بازدید 6316
۳
این یحیای ترسو قهرمان‌بشو نیست

برد پرسپولیس مقابل مس ۱۰نفره با نصفه‌گل جنجالی!

کد خبر: ۱۱۶۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 31 March 2023

پرسپولیس میزبان ۱۰نفره خود را با یک گل از روی پنالتی مشکوک، شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال مس رفسنجان دارنده قوی‌ترین خط دفاعی لیگ از ساعت 21:30 امشب (جمعه)، در دیدار پایانی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

پرسپولیس در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی جنجالی شد که گئورگی گولسیانی توپ را به تور دروازه مس چسباند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در شبی که سپاهان و استقلال هم به برتری رسیدند، شکست هفته قبل برابر سپاهان را به دست فراموشی سپرد و با 48 امتیاز، در رتبه سوم باقی ماند تا فاصله‌اش با صدرنشینان بیشتر نشود. مس رفسنجان هم با 37 امتیاز در جایگاه ششم ماندنی شد.

برد پرسپولیس مقابل مس ۱۰نفره با نصفه‌گل جنجالی!

مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، ایمان سلیمی (81 - حسین کریم‌زاده)، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی (68 - فرشید باقری)، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهدی محبی (34 - شاهین توکلی)، فراز امامعلی (81 - امید لطفی) و لوسیانو پریرا (68 - محسن آذرباد).

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی (85 - شیخ دیاباته)، وحید امیری، سعید صادقی (85 - امید عالیشاه) و محمد عمری.

داور: امیر عرب براقی

پرسپولیس بیشتر از یک نیمه با حریفی 10 نفره روبه‌رو بود، اما نتوانست اختلاف خود را با مس افزایش بدهد و در دقایق پایانی، در زمین خودش دفاع می‌کرد. این مسئله نشان‌دهنده ترس گل‌محمدی از شکست است و به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس، این احساس را به تیمش تزریق می‌کند.

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 6: مهدی عبدی اولین اخطاری مسابقه لقب گرفت.

گل پرسپولیس دقیقه 24: پاس در عمق مهدی ترابی به مهدی عبدی، با خطای رامتین سلیمان‌زاده پشت محوطه جریمه همراه شد که داور ابتدا یک خطای پشت محوطه جریمه به سود پرسپولیس اعلام کرد و به سلیمان‌زاده کارت قرمز نشان داد. پس از مشورت با کمک داور، عرب براقی نظر خود را تغییر داد و اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 26: حامد لک به شدت نسبت به تصمیم عرب براقی اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. مهرداد رضایی از مس رفسنجان و میلاد سرلک از پرسپولیس نیز با اخطار داور مواجه شد.

دقیقه 30: گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

برد پرسپولیس مقابل مس ۱۰نفره با نصفه‌گل جنجالی!

دقیقه 32: شوت خطرناک محمد عمری از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 43: لوسیانو پریرا پس از دریافت پاس از گادوین منشا دروازه پرسپولیس را گشود که منشا در موقعیت آفساید قرار داشت و این گل رد شد.

دقیقه 52: عمری پس از اینکه از چند بازیکن عبور کرد، توپ را به مهدی ترابی رساند که ضربه ترابی با واکنش زیبای سنگربان مس دفع شد.

دقیقه 57: ارسال از سمت راست دروازه پرسپولیس، با ضربه سر امامعلی به لوسیانو پریرا رسید و این بازیکن در فاصله نیم‌متری دروازه بیرانوند، نتوانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

دقیقه 58: ضربه ترابی از پشت محوطه جریمه مس، با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 60: پرسپولیس صاحب موقعیت ایده‌آل دیگری شد. با حضور پُرتعداد بازیکنان سفیدپوش در محوطه جریمه مس، مهدی عبدی توپ را به سروش رفیعی رساند که ضربه او با دخالت مدافع مس رفسنجان از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

دقیقه 63: محمد عمری پس از نفوذ از سمت چپ دروازه تیم میزبان، توپ را به سمت دروازه لک شلیک کرد که از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 79: سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 86: امید لطفی با وجود فاصله کمی که با دروازه پرسپولیس داشت، ضربه آرامی به توپ زد که از کنار دروازه خارج شد.

دقیقه 1+90: ضربه سر جفرسون باهیا در محوطه جریمه پرسپولیس، در دستان بیرانوند قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
این پتالتی بدهی کمیته داوران به پرسپولیس بابت گل اهدایی به سپاهان بود
خیالت راحت شد یحیی جان .. دیگه حکومت دنبال زمین زدن تیمت نیست ؟؟ .. خدایی داور حال داد تونستی امشب ببری ... بااخراج و پنالتی خارج از محوطه و ....... حال کردی امشب آآ
کاملا مشخصه خطا بیرون محوطه جریمه رخ داده چطور داور ندیده عجیبه !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان