بازدید 23306
سه هزار و سیصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

صدیقی: زیر پرچم ولایت، جهان را آباد خواهیم کرد/واکنش کاخ سفید به حمله پهپادی امروز به پایگاه آمریکا در سوریه: دنبال درگیری با ایران نیستیم/مداح منتقد دولت، ممنوع الروضه شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر نفت: امسال رکوردی تازه در صادرات نفت ثبت می‌شود/ بهادری: اجرای قرارداد‌های ایران با چین آغاز شده است / امام جمعه کرج: سیاستگذاری‌ها برای رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت افزاری امیدوار کننده است/ امام جمعه قم: همه بدانند نظام اسلامی از اهداف خود عقب نمی‌نشیند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 24 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

علی مطهری: حبس خانگی دیگر چه ضرورتی دارد؟
علی مطهری معتقد است، در سال جدید «از نظر سیاسی به آشتی ملی نیاز داریم، چون به دنبال حوادث مهرماه در میان مردم شکاف ایجاد شده و شکاف باید از بین برود. اشتباهاتی بود و اعتراضاتی آغاز شد و رسانه‌های بیگانه و دشمن بر حوادث سوار، و باعث تشدید آشوب‌ها شدند. در این اعتراضات عده‌ای کشته و عده‌ای شهید شدند، خود به خود بین مردم شکاف ایجاد شده است، باید برطرف شود و آشتی ملی صورت گیرد. حتی درباره زندانیان سیاسی سخت‌گیری نکنند، کسانی که به دلیل انتقاد از وضع موجود و سیاست‌های نظام بازادشت شدند، باید آزاد شوند و بازداشت این‌ها روش درستی نیست. مخصوصاً که رهبر انقلاب چند بار فرمودند، «حتی کسی نظر مخالف نظر من دارد باید بتواند حرف خود را بزند.» باید به این فرموده عمل شود و نمی‌شود سیاست دوگانه داشته باشیم که رهبر انقلاب چیزی بگویند و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کار دیگری انجام دهند، این درست نیست. به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.

علم‌الهدی: سلف مختلط لامذهبی است
علم‌الهدی در خطبه‌های نمار جمعه مشهد، طراحی اغتشاش در داخل کشور را توطئه‌ای برای تهاجم به دین مردم توصیف کرد و افزود: وقتی می‌بینید دشمن با توطئه شیطانی، اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند و یک عده افراد ناآگاه نیز تحت تأثیر توطئه و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرد و دست به چنین حرکتی می‌زنند، آنچه در حرکت اول ظهور پیدا می‌کند، بی‌دینی و لامذهبی است که یک دختر روسری از سرش برمی‌دارد. وی به نمود‌های بیرونی توطئه و فتنه دشمن اشاره و ابراز کرد: فسق و فساد یک عده جوان که حتمأ باید در سلف سرویس دانشگاه، دختر و پسر باهم بنشینیم و باهم غذا بخوریم، این لامذهبی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند؛ پس معلوم می‌شود تهاجم دشمن به دین شما از همه چیز بیشتر است، چون دین شما و ایمان شما را بنیه این نظام می‌داند؛ اگر دین شما لطمه پیدا کرد و ضربه خورد، بر پیکر استحکام و بنیه نظام ضربه وارد می‌شود و راه برای دشمن بیشتر باز می‌شود.

صدیقی: زیر پرچم ولایت، جهان را آباد خواهیم کرد
کاظم صدیقی در وصف ملت ایران هم گفت: ملت ما در تاریخ خلقت، بی‌نظیر است. هیچ ملتی بسان ملتی که امام خمینی و امام خامنه‌ای داشته‌اند، نیستند. این ملت تا زمان ظهور امام زمان (عج)‌ ایثاگرانه در صحنه ایستاده‌اند. این ملت در جنگ ترکیبی و نابسامانی‌های اقتصادی مقابل فتنه جهانی ایستاده‌اند. انقلاب ما پدیده نجات بشر و ان‌شاءالله در سایه استقامت بر این انقلاب، زیر پرچم ولایت جهان را آباد خواهیم کرد. امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: طی چهل و چهار سال گذشته به رغم همه تحریم‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. قوای سه‌گانه زیر پرچم ولایت با هم متحدند. صدیقی سپس سفر به چین، رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه، راه‌اندازی بزرگترین مجموعه سلامت و بیمارستان حضرت مهدی (عج)، افتتاح پالایشگاه ۲۱ هزار بشکه‌ای آبادان در شرایط جنگ ترکیبی را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در شرایط جنگ ترکیبی دانست.

امام جمعه کرج: سیاستگذاری‌ها برای رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت افزاری امیدوار کننده است
سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج با تاکید بر برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی در کشور افزود: سیاستگذاری های اجتماعی برای بهبود و هدایت نسل جوان و رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت افزاری امیدوار کننده است .وی افزود: مدیران بی تخصص و بی انگیزه باید از بدنه اجرایی کنار گذاشته شوند که مردم بسیار امیدار می شوند.

بودجه نظارتی صداوسیما بر تولید محتوا در فضای مجازی  ۱۰ درصد افزایش یافته
فارس نوشت: بررسی اجمالی ردیف ۲۸۳۵۰۰ (برنامۀ حمایت از تولید محتوای فرهنگی و هنری در فضای مجازی) که طی سه ردیف مرقوم شده است، نشان می‌دهد، علاوه بر اینکه بودجه صدا و سیما جهت نظارت و تولید محتوا بر بسترهای تعاملی در فضای مجازی تضعیف نشده است، بلکه در سال جدید ده درصد افزایش را تجربه خواهد کرد.

واکنش کاخ سفید به حمله پهپادی امروز به پایگاه آمریکا در سوریه: دنبال درگیری با ایران نیستیم
در پی حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه، که با حمله متقابل آمریکا به نقاطی در سوریه همراه شد، کاخ سفید ادعاهایی را درباره عملیات آمریکا مطرح کرد. جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد که هدف آمریکا از این حمله، محافظت از پرسنل آمریکایی در سوریه بوده است. او مدعی شد که داعش و نیروهای تحت حمایت ایران کماکان در سوریه تهدید محسوب می‌شوند. سخنگوی کاخ سفید گفت آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست و ایران نیز نباید از حملات به منافع آمریکا حمایت کند.

امام جمعه قم: همه بدانند نظام اسلامی از اهداف خود عقب نمی‌نشیند
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم، با تبریک فرا رسیدن عید طبیعت و ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن اظهار داشت: پس از سه سال محرومیت به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا، امسال توفیق حاصل شد تا پای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین بنشینیم که ضرورت دارد آحاد جامعه به خصوص جوانان و نخبگان این فرامین را به درستی درک کنند. سعیدی ادامه داد: تحول در فرهنگ عمومی وظیفه آحاد ملت ایران است و فرهنگ مصرف گرایی به تولید و پرهیز از اسراف در حامل‌های انرژی و استفاده از کالای داخلی، فرهنگ امید و کار و پرهیز از تجمل گرایی افراطی همه این موارد قابل تحقق است. خطیب جمعه قم ابراز داشت: ایران در برابر دشمنان سرسخت خود با مقاومت و ایستادگی تا تحقق آرمان‌های امام و شهدا به پیش می‌رود و همه بدانند نظام اسلامی ایران از اهداف خود عقب نمی‌نشیند.

امام جمعه تبریز: کشورهای حوزه قفقاز نگذارند اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیفتد
سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشورهای منطقه حوزه قفقاز، باید مراقب در سیاست تنش‌آفرین صهیونیستی باشند، گفت: این کشورها نباید اجازه دهند تا اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیفتد.

امام جمعه گلستان: حجاب اصلی‌ترین رکن جمهوری اسلامی است؛ مسئولان در خصوص حجاب عقب نشینی نکنند 
امام جمعه گلستان با اشاره به اینکه حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است، گفت: مسئولین در خصوص حجاب عقب نشینی نکنند. حجت الاسلام محمود نور پور در اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ در خطبه‌های سیاسی این هفته گلستان، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ما از مسئولین متولی خواستاریم در ادارات، اماکن‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، بازار، فروشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها حجاب را کنترل کنند. وی در ادامه گفت: حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی مملکت امام زمان (ع) است، جمهوری اسلامی مملکت فاطمه زهرا (س) است.

زاکانی: برخی‌ قانون اساسی و نظام را قبول ندارند؛ اما علاقه‌مند به حضور در انتخابات هستند
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: برخی‌ قانون اساسی و نظام را قبول ندارند، ولی علاقه‌مند هستند که بیایند در رقابت شرکت کنند، هیچ کجای دنیا چنین چیزی برایشان وجود ندارد. اگر هر چیزی غیر از این باشد او می‌تواند بیاید رقابت کند و در انتخابات شرکت کند.

سایت خبری رویداد۲۴ فیلتر شد!
خبر فوری نوشت: شب گذشته در سومین روز سال ۱۴۰۲ به دستور کمیته فیلترینگ، سایت خبری رویداد۲۴ توقیف شد. رویداد۲۴ نوشته این اقدام غیر منتظره، بدون هرگونه احضاریه و اطلاع قبلی و درست در تعطیلات نوروزی انجام شد و مشخص نیست، علت این اقدام شتاب‌زده در تعطیلات به دستور چه کسی و بابت انتشار چه خبری است!

 

حمیدرضا علیمی، مداح منتقد دولت، ممنوع الروضه شد
حمیدرضا علیمی، مداح و ذاکر اهل‌بیت در توییتر خود اطلاع داد، به او گفته اند که اجازه روضه‌خوانی در استان اصفهان را ندارد. علیمی از منتقدان سیاست‌های دولت در ماه های اخیر بوده است. وی نوشت: «قبل از شروع روضه، از اداره اطلاعات اصفهان تلفنی گفتند: شورای تامین استان مصوبه داده که اجازه روضه خوانی در استان اصفهان ندارم. به احترام مردم، چند دقیقه خوندم برای اینکه دردسری برای رفیقام درست نشه ختمش کردم.
پ. ن:
رفقا این روز‌ها #خطبه_منا رو با دقت بخونید
على مولا»

واکنش یک حقوقدان به ممنوع‌الروضه شدن حمیدرضا علیمی مداح
محسن برهانی نوشت: ممنوع‌المنبر و ممنوع‌الروضه کردن تنها بعد از صدور حکم قطعی در قالب مجازات تکمیلی موضوع بند پ ماده ۲۳ ق‌م‌ا ممکن است. محسن برهانی حقوق دان در توئیتی در واکنش به ممنوع الروضه شدن حمیدرضا علیمی مداح نوشت: ممنوع‌المنبر و ممنوع‌الروضه کردن تنها بعد از صدور حکم قطعی در قالب مجازات تکمیلی موضوع بند پ ماده ۲۳ ق‌م‌ا ممکن است. ظاهراً برخی تصور می‌کنند حق ایجاد هر ممنوعیتی دارند؛ ممنوع‌السفری، ممنوع‌المعاملگی، ممنوع‌التنفسی و ممنوع‌الهرچی! می‌خواهید کمی هم به قانون عمل کنید؟

 

بهادری: اجرای قراردادهای ایران با چین آغاز شده است
سخنگوی دولت گفت: اجرای بعضی از قراردادهای ایران با چین آغاز شده است و برخی دیگر نیز با فاصله زمانی آغاز می شود و آثار اقتصادیِ آنها هم طبیعتاً در حوزه تجارت خارجی در کشور به ویژه با سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه های اقتصادی محسوس و ملموس خواهد شد.

امیری‌فر: نگران نباشید، نظام پارلمانی را تشکیل دهید
عباس امیری‌فر گفت: در سال ۱۴۰۲ مقداری ثبات اقتصادی را شاهد خواهیم بود و دولت باید جلوی تورم را بگیرد. امیری‌فر در پایان گفت: «در مساله انتخابات هم به همین صورت است. باید در‌های گفت‌وگو را باز کنیم میان اصلاح‌طلبان و اصولگرا‌ها و دیگر گروه‌ها. احزاب باید فعال شوند و با احزاب گفت‌وگوها بیشتر شود. صداوسیما بحث انتخابات را جدی بگیرد. شورای نگهبان درست است آن‌هایی که سابقه کیفری دارند و نباید صلاحیتشان تأیید شود، اما به دلیل اظهارنظر‌ها افراد را ردصلاحیت نکنند. سعی شود سلیقه‌های مختلف در انتخابات باشند تا مردم هم مشارکت بالایی داشته باشند.  اصلاح قانون اساسی هم امری لازم است. امروز بعد از ۴۴ سال ممکن است ضعف‌هایی در قانون اساسی دیده شود که ضرورت اصلاحش به چشم می‌خورد. یکی از مسائل حرکت از نظام ریاستی به پارلمانی است. اگر ضعفی نظام پارلمانی داشته باشد، ما، چون نظام ولایت فقیه را داریم، مشکلی به وجود نمی‌آید. شورای بازنگری منصوب شود و بتواند ساختار سیاسی را تغییر دهد. اگر مجلس قرار است در رأس امور باشد در نظام پارلمانی می‌تواند چنین نقشی را ایفا کند». /نامه نیوز

وزیر نفت: امسال رکوردی تازه در صادرات نفت ثبت می‌شود
وزیر نفت اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۹۰ میلیون بشکه نفت بیشتر از سال ۱۳۹۹ و ۸۳ میلیون بشکه بیشتر از سال ۱۴۰۰ نفت صادر شد و پیش‌بینی امسال رکودی تازه در صادرات نفت ثبت شود.

مدیر عامل شرکت ملی گاز: به دنبال واردات مستقیم گاز از ترکمنستان هستیم
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام سوآپ گاز از ترکمنستان گفت: با رایزنی های انجام شده با طرف ترکمنستانی دنبال واردات مستقیم گاز از این کشور هستیم. چگنی در پاسخ به این که آیا ترکمنستان با توجه به پیشینه‌ای که در قطعی گاز دارد، کشوری قابل اعتماد است، توضیح داد: در سال گذشته ترکمنستان ادعا داشت که مشکلات فنی به وجود آمده به همین دلیل سوآپ گاز قطع شده است و اگر چنین مشکلی وجود نداشت، سوآپ گاز ادامه پیدا می‌کرد و تعهد داده‌اند، دیگر مشکلی در این زمینه ایجاد نشود. وی ادامه داد: سوآپ گازی ترکمنستان قطع و مجدد از سر گرفته شد، زیرا در داخل کشور مشکل فنی داشتند و اکنون در حال استفاده هستیم. وی در رابطه با پایبندی ترکمنستان به این قرارداد توضیح داد: با توجه به شرایطی که هر کشوری با آن مواجه است که یک بخشی از آن مربوط به مسائل فنی و زیر ساختی است تصمیم گیری می‌کند، اما اینکه صادرات خود را ادامه دهد یا نه، به شرایط کشور بستگی دارد، ولی آن کشور هم ملزم به انجام تعهدات خود است، زیرا باید به کشور آذربایجان پاسخگو باشند و با آنها قرارداد دارند و نه کشور ما. /مهر

قیمت بنزین امسال تغییر نمی‌کند
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه در بودجه امسال هیچ افزایش قیمتی برای بنزین پیش‌بینی نشده است، ادامه داد: قیمت بنزین در سال ۱۴۰۲ تغییر نمی‌کند. /ایرنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۹
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۱۴
اقای صدیقی دست به نقد گرانی و فقر و فلاکت را در ایران حل کنید و جلوی گرانی دلار را بکیرید برای ابادی حهان فعلا وقت هست و‌دست نگه دارید بداخل بچسبید
اقای صدیقی کجا زندگی میکنه لطفا بیارینش ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حاجی الان وضع نان در بدترین شرایط هرج و مرج قرار گرفته هر ناوایی به هرقیمتی که دلش می خواهد نان را می فروشد هیچ کنترلی بر آنها نیست .
شما همین یک مورد را سامان بده شعار بیخود هم نده آبادی جهان هم به خود جهانیان مبربوط است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نمونه کار صدیقی و همفکرانشان هم همین آبادانی

ایران و مردم خودمان هستند !!!؟؟

که انقدر آباد و در رفاه شدیم !!؟

نمیدونیم چکار بکنیم ؟ از اینهمه آبادی و رفاه و آرامش!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نه صدیقی نه علیمی
چون هر دو احساسی حرف میزنن
خیلی اباد شدیم لطفا دیگر اباد نکنید و اندکی استراحت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نمیدونم چرا اینقدر موشک و ترقه و پهباد و بمب در می کنید یه سرباز آمریکایی هم زخمی نمیشه
آقای صدیقی ایرانو آباد کردین بسه
مثل ما ا،نه اب و هوا داریم نه محیط زیست
امام‌جمعه ها بهتره به کار مملکت خودمون برسن، بقیه مملکتها پیشکش
میشه لطفا آبادی جهان رو از ایران شروع کنید؟
حاج صدیقی میخواهید جهان را هم مثل ایران اباد کنید؟!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
منظور ایشان از اباد کردن جهان ؟سوریه و یمن است.
در همین چند سال خواهید دید که کره جنوبی هم ناگهان مجهز به بمب اتم خواهد شد. اگر کره شمالی از بمب اتم برای نابودی کره جنوبی استفاده کنه کره جنوبی کوچکترین تردیدی در هدف قرار دادن شهرهای چین و روسیه با بمب اتم نخواهند کرد. به قول خود پوتین که مانند اسراییل گفته بود که اگر در دنیا روسیه نباشد دلیلی ندارد که دنیا باقی بماند کره جنوبی هم با همان منطق خواهد گفت که اگر کره ای در دنیا وجود نداشته باشد دلیلی ندارد که حامیان کره شمالی هم باقی بمانند. معادله اتمی تکمیل خواهد شد و ملت کره شمالی برای دهها سال همچنان در فقر و تحریم باقی خواهد ماند.
پکن در سیصد کیلومتری پیونگ یانگ هست و اگر نیاز باشه در سه دقیقه هدف قرار می گیره. چینی ها بدجوری سرشون کلاه رفته. به روسیه زیاد اعتماد کردند و روسیه کره شمالی 20 میلیونی را شمشیر دو سر کرده. هم امریکا و هم چین اگر لازم باشه. کره ای ها هم که نفرت چند هزار ساله از چینی ها دارند. چینی ها غیر ممکن است که از اینکه یک کشور کوچک در مرز انها اقتدار اتمی انها در شرق اسیا را از بین برد خوشحال باشند. ولی از پوتین رو دست خوردند. در عالم سیاست بین الملل رفاقت وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کدام کشور مثل آمریکا در کار دیگران دخالت می کنه؟ چین هیچ نیازی به دخالت در کار کره شمالی نداره و لذا احتمال رویارویی دو طرف محاله
حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است؟پس همین را درست کنید دیگه وظیفه دیگری ندارین؟!
علی اقای مطهری دلت خوشه ها.اشتی ملی کیلویی چند؟تو همین صفحه نگاه کن ببین امام جمعه ها چطوری برای مردم شمشیر را از رو بسته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مردم ۹۰ درصد شان با هم هیچ مشکلی ندارند

جناب مطهری عجالتا اشتی را بین همین درصد جمعیت

و همین هزار تا خانواده مسولان که هر کدام یک ساز

میزنند ایجاد کنید و دست از سر ۹۰ درصد مردم بردارید
جناب صديقي مردم اگر گران فروشي ، تقلب در فروش كالأهاي ضروري و دست در جيب مردم كردن راتحمل كنند ملت بي نظيري هستند ؟
زاکانی : برخی‌ قانون اساسی و نظام را قبول ندارند اما علاقه‌مند به حضور در انتخابات هستند

فکر می کنم بین مسئولین مسابقه ای در حال وقوع است و آن هم ،
اظهار نظر بر اساس پر تناقض ترین ، باورنکردنی ترین و مغایر ترین و . . . . ‌. ! ! !
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بعضیا هم قانون را قبول ندارند و یهویی شهردار میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
لااقل متقلب پوششی نیستن با یه پست خودشون و مردم را فیلم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای زاکانی احتمالا داروهایتان را جه به جا مصرف کرده اید.
جناب صدیقی هر چقدر در این 40 سال آباد کردید
در آینده هم آباد خواهید کرد.
به خدا به پیر به پیغمبر با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه شما اوضاع ایران را درست کن بعد اوضاع جهان را تا کی شعار تا کی؟شما را به خدا از خانه تان بیایید بیرون و بین مردم ایران باشید نه چندتا همفکرانتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اینا به جز کوچه خودشون هیچ جا رو ندیدن واسه همین فکر می کنن علی اباد هم‌ شهریه
حجاب رکن اسلام است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اول حجاب حزب الله لبنان رو درست كنيد بعد ايران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
رکن اصلی اسلام توحید و باور به خدا و روز جزا است،

دروع نگفتن است
امانتداری خصوصا مسولان است
ظلم نکردن و حق الناس را نخوردن است
عدالت در قضاوت و عدل و قسط و رحم و عطوفت و حب الوطن و وطن پرست و آزاده بودن است
ریا نکردن و دغلباز نبودن و مزور و مذبذب نبودن است
نگاه پاک و فکر و عقیده و مرام پاک و خالص داشتن است گذشت داشتن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ممانعت از گسترش فقر چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
معلوم است چیزی از اسلام نمیدانی. اول برو مطالعه کن بعد بیا بگو حجاب رکن اسلام است
آقای زاکانی میگویندکسانی قانون اساسی راقبول ندارندومیخواهندبرای رقابت درانتخابات کاندیدشوندوسئوال کردندکجای دنیاچنین است گویافراموش شده اکثرشهردارهای محترم شهر تهران ونیزشهردار فعلی تهران هیچ اشنائی وعلمی به امورشهری وشهرسازی ندارندوقوانین شهری راقبول هم ندارند همانگونه که ایشان سئوال کردندکجای دنیاچنین است ماهم سئوال میکنیم کجاچنین است که شهردارمحترمی بدون هیچگونه تجربه وداشتن دانش مدیریت شهری میتواندشهردارشودکه شد این جواب جناب آقای زاکانی
نظام اسلامی از اهداف خود عقب نمی نشیند. منظورتون کدام اهداف؟
این چه دینی است که در ان غذا خوردن دختر و پسر در یک مکان گناه است ولی دروغ و اختلاس و رانت خواری در ان اشکالی ندارد.
جناب صدیقی، ایران رو آباد کردید، ما برای مردم جهان تعریف خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش وپخش فراورده های نفتی گفته دولت امسال گرانی قیمت بنزین ندارد ولی اینرانگفته که دولت محترم چندین برابرافزایش احتمالی قیمت بنزین تلافی انراروی اجناس دیگرمیکشدیعنی تلافی آنراجای دیگر درمیآورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قبوض آب و برق و گاز و مخابرات و جرایم رانندگی و

عوارض شهرداری و مالیاتها چندین برابر شده

و رئیسی احتمالا منظورش از قطار پیشرفت همینهاست
وزیر نفت این نفتی که صادر کردی پولش کجا رفته؟ قاعدتا اگر به اندازه قبل تحریم ها از نفت پول درمیاری باید بتونی جلو تورم رو بگیری و نرخ ارزم ثبات داشته باشه!
ضمنا چرا امارت رو میری با سال 1399 که کرونا بد و کلا کسی نفت نمی خرید مقایسه می کنی؟؟ امرت رو با 96 یا 97 چرا مقایسه نکردی!؟
همین مملکت خودمون آباد شد کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شما مثل اینکه متوجه نیستی!
اینا همین وضع موجود رو اسمشو گذاشتن آبد کردن!
خود حدیث فصل بخوان از این مجمل
بهتر است بین منتقد و هتاک و لامذهبی فرق بگذاریم
بی زحمت همانطور که دارید جهان رو‌ اباد می کنید به فکر ایران خودمان هم‌ باشید.
بعضی از امام‌جمعه ها فقط حواسشون پیش روسری خانم هاست.
دختر و پسر توی سلف سرویس دانشگاه باهم غذا نخورن، خوب میرن توی رستوران پیشین میخورن .
آقا شما ایران را آباد کنید جهان پیش کش
جناب آقای صدیقی جهت نمونه کار زیر پرچم ولایت اول ایران را آباد کنید تا جهانیان نمونه را ببینند بعدش انشالله به حول و قوه الهی جهان را هم آباد کنید
البته که جناب پزشک شهردار زاکانی به علت تردد و اقامت فرزندانشان در جاهای دیگر دنیا از شرایط در آنجاها مطلع هستند و خودشان هم طبق قانون و عرف و تخصص در جای درستی قرار دارند و هرچه می گویند و هر چه می کنند صحیح است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عزیز دل، زاکانی پزشک نیست. دکترای فیزیک هسته ای است البته دیپلمش را با معدل 12 گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هر چی هست سهمیه ای است
یعنی من عاشق جمله صدیقی شدم !
آقای صدیقی فقط فیش درازای خودت رو در این یک ماه اخیر در معرض عموم قرار بده ، ۱۷۸ میلیون واقعا پول کمی نیست ، به امید روزی که کشور با کار و تلاش به آبادانی و سربلندی برسه نه با مداحی و ثناگوی ؟؟؟ پدرم تو سن شما بخاطر کار و تلاش و فشار و استرس سر زمین کشاورزی سکته کرد و ۷۶۰ هزار تومان بیمه کشاورزی می‌گرفت که فقط پول تو پوشک میشد حالیتون هست که تو کشور چی میگذره ؟؟
کار ایران و آمریکا به صلح و سازش که نمی‌کشه زیرا تفکرات حاکم اجاره اینکار رو نمی‌دهند، پس یک جنگ درست حسابی را بیندازید و کاخ سفید رو حسینه کنید تا ملت نفس راحت بکشن و از دلار انریکا با خاک یکسان بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
الان جدی بودی یا مزاح کردی
همین الانم جهان رو آباد کردین لازم نیست بیشتر زحمت بکشید
سال ۷۶ یه دانشجوی مانتویی از تهران اومده بود داشگاه تمام دانشجویان شهرستانی براشون عجیب بود ، حالا تو همین شهر من چادری در مکان های عمومی نمی بینم ، پس بدانید که سختگی ی های بی مورد شما چند سال دیگه چکار خواهد کرد ، باید در مقوله حجاب ، عراق ، لبنان و سوریه و ترکیه رو الگو قرار دهیم یعنی عیسی به دین خود و موسی به دین خود ،، شک نکید کشور خود به خود درست خواهد شد ، حداقل برای مهمان های خارجی سختگیری نکید تا میلیون های توریست وارد کشور شوند و به اندازه دراند نفتی شما درآمد ارزی داشته باشید تا به مفلوکی نیفتید تا نتونید حقوق معلمان ندین ؟؟
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مرغ یه پا داره
هر چی بگی فایده نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کدام دانشگاه درس میخوندی تو؟
من خودم اون سالها دانشجو بودم اغلب دانشجویان دختر، مانتو میپوشیدن چیز عجیبی هم نبود
گرانی بنزین عواقب خطرناکی برای کشوری که چند ماه پیش در التهاب بود دارد ، به اندازه کافی جناب کمر شکن ، تورم به ارمغان آورد
آقای رییسی قرار بود بی عدالتی در نظام پرداخت رو سامان دهی ، اختلاف حقوق یک بهیار و پرستار هم سابقه به ۸ میلیون رسیده ؛ بهیاران دقیقا نقش سرایداری مدارس رو دارند که تمام زحمات به دوش انهاست ولی پایین ترین حقوق رو دریافت می‌کنند، ۱۲ ساله نه رتبه ای به من تعلق گرفته و نه طبقه‌ای فقط بخاط اینکه مدرک فوق دیبلم دارم آیا واقعا ظلم نیست ۱۲ سال درجا زدن و این اختلاف حقوق ۷ میلیونی رو مشاهده کردن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اتفاقی در دیدار عید با یک کشاورز -دامدار گفتگویی داشتم. وی گفت که برای 6 ماه چوپانی مبلغ 100 میلیون تومان را پیشنهاد کرده ایم؛ کسی حاضر نیست به این مبلغ کار چوپانی را بپذیرد. یعنی حقوق 16 میلیون 600 هزار تومان در ماه. زیرا آن را خیلی کم می دانند. حال فیش حقوق معلمان و استادان دانشگاه را ببینید تا به کنه فاجعه ملی پی ببرید. آقای رییسی بزرگ!!!!!
سلام شایسته است به جناب آقای صدیقی تذکرداده شود که برادر ما اگربتوانیم کشور خو دمان را واقعا آبا د کنیموغذای هشتا دوپنج میلیون ایرانی را تامین کنیم هنرکر ده ایم آباد کردن جهان پیش کش . ایشان احتمتالا مدتها با جناب آقای احمدی نزاد همنشین بوده اند
چقدر این دولت بی ظرفیته ،در صدا وسیما ی منتقد راه نمیدند .بخدا ک ادم خجالت میکشه از این همه خودخاهی
جناب صدیقی هزینشو کی میپردازه شما میپردازی یا بازم مثل همیشه ادعاش با شماست هزینش از جیب من بیچاره ست
جهان‌ اباد هست شما اگه بلدی این ویرانه را که درش زندگی می کنی اباد کن
آقای صدیقی حداقل اجازه بده خستگی آباد کردن ایران از تنت بره،بعد ب فکر کل دنیا باش!!!
بجای شعار دادن بهتره اول مشکلات معیشتی مردم رو حل کنید و بعد دنبال حل مسائل جهانی باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شما هنوز نفهمیدی که اینا مال این حرفا نیستند.
ای کاش بعضی ها سکوت میکردند و نصیحت و موعظه نمیکردند وقتی به عمکردشان نگاه میکنید یک روزنه سفید جا نگذاشته اند خیال میکنند کشور ایران ارث انها هست و مردم رعیت انها عملکردشان که 44سال چه بگویم سال به سال خرابتر بخدا روز بروز ملت بدبخت تر و افسرده تر و خجالت زده خانه و خانواده اشان هستند و شرف و باورهایشان از بین رفته و اعتقاداتشان یعنی اعتقاداتمان بسیار کمرنگ شده البته ملتی که نام میبرم غیر از انهایی هستند یا وصل به درامدهای عظیم کشورند یا بعضی هاشان وصل به بودجه کشورند و میلیاردی و هر سال هم افزایش و خروجی اشان هم درد و رنج و فلاکت برای ملت ایران زن و فرزندانشان در خارج از کشور و حتی نوه و نتیجه هایشان در خارج از کشور دارند خرج میکنند که دعای ملت هم پشت سرشان هست خدا رسیدگی کند .
آقای رییسی اگه به فکر ایران و ایرانی هستی ، در جهت صلح حرکت کن از زخم و زبانهای انسانهای مغرض و افراطی که از بر جام و صلح عربستان بعنوان جام زهر یاد میکنن نترس این افراد بدون شک یا کاسب تحریم هستند و یا تمام سرمایه خودشون رو دلار ۶۰ هزاری کردن که ۱۶۰ بفروشند تو جدت قسم آنها رو نقره داغ کن آن شاله جدت پشتیبانی باشه ملت بد جوری در فشار هستن ؟ یارانه تمام کسانیکه از روی کارت ملی دلار خریدن رو قطع کن تا درس عبرتی باشه برای مفسدین
آقای صدیقی صد در صد صحیح فرمودند
یکی آقای احمد خاتمی ، یکی هم آقای صدیقی
مثل دو بال پرنده پیشرفت ایران هستند .
اگر منظم و با یکدیگر بال بزنند ، ژاپن باید لنگ بندازه .
قیمت مرغ ۷۰ هزار ؟؟ آقای رئیس یارانه رو سه برابر کن قیمتها دقیقا سه برابر شده تو که اهل کنترل بازار نیستی حداقل قدرت خرید رو ببر بالا با چاپ پول بدون پشتوانه ؟؟
علی مطهری: حبس خانگی دیگر چه ضرورتی دارد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ ضرورتی ندارد ! اما جناب آقای مطهری برعکس آن چیزی که از قدیم و ندیم میگفتند که گذشت از بزرگان است در جمهوری اسلامی گذشت ، رواداری ، بخشش ، فراموشی و کوتاه آمدن فقط مربوط به ملت است و آقایان مسئولین همگی از این صفات الهی مبرا هستند !
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
حرفهای مطهری را جدی نگیرید
من که دیگه حتی نمیخونم هر جا اسمش باشه
خودش پر تناقضه
هیج محور مشخصی نداره افکارش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
نون به نرخ روز خوردن ذاتی است یا اکتسابی؟
آقای میرکاظمی
من معلم مظلوم خرداد ۱۴۰۱ زمانی که سکه ۱۲ میلیون بود حدو ۸ میلیون از آموزش و پروش طلب داشتم و حدود ۲۰ میلیون هم معوقه رتبه بندی و در گرمای تابستون کلاس جبرانی برتی دانش آموزان برگزار شد که قرارربود یک ماه بعد پ ل در حساب معلمان باشه ؟ میدونی سکه شده ۳۰ میلیون و و طلب من از آموزش و پرورش حدود ۳۰ میلیون بود که حدود سه سکه میشد آیا جبران این ضرر ۶۰ میلیونی رو کسی به گردن میگیره ، من که خز یک ریال آن نمیگذرم و جلوی تو و ریییس رو سر پل صراط میگیریم
-- مثل اين كه آقا احسان ،سخنان تعدادي از ائمه جمعه آورده شده ، حالا اين ائمه جمعه در اين هفته چه موضوعي صحبت كرده اند ؟
-- نميدانم جعفر آقا ، هنوز نخوانده ام ،... بايد بخوانم اما اميدوارم كه روحانيون ما ، چه امامان جمعه و چه ائمه جماعات و چه منبري ها و وعاظ چه آنها كه در مجلس ، نمايندگان ملتند اند و هم چنين ديگراني كه اين جا و آنجا سمتي دارند ، همه و همه پا به جاي كسي مثل استاد مطهري بگذارند و مانند آن شهيد حرف هاي بسياري براي گفتن داشته باشند ! ... خودت كه ميداني استاد مطهري در خيلي از موضوعات حرف هاي بسياري براي گفتن داشته اند ، از فلسفه و منطق و كلام و عرفان بگير تا عدل الهي و تا موضوع تعليم و تربيت و تا حماسه حسيني و و تا اصول فلسفه و روش رئاليسم و حتي براي كودكان « داستان راستان » و بسيار صحبت هاي ديگر كه به صورت دهها كتاب چاپ و منتشر شده است و كه ماندگار شده و ماندگار مي شوند ! .و قابل استفاده براي تمام اقشار مردم ! .. جعفر آقا استاد مطهري البته فيلسوف هم بوده اند ، ... به هر حال بنده آرزو مي كنم از ميان روحانيان ما ده ها و بلكه صد ها امثال مرتضي مطهري پيدا شوند و مانند آن مرحوم آثار بسيار ارزشمندي از خود به جا بگذارند و مطالب و سخنان و مرضوعات بسيار ارزشمندي براي گفتن داشته باشند كه همه به صورت كتب بسياري منتشر شوند و به قول حافظ « يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند » !!
بی تدبیری ، ایجاد مشکل در تهیه ی مسکن و کار و تشکیل خانواده ، شرمنده کردن نان آور خانواده در پیشگاه خانواده ، نا امیدی در ازدیاد فرزندان به جهت هزینه های گزاف ، شناساندن نادرست کامل ترین و بهترین دین خداوند به همگان و .... هم لامذهبی است ؛ مومن
فعلا کشور خودمون را آباد کن جهان پیش کش
چه جالب !
ممنوع الروضه
مثل ممنوع التصویر
مثل ممنوع الکار
واقعا خیلی مسخره است
وقت کشور صرف چه چیزهایی میشود پس معلوم میشه مشکلات ما همه اش از آمریکا و غرب نیست ظاهرا خودمان هم با خودمان هم مشکل داریم.
اون یکی که می خواست جهان رو مدیریت کنه این یکی هم می خواد اباد کنه. پس کی نوبت ایران خودمون می رسه؟؟؟
هر جمعه مجبوریم،افاضات خیلی ها رو ببینیم..که اصلا مقبولیت اجتماعی ندارد..عزیزان اگر نمیتوانند واقعیات جامعه را بپذیرند،،لااقل سکوت کنند.
اول از کشور خودت شروع کن، ببین اگه آباد شد برو سمت آباد کردن جهان
قطعا علیف مانند مهره های شطرنج در دستان صهیونیست ها و اردوغان قرار گرفته و میخواهند با تکان دادن این مهره یک بازی با ایران را شروع کنند که بصور حتم در نهایت دشمنان ایران مات خواهند شد.حفظ مرز ۴۵کیلومتری ایران با ارمنستان که دروازه اروپا برای ایران از سمت قفقاز است از حفظ خوزستان در دوران دفاع مقدس کمتر نیست و تصرف آن توسط مزدوران اجیر شده صهیونیست ها جزو محالات است
مگه میشه ممنوع بشه
متاسفم
کشورخودتان را اباد کنید جهان پیشکش !!!!!
واقعا ادم عصبی میشه از اینهمه شعار ووعده
این مداح منتقد دولت نیست، مدافع اغتشاشگران و نظام هست. چرا دروغ می نویسید.
اینا رکن اساسی مملکتو را فقط در حجاب و فضای مجازی میدون و بس و چشمشان انقدر از این قضیه پر شده که !!!! گرونی وتورم و بیکاری و هوای آلوده و اختلاس و رانت و دزدی و فحشا و اعتیاد و دروغ و کم ابی و صدها مشکلات دیگه اصلا به چشم اینا دیده نمیشه ، اینا با مملکت کاری کردن که حالا باید از ترکمنستان گاز وارد کنیم ، بنزین از امارات و ....
تو آباد کردن ایران موندیم آب کردن جهان پیشکش
انقلاب ما پدیده نجات بشر و ان‌شاءالله در سایه استقامت بر این انقلاب، زیر پرچم ولایت جهان را آباد خواهیم کرد
لطفا اول از ایران شروع کنید بعد دنیا را آباد کنید جناب صدیقی عزیز
"علم‌الهدی: سلف مختلط لامذهبی است"
اقتصاد غیر اسلامی همراه با منکرات اقتصادی، لامذهبی نیست؟
"صدیقی: زیر پرچم ولایت، جهان را آباد خواهیم کرد"
با این مشکلات عدیده اقتصادی که باعث شده مردم فقیر بشوند، شما بیایید ایران را آباد کنید ، جهان پیشکشتان
"امام جمعه قم: همه بدانند نظام اسلامی از اهداف خود عقب نمی‌نشیند"
آیا اهداف شما ، برقراری فقر، تورم، گرانی، کم فروشی، انحصار و... می باشد و اگر مخالف این سخنان من هستید چرا در این چهل و اندی سال نتوانستید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنید؟
دقت کردین هر زمان بحث ابربدهکاران به میان می آید عده ای دست به چاپلوسی‌های فجیع و ناشیانه می زنند!؟
واقعا جای تاسف است که برای پایبندی به قرارداد میگه با آذربایجان قرارداد دارند نه ما! یعنی ایران حساب نمیشه بخاطر آذربایجان قرارداد رو محترم می شمرند
جناب صدیقی همین ایران را آباد کردید کافیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
می‌خواستم همین جمله را بگویم.
جناب آقای صدیقی
قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس؟!!!!
ایران مدتهاست جهان را آباد کرده، با مهاجرت نخبگان، با خرید ملک در آمریکا، کانادا، ترکیه و ...، با هزینه فراوان به منظور دور زدن تحریم و ....
گرچه خودم سالهاست که دیگه در انتخابات شرکت نمیکنم ، اما آقای زاکانی این کشور به همه تعلق داره ، ارث پدری شما وهمفکرانتون نیست ، برای شرکت کردن یانکردن در انتخابات هم نیازی به کسب اجازه از شما نیست ،درک این مطلب خیلی مشکله ؟!
رسیده ایم به مرحله جوک و لطیفه گفتن مسوولین هر روز لطیفه ای جدید می فرمایند
آیه ۶۰ سوره نور حجاب اجباری را برای عده‌ای از زنان نفی می کند. چطور نمایندگان مجلس اسلامی و شورای نگهبان اسلامی متوجه نبودند یا ..‌‌‌
» تفسیر المیزان - خلاصه
(والقواعد من النساء اللاتی لایرجون نکاحا فلیس علیهن جناح ان یضعن ثیابهن غیر متبرجات بزینه وان یستعففن خیر لهن والله سمیع علیم ): (وزنان وامانده که دیگر امید شوهر کردن ندارند، به شرط اینکه زینت خود را نمایش ندهند، گناهی متوجهشان نیست اگر جامه خود را بگذارند و در عین حال عفاف ورزیدن و خودداری برای آنها بهتر است و خدا شنوا و داناست .) (قواعد) یعنی زنان سالخورده ای که کسی رغبتی به مباشرت و نکاح با ایشان نداشته باشد و بعضی گفته اند منظور زنان یائسه است . و (تبرج ) به معنای اظهار محاسن و زیبائیهایی است که باید آنها را بپوشاند این آیه استثنایی از حکم عمومی حجاب است ، یعنی زنان مسنی که امید ازدواج ندارند،می توانند حجاب را مراعات نکنند، البته در صورتی که خودنمایی و زینت نداشته باشند،اما در ادامه می فرماید برای همین زنان هم پوشیدگی بهتر از خودنمایی است و خداشنواست یعنی آنچه را که زنان به مقتضای فطرتشان درخواست دارند می شنود وداناست یعنی احکامی را که به آن محتاج هستند می شناسد.
ما نه روز مسافرت بودیم
در اصفهان و مهریز و کرمان و اردکان و کاشان توقف کردین
از خدمات دو هتل و سه اقامتگاه بومگردی استفاده کردین
این اقامتگاه های بومگردی بخصوص در یزد و کرمان و کاشان با معماری خشت و گل کویر و مردمان با صفا بی نظیره
با مالکان و پرسنل اقامتگاهها که بسیار مهربان هستند صحبت کردیم
همگی می گفتند هیچ خدماتی از دولت نمی گیرند و همه چیز از هزینه شخصی بوده ولی با این ماجرای حجاب در اقامتگاه گرفتار هستند
مثلا یک هفته قبل عید به بهانه یه عکس در اینستاگرام اقامتگاه که یک دختر بچه در آن روسری نداشته احضار شده اند و نزدیک بوده اقامتگاه پلمب شود
به در و دیوار اقامتگاه پوسترهای تبلیغ حجاب نصب شده بود و جانمایی پوستر ها هم توسط اداره نظارت بر اقامتگاهها بوده
می گفتند که یهویی می ریزند توی اقامتگاه و اگر بی روسری ببینند رفتارهای زشت انجام می دهند و تهدید می کنند و این در حالی است که در اقامتگاهها چون اغلب خانواده هستند مشکل حادی در خصوص پوشش آقایون و خانم ها وجود نداره و امکان داره افراد روسری نپوشند که در کوچه و خیابان این امر عادی است
جلوی یک قلعه تاریخی در کرمان یه خانم گشت ارشاد یقه من را گرفته که دو روز دیگه ماه رمضان شروع می شه به احترام خدا شالت را بکش جلوتر ! بهش گفتم حدود ۵۰ کشور مسلمان در جهان هست چرا خدا فقط به شما و طالبان در خصوص حجاب زنها دستور داده؟ با تحکم گفت شما از مملکت ما برو بیرون و در اون کشورها که خدا دستور حجاب نداده زندگی کن !
مملکت ما !!!؟؟؟؟
گفتم اینجا وطن منه و من در این خاک ریشه دارم و قانون غلط تغییر می کنه و من از این کشور نمی رم اگر شنا ناراحتی برو
داشتم با همکارش صحبت می کردم که همین خانم رفته به همسرم که کنار تر ایستاده بوده گفته با این افکار خانومت خیلی مواظب زندگیت باش ! همسرم هم گفته خانم من معتقد به اخلاق و انسانیت است و زندگی با او امن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مطلبتان عالي بود ، تشكر
مسئولین مملکت توروخدا برای شادی مردم چند وقتی صحبت نکنین حرف نزنین
این همه نفت صادر می کنید چرا وضع اقتصادی بدتر میشه
من کشف کردم چرا حضرات فقط روی بد حجابی زوم میکنند، حل و فصل مسائل کشور خصوصا مسائل اقتصادی با تدبیر و برنامه ریزی و سرمایه گذاری امکان پذیر است ،اما اموری چون حجاب غیر از حرف زدن و شعار دادن هیچ خرج و هزینه ای برایشان ندارد . میدانند که با شعار دادن رباخواری و فساد ،اعتیاد، و بیکاری حل نمیشود.،بنابراین قید آنها را زده اند.
مترادف جدید تو م، گرانی، بیکاری ، رکود
آبببببببببببببببادی
آقایون فقط از حجاب حرف میزنن ،چون توانایی حل مشکلات دیگه ازجمله ، معضلات اقتصاد ،بهداشت ودرمان ،تولید ،کشاورزی ،صنعت ،تورم ،حل مشکل بیکاری فساد ،اعتیاد ،صنعت توریسم، حل مشکلات زیست محیطی ،وهزاران مشکل ریز ودرشت دیگه رو ندارن ! اگه راجعه به این مسئله هم صحبت نکنن که دیگه خیلی بد میشه !!
خدا را شکر که این حضرات عالم و فرزانه حاکم ما هستند و توانایی آبادی دنیا را مثل ایران دارند. البته فراموش نکنیم امنیت هم داریم،
اقاى صديقى تصميم داره جهان را مثل ايران كند
آقای صدیقی لطفا در آباد کردن جهان افراط نکنید!
در پناه مسيله حجاب دلار را به ٥٠٠٠٠ تومان رساندهاند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر