بازدید 2529

قلعه‌نویی: در ۳روز فوتبال ایرانی را به تیم ملی تزریق کردیم!

کد خبر: ۱۱۷۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 21 April 2023

امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان ملوان و تیم ملی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی اظهار داشت: اردوی گذشته خیلی خوب بود. باید از زحمات کارلوس کی‌روش و اسکوچیچ تشکر کنیم اما سعی کردیم در این اردوی کوتاه مدت، یک فوتبال مدرن ایرانی تزریق کنیم و واقعا در ۳ روز خوب توانستیم این کار را انجام بدهیم. وقتی لژیونرها به ما اضافه شدند، فقط ۳ روز تیم کامل شد‌. جلوی روسیه و کنیا که تیم بسیار قدرتی بود.

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه تصور نمی‌شد کنیا به این شکل بازی کند، گفت: نه‌ همه بازیکنانش گران بودند اما برخی تبلیغات شد و شروع کردند. در غیر این صورت کنیا تیمی بسیار قوی بود و بازی‌های بعدی‌اش را حتما خواهید دید. اردوی خیلی خوبی داشتیم. درمورد تورنمنت کافا هم باید با تاج صحبت کنیم تا تصمیم‌گیری شود.

قلعه‌نویی درمورد احتمال ادامه تغییرات در بازیکنان تیم ملی با توجه به علاقه خودش به بازیکنان جوان، گفت: معمولا هفته‌های اخیر گل‌های کمی زده می شود اما در این چند هفته دیدید با وجود حساسیت بازی‌ها در بالا و پایین جدول، گل‌های زیادی رد و بدل شد. عاملش هم آن اردو و بازی با کنیا بود که لیگ را دیدیم. اگر به دیدار با کنیا توجه کنید، بیشتر بازیکنان لیگ بازی کردند. آن‌هایی که مرا می‌شناسند می‌دانند هرکس حقش باشد، وظیفه‌مان آن را بدهیم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: لیگ هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. لژیونرها هم در این چند هفته که ما رصد کردیم، نسبت به بعد از اردو خیلی بهتر بودند و گل‌های حساسی زدند. بازی‌های خیلی خوبی هم انجام دادند و امیدواریم یک تیم ملی باب میل مردم را درست کنیم‌. از همه پیشکسوتان هم باید تشکر کنم. بزرگانی بودند که من کوچک را مورد محبت قرار دادند. وظیفه‌مان است از همه این عزیزان مشورت بگیریم زیرا بزرگ ما هستند و فوتبال ما هرچه دارد، از این عزیزان و پیشکسوتان است‌. امیدوارم تیمی درست کنیم که باب میل مردم و پیشکسوتان باشد‌.

وی درخصوص اینکه این بحث مطرح شده که با حضور قلعه‌نویی تیم ملی باید در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود، توضیح داد: هیچ مربی‌ای نمی‌تواند بگوید من تیم را قهرمان می‌کنم و الان هم هرکس این حرف را بزند، حاضریم تیم ملی را تقدیم کنیم اما این تیم پتانسیل و قابلیت‌های بسیار زیاد و بازیکنان خوبی در هر پست دارد. در برخی پست‌ها ۴_۳ بازیکن داریم ولی فوتبال است دیگر. اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست و جذابیتش هم به این خاطر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی