهل و چند روز از فرمایشات ایشان میگذرد نه تنها تورم کاهشی نبوده هر چه می‌گذرد جهشی میشود حداقل در سخنان امروزتان به طور واضح می‌فرمودید دولت محترم چه بر نامه‌ائی برای مهار تورم دارد یا خواهد داشت. بنظر این ضرب‌المثل بجا باشد سالی که نیکوست از بهارش پیداست! امیدوارم تبدیل به ماست ترشیده نشود. در مورد بر جام ، آیا اینهمه سال سر کار گذاشتن مردم کافی نیست چند سال دیگر موضوع ادامه خواهد داشت.
چه تضمینی وجود دارد که سفارت عربستان مجددا مورد حمله اوباش قرار نگیرد؟
والا طرفهای برجام مدتهاست میگن نه مذاکره ای شده نه اصلا کاری به برجام دارن. معلوم نیست این بابا با کی مذاکره میکنه
برجام هم ملت را از بدبختی نجات نمی دهد فقط مرگ نجات بخش هست
اینم میشه مثل نظراتی که قبلاً دادین
طرف های دیگه برمی‌گردن میگن ما اصلا حرف نزدیم
هرچند که دیگه حنا شما برای هیچکس رنگی نداره، حتی خودی هاتون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر