بازدید 8508
۸

آیا سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی کرده؟ واکنش مشکوک قلعه‌نویی!

پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷ 24 March 2023

سردار آزمون در اولین اردو با هدایت امیر قلعه نویی غایب بود و حالا احتمال وداع این مهاجم سرشناس ایرانی باشگاه بایر لورکوزن از تیم ملی تقویت شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امشب بعداز مسابقه تیم‌های فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی، ممبینی دبیرکل فدراسیون هم حاضر نشد درباره ماجرای سردار آزمون صحبت کند و گفت در این مورد سوالی پرسیده نشود!

امیر قلعه‌نویی هم در واکنش به این سؤال که سردار آزمون در شرایطی در اردوی تیم ملی حضور نداشت که در شهر گنبد مشغول بازی والیبال بود! گفت: از شما خواهش می‌کنم درباره بازیکنانی که حضور دارند، صحبت کنید. آنهایی که بودند مثل سرباز وطن در تمرینات و وظایف‌شان را انجام دادند. خوشبختانه در تیم‌هایی که بودم بازیکن محوری نداشتیم، بازیکن سالاری داشتیم ولی بازیکن محوری نداشتیم. امروز شهریار مغانلو و رضا اسدی بیشتر از آن چیزی که فکر کردیم خیلی بهتر بودند. اگر یازده بازیکن امروز را کنار بگذاریم و یازده بازیکن دیگر را برابر کنیا به میدان بفرستیم با همین کیفیت می‌توانند بازی کنند. هر کسی با قلبش کنار مردم و تیم ملی است و قطعاً سردار آزمون هم خواهد بود. شاید خیلی از بازیکنان فعلی در اردو نباشند ولی درباره آنهایی که هستند باید صحبت کنیم.

پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
احتمالا آرامش به تیم بر خواهد گشت چون آرامش تیم را بهم زده بود و به درد تیم نمی خورد
دورانش تمام شده
من چای مسولین بودم تمام اون بازیکنانی که به جای خوندن سرود تیم ملی نشخوار میکردند رو چوب توی استین شون میکردم.این تازه به دوران رسیده هم باید ادب بشه.
هر بازیکنی باید به حضور در تیم ملی افتخار کند. متاسفانه ما اینقدر به بازیکنان فوتبال رو داده ایم که الان ناز آنها را نمیتوانیم جمع کنیم.
زشت ترین کار ممکن از سوی سردار. آیا کسی به او بی احترامی کرده بود که این طور به تیم ملی دهن کجی کرد. یک بازیکن هشیار باید بدونه که نباید در بازیهای سیاسی دیگران وارد بشه و به تحریک بعضیها لگد نزنه به بخت خودش و امید مردم. در هر صورت مردم انتظار دارند سردار تا از این رفتار خودش پشیمان نشده، به تیم ملی برنگردد.
سردار خیلی حرکت بچه گانه ای کرده.هر کس به تیم ملی دعوت بسه باید با جونش بازی کنه. این لوس بازی ها چیه درمیاره. بعید است امیرخان رو به کسی بده.
لطفاً اینقدر درباره این سرمایه ملی حاشیه درست نکنید. برای تیم ملی این همه گلزنی کرده و افتخار آفریده. فراموشکار نباشیم!
سردار اسب سواری و والیبال در گنبد را به حضور در تیم ملی ترجیح داده است. مهاجم هوشیار و چارچوب شناسی است اما تیم ملی از نظر مهاجم با کمبود مواجه نیست و بهتر است ایشان دیگر به تیم ملی دعوت نشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان