بازدید 5088
۳

۲ گزینه جدی عربستانی‌ها برای جایگزینی اروه رنار

طبق اعلام سایت الاخباریه عربستان ژرژ ژسوس و فرناندو سانتوس دو گزینه جدی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور هستند و فدراسیون فوتبال عربستان در حال مذاکره با آنهاست.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 29 March 2023

به گزارش تابناک و به نقل از الاخباریه، فدراسیون فوتبال عربستان برای انتخاب سرمربی جدید خود روی دو گزینه سرشناس دست گذاشته است.

هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را در جام جهانی ۲۰۲۲ اروه رنار فرانسوی برعهده داشت. این سرمربی سرشناس عملکرد بسیار خوبی روی نیمکت عربستان داشت و سران فدراسیون فوتبال این کشور دوست داشتند با او ادامه همکاری دهند اما این مربی تصمیم به فسخ قراردادش گرفت و به احتمال خیلی زیاد هدایت تیم ملی فوتبال زنان کشورش را برعهده خواهد گرفت.

عربستانی ها باتوجه به اینکه جام ملت های آسیا را پیش رو دارند قصد دارند هر چه سریع‌تر جایگزین رنار را معرفی کنند.

طبق اعلام سایت الاخباریه عربستان ژرژ ژسوس و فرناندو سانتوس دو گزینه جدی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور هستند و فدراسیون فوتبال عربستان در حال مذاکره با آنهاست.

ژسوس سرمربی شناخته شده‌ای در فوتبال اروپا و پرتغال است. او در تیم‌های اسپورتینگ، بنفیکا، فنرباغچه و فلامینگو مربیگری کرده و سابقه مربیگری در الهلال عربستان را هم در کارنامه دارد.

فرناندو سانتوس هم در سال های اخیر هدایت تیم ملی فوتبال پرتغال را برعهده داشت و سابقه قهرمانی با این تیم در جام ملت‌های اروپا را در کارنامه دارد.

او بعد از ناکامی اخیر در جام جهانی از هدایت پرتغال کنار گذاشته شد و فعلا بدون تیم است. تجربه بالایی که این مربی دارد باعث شده او گزینه مناسبی برای جایگزینی رنار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هیچ کدومشون برا عربستان بدرد نمیخورن
تیم ملی فوتبال عربستان باهدایت نونواسپریتومیتواندقهرمان جام ملت‌های آسیا درقطرشود
نونواسپریتو ازاین دومربی برای تیم ملی فوتبال عربستان بهتراست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان