بازدید 2352

لیبرمن: تظاهرات علیه نتانیاهو باید ادامه یابد

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» شنبه شب با حمله به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار ادامه تظاهرات صهیونیست‌ها علیه وی شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 02 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، لیبرمن در سخنانی به نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کرد و همزمان خواستار ادامه تظاهرات علیه وی شد.

وزیر پیشین جنگ و دارایی رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی به شما دروغ بگوید، برای چه باید با او همکاری کنید؟ من بی بی (نتانیاهو) را از سال ۱۹۸۸ می‌شناسم و مشخص است که او در حال فریبکاری است.

لیبرمن افزود: این مرد در تلاش برای آرام کردن تنش‌ها در درون حزب لیکود است. تظاهرات‌ها باید ادامه یابد.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بوده است.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان