بازدید 2334
۵

نارضایتی بی‌سابقه از عملکرد بایدن درمیان جامعه آمریکا

سطح رضایت از عملکرد جو بایدن رئیس جمهور  آمریکا برای بیش از یک سال ثابت مانده است و بر اساس  آخرین نظرسنجی فاکس نیوز، ۴۴ درصد از مردم آمریکا عملکرد او را تایید و  ۵۶ درصد وی را تایید نمی کنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲ 06 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز، شبکه خبری متعلق به جمهوریخواهان آمریکا و رقبای دولت بایدن، آخرین باری که رضایت از عملکرد بایدن بیشتر از نارضایتی از او بود در نظرسنجی سپتامبر ۲۰۲۱ اتفاق افتاد که در آن رضایت از بایدن ۵۰ درصد و نارضایتی ۴۹ درصد بود.

دارون شاو، یک تحلیل گر فاکس نیوز گفت: میزان رضایت از بایدن در پاییز ۲۰۲۱ پس از افتضاح خروج از افغانستان و شروع تورم شدید کاهش یافت. از آن زمان تاکنون، به رغم انتخابات میان دوره ای، فراز و نشیب های اقتصادی و چندین طرح سیاسی و قانونی، رضایت از او تغییر بسیار کمی داشته است.

میزان رضایت از رئیس جمهور آمریکا در میان چندین گروه رای دهنده مهم از جمله زنان (۴۳ درصد)، رأی دهندگان بالای ۴۵ سال (۴۱ درصد)، رأی دهندگان شهرستان ها (۴۱ درصد)، رای دهندگان روستایی (۳۱ درصد) و دموکرات ها (۸۱ درصد) قرار دارد.

در همین حال، اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی درباره عملکرد بایدن در مورد هر یک از این موضوعات را تایید نمی کنند: ۵۳ درصد ناراضی از امنیت ملی، ۵۴ درصد ناراضی در مورد سیاست خارجی، ۶۰ درصد ناراضی در مورد امنیت مرزها و ۶۴ درصد ناراضی از نحوه مدیریت اقتصاد او هستند.

پیش از این نیز، بر اساس آخرین نظرسنجی موسسه «ماریست»، آمریکایی ها نظرات متفاوتی را در مورد مهمترین مسائل پیش روی این کشور دارند و به طور همزمان،‌ محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در حال کاهش است.

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل نوشت که بر اساس نظرسنجی ماریست، ۳۰ درصد آمریکایی‌ها اقتصاد را مهمترین مسأله این کشور می‌دانند درحالی که ۲۰ درصد معتقدند تهدیدات در مقابل دموکراسی مهمترین دغدغه این کشور است.

برای جمهوری خواهان (۴۸ درصد) مسائل اقتصادی اهمیت بیشتری دارد درحالیکه ۱۷ درصد از دموکرات‌ها اقتصاد را مسأله اصلی می‌دانند. از سوی دیگر ۲۵ درصد دموکرات‌ها دموکراسی را مهمترین مسأله می دانند و ۱۴ درصد جمهوری خواهان به این مسأله اهمیت می‌دهند.

بر اساس این نظرسنجی، ۷۳ درصد از آمریکایی‌ها،‌ رسانه اجتماعی «تیک تاک» (مربوط به یک شرکت چینی) را یک تهدید امنیت ملی می‌دانند و ۵۷ درصد از مردم این کشور از ممنوع شدن تیک تاک حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که میزان رضایت از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به ۴۲ درصد کاهش یافته است. آخرین میزان رضایت از او که پس از سخنرانیش در کنگره اعلام شد، ۴۶ درصد بود.

بر اساس این نظرسنجی ۴۹ درصد از آمریکایی‌ها بایدن را تایید نمی‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دموکراتها رفتنی هستند
این نادان عقل نداره و نادان تر از او امریکایی های که به او رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
منظور شما مردگانی است که به او رای دادن؟ بایدن با دست سازمان سیا و با رای مردگان آمریکا رئیس جمهور شده است و آمریکا تاوان این انتخاب خود را داد.
پس ترامپ اومدنیه!!!
من حاضرم شرط ببندم بایدن می ره زباله دان تاریخ در حالی که پوتین همچنان رییس جمهور روسیه می ماند. خواهیم دید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار