بازدید 2552
۸

تشدید نظارت و بازرسی برای کنترل قیمت‌ها

رئیس جمهور با اشاره به احتمال گرانفروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 30 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت قیمت کالا‌های اساسی، ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه‌ها درباره نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها گزارش دادند.

در این جلسه رئیس جمهور از وزرای اقتصادی کابینه، کیفیت روش‌ها و راهکار‌های نظارت بر کنترل قیمت‌ها را جویا شد و آقایان فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاندوزی وزیر اقتصاد و ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی از نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها با بهره‌گیری از سامانه جامع تجارت و سامانه ۱۲۴، کنترل و نظارت فروشگاهی و همچنین نظارت و بازرسی‌های میدانی گزارش‌هایی ارائه کردند.

آقای رئیسی در ادامه با اشاره به احتمال گرانفروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

در جلسه امروز همچنین گزارشی آخرین وضعیت اقدامات و بررسی‌های صورت گرفته برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان ارائه شد و رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش را مکلف کرد، بادقت و سرعت بیشتر اجرای این قانون را تا تحقق کامل حقوق و مطالبات قانونی فرهنگیان پیگیری کند.

آقای رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
به نظر من موضوع نظارت و کنترول قیمت کالا کشک است چون بدفعات از گرانی کالا و خدمات در چند روز اخیر خواستم به 124 اطلاع دهم متاسفانه موفق نشدم چون مخابرات می گفت چنین شماره ای در شبکه وجود ندارد
شهردارتون. همه چیز گرون کرد
اجناس رو به قیمت دلار هشتاد هزار تومان میفروشند. هیچ نظارتی نیست!!!!!!!!!
حتی دشمنان کشور هم معتقدند قیمت دلار بالای پنجاه هزار تومان نیست. وای بر ما!!!!!
اول از گرانی آب و برق و گاز و تلفن و مالیات و خدمات دولتی شروع کنید اگر مثل همیشه دروغ نمیگید !!!!!
تنها راه حل گراینها و مشکلات اقتصادی پایان دادن به سیاست هزینه زا و دشمن تراش خارجی فعلی و رفتار احترام آمیز با جهان و رفع تحریمهاست
سری به بازار تجریش بزنید ببینید چه خبره اونوقت معنی کنترل و نظارت بر قیمت !!! رو متوجه می شید
دنبال چی هستید؟کاسب جنس رو از چیزی که قیمتش شده ارزونتر بفروشه؟!!!بجای این حرفه جلوی گرونی دلار و مواد غذایی و اجاره ها رو بگیرید!خود شهرداری عوارض خودرو رو دوبرابر کرده هزینه معینه فنی رو دوبرابر کرده چرا جلوی اینهارو نمیگیرید؟چرا جلوی گرونی خودرو رو نمیگیرید فقط طرح های مسخره اجرا نشدنی اجرا میکنید که همه چیز بدتر بشه!!!
سلام
لطفا یک سری هم بفرمایید به غرفه های تغذیه ای فرودگاه ها بزنند...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر