بازدید 3685
استقلال هنوز دو میلیون دلار جور نکرده

تیم سعودی ۲۶میلیون دلار بدهی را داد و مجوز آسیا گرفت!

کد خبر: ۱۱۶۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۵ 30 March 2023

در حالی که باشگاه استقلال درگیر جور کردن حدود دو میلیون دلار طلب استراماچونی، پادوانی و دیگر طلبکاران خارجی خود است، الاتحاد عربستان ۲۶ میلیون دلار بدهی خود را در آخرین فرصت تسویه کرد تا مجوز حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طی روزهای گذشته اخبار و شایعاتی پیرامون حذف الاتحاد از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای به گوش می‌رسید. طبق آخرین برآوردها، این تیم چیزی بیش از 26 میلیون دلار بدهکار بود و باید تا روز جمعه آن را پرداخت می‌کرد.

دو حکم نهایی به نفع الکساندر پرییوویچ صربستانی و سکو سانوگو ساحل عاجی صادر شده بود که باشگاه الاتحاد باید مبلغ 60 میلیون ریال سعودی (16 میلیون دلار) پرداخت می‌کرد. آنها پرونده‌های داخلی دیگری نیز داشتند که جمع آن به بیش از 26 میلیون دلار می‌رسید.

حالا أنمار الحائلی، رئیس هیئت مدیره الاتحاد، خبر خوشی را به هواداران این تیم داد و با انتشار توئیتی حاوی کلمه "مجوز آسیایی" از حل شدن مشکلات این تیم برای حضور در آسیا خبر داده است.

الاتحاد در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است و با وجود دریافت مجوز حرفه‌ای، هنوز حضور آنها در رقابت‌های آسیایی قطعی نیست. در صورتی که این تیم حداقل در یکی از رقابت‌های لیگ و جام حذفی امسال عربستان به قهرمانی برسد، می‌تواند در لیگ قهرمانان حضور یابد.

راه دوم حضور الاتحاد در لیگ قهرمانان این است که یکی از قهرمانان فصل گذشته جام‌های داخلی عربستان (الهلال یا الفیحاء)، امسال نیز قهرمانی خود در لیگ یا جام حذفی را تکرار کند و الاتحاد نیز نایب قهرمان لیگ امسال شود، آنگاه این تیم شهر جده، می‌تواند در رقابت‌های آسیایی حضور یابد.

این تیم رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان را به دلیل بدهی سنگین مالی و عدم دریافت مجوز حرفه‌ای از دست داده بود و التعاون جانشین آنها شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان