بازدید 3883

آلگری چهار بار به دفترم آمد، کونسیسائو هم گزینه بود

ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی بهترین روز‌های خود را سپری می‌کند و به رویاپردازی ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 25 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی دیروز در ناپل جایزه Bearzot را دریافت کرد. او در مراسم اهدای جوایز در مورد تیمش و بازی آتی لیگ قهرمانان مقابل میلان صحبت کرد.

اسپالتی گفت: " وقتی به اینجا آمدم، مشکلاتی پیدا کردم. نتایج مورد قبول شهر قرار نداشت. سپس ما یک تیم واحد شدیم. تیم من خیلی قوی است. بازیکنان ما در خطر احساس رضایت از سرخوشی نتایج هستند. من در این مورد صحبت می‌کنم و ترس از کاهش توجه و انگیزه را به آن‌ها ابراز می‌کنم. بعد هر بازی به من نگاه می‌کنند تا به من بگویند «دیدی که اینطور نیست؟». آن‌ها واقعاً از جنس متفاوتی ساخته شده اند. هنوز زمان کار و تلاش است؛ این پیمانی است که با تیم بسته‌ایم.

لیگ قهرمانان؟ این چیزی است که باید کاملاً تجربه شود و ما نمی‌توانیم برای رقابت صبر کنیم. درک این نکته مهم است که ما نباید گذشته را وارد این مسابقات کنیم. ما باید بدانیم که چگونه از صفر شروع کنیم. "

همچنین اورلیو دی‌لورنتیس در حاشیه این مراسم گفت: "من برای رسیدن به اسپالتی از نام کونسیسائو گذشتم. همچنین آلکری که چهار بار به دفترم آمد تا به من درس فوتبال بدهد و در نهایت لوچیانو انتخاب شد تا ما را دوباره به جمع سه قدرت برتر ایتالیا بازگرداند. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان